Mainos

Yöketju (klo 24:00–06:00)

• 495 368
  • 5 199

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
(1.) Nimimerkki @Captain Slow vakiinnutti tänne hyvien huomenien toivottelemisen, sitä on tullut käytettyä. Hyvää huomenta siis! (2.) Olitpa varhain liikkeellä - heti, kun räpsähti yli keskiyön, oli viesti valmiina. Erittäin täsmällistä ja tehokasta toimintaa. [...] (3.) Tuosta isästäsi tuli mieleen oma isäni, jota ei koskaan ole varsinaisesti kiinnostanut ainakaan minun opiskeluni. Toki jaksaa aina muistuttaa ja huomauttaa siitä, etten lue tarpeeksi (mistä hän muuten tietää, kun on päivät töissä?) ja ilmaisee aina huolestuksensa. Silti tasaisin väliajoin tulee kuitenkin niitä "mihin sinä nyt haetkaan?" -kysymyksiä. Lukion aikana oli sama juttu, ihan ulapalla aina. Mutta olkoon niin, ei minuakaan kyllä varmaan ihan hirvittävän paljon kiinnostaisi jonkun nulikan opiskelujen yksityiskohdat. Kunhan nyt on jotenkin kartalla perusasioista.

1. Aah, tietenkin, olenhan tätä ketjua selatessani nuita huomenia huomannut, mutten tietenkään kunnolla noteerannut. Tekosyynä käy varmaankin ajankohta, milloin olen lukenut tätä ketjua (eli yö) ja spekuloinut että "perkula, kyllähän mäkin tänne viälä kirjoitan".

2. Ehkä jopa hieman no-life olo, mutta ei ollut oikein mitään tekemistä, niin ajattelin 23:30 ruveta kirjoittamaan tähän jotain tekstiä. En tiedä tuleeko tästä rutiini, toivottavasti ei.

3. Ehkä isän tehtävänä onkin olla siten, että hänelle kuuluu vain promille tästä "suorasta" kasvatuksesta ja hän jää tähän "epäsuoran kasvattajan" rooliin näyttämään esimerkkiä. Ilman, että tekee koskaan mitään poikansa kanssa. Paitsi välillä antaa kyydin jonnekin jos tarve. Samoinhan se toimii lapsen synnytyksessäkin. Faijan hommat kestää kolme minuuttia ja loput 9kk munimista jää äidille.

Jatkoaika @LostHorizon Kiitän ja saat käyttää omaa päättelykykyäsi sekä aisteja, kun haet oikeaa ratkaisua nukkumiseesi. Jawsiltakin asiantunteva kommentti aiheeseen :D (saako tässä ketjussa käyttää hymiöitä, olen käyttänyt jo kahdesti; saanko pian teiltä kaikilta turpaan?)

edit: Tykkään näköjään editoida näitä viestejä paljon jälkikäteen. Nytkin vain irroitin nuo eri kappaleet toisista, eli aivan pikkujuttu, ihme, kun ei ole koskaan tyytyväinen kirjoittamaansa ja tämmöiset minor-ulkoasullisestenkin juttujen kanssa tulee näprättyä.

Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
@LostHorizon Kiitän ja saat käyttää omaa päättelykykyäsi sekä aisteja, kun haet oikeaa ratkaisua nukkumiseesi. Jawsiltakin asiantunteva kommentti aiheeseen :D (saako tässä ketjussa käyttää hymiöitä, olen käyttänyt jo kahdesti; saanko pian teiltä kaikilta turpaan?)

Muistaakseni jossain sivulla kahdeksankymmentäjotain (en nyt lähde tarkistamaan) puhuin sanan tai pari hymiöistä. Minuthan nimettiin "Mistä muistat edellisen nimimerkin" -ketjussa palstan viralliseksi söpöilijäksi hymiöineni. Tässä ketjussa olen tainnut käyttää ainakin seuraavia hymiöitä: :3 :) :D :( <3

Enemmän ne vanhat parrat ottavat nokkiinsa hymiöistä. Minulle ne ovat ihan ok. Söpöyden ehdoton huipentuma on :3 -hymiö.

Näppäimistö suorastaan polttelee, kun tunnen viestiäni silmäilevien palstalaisten katseet. Hot hot. ;)

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
@LostHorizon tekee kuten parhaaksi näkee. Nukkuminen on aina suositeltavaa. Erityisen nautinnollista se on silloin kun väsyttää (mr. Obvious täällä moi) ja etenkin aamulla. Iltaisin ei malttaisi mennä millään koisimaan. Siksi onkin ärsyttävää, että lähipiirissä on enemmän aamuvirkkuja ja olen ainoa aamu-uninen.

Ei malttaisi ei. Enkä yleensä menekään, jos sellaisen kuvan nyt sait (pitää muuten pitää huoli että saatte minusta oikeaa kuvaa heti alkajaisiksi, ensivaikutelma on tärkeä). Aamu-uninen en ole, aamuvirkuksi en tule, olen siis iltavirkku.

Tämä yhteiskunta on kyllä sellainen, että se altistaa tehokkaasti loppuunpalamiselle ja aivojen ylikuormitukselle. Koko ajan pitäisi olla monta rautaa tulessa ja suunnitella asiat monella sektorilla pitkälle tulevaisuuteen. Tunteilua ja hetkessä elämistä katsotaan pitkin nenänvartta. Mitä vittua mä teen jollain tonnilla-kahdella, jos multa jää kesä elämättä? Pelaan pitkävetoa ja tankkaan autoa? Jippii.

Loistavasti sanottu kyllä. Siksi vähän mietinkin, miksi menen töihin tänä kesänä. Tosin, mitäpä minä elämisestä tietäisin. Tai tiedän ehkä teoriassa. Rautoja on tulessa niin monta, ettei taida enää olla rautaa jäljellä enää joissain projekteissa.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulipa mietittyä tuossa päivällä, että kun palstalla on nyt kesätyttöketju, niin miksei ole kesäpoikaketjua? En sano toivovani moista ketjunavausta, mutta nykyäänhän ollaan niin tasa-arvoista kansaa että. Kyllähän tälläkin palstalla kourallinen naisia vaikuttaa. Tietysti mikseivät miehetkin saisi äänestää omia ehdokkaitaan, jos kokevat asian olevan sydämellä.

Asiasta kukkaruukkuun: mikäli tahti jatkuu samana, saamme pian jo koottua joukkueellisen yöketjuaktiiveista. Aiemmin nimetty yökkösketju tarvitseekin tulitukea alemmilta viisikoilta.

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vielä tuosta esittäytymisestä puheen olleen. Inspiraatiota voisi löytyä pitkäänkin sepustukseen. Taitoa ehkä ei. Mutta onko sitten parempi tuoda kaikki tarjottimella lukijoille, vai antaa jokaiselle mahdollisuus luoda kuva toisesta omien havaintojen perusteella? Tätä täytyy miettiä.

Kukkaruukku: En ole seurannut yöketjua koskaan. Onko tämä niin merkittävä ketju, että otan tavoitteeksi lukea sen läpi? Yökkösketju olisi kiva kuulla.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@Jaws

Ainoat kunnon hymiöt palstalla ovat lueteltuna alla:

- :Z
- :X
- :O
- :V
- :D

E: Tosiaan, :G unohtui.

Viimeksi muokattu:

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tulipa mietittyä tuossa päivällä, että kun palstalla on nyt kesätyttöketju, niin miksei ole kesäpoikaketjua?
Huhhuh. Jaws, kantsisko sun pitää pienimuotoista taukoa Jatkiksesta kun tuommoisia ehdit mietiskelemään?

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Asiasta kukkaruukkuun: mikäli tahti jatkuu samana, saamme pian jo koottua joukkueellisen yöketjuaktiiveista. Aiemmin nimetty yökkösketju tarvitseekin tulitukea alemmilta viisikoilta.

Toki osa (ainakin itse) voi siirtyä hallinnollisiin tehtäviin. Itse voisin olla yöketjun virallinen graafinen suunnittelija ja aloitustekniikkavalmentaja (luin tuossa aikaisemmin, että Chicagolla on sitä varten oma valmentaja. Voisin muuten ihan vittuillakseni vääntää yöketjulle paintilla oman logon. Vai järjestetäänkö oma logoskaba? Vai onko sellainen jo järjestetty?

(Tässä vaiheessa vaikutan ilmeisesti ärsyttävältä naisystävältä, joka kysyy kokoajan kaikkea, mitä on tehnyt ja tuomitsee pettäjäksi, kun näkee parisuhteen toisen osapuolen ottamassa vastaan ruusua yo-juhlissa)

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vielä tuosta esittäytymisestä puheen olleen. Inspiraatiota voisi löytyä pitkäänkin sepustukseen. Taitoa ehkä ei. Mutta onko sitten parempi tuoda kaikki tarjottimella lukijoille, vai antaa jokaiselle mahdollisuus luoda kuva toisesta omien havaintojen perusteella? Tätä täytyy miettiä.

Esittäytyminen myös siten kuin parhaaksi näet. Kumpikin vaihtoehto kyllä kelpaa.

Kukkaruukku: En ole seurannut yöketjua koskaan. Onko tämä niin merkittävä ketju, että otan tavoitteeksi lukea sen läpi? Yökkösketju olisi kiva kuulla.

Yöketju on palstan historian merkittävin ketju! Tavoite olisi tuollaisenaan kova, mutta ihan saavutettavissa. Nostan hattua mikäli kokonaan lukaiset läpi.

Ainoat kunnon hymiöt palstalla ovat lueteltuna alla:

Tässä ollaan ihan selvästi nimimerkin @Savon Detroit jalanjäljillä. Vain viimeisenä mainitsemasi hymiö kuuluu minun repertuaariini. Esittelemättä on vielä uusin hymiöarsenaalini jäsen eli ._. -hymiö. Kerrassaan sympaattinen pieni symboli.

Huhhuh. Jaws, kantsisko sun pitää pienimuotoista taukoa Jatkiksesta kun tuommoisia ehdit mietiskelemään?

Juurihan minä pidin palstataukoa viime vuonna seitsemän kuukautta (kuukausi hävityn vedon takia ja kuusi kuukautta armeijan vuoksi)! Ei nyt kerkeä paussille.

Toki osa (ainakin itse) voi siirtyä hallinnollisiin tehtäviin. Itse voisin olla yöketjun virallinen graafinen suunnittelija ja aloitustekniikkavalmentaja (luin tuossa aikaisemmin, että Chicagolla on sitä varten oma valmentaja. Voisin muuten ihan vittuillakseni vääntää yöketjulle paintilla oman logon. Vai järjestetäänkö oma logoskaba? Vai onko sellainen jo järjestetty

Logo on loistava idea. Siitä vain toteuttamaan! Minulla ei taida olla ihan tarpeeksi kädentaitoja moiseen, jätän nämä hommat osaavammille. @Virveliä kainaloon on muuten joukkueen valmentaja, mutta kai hän Metsolan roolinkin hoitaa tarvittaessa.

(Tässä vaiheessa vaikutan ilmeisesti ärsyttävältä naisystävältä, joka kysyy kokoajan kaikkea, mitä on tehnyt ja tuomitsee pettäjäksi, kun näkee parisuhteen toisen osapuolen ottamassa vastaan ruusua yo-juhlissa)

Tähän voi vastata ytimekkäästi hymiöllä: :D

Suosikkijoukkue

Ehei, kun meikä on "Kahvakorpi". Luotettavaa veskaria ei ole vielä löydetty.

Voin tietty perustella nuo pakkinimitykset, kuten aiemmin hyökkääjien osalta.

Ekblad tulee ihan rookiena dominoimaan, tietokone selvästi raksuttaa.

Salo vetää suurella sydämellä. Vähän mystinen kaveri. Toki en ota loukkaantumishistoriaan kantaa.

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Salo?? :G :A :Y :T :X :Z :O :V :D

Yökköskentällinen kaipaa aina yökkösmaalivahtia.

@Virveliä kainaloon "Hašek"

Koska Hašek pysyi aina hyvän maun rajoissa, kuten virvelikin pysyy ja tulee pysymään.

ps. Jawsia varten copypastesin äshän.

Suosikkijoukkue
Esittäytyminen...

Nähtiinkö tässä Yöketju-historian ensimmäinen triplatägäys? Sama viesti lainattu kahteen kertaan ja perään vielä @-merkintä.

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Loukkaantumishistoria on valitettavan pitkä. Siksi välillä tulee dominoinnin pilkahduksia, mutta lopulta ajaudutaan tavalliseksi kuolevaiseksi. Sitten loukkaannutaan siitä.

Sanon nyt mystisesti: hyvää yötä. Saatan myös mystisesti kadota ikuisiksi ajoiksi tästä ketjusta.

Suosikkijoukkue
Salo?? :G :A :Y :T :X :Z :O :V :D

Yökköskentällinen kaipaa aina yökkösmaalivahtia.

@Virveliä kainaloon "Hašek"

Koska Hašek pysyi aina hyvän maun rajoissa, kuten virvelikin pysyy ja tulee pysymään.

Toki olen erittäin otettu. Meinasin tuossa kyllä jotain "länget auki"-tyyppistä hakua muutama päivä sitten käydystä keskustelusta, mutta pidetään sit ne hyvän maun rajat. No nyt keksin vaikka mitä mauttomuuksia tässä, kun tuli puheeksi, mutta ei nyt lähretä sinne.

On tää melkoista touhua taas kerran Yöketjussa. Missä vaiheessa tässä keskustelussa oli mitään ydinajatusta?

Suosikkijoukkue
Loukkaantumishistoria on valitettavan pitkä. Siksi välillä tulee dominoinnin pilkahduksia, mutta lopulta ajaudutaan tavalliseksi kuolevaiseksi. Sitten loukkaannutaan siitä.

Sanon nyt mystisesti: hyvää yötä. Saatan myös mystisesti kadota ikuisiksi ajoiksi tästä ketjusta.

Älä saata :G

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tämä yhteiskunta on kyllä sellainen, että se altistaa tehokkaasti loppuunpalamiselle ja aivojen ylikuormitukselle. Koko ajan pitäisi olla monta rautaa tulessa ja suunnitella asiat monella sektorilla pitkälle tulevaisuuteen. Tunteilua ja hetkessä elämistä katsotaan pitkin nenänvartta. Mitä vittua mä teen jollain tonnilla-kahdella, jos multa jää kesä elämättä? Pelaan pitkävetoa ja tankkaan autoa? Jippii.
Siinä oli riveissä nuoren miehen viisautta.

Tuli tuosta tämän hienon laulun sanat mieleeni: Simple Man - Lynyrd Skynyrd - Lyrics HD - YouTube

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
ps. Jawsia varten copypastesin äshän.

Kiitän.

Nähtiinkö tässä Yöketju-historian ensimmäinen triplatägäys? Sama viesti lainattu kahteen kertaan ja perään vielä @-merkintä.

Tuleeko siitä siis oikeasti kolme hälytystä? Pahoitteluni, mikäli näin on. Kummallista. Pitää muuttaa tapoja. Kaksi lainausta nimimerkkeineen siksi, että tiedetään kelle puhun, ja tägäys ihan siksi, että nimimerkki muuttuu siniseksi ja ulkoasu on selkeämpi. Pitää tästedes muuttaa käytäntöjä.

En usko ikuiseen kadotukseen (oikeasti kyllä tavallaan uskon), mutta olisi kyllä tässä tapauksessa perin yllättävä käänne. Hyvää yötä kuitenkin sinulle!

Suosikkijoukkue

Nick Neim

Jäsen
Jumalauta, että jengi ottaa aivan saatanan rumia tatuointeja ja aivan saatanan näkyvään paikkaan.

Joo, kattelen tätä Suomen rumimmat tatuoinnit -ohjelmaa. Ihme sakkia.

Suosikkijoukkue
Asia selvä. Se ylimääräinen lainaus oli niin sanottu vanha kunnon perseily. Matti Kyllösen sanoin: on se kumma kun ei tahdo onnistua nämä hommat, ei kerta kaikkiaan.

Aiaiaiaiaia! Siinä menee Häkällä šikaaaani pitkäksi ja tallipäällikkö Ron Dennis käy syystäkin kuumana. Mitä tähän sanoo @Captain Slow ?

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Jumalauta, että jengi ottaa aivan saatanan rumia tatuointeja ja aivan saatanan näkyvään paikkaan.

Joo, kattelen tätä Suomen rumimmat tatuoinnit -ohjelmaa. Ihme sakkia.

No äläpä! Joku perus tribaalihirvityskin on karmea, kun sitä vähän aikaa katsoo. Tietysti toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Minä en taas tykkää ripaalitatuoinneista.

Ompa tylsä yö kun ei ole Änäriä katsottavana. Aloitin The Last Of Us:n pelaamisen, kun viimeksi jäi kesken. Saas nähdä meneekö nyt läpi asti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy