Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 477 010
  • 5 190
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@Virveliä kainaloon on varmaan sitten Mats Zuccarello. Nyt pelataan ilman maalivahtia, joten otetaan neljäs hyökkääjä kentälle yrittämään maalintekoa.

Mä olen mieluummin Martinsen, ihan sun mieliksi. Sitä paitsi kyllähän ylimääräinen hyökkääjä pitää ottaa maalinedustalle. Mutta jos todella saan päättää roolini, niin mä olen mieluummin coach Roy tai -95 Jukka Tammi.

Tänään käytiin hankkimassa puku ja lakki. Vähän oli ajatuksena hankkia oikein osakuntavuorellinen lakki, mutta mentiin sitten lopulta sillä normaalilla sinivalkoisella. Sinimustan jos saisi, niin sen ottaisin kyllä ehdottomasti. Siinä olisi sellaista kunnon meininkiä (hymiö)
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Penkin päässä huutelee kalastuksella itseään rentouttava @Virveliä kainaloon , mies jonka kädeneleet on kuin Kari Jalosella, puku kuin Don Tamilla, ja suorapuheisuus kuin Kai Suikkasella.

Onneksi ei ole yhtä paljon rautaa sormissa kuin Suikkasella, tai menisi ranteet hajalle huitoessa.

Itse asiassa Captain Slow'lle paremmin sopisi Helmisen Raipe. Siinä on sopivan hidas pystytukka heittämään rystylättyä, ja välillä nähdään totaalisia ylilyöntejä. Siis kerran viidessä vuodessa, mutta nähdään kuitenkin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mä olen mieluummin Martinsen, ihan sun mieliksi. Sitä paitsi kyllähän ylimääräinen hyökkääjä pitää ottaa maalinedustalle. Mutta jos todella saan päättää roolini, niin mä olen mieluummin coach Roy tai -95 Jukka Tammi.

Tänään käytiin hankkimassa puku ja lakki. Vähän oli ajatuksena hankkia oikein osakuntavuorellinen lakki, mutta mentiin sitten lopulta sillä normaalilla sinivalkoisella. Sinimustan jos saisi, niin sen ottaisin kyllä ehdottomasti. Siinä olisi sellaista kunnon meininkiä (hymiö)

Helkkari soikoon minä minkään Martinsenin kanssa halua samassa joukkueessa pelata. Olen kohta valmis luopumaan NTC:stä jotta minut treidattaisiin muualle. Ole mieluummin tosiaan joku valmentaja. Voit seistä se vappulippis päässä pitämässä jotain aikalisää. Kyllä myö sun neuvojasi kuuntelemme. Virveliä vain kainaloon ja kohti maalia, is that right, coach?

Noista ylioppilaslätsistä tuli mieleen, että näyttävät kyllä melkoisen typeriltä. Armeijassa saa päähänsä baretin, joka on sekin melkoinen lihapiirakka. Kaiken maailman lakkeja sitä pitääkin päähänsä panna.

Itse asiassa Captain Slow'lle paremmin sopisi Helmisen Raipe. Siinä on sopivan hidas pystytukka heittämään rystylättyä, ja välillä nähdään totaalisia ylilyöntejä. Siis kerran viidessä vuodessa, mutta nähdään kuitenkin.

Mietiskelin myös tuota nimimerkin @SeQuins roolia. Nimimerkistä tulee toki Tyler Seguin mieleen, mutta jotenkin ei ole tarpeeksi naisellinen pelaaja. Tiedän, että SeQuins pitää maalivahdeista, niin olisiko kuitenkin Noora Räty? SeQuins on toki kauniimpi ja sirompi, mutta kyllä varmasti kiekko tarttuisi. Tai jospa annetaan naisen itsensä päättää? Joka tapauksessa taidan olla ainut synttärionnittelut toivottanut, yksinkö minä luon täällä joukkuehenkeä? Varakapteenin ominaisuudessa ja slovakkikiekon lipunkantajana sekä haipoikana numero yksi mä häpeän.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mä voin olla se joka on mokakoosteen nro 1.

Suosittelen katsomaan (tai pikemminkin kuuntelemaan) tuolta "Mille naurat nyt" - aiheesta tuon radiojuontomokahommelin. Nauraa räkätän täällä nimittäin aika kovaa tuolle.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kyllä myö sun neuvojasi kuuntelemme. Virveliä vain kainaloon ja kohti maalia, is that right, coach?

Nou penalties. Meidän ketju vetää jäähyttömästi, vai eihän täällä kukaan muukaan ole penalttia saanut? Jaws ja SeQuins ei ainakaan ole, mites @Captain Slow ?

Ja tosiaan, luetaan niitä viestejä. Hyvää syntymäpäivää @SeQuins ! Jostain muistan täällä bonganneeni ikäsi, mutta kun en muista, niin en lähde arvuuttelemaan enkä kyselemään(mikä ilmeisesti olisi perin tahditonta). Tai sitten olen nähnyt unta (en kai :D).

Niin ne vuodet vierii, meikäläiselläkin on NHL-varauspäivä reilun kuukauden päästä edessä. Saapa nähdä poimivatko. Tuskin, sillä olen viimeksi luistellut täysissä varusteissa kymmenen vuotta sitten. Enkä oikein salibandykentilläkään dominoinut, koska "lahjattomat reenaa." Tai no, tässä tapauksessa "lahjattomat ne vasta vähän reenaakin."
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
On muuten pelottava ajatus, että mähän olen vaivihkaa raapustellut tänne palstalle jo suunnilleen koko elämäntarinan. Ja ajatus oli puhua jääkiekosta ja Corey Elkinsistä. Muutenkin tulee nykyään kirjoiteltua ihan miten sattuu, puhdasta tajunnanvirtaa kuin jollekin kaverille puhuisi.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Onnea vaan Sequinsille täältäkin päästä.

tulee nykyään kirjoiteltua ihan miten sattuu, puhdasta tajunnanvirtaa kuin jollekin kaverille puhuisi.
Totta.

1v aikana kirjoitin rapiat 1k viestiä. Kohta niitä on 2k ja vain 1.5v tunnukset olleet kohta. Dear Eki, pitäisikö minun huolestua?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onnea vaan Sequinsille täältäkin päästä.


Totta.

1v aikana kirjoitin rapiat 1k viestiä. Kohta niitä on 2k ja vain 1.5v tunnukset olleet kohta. Dear Eki, pitäisikö minun huolestua?

Ei tuo vielä mitään, kun täällä paukkui jo neljä tonnia, vaikka olen vaikuttanut vain puolitoista kuukautta teikäläistä pidempään. Toki tuosta menee useampi sata viestiä erinäisiin seurantoihin ja fantasiadrafteihin, sekä satakunta visailuvastausta.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Nou penalties. Meidän ketju vetää jäähyttömästi, vai eihän täällä kukaan muukaan ole penalttia saanut? Jaws ja SeQuins ei ainakaan ole, mites @Captain Slow ?

Mitään penaltia ei ole tosiaan tullut, mikä on kyllä siihen nähden jännä juttu, että liki 7000 viestiä (hui kauhistus...) on tullut jo kirjoiteltua.

Ja tosiaan, luetaan niitä viestejä. Hyvää syntymäpäivää @SeQuins ! Jostain muistan täällä bonganneeni ikäsi, mutta kun en muista, niin en lähde arvuuttelemaan enkä kyselemään(mikä ilmeisesti olisi perin tahditonta). Tai sitten olen nähnyt unta (en kai :D).

Tosiaan ikää ei naisilta kysytä - esimerkillistä toimintaa virvelipojalta. Et olisi ensimmäinen, jolle on @SeQuins tullut ihan uniin asti!

Niin ne vuodet vierii, meikäläiselläkin on NHL-varauspäivä reilun kuukauden päästä edessä. Saapa nähdä poimivatko. Tuskin, sillä olen viimeksi luistellut täysissä varusteissa kymmenen vuotta sitten. Enkä oikein salibandykentilläkään dominoinut, koska "lahjattomat reenaa." Tai no, tässä tapauksessa "lahjattomat ne vasta vähän reenaakin."

Minua ei varattu viime vuonna NHL:ään, mutta varmaan miettivät, että intin takia minun varaamiseni kannattaa säästää tälle kesälle. Koko yö tulee varmaan varaustilaisuuden aikaan valvottua. Nyt on kova luotto, että Sharks varaa meikäläisen. Jos joku Donskoi kelpaa, niin miksen minäkin?

On muuten pelottava ajatus, että mähän olen vaivihkaa raapustellut tänne palstalle jo suunnilleen koko elämäntarinan. Ja ajatus oli puhua jääkiekosta ja Corey Elkinsistä. Muutenkin tulee nykyään kirjoiteltua ihan miten sattuu, puhdasta tajunnanvirtaa kuin jollekin kaverille puhuisi.

Sama täällä! Melkein 7000 viestiä, ja välillä tuntuu, että noista tuskin edes puolet on jääkiekosta. Ja syksyllä täytän vasta 20, palstalle rekisteröidyin vähän ennen kuin täytin 16. Huhhuh.

Terveiset nimimerkille @Leelian Lepotuoli muuten: täällä ovat kaikki höpönassukkasi (kuten minua ja SeQuinsia kutsuit) taas paikalla. Tulehan sinäkin joskus yöketjuun turisemaan, naisenergia ei ole koskaan pahitteeksi.

Keksinpä tässä muuten, että syntymäpäivän kunniaksi lisään suosikkijoukkue-kohtaani SeQuinsin huomispäivän ajaksi. Olkoon se yksi kahdesta syntymäpäivälahjastani. :)
 
Viimeksi muokattu:

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jaws, suosittelen pitämään tuon. Sopii yllättävän hyvin sulle.

Näihin juniin ja tunneleihin... Hyviä öitä kaikki.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jaws, suosittelen pitämään tuon. Sopii yllättävän hyvin sulle.

Näihin juniin ja tunneleihin... Hyviä öitä kaikki.

Jaa minkä ja jaa mää vai? Suosikkijoukkuettako meinaat? Joo, aika paljon on tullut "fanitettua" tässä viime aikoina, mutta kyllä Denis Godlan, Slovakian ja TPS:nkin pitää mahtua suosikkijoukkueisiin sitten taas. Noissa voisi pyöritellä monenlaisia, allekirjoituksen olen tosin yllätyksekseni saanut pidettyä todella pitkään samana. Olen siihen ihan tyytyväinen.

Täällä ollaan ainakin vielä tovi hereillä, joten toivottavasti kaikki eivät seuraa joukkueen kapteenin esimerkkiä. Varakapteenin ominaisuudessa meinasin vielä hetken täällä pyöriä. Öitä tietysti sinne Jyväskylään! Itsekin nukuin siellä en viime, mutta edellisen yön kylläkin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jahas, haipoika ehtikin jo toteuttaa suosikkijoukkue-suunnitelmansa. Kivaa! :)

Tottahan toki! Sitä kerkeää vielä katsella, mitäs minä nyt lyhyellä matikalla laskeskelisin... 22 tuntia ennen vuorokauden vaihtumista? :)

Tajusin itsekin pitäväni kovasti maalivahdeista. Demitra on toki kaikkien aikojen suosikkini, mutta elävistä ja aktiivipelaajista Denis Godla on ehdoton suosikki. Toinen on sitten TPS:n Aleksandar Georgijev. Onhan se aina hienoa nähdä, kun maalivahti venyttää jonkun raajan ihan käsittämättömästi sen kiekon eteen. Salibandyaikoinani se oli toki kurjaa, jos itse missasi varman maalipaikan maalivahdin torjuessa, mutta penkkiurheilijan kannalta upeita torjuntoja on aina nautinnollista katsella!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Vai suosikkimaalivahti aktiiveista. Kai se tuo Nortti on, vaikka meikäläisen lippalakin aikoinaan meni sotkemaan.

No, hyvää aamuyötä! Kymmeneltä alkaa päivä uusi.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Game of Thronesin uudet jaksot on katsottu. Kolme putkeen. Mitäs sitten?

Stargate Atlantiksen uusintakierros on pyörinyt Netflixissä yleensä ennen nukkumaanmenoa.

Wikipedian random article -surffaus on myös käynnissä.

Syön salmiakkipääkalloja ja juon Lidlin vissyä.

Aamulla aion syödä puuroa. Kaurapuuroa. Hunajalla ja reilusti suolatulla voinokareella.

Kesän makkarakausi on jo avattu, mutta jäätelöön en ole vielä koskenut.

Niin...ja sain tietää sen koska seuraavan kerran on tulossa pillua.

En ole erityisemmin irtojäätelön ystävä, mutta muija pääsee pian nuolemaan tuuttia.

Tärkeintä elämässä on puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeätä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
No, hyvää aamuyötä! Kymmeneltä alkaa päivä uusi.

Hyviä öitä myös täältä Turun suunnalta minun ja miksei myös nimimerkin @SeQuins puolesta, kun hänkin menee nukkumaan. Se on kai tämä Turun oma aikavyöhyke, täällä on kiinteät nukkumaanmenoajatkin.

Käyttäjältä @ernestipotsi aika tyhjentävä listaus, paha tuohon on mitään kommentoida. Silmät alkavat painua sen verran kiinni, että kai parempi jättääkin kommentoimatta.

Hienoa pöhinää oli yöketjussa tänä yönä ja toki jatkaakin saa! Hyvää yötä vielä kerran kaikille. :)
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tullaas nyt täällä käymään, kun ei toi nukkumatti oo vielä suvainnut tulla kylään.

Oon telkkarin kanssa tapellut, kun JIM, TV5 ja Kutonen lakkasivat illalla näkymästä, enkä oo saanut niitä näkymään. Ei signaalia väittää vaan. Muut samaan kanavanippuun kuuluvat kanavat näkyvät kyllä. Voisko olla, että tekevät näin öisin joitain huoltotoimenpiteitä mistä toi johtuis? Ehkä, ehkä ei.

Eipäs kun kanavanippu E lakkasi sittenkin kokonaisuudessaan näkymästä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ei vaan jaksa nukkua. Ja aamun uutisvirta kertoo, ettei Suomi päässytkään euroviisujen finaaliin! Harmi homma, PKN:lle olisi löytynyt vielä käyttöä tämänvuotisissa euroviisuissa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mikä on yöketjun vahvuus tänään? Kaksi aktiivia on ainakin hereillä, mutta mitenkäs muut? Ja mikä on yön teema? Tällä tavoin uteliaana hyviä huomenia kaikille toivottelen.

Torstai on toivoa täynnä, vai? 5FDP julkaisee uuden albuminsa 28. elokuuta, sitä siis odotellessa! Siinä kai nyt ihan tärkein ensinnä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mikä on yöketjun vahvuus tänään? Kaksi aktiivia on ainakin hereillä, mutta mitenkäs muut? Ja mikä on yön teema? Tällä tavoin uteliaana hyviä huomenia kaikille toivottelen.

Torstai on toivoa täynnä, vai? 5FDP julkaisee uuden albuminsa 28. elokuuta, sitä siis odotellessa! Siinä kai nyt ihan tärkein ensinnä.

Olen vahvuusmitta-astian täytteenä kiitos kysymystä, jos näin omasta puolestani suoritan tällaista tiedotuspolitiikkaa.

Ketä on 5FDP?

Meillä on muuten jotain yhteistä haipoikimus, nimittäin sen lisäksi, että olen (huono) entinen säbäri, niin toinen puolikas meikäläisen suvusta on alkujaan lähtöisin Turun suunnalta. Tai no, alkujaan ja alkujaan, mutta jostain kohtaa. Varmaan sieltä jostain isovanhempien vanhempien kohdalta. En tiedä, kun en tuon puolen isovanhemmista mitään muista, siinä määrin lyhyen aikaa sain heidän kanssa täällä viettää.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Olen vahvuusmitta-astian täytteenä kiitos kysymystä, jos näin omasta puolestani suoritan tällaista tiedotuspolitiikkaa.

Mainiota, ei ole siis tarvetta painua pehkuihin ihan vähään aikaan, kun täällä on muitakin.

Ketä on 5FDP?

Five Finger Death Punch, lasvegasilainen metallibändi. Ihan ehdoton suosikkini, ei noilla ole yhtään huonoa biisiä. Millaista musiikkia muuten yöketjun väki kuuntelee? @Captain Slow taisi olla kaikkiruokainen ja kuuntelee peräti iskelmääkin, nimimerkin @SeQuins musiikkimaku on hyvin tiedossa, mutta mitenkäs muut?

Meillä on muuten jotain yhteistä haipoikimus, nimittäin sen lisäksi, että olen (huono) entinen säbäri, niin toinen puolikas meikäläisen suvusta on alkujaan lähtöisin Turun suunnalta. Tai no, alkujaan ja alkujaan, mutta jostain kohtaa. Varmaan sieltä jostain isovanhempien vanhempien kohdalta. En tiedä, kun en tuon puolen isovanhemmista mitään muista, siinä määrin lyhyen aikaa sain heidän kanssa täällä viettää.

No niin, tamperelaisen kultainen menneisyys saatiin kaivettua esiin. Salibandya ja Turkua, ei paha ollenkaan. Virvelipojan osakkeet nousivat kertaheitolla. Vielä kun tunnustaudut Slovakia-sympatisoijaksi niin sinullehan voi alkaa joku käsistään taitavampi suunnitella jotain prenikoita rintamukseen.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä on yöketjun vahvuus tänään? Kaksi aktiivia on ainakin hereillä, mutta mitenkäs muut? Ja mikä on yön teema? Tällä tavoin uteliaana hyviä huomenia kaikille toivottelen.

Hyvät ja huonot uutiset Ruutu.fi:stä. Joku ärsyttävä nevahööd-akka siellä vieraana.

Vittu. Mä alan muistuttamaan Henkka Hyppöstä. Turhaa nippelitietoa hirveä määrä jota yritän esittää muka-asiantuntevasti.

Tiesin syyn miksi kivekset ovat kehon ulkopuolella. Siis sen mistä Henkka puhui.

Tiedän myös toisen syyn siihen:
Kiihottavin seksuaaliaktiviteetti on pallien imeminen. Jos ne olisivat ns. upotetut mallit, niin eipä niitä juuri imettäisi.

Halusitko välttämättä tietää edellisen? Hyvä, en minäkään.

Huono uutinen
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
No niin, tamperelaisen kultainen menneisyys saatiin kaivettua esiin. Salibandya ja Turkua, ei paha ollenkaan. Virvelipojan osakkeet nousivat kertaheitolla. Vielä kun tunnustaudut Slovakia-sympatisoijaksi niin sinullehan voi alkaa joku käsistään taitavampi suunnitella jotain prenikoita rintamukseen.

Mulla on 2011-kisoista Marian Hossa-avaimenperä ;)

Vai musiikkimaku? No, periaatteessa olen aika kaikkiruokainen. Mikä ei maistu, on nämä soittolistaradioiden bulkkimusat, klassinen, marssimusiikki ja muu isänmaallinen selvänä, ihan ylilyöntimetalli sekä nykyaikainen disko-/tanssimusiikki, miksi sitä nyt sanotaankaan. Tuolla Spotifyn soittolistalla näyttäisi esiintyvän Muse, Alien Ant Farm, RHCP nyt ainakin. Toisaalta jossain kohtaa kuulokkeista meni läpi kaikki mahdollinen Eevil Stöön tuotanto, mitä YouTubesta löytyi... läpällä, mutta ota tuosta nyt selvää. Scooter toimii aina.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Hyvät ja huonot uutiset Ruutu.fi:stä. Joku ärsyttävä nevahööd-akka siellä vieraana.

Vittu. Mä alan muistuttamaan Henkka Hyppöstä. Turhaa nippelitietoa hirveä määrä jota yritän esittää muka-asiantuntevasti.

Katsoin tuon jakson juuri pari tuntia sitten, oli kyllä kehno jakso. Tuomas Kyrö jaksaa välillä naurattaa, mutta nythän siellä oli kaksi naista huutamassa päällekkäin. Ei siitä tunnetusti mitään tule.

Halusitko välttämättä tietää edellisen? Hyvä, en minäkään.

Huono uutinen

En ehkä olisi halunnut tietää, mutta menköön. Oli kyllä sellainen vähän turhan tieteellinen jakso taas minun makuuni. Ei siitä höpötyksestä sanaakaan ymmärrä, kun se Henkka latelee niitä viisauksiaan niin nopeaan tahtiin. Varmaan pitäisi olla joku ydinfyysikkonörtti ymmärtääkseen muutenkaan. Yli hilseen meni koko jakso.

On muuten sadas sivu aloitettu yöketjun historiassa. Tämän kunniaksi lasillinen mitä tahansa juomaa, än yy tee nyt ja na zdravie.

Nimimerkin @Virveliä kainaloon musamaku tuli selväksi. Muse on jotain todella mainstreamia, mutta en lähde kritisoimaan, makunsa kaikilla. Se on se endorfiini mikä erittyy kaikilla omakohtaisesti aivoissa, kun musiikkia kuuntelee. No niin, rupesin saman tien kuulostamaan Hyppöseltä endorfiineineni. Vai oliko se edes endorfiini? Joku aine kuitenkin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Five Finger Death Punch, lasvegasilainen metallibändi. Ihan ehdoton suosikkini, ei noilla ole yhtään huonoa biisiä. Millaista musiikkia muuten yöketjun väki kuuntelee? @Captain Slow taisi olla kaikkiruokainen ja kuuntelee peräti iskelmääkin, nimimerkin @SeQuins musiikkimaku on hyvin tiedossa, mutta mitenkäs muut?
Se oikeastaan riippuu hommasta. Jotain pajahommeleita tehdessä saattaa pauhata rock ja metalli, reissumusiikkina rockin lisäksi konemusiikki jne. Konemusiikista taitaa trancemusiikki olla lähempänä. Tai sellaiset veisut joissa joku kaunisääninen nainen lauleskeloo. Kaveriporukassa sitten menee vaikkapa se iskelmä, pääasia että on meininki kohdallaan.

Siinä on jotain hauskaa kun kyliä kiertelee ja autonmankasta soi ehkä hieman liian kovalla iskelmäveisut tyyliin Randelinin Kake tai Irwin Goodman.

5FDP:n albumia yritin kuunnella viimekesänä. Ongelmana vaan oli se että jossainvaiheessa alkoi tökkimään se biisien lievä samankaltaisuus. Mutta, makuja on monia.

Scooter toimii aina.
Dub dub dub dududubdubdub.. I like it loud. Pitää muuten erittäin hyvin paikkansa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nimimerkin @Virveliä kainaloon musamaku tuli selväksi. Muse on jotain todella mainstreamia, mutta en lähde kritisoimaan, makunsa kaikilla.

En ole ainakaan tietoisesti kuullut yhtään biisiä miltään Musen albumilta, mikä on ilmestynyt Resistancen jälkeen, jonka siis omaan. Tuota albumia vanhempia Musen kappaleita taas olen kuullut radiosta hyvin harvoin (ja uudempia en tunnista), joten siitä voi päätellä, ettei ole yhtä mainstreamiä kuin Kaija Koo, Calvin Harris ja Kasmir. Vai onko se tyyli niinku mainstreamiä?

Jos joku ajanjakso pitäisi sanoa, niin kyllähän paras musiikki on tehty 90-luvulla ja 2000-luvun alussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös