Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 476 386
  • 5 190
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kello on jo kohta kaksi ja ei vielä yhtään viestiä yöketjussa. Miten tämä on mahdollista ja viikonloppuna? Mitä tekevät esimerkiksi ketjun vakiokasvot kuten @Jaws ja @Virveliä kainaloon?

Itse tällä hetkellä vain kruisailen ympäri piskuista keskustaa autolla. Vois vaikka lähtä kotiin ja laittaa koneen päälle.

Et kai kuitenkaan kirjoita samalla kuin ajat? Tai no, kyllähän kaikki pikkukaupungin pojat ossaa autoa ajjaa. Itse vaikutin euroviisuseurantaketjussa, mutten taida enää tähän hirveästi osallistua. Klassinen ohipeli siis.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kello on jo kohta kaksi ja ei vielä yhtään viestiä yöketjussa. Miten tämä on mahdollista ja viikonloppuna? Mitä tekevät esimerkiksi ketjun vakiokasvot kuten @Jaws ja @Virveliä kainaloon?

Euroviisut ja henkinen viisustudio SeQuinsin kanssa olivat nyt huomion keskipisteenä.

Kaikki seuraa Euroviisuja. Uhh Måns jag älskar dej<3

Kyllä me tiedettiin voittaja etukäteen. :) Onneksi meni Ruotsille eikä Venäjälle, tiukaksi meinasi mennä.
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Pikkutunteina oli jotenkin hauskaa saada selville että Perulla on presidentti nimeltä Ollanta Humala. Eihän tuo ihan niin hauska ole kuin joku "Darra" tai vastaava olisi mutta ihan hyvä yritys. Valtiovierailulle mies pitäisi joka tapauksessa kutsua.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mjaa. Unohdinki jo aivan täysin nuo viisut. Kyllä mä sitä alkua hetken aikaan kahtoin silloin kymmenen maissa, mutta ei jostain syystä jaksa enää innostaa.

Ei ne innostakaan, ennen kuin siinä vaiheessa, kun joku luokaton biisi on ne voittamassa. Onneksi edes siltä vältyttiin, vaikkei kultaa Norjaan tullutkaan.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Miten kukaan voi vakavasti käydä useammissa pääsykokeissa yhden kevään aikana? Pitäähän sitä kuitenkin lukea ihan vitusti jotta pääsee sisään mihinkään.

Tähän pitikin vastata. Minä haen tosissani viiteen paikkaan, helpottaa se että on vain kahta eri alaa joten käytännössä tarvitsee lukea vain kahta kirjaa.

Nyt ei väsytä kun on kitannut kofeiinia ja katsonut viisuja ja viime yönä nukahtanut vasta neljän maissa. Älkää menkö hyvät ihmiset nukkumaan.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Tähän pitikin vastata. Minä haen tosissani viiteen paikkaan, helpottaa se että on vain kahta eri alaa joten käytännössä tarvitsee lukea vain kahta kirjaa.

Nyt ei väsytä kun on kitannut kofeiinia ja katsonut viisuja ja viime yönä nukahtanut vasta neljän maissa. Älkää menkö hyvät ihmiset nukkumaan.

Älä huoli. Ei ole aikomuskaan. Eri asia tietenkin on, että saako mitään järkevää kirjotettua.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@Jaws Voin mä täs vartin kytätä, kunhan tekstiä tulee nonstoppina.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Älä huoli. Ei ole aikomuskaan. Eri asia tietenkin on, että saako mitään järkevää kirjotettua.

@Jaws Voin mä täs vartin kytätä, kunhan tekstiä tulee nonstoppina.

Luotte minulle paineita. Olen taas vastuussa ihmiskunnasta, universumista ja mikä merkittävintä, yöketjusta. Kovin on kyllä ollut hiljaista, kaikkiko katsoivat euroviisuja? Jälkipuinnit varmaan tuossa toisessa ketjussa.

Siellä oli Italialla sellaisia miehiä esiintymässä, että melkein minullekin olisi voinut tulla pieni mancrush. Viisujen jälkeen kysyin yhdeltä naispuoliselta tutulta, että mitäs tykkää noista italoista. Sain varmaan parhaan mahdollisen ulkonäkökehun mitä naisihmiseltä voi saada: "Kyl sä pärjäisit noille Italian miehille ihan helpostiki." Varmaan vain liioittelua, mutta valehtelen itselleni ja tuudittaudun hyväuskoisuuteeni. :)

Me jotkut olemme syntymässä jääneet ilman ruskeita silmiä ja tummaa tukkaa ja suurenmoista karismaa.

Ai niin, Viron naislaulajalle ja Espanjan esiintyjälle minäkin voin myöntää vähän sulaneeni. Vähän vain.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Luotte minulle paineita. Olen taas vastuussa ihmiskunnasta, universumista ja mikä merkittävintä, yöketjusta. Kovin on kyllä ollut hiljaista, kaikkiko katsoivat euroviisuja? Jälkipuinnit varmaan tuossa toisessa ketjussa.

Siellä oli Italialla sellaisia miehiä esiintymässä, että melkein minullekin olisi voinut tulla pieni mancrush. Viisujen jälkeen kysyin yhdeltä naispuoliselta tutulta, että mitäs tykkää noista italoista. Sain varmaan parhaan mahdollisen ulkonäkökehun mitä naisihmiseltä voi saada: "Kyl sä pärjäisit noille Italian miehille ihan helpostiki." Varmaan vain liioittelua, mutta valehtelen itselleni ja tuudittaudun hyväuskoisuuteeni. :)

Me jotkut olemme syntymässä jääneet ilman ruskeita silmiä ja tummaa tukkaa ja suurenmoista karismaa.

Ai niin, Viron naislaulajalle ja Espanjan esiintyjälle minäkin voin myöntää vähän sulaneeni. Vähän vain.

Ei sentää euroviisuja. Ihan vaan yleistä koneella pyörimistä ja tylsistymistä. Jotain vois tietenkin keksiä, mutta mitä.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Pariin vuoteen ei viisuja ole tullut katsottua, mutta nyt piti vähän vilkaista. Venäjällä ja Italialla oli omaan korvaan parhaat biisit, mutta jälleen kerran Ruotsi vei koko potin, ja lopulta melko selvällä erolla, vaikka ajoittain näytti vahvasti siltä, että itänaapuri vie.

Eilen oli varsin pitkä sähkökatkos, ja nytkin yöllä pätkinyt jonkin verran. Eipä tuo niin haittaa. Tekee ihan hyvää välillä olla ilman teknologiaa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Pariin vuoteen ei viisuja ole tullut katsottua, mutta nyt piti vähän vilkaista. Venäjällä ja Italialla oli omaan korvaan parhaat biisit, mutta jälleen kerran Ruotsi vei koko potin, ja lopulta melko selvällä erolla, vaikka ajoittain näytti vahvasti siltä, että itänaapuri vie.

Euroviisuketjussa on otettu taas vähän liian vakavasti. Minulle tuo oli hauskaa viihdettä, hyppäsin vasta finaalivaiheeseen mukaan. Olen aiempina vuosina katsellut vähän sivusilmällä, ei tuota liian vakavissaan kannata ottaa. Ruotsi nyt voitti tämänkin taas, ehkä ensi vuonna Suomi voisi yrittää jollain Tauskilla ja Munamiehellä. Tai sama se on ketä sinne lähettää, kun Ruotsi on parempi kuitenkin, hah.

Eilen oli varsin pitkä sähkökatkos, ja nytkin yöllä pätkinyt jonkin verran. Eipä tuo niin haittaa. Tekee ihan hyvää välillä olla ilman teknologiaa.

Sama huomattu. On yllättävän virkistävää välillä irtautua medioitumisesta ja omasta addiktiostaan puhelimeen ja/tai tietokoneeseen. Tai no, puhelimessa on Spotify, niin onhan sitä kiva kuunnella muun tekemisen ohessa. Eli en tule toimeen ilman puhelinta tai internetiä, koska ei musiikitta yksinkertaisesti jaksa olla. On kiva ajatella, että olisi hauskaa olla hetki ilman nettiä, mutta sitten taas toisaalta... No on siinä sekä hyötynsä että haittansa.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Nyt minäkin olen täällä kun en unta saa. En saanut edes teetä keitettyä kun oli sähkökatkos eli koville otti. Hengissä selvisin joten ei siitä sen enempää. Kohta alkaa änäri peli joten ei täällä kauaan ehdi notkua. Toivotan hyvää teille kaikille.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Itse odotan aamua innolla, kun PKN:n viimeinen sija paljastuu myös keltaiselle lehdistölle ja kaikille kukkahatuile, millainen kakkastrom siitä vielä saadaankaan aikaiseksi. Sitten hieman petyn jos ei saadakkaan :/
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Itse odotan aamua innolla, kun PKN:n viimeinen sija paljastuu myös keltaiselle lehdistölle ja kaikille kukkahatuile, millainen kakkastrom siitä vielä saadaankaan aikaiseksi. Sitten hieman petyn jos ei saadakkaan :/

Toi on ihan totta miten aletaan puhua suvaitsemattomuudesta samalla kun arvostellaan avaria kaula-aukkoja.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
No voi perse sentään, ennen voijjeroin tätä lankaa erilaisten imelyyksien takia, mielessäni tuumin niitä lukiessani, että perkele, jotkut välittää ihan oikeasti. Nyt kun luen näitä kirjoituksia, niin näen vain setämiehiä jauhamassa jostain, mistä ne ei tiedä paskaakaan. Palauttakaa lanka hunajakielille!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Toi on ihan totta miten aletaan puhua suvaitsemattomuudesta samalla kun arvostellaan avaria kaula-aukkoja.
Huomaatkos meitin hunajaiset kielet ei tänne kelvanneetkaan, vaan me kaula-aukoista tykkäävät sedät sitten saatiin heti kurinpalautusta. Onko tämä nyt sitten väärin yöketjutettu ;)
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Euroviisuketjussa on otettu taas vähän liian vakavasti. Minulle tuo oli hauskaa viihdettä,



.



Eivät nuo kisat itsellekkään mikään elämän ja kuoleman kysymys ole. Ihan hyvää viihdettä toki.

Ylen selostajatiimille pitää kyllä Antero Mertarannan sanoin antaa pitkä miinus tämänöisestä esityksestä. Hirveää höpötystä ja kikatusta, ja saavat tuosta vielä palkkaa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
No voi perse sentään, ennen voijjeroin tätä lankaa erilaisten imelyyksien takia, mielessäni tuumin niitä lukiessani, että perkele, jotkut välittää ihan oikeasti. Nyt kun luen näitä kirjoituksia, niin näen vain setämiehiä jauhamassa jostain, mistä ne ei tiedä paskaakaan. Palauttakaa lanka hunajakielille!

Ei tältä yöltä enää, pahoittelen. Väsyttää niin paljon. Menen nukkumaan, koska nyt ei pysty enää. Luin tuon viestisikin väärin. Luin ensin, että erilaisten erimielisyyksien takia. Luin viestisi uusiksi ja luin taas väärin. Kolmannella kerralla hahmotin, että oho, tässähän saatetaan jopa puhua minusta ja eräästä toisesta kirjoittajasta. Ihan selvä merkki siitä, että nyt ei kannata edes yrittää kirjoittaa mitään, vaan jatkaa suosiolla tulevina öinä.

Hienoa huomata että ihmiset lukevat tätä ketjua siirapin toivossa. Kerrankin jossain on tullut onnistuttua.

Puuh nyt ei jaksa, Nukkumatti kiljuu sellaisilla oktaaveilla korvaan että kohta allekirjoittaneelta menee taju. Hyvää yötä.

Edit: Niin ja on täällä setämiehillekin tilaa, kunhan muistavat antaa taas söpöilylle sijaa jatkossa. Minä palaan vielä...
 

Kafrom

Jäsen
Vittumaisia nämä yöt, kun jumittuu koneelle ja sitten ei väsytä. Nytkin kuunnellut tätä Viron viisubiisiä ties kuinka monta kertaa putkeen. Kai sitä voisi katsella vielä hetken jotain keventävää komediaa ja nukahtaa.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Otin näin aamuyön tunteina kuvia auringonnoususta Kanta-Hämeen sydämessä. Tästähän voisi melkein tehdä tavan, kun tuolle spotille on joku minuutin matka kävellen.
 

Liitteet

  • 20150524_043546.jpg
    20150524_043546.jpg
    517,1 KB · kertaa luettu: 260
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Onko tänään kellään yhtään kenellekään mitään asiaa? Onko tänään ylipäänsä edes tapahtunut jotain? Katselin Monacon GP:n, mutta en minä noista formuloista niin paljoa perusta. Musiikkia olen kuunnellut ja nytkin voisin. Ja lisäksi tosiaan meinasin viedä sen pikkulinnun hengen ruohonleikkurilla silloin päivemmällä.

Helluntai ja kaupat olivat kiinni. Tapahtuiko missään mitään, ja jos tapahtui, niin mitä? Onko täällä edes ketään hereillä? Miksi mitään ei tapahdu? Miksi minulla on näin paljon kysymyksiä?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Huomentaa vaaan taaas kaikkii! Kun epäihmisen aamu koittaa, joutuu tämänkin pirtin ainoa inhimillinen unensa päättämään, sillä kellon lyödessä 7 a.m. Itä-Euroopan aikaa (kesäaika), alkaa pihankunnostusoperaatio. Seitsemältä ihan vaan siksi, kun työ ukon päivä käynnistyy kello seitsemän, ja minut sitten nokittivat apumieheksi. Pihalla portaat routinut, ja ne pitäisi panna suoraan. Ja sit pitäisi vielä muutenkin vähän tasoittaa pihaa. Videonauhuri sentään, että villivadelmoittaa.

Saanen kuitenkin viettää kera palstaystäväin vielä hetken pienoisen, virtuaalisen? Saanhan toki, ellei aloittamani NSA-henkinen tarkkailu ole saanut jäseniä @Jaws ja @Captain Slow vaipumaan DDR-moodiin. Jäsen @SeQuins säästyi toistaiseksi tarkkailulistalle joutumiselta, sillä otaksun virtuaalihahmonsa toimivan keskuudessamme Moderaation suuressa kirkkaudessaan meille vuorilla lahjoittamain säädösten mukaisesti, sekä sääntökirjaan verrannollista palstantapaa noudattaen. Sillä se, joka tuon säädöksen rikkoo, ja Yöketjua jollain sopimattomalla tai asiaankuulumattomalla käytöksellä häiritsee, on raskauttavain asiainhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit kustakin rikoksesta erikseen säätävät.

Perkeleen poukkoileva näyttö, tää viesti tuli ennenaikaisesti.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Meinasin ajaa tänään kolarin. Tulin maantielle, vaan enpäs tullutkaan. Sieltä tulikin paria paku peräkkäin, sitten paniikinomainen reaktio ja painoin sekä kaasua että jarrua. Onneksi lopulta osuin jarrulle, ja risteyksessä oli bussipysäkki, jolle väistin. Vältyimme onnettomuudelta. Löin itseäni avarilla tilanteen jälkeen. Ei auttanut, kohta spedeilin motarilla. No, siitä ei syntynyt isompaa vaaratilannetta, ja itse en ollut pääspedeilijä, vaan päällekiilaamista yrittänyt soijakoppi aka asuntoauto.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Panit tosiaan @Virveliä kainaloon ihan seuraten, minä kiitän tästä tarkkailevasta huolenpidostasi. Miten on pääsykoepettymys sulateltu? Aika hiilenä olit muistaakseni toissa yönä, mutta ihan ymmärrettävistä syistä. Nyt vain inttiin ja sitten uudestaan paperit vetämään?

Tämä on ollut totaalisen turha päivä. Mietinkin, että mitä jos tässä maailmassa tulisi hetki, että kukaan ei tekisi mitään. Olisi jännää.

Virvelipoikaa ei näköjään sopisi päästää auton rattiin siinä missä minut kannattaa pitää erossa ruohonleikkureista. Ei sovi tekniset vempeleet meille humanisteille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös