Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 479 726
  • 5 191

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Mitenköhän nämä yöketjun ekat viestit aloitetaan. "Hyvää yötä" kun taidetaan sanoa tästä ketjusta poistuessa ja "hyvää iltaa" on jo mennyt.

Taidanpa päätyä perusasialliseen: "Moro"oon.

Tulipahan asiallisesti juhlittua, harmi vaan, kun nämä juhlallisuudet (ja etenkin niiden valmistelut) veivät kaikki voimat, eikä tullut katsottua konferenssifinaaleita. Noh, finaaleita luulisi tulevan katsottua, koska nyt ei tarvitse enää ajatella paljoa mitään, paitsi työllistymistä.

Ylioppilasjuhlista en itse pitänyt. Enhän minä edes tuntenut kaikkia vieraita, muutenkin se juhliminen on vähän turhaa. Ylioppilastutkinnon saaminen on aika palikkatesti, toki kovimpiin arvosanoihin täytyy jo vähän lukea. Paitsi äidinkielessä ja englannissa, joista tulikin molemmista E. Ylioppilasjuhlista en silti tykännyt, sillä en viihdy huomion keskipisteenä.

Itseänikin hieman tämä huomion keskipisteenä olo kyrsi, mutta hyvänä puolena oli se, että tunsin jokaisen n. 40 vieraasta (kaikki sukulaisia siis). Eniten kuitenkin vitutti se, kun omaa isääni ruvettiin onnittelemaan: miksi helvetissä? Isäni ei tainnut tätä viikkoa ennen edes tietää, että olen valmistumassa lähihoitajaksi sekä ylioppilaaksi. Perjantaina taisi mainita, että oli "suuri teko" valmistua lähäriksi kaksoistutkinnossa (ilmeisesti silloin sai tietää siitä :D), mutta muuten hän ei ole opiskeluihini mitenkään puuttunut, poislukien ruåtsinopinnot, joissa hän on (hän on valmistunut Åbo akademista teologian maisteriksi) tenttaillut välillä, kun äiti ei ole jaksanut.

Noh, muuten on kyllä nyt ihan hyvä fiilis, mutta vähän vaan pelko perseen alla työllisyyden vuoksi. Nyt tietenkin kysytte että whatup? Sote-alalla on töitä liiaksikin, työvoimapulaa yms. Vastaan tähän, että kyllä: 1-3 päivän sijaisuuksia on niin helvetisti. Se vaan, että kun teet niitä vaikkapa puolivuotta tai vaikkapa vain kuukaudenkin putkeen, niin kyllähän siinä rupeaa ketuttamaan. Perseestä opetella aina jonkun osaston rutiinit pikavauhdilla ja sitten lähdetkin sieltä jo pois. Sitten on vielä kotihoito: ei helvetti mitä puuhaa. Koko ajan oot matkalla asiakkaalta toiselle ja joudut jatkuvasti kirjaamaan "mobiililla" (mikä on mielestäni imarteleva nimi SYMBIAN S60 KÄYTTÖJÄRJESTELMÄÄ KÄYTTÄVILLE PUHELIMILLE! TURUN KAUPUNKI, HALOO! Okei, kyllähän kaupunki on siirtymässä Android-pohjaisiin mobiileihin, mutta nämä ketun Nokialaiset on niin susia ja niissä usein kun kirjaat ja sitten vahingossa unohdatkin tallentaa nämä kirjoittamasi kohdat niin simsalabim; ylisuurilla peukaloillasi kirjoittamasi kaunis novelli on kadonnut).

Itse siis normaalisti työskentelen eräässä dementiaryhmäkodissa, mutta tuli valitettavasti liian myöhään soitettua sinne ja siellä on kaikki kesäsijaisuudet viety. Samoin eräällä ruotsinkielisellä osastolla, missä viihdyn (vaikka en ruotsissa haka olekaan) on kesälomasijaisuudet jo varattu. Tällä hetkillä Turusta löytyy lähi/perushoitajille kuntarekryn kautta neljä paikkaa, joihin voi hakea ja sen lisäksi Turun kaupungin sekä Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin pysyvät haut. Eli ei mitenkään erityisen hyvin.

Tulipas pitkä viesti, mitäs mietteitä/murheita muilla?

edit: Nyt tähän itkemisen jälkeen tuli katsottua, että tämä olisi aika mielenkiintoinen sijaisuus. Itseäni ainakin kiinnostaa palliatiivisten (=kuolevien) potilaiden hoito. Palliatiivinen hoitohan meinaa hoitoa, mikä ei enää pyri potilaan parantamiseen vaan enemmänkin oireiden mukaiseen hoitoon sekä potilaan kivun ja tuskan lievittämiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hyvää huomenta! Aloitetaan päivittämällä lintulistaa pitkästä aikaa.

Tänä keväänä olen kuitenkin puolihuolimattomasti huomannut bonganneeni ihan pirusti erilaisia lintuja, mitä en ennen ole luonnossa nähnyt tai tajunnut nähneeni. Sepelkyyhky, töyhtöhyyppä, pyy(toki yhden kuolleen ja sittemmin täytetyn olen nähnyt), palokärki, urpiainen, kuovi nyt äkkiseltään tuli mieleen. Niiden päälle ainakin varis, korppi, harakka, kuukkeli, pähkinähakki, naakka, kalalokki, harmaalokki, selkälokki, kalatiira, kurki, laulujoutsen, sinisorsa, telkkä, tukkakoskelo, silkki-uikku, härkälintu, räkättirastas, varpunen, pulu, fasaani, punatulkku, kirjosieppo, tali-, sini-, hömötiainen, västäräkki, koskikara, kirjosieppo, hiirihaukka, käpytikka, teeri ja riekko on tullut nähtyä. Noin äkkiseltään. Tossa on joku tollainen lintukaukoputki, pitäisi varmaan sillä alkaa skouttaamaan. Käki olisi jees nähdä, jossain tässä lähellä se kukkuu. Kaulushaikarakin kuultu, mutta sen näkemisestä turha haaveilla, ja miksipä haaveilisin, en mä silleen niin innostunut noista ole, vaikka niitä tunnistan kun näen.

Lisätään Yöketjun lintubongauslistaani pari viikkoa sitten spotatut kanadanhanhet, sekä tänään nähty rantasipi.

Jatketaan listaa tänään nähdyillä peipolla ja puukiipijällä.


+Käki ja varpushaukka

+ räystäspääsky, leppälintu, maakotka (nuori)

Tuo kotka oli kyllä silleen erikoinen, etten ole tuonnäköistä ennen nähnyt. Selkä oli 2/3 valkoinen ja 1/3 musta. Ilmeisesti nuo ovat tuollaisenvärisiä nuorena. Mitään muuta järkeenkäypää vaihtoehtoa en linnun koosta johtuen löytänyt, joten kotka se sitten varmastikin oli.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Niin hyvää kesäkuuta.

Ei mullakaan nyt oo mitään järkevää sanottavaa. Ei tänne jaksa kaikkia junttimaisuuksia kirjoitella.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mitenköhän nämä yöketjun ekat viestit aloitetaan. "Hyvää yötä" kun taidetaan sanoa tästä ketjusta poistuessa ja "hyvää iltaa" on jo mennyt.

Taidanpa päätyä perusasialliseen: "Moro"oon.

Nimimerkki @Captain Slow vakiinnutti tänne hyvien huomenien toivottelemisen, sitä on tullut käytettyä. Hyvää huomenta siis! Olitpa varhain liikkeellä - heti, kun räpsähti yli keskiyön, oli viesti valmiina. Erittäin täsmällistä ja tehokasta toimintaa.

Tulipas pitkä viesti, mitäs mietteitä/murheita muilla?

Eipä ihmeempiä. Musiikit korvissa kuten aina. Mukava lukea kuulumisia, noihin voi tarttua ja kertoa jotain omaa. Tuosta isästäsi tuli mieleen oma isäni, jota ei koskaan ole varsinaisesti kiinnostanut ainakaan minun opiskeluni. Toki jaksaa aina muistuttaa ja huomauttaa siitä, etten lue tarpeeksi (mistä hän muuten tietää, kun on päivät töissä?) ja ilmaisee aina huolestuksensa. Silti tasaisin väliajoin tulee kuitenkin niitä "mihin sinä nyt haetkaan?" -kysymyksiä. Lukion aikana oli sama juttu, ihan ulapalla aina. Mutta olkoon niin, ei minuakaan kyllä varmaan ihan hirvittävän paljon kiinnostaisi jonkun nulikan opiskelujen yksityiskohdat. Kunhan nyt on jotenkin kartalla perusasioista.

Alkanut viikko on vähän "kiireisempi." Tiistaina Jyväskylään, keskiviikkona pääsykoe, perjantaina leffaan kaverien kanssa, lauantaina Mestarien liigan finaali. Nuo nyt ainakin tulevat hetimiten mieleen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei ollut muuten rapula, mutta "yöllä" soijasin ja sätkin. Äänikään ei lähtenyt pahasti. Kyllä mä tykkäisin, että lakkiaiset olisi joka vuosi ennemmin kuin joulu. Siis ei niin kuin ajallisesti ennen joulua, vaan että olisi mieluisampaa että olisi. Tiätteks?

Toki meinasin hukata lompakon.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Hyvää iltaa on mielestäni hyvä aloitus. Itse kun olen määritellyt "illaksi" sen ajan, jota vietetään ennen kuin on tarkoitus mennä nukkumaan (yö kuluu, vaikket saisi untakaan, samoin klo 12 on jo päivää, vaikka olisitkin nukkunut pommiin). Mutta legendaarinen "moro" sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen, paikkaan kuin paikkaan, aikaan kuin aikaan.

(Jaa, hyvää huomenta? Melkoista. Kapinoin!)

Itseltäkin jäi lännen konferenssifinaalit katsomatta, kun en kotona ollut. Juhlittua ei tosin tullut mitään. Myös eilen jäi yöketjuttelu väliin, joten haluan nyt onnitella kaikkia ylioppineita (ainakin Taccu ja virveli?)! Vaikka keskipisteenä olo voikin ärsyttää, on se kuitenkin ihan hieno hetki ja välietappi elämässä, eikä keskipisteenä oloa varmaan kovin usein koe? Pitää asennoitua oikein. Eikä kyse ole vain juhlakalusta, ylioppilaaksi kirjoittaneesta. Se on koko perheen juhla. Siksi myös vanhempia onnitellaan (vaikka joskus voidaan kehua väärää puuta), hyvästä kasvatuksesta. Hieno hetki varmasti myös vanhemmille.

NHL-finaaleita katsotaan aina kun ehditään. Toivottavasti siis kaikki. Eikä nyt haittaa, vaikka seuraava päivä menisikin ohi. Parhaimmillaan hieno peli voi tehdä lähtemättömän muistijäljen koko loppuelämäksi.

Taccu veti hyvän esittelytekstin yöketju-uransa alkuun. Kalpenin. Täytyy miettiä, jos matkisi jälkijunassa. Niinhän teen usein.

Masentaa jo nyt. Tuhlaan yöllä aikaani valvomalla. Nukun myöhään. Missaan hyviä hetkiä aamusta, kun saisin olla rauhassa. Toistan samaa useasti. Missaan ensimmäisen lomaviikon. Masennun. Missaan koko loman masentuneena, väsyneenä ja tuhlatessa aikaani. Alan odottaa ensi kesää. Masennun jo valmiiksi, kun tiedän, että missaan myös ensi kesän. Toistan samaa seuraavat x vuotta.

Aika synkkiä hetkiä eletään siis. Ehkä juuri siksi laitoin youtubesta soimaan 50 Centin Wankstan. Koska paskin biisi ikinä. Siksi niin hauska. Ehkä kuvastaa elämän syklisyyttä (olen kristitty). Tai sitten kesänmissaamismasennussyklejä.

Tosiaan, ajan tuhlaaminen on pahinta, mitä tiedän.

ps. Välttäisin loppuelämän masennuksen siis menemällä nukkumaan NYT! Mitäs mieltä arvon palstatoverit ovat tästä...
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ei ollut muuten rapula, mutta "yöllä" soijasin ja sätkin. Äänikään ei lähtenyt pahasti. Kyllä mä tykkäisin, että lakkiaiset olisi joka vuosi ennemmin kuin joulu. Siis ei niin kuin ajallisesti ennen joulua, vaan että olisi mieluisampaa että olisi. Tiätteks?

Hienoa, virvelipoika on takaisin vahvuudessa. Joka vuosi voi kyllä laittaa sen valkolakin päähän, sitä varten on vappu. Eli onhan tuo tavallaan myös vuosittain.

Toki meinasin hukata lompakon.

Kaverini tuli tänään Alanyasta ja unohti puhelimensa sinne. Pitääkin nyt varoa ja pitää huoli, etten kadota mitään. Tuntuu olevan jonkin sortin trendi nyt.

@LostHorizon tekee kuten parhaaksi näkee. Nukkuminen on aina suositeltavaa. Erityisen nautinnollista se on silloin kun väsyttää (mr. Obvious täällä moi) ja etenkin aamulla. Iltaisin ei malttaisi mennä millään koisimaan. Siksi onkin ärsyttävää, että lähipiirissä on enemmän aamuvirkkuja ja olen ainoa aamu-uninen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Täähän on ihmisen parasta aikaa. Kerrankin mieltä painavat asiat liittyvät vain harrastamiseen, eli nyt on vain kivoja ja kivempia päätöksiä tehtävänä tuonne jussiin asti. Aika hengittää vapaammin. Huilattuhan tässä toki on jo useampi tovi. Huomennakin eli tänäänkin tulee varmaan kiva päivä.

Tämä yhteiskunta on kyllä sellainen, että se altistaa tehokkaasti loppuunpalamiselle ja aivojen ylikuormitukselle. Koko ajan pitäisi olla monta rautaa tulessa ja suunnitella asiat monella sektorilla pitkälle tulevaisuuteen. Tunteilua ja hetkessä elämistä katsotaan pitkin nenänvartta. Mitä vittua mä teen jollain tonnilla-kahdella, jos multa jää kesä elämättä? Pelaan pitkävetoa ja tankkaan autoa? Jippii.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kaverini tuli tänään Alanyasta ja unohti puhelimensa sinne. Pitääkin nyt varoa ja pitää huoli, etten kadota mitään. Tuntuu olevan jonkin sortin trendi nyt.

Tiedä sitten trendeistä... Tuo oli jotenkin ihan absurdi tilanne. Köyhdyin jotain 25€ ja olin hukata lompakon parista kaljahuikasta. Alokasvirheitä tuli enemmän kuin kolme noin minuutin sisään.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
(1.) Nimimerkki @Captain Slow vakiinnutti tänne hyvien huomenien toivottelemisen, sitä on tullut käytettyä. Hyvää huomenta siis! (2.) Olitpa varhain liikkeellä - heti, kun räpsähti yli keskiyön, oli viesti valmiina. Erittäin täsmällistä ja tehokasta toimintaa. [...] (3.) Tuosta isästäsi tuli mieleen oma isäni, jota ei koskaan ole varsinaisesti kiinnostanut ainakaan minun opiskeluni. Toki jaksaa aina muistuttaa ja huomauttaa siitä, etten lue tarpeeksi (mistä hän muuten tietää, kun on päivät töissä?) ja ilmaisee aina huolestuksensa. Silti tasaisin väliajoin tulee kuitenkin niitä "mihin sinä nyt haetkaan?" -kysymyksiä. Lukion aikana oli sama juttu, ihan ulapalla aina. Mutta olkoon niin, ei minuakaan kyllä varmaan ihan hirvittävän paljon kiinnostaisi jonkun nulikan opiskelujen yksityiskohdat. Kunhan nyt on jotenkin kartalla perusasioista.

1. Aah, tietenkin, olenhan tätä ketjua selatessani nuita huomenia huomannut, mutten tietenkään kunnolla noteerannut. Tekosyynä käy varmaankin ajankohta, milloin olen lukenut tätä ketjua (eli yö) ja spekuloinut että "perkula, kyllähän mäkin tänne viälä kirjoitan".

2. Ehkä jopa hieman no-life olo, mutta ei ollut oikein mitään tekemistä, niin ajattelin 23:30 ruveta kirjoittamaan tähän jotain tekstiä. En tiedä tuleeko tästä rutiini, toivottavasti ei.

3. Ehkä isän tehtävänä onkin olla siten, että hänelle kuuluu vain promille tästä "suorasta" kasvatuksesta ja hän jää tähän "epäsuoran kasvattajan" rooliin näyttämään esimerkkiä. Ilman, että tekee koskaan mitään poikansa kanssa. Paitsi välillä antaa kyydin jonnekin jos tarve. Samoinhan se toimii lapsen synnytyksessäkin. Faijan hommat kestää kolme minuuttia ja loput 9kk munimista jää äidille.

Jatkoaika @LostHorizon Kiitän ja saat käyttää omaa päättelykykyäsi sekä aisteja, kun haet oikeaa ratkaisua nukkumiseesi. Jawsiltakin asiantunteva kommentti aiheeseen :D (saako tässä ketjussa käyttää hymiöitä, olen käyttänyt jo kahdesti; saanko pian teiltä kaikilta turpaan?)

edit: Tykkään näköjään editoida näitä viestejä paljon jälkikäteen. Nytkin vain irroitin nuo eri kappaleet toisista, eli aivan pikkujuttu, ihme, kun ei ole koskaan tyytyväinen kirjoittamaansa ja tämmöiset minor-ulkoasullisestenkin juttujen kanssa tulee näprättyä.
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
@LostHorizon Kiitän ja saat käyttää omaa päättelykykyäsi sekä aisteja, kun haet oikeaa ratkaisua nukkumiseesi. Jawsiltakin asiantunteva kommentti aiheeseen :D (saako tässä ketjussa käyttää hymiöitä, olen käyttänyt jo kahdesti; saanko pian teiltä kaikilta turpaan?)

Muistaakseni jossain sivulla kahdeksankymmentäjotain (en nyt lähde tarkistamaan) puhuin sanan tai pari hymiöistä. Minuthan nimettiin "Mistä muistat edellisen nimimerkin" -ketjussa palstan viralliseksi söpöilijäksi hymiöineni. Tässä ketjussa olen tainnut käyttää ainakin seuraavia hymiöitä: :3 :) :D :( <3

Enemmän ne vanhat parrat ottavat nokkiinsa hymiöistä. Minulle ne ovat ihan ok. Söpöyden ehdoton huipentuma on :3 -hymiö.

Näppäimistö suorastaan polttelee, kun tunnen viestiäni silmäilevien palstalaisten katseet. Hot hot. ;)
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
@LostHorizon tekee kuten parhaaksi näkee. Nukkuminen on aina suositeltavaa. Erityisen nautinnollista se on silloin kun väsyttää (mr. Obvious täällä moi) ja etenkin aamulla. Iltaisin ei malttaisi mennä millään koisimaan. Siksi onkin ärsyttävää, että lähipiirissä on enemmän aamuvirkkuja ja olen ainoa aamu-uninen.

Ei malttaisi ei. Enkä yleensä menekään, jos sellaisen kuvan nyt sait (pitää muuten pitää huoli että saatte minusta oikeaa kuvaa heti alkajaisiksi, ensivaikutelma on tärkeä). Aamu-uninen en ole, aamuvirkuksi en tule, olen siis iltavirkku.


Tämä yhteiskunta on kyllä sellainen, että se altistaa tehokkaasti loppuunpalamiselle ja aivojen ylikuormitukselle. Koko ajan pitäisi olla monta rautaa tulessa ja suunnitella asiat monella sektorilla pitkälle tulevaisuuteen. Tunteilua ja hetkessä elämistä katsotaan pitkin nenänvartta. Mitä vittua mä teen jollain tonnilla-kahdella, jos multa jää kesä elämättä? Pelaan pitkävetoa ja tankkaan autoa? Jippii.

Loistavasti sanottu kyllä. Siksi vähän mietinkin, miksi menen töihin tänä kesänä. Tosin, mitäpä minä elämisestä tietäisin. Tai tiedän ehkä teoriassa. Rautoja on tulessa niin monta, ettei taida enää olla rautaa jäljellä enää joissain projekteissa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tulipa mietittyä tuossa päivällä, että kun palstalla on nyt kesätyttöketju, niin miksei ole kesäpoikaketjua? En sano toivovani moista ketjunavausta, mutta nykyäänhän ollaan niin tasa-arvoista kansaa että. Kyllähän tälläkin palstalla kourallinen naisia vaikuttaa. Tietysti mikseivät miehetkin saisi äänestää omia ehdokkaitaan, jos kokevat asian olevan sydämellä.

Asiasta kukkaruukkuun: mikäli tahti jatkuu samana, saamme pian jo koottua joukkueellisen yöketjuaktiiveista. Aiemmin nimetty yökkösketju tarvitseekin tulitukea alemmilta viisikoilta.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Vielä tuosta esittäytymisestä puheen olleen. Inspiraatiota voisi löytyä pitkäänkin sepustukseen. Taitoa ehkä ei. Mutta onko sitten parempi tuoda kaikki tarjottimella lukijoille, vai antaa jokaiselle mahdollisuus luoda kuva toisesta omien havaintojen perusteella? Tätä täytyy miettiä.

Kukkaruukku: En ole seurannut yöketjua koskaan. Onko tämä niin merkittävä ketju, että otan tavoitteeksi lukea sen läpi? Yökkösketju olisi kiva kuulla.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@Jaws

Ainoat kunnon hymiöt palstalla ovat lueteltuna alla:

- :Z
- :X
- :O
- :V
- :D

E: Tosiaan, :G unohtui.
 
Viimeksi muokattu:

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tulipa mietittyä tuossa päivällä, että kun palstalla on nyt kesätyttöketju, niin miksei ole kesäpoikaketjua?
Huhhuh. Jaws, kantsisko sun pitää pienimuotoista taukoa Jatkiksesta kun tuommoisia ehdit mietiskelemään?
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Asiasta kukkaruukkuun: mikäli tahti jatkuu samana, saamme pian jo koottua joukkueellisen yöketjuaktiiveista. Aiemmin nimetty yökkösketju tarvitseekin tulitukea alemmilta viisikoilta.

Toki osa (ainakin itse) voi siirtyä hallinnollisiin tehtäviin. Itse voisin olla yöketjun virallinen graafinen suunnittelija ja aloitustekniikkavalmentaja (luin tuossa aikaisemmin, että Chicagolla on sitä varten oma valmentaja. Voisin muuten ihan vittuillakseni vääntää yöketjulle paintilla oman logon. Vai järjestetäänkö oma logoskaba? Vai onko sellainen jo järjestetty?

(Tässä vaiheessa vaikutan ilmeisesti ärsyttävältä naisystävältä, joka kysyy kokoajan kaikkea, mitä on tehnyt ja tuomitsee pettäjäksi, kun näkee parisuhteen toisen osapuolen ottamassa vastaan ruusua yo-juhlissa)
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Vielä tuosta esittäytymisestä puheen olleen. Inspiraatiota voisi löytyä pitkäänkin sepustukseen. Taitoa ehkä ei. Mutta onko sitten parempi tuoda kaikki tarjottimella lukijoille, vai antaa jokaiselle mahdollisuus luoda kuva toisesta omien havaintojen perusteella? Tätä täytyy miettiä.

Esittäytyminen myös siten kuin parhaaksi näet. Kumpikin vaihtoehto kyllä kelpaa.

Kukkaruukku: En ole seurannut yöketjua koskaan. Onko tämä niin merkittävä ketju, että otan tavoitteeksi lukea sen läpi? Yökkösketju olisi kiva kuulla.

Yöketju on palstan historian merkittävin ketju! Tavoite olisi tuollaisenaan kova, mutta ihan saavutettavissa. Nostan hattua mikäli kokonaan lukaiset läpi.

Ainoat kunnon hymiöt palstalla ovat lueteltuna alla:

Tässä ollaan ihan selvästi nimimerkin @Savon Detroit jalanjäljillä. Vain viimeisenä mainitsemasi hymiö kuuluu minun repertuaariini. Esittelemättä on vielä uusin hymiöarsenaalini jäsen eli ._. -hymiö. Kerrassaan sympaattinen pieni symboli.

Huhhuh. Jaws, kantsisko sun pitää pienimuotoista taukoa Jatkiksesta kun tuommoisia ehdit mietiskelemään?

Juurihan minä pidin palstataukoa viime vuonna seitsemän kuukautta (kuukausi hävityn vedon takia ja kuusi kuukautta armeijan vuoksi)! Ei nyt kerkeä paussille.

Toki osa (ainakin itse) voi siirtyä hallinnollisiin tehtäviin. Itse voisin olla yöketjun virallinen graafinen suunnittelija ja aloitustekniikkavalmentaja (luin tuossa aikaisemmin, että Chicagolla on sitä varten oma valmentaja. Voisin muuten ihan vittuillakseni vääntää yöketjulle paintilla oman logon. Vai järjestetäänkö oma logoskaba? Vai onko sellainen jo järjestetty

Logo on loistava idea. Siitä vain toteuttamaan! Minulla ei taida olla ihan tarpeeksi kädentaitoja moiseen, jätän nämä hommat osaavammille. @Virveliä kainaloon on muuten joukkueen valmentaja, mutta kai hän Metsolan roolinkin hoitaa tarvittaessa.

(Tässä vaiheessa vaikutan ilmeisesti ärsyttävältä naisystävältä, joka kysyy kokoajan kaikkea, mitä on tehnyt ja tuomitsee pettäjäksi, kun näkee parisuhteen toisen osapuolen ottamassa vastaan ruusua yo-juhlissa)

Tähän voi vastata ytimekkäästi hymiöllä: :D
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Ehei, kun meikä on "Kahvakorpi". Luotettavaa veskaria ei ole vielä löydetty.

Voin tietty perustella nuo pakkinimitykset, kuten aiemmin hyökkääjien osalta.

Ekblad tulee ihan rookiena dominoimaan, tietokone selvästi raksuttaa.

Salo vetää suurella sydämellä. Vähän mystinen kaveri. Toki en ota loukkaantumishistoriaan kantaa.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Salo?? :G :A :Y :T :X :Z :O :V :D

Yökköskentällinen kaipaa aina yökkösmaalivahtia.

@Virveliä kainaloon "Hašek"

Koska Hašek pysyi aina hyvän maun rajoissa, kuten virvelikin pysyy ja tulee pysymään.

ps. Jawsia varten copypastesin äshän.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Esittäytyminen...

Nähtiinkö tässä Yöketju-historian ensimmäinen triplatägäys? Sama viesti lainattu kahteen kertaan ja perään vielä @-merkintä.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Loukkaantumishistoria on valitettavan pitkä. Siksi välillä tulee dominoinnin pilkahduksia, mutta lopulta ajaudutaan tavalliseksi kuolevaiseksi. Sitten loukkaannutaan siitä.

Sanon nyt mystisesti: hyvää yötä. Saatan myös mystisesti kadota ikuisiksi ajoiksi tästä ketjusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös