Taccutucca
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
(1.) Nimimerkki @Captain Slow vakiinnutti tänne hyvien huomenien toivottelemisen, sitä on tullut käytettyä. Hyvää huomenta siis! (2.) Olitpa varhain liikkeellä - heti, kun räpsähti yli keskiyön, oli viesti valmiina. Erittäin täsmällistä ja tehokasta toimintaa. [...] (3.) Tuosta isästäsi tuli mieleen oma isäni, jota ei koskaan ole varsinaisesti kiinnostanut ainakaan minun opiskeluni. Toki jaksaa aina muistuttaa ja huomauttaa siitä, etten lue tarpeeksi (mistä hän muuten tietää, kun on päivät töissä?) ja ilmaisee aina huolestuksensa. Silti tasaisin väliajoin tulee kuitenkin niitä "mihin sinä nyt haetkaan?" -kysymyksiä. Lukion aikana oli sama juttu, ihan ulapalla aina. Mutta olkoon niin, ei minuakaan kyllä varmaan ihan hirvittävän paljon kiinnostaisi jonkun nulikan opiskelujen yksityiskohdat. Kunhan nyt on jotenkin kartalla perusasioista.
1. Aah, tietenkin, olenhan tätä ketjua selatessani nuita huomenia huomannut, mutten tietenkään kunnolla noteerannut. Tekosyynä käy varmaankin ajankohta, milloin olen lukenut tätä ketjua (eli yö) ja spekuloinut että "perkula, kyllähän mäkin tänne viälä kirjoitan".
2. Ehkä jopa hieman no-life olo, mutta ei ollut oikein mitään tekemistä, niin ajattelin 23:30 ruveta kirjoittamaan tähän jotain tekstiä. En tiedä tuleeko tästä rutiini, toivottavasti ei.
3. Ehkä isän tehtävänä onkin olla siten, että hänelle kuuluu vain promille tästä "suorasta" kasvatuksesta ja hän jää tähän "epäsuoran kasvattajan" rooliin näyttämään esimerkkiä. Ilman, että tekee koskaan mitään poikansa kanssa. Paitsi välillä antaa kyydin jonnekin jos tarve. Samoinhan se toimii lapsen synnytyksessäkin. Faijan hommat kestää kolme minuuttia ja loput 9kk munimista jää äidille.
Jatkoaika @LostHorizon Kiitän ja saat käyttää omaa päättelykykyäsi sekä aisteja, kun haet oikeaa ratkaisua nukkumiseesi. Jawsiltakin asiantunteva kommentti aiheeseen :D (saako tässä ketjussa käyttää hymiöitä, olen käyttänyt jo kahdesti; saanko pian teiltä kaikilta turpaan?)
edit: Tykkään näköjään editoida näitä viestejä paljon jälkikäteen. Nytkin vain irroitin nuo eri kappaleet toisista, eli aivan pikkujuttu, ihme, kun ei ole koskaan tyytyväinen kirjoittamaansa ja tämmöiset minor-ulkoasullisestenkin juttujen kanssa tulee näprättyä.
Viimeksi muokattu: