Nou penalties. Meidän ketju vetää jäähyttömästi, vai eihän täällä kukaan muukaan ole penalttia saanut? Jaws ja SeQuins ei ainakaan ole, mites @Captain Slow ?
Mitään penaltia ei ole tosiaan tullut, mikä on kyllä siihen nähden jännä juttu, että liki 7000 viestiä (hui kauhistus...) on tullut jo kirjoiteltua.
Ja tosiaan, luetaan niitä viestejä. Hyvää syntymäpäivää @SeQuins ! Jostain muistan täällä bonganneeni ikäsi, mutta kun en muista, niin en lähde arvuuttelemaan enkä kyselemään(mikä ilmeisesti olisi perin tahditonta). Tai sitten olen nähnyt unta (en kai :D).
Tosiaan ikää ei naisilta kysytä - esimerkillistä toimintaa virvelipojalta. Et olisi ensimmäinen, jolle on @SeQuins tullut ihan uniin asti!
Niin ne vuodet vierii, meikäläiselläkin on NHL-varauspäivä reilun kuukauden päästä edessä. Saapa nähdä poimivatko. Tuskin, sillä olen viimeksi luistellut täysissä varusteissa kymmenen vuotta sitten. Enkä oikein salibandykentilläkään dominoinut, koska "lahjattomat reenaa." Tai no, tässä tapauksessa "lahjattomat ne vasta vähän reenaakin."
Minua ei varattu viime vuonna NHL:ään, mutta varmaan miettivät, että intin takia minun varaamiseni kannattaa säästää tälle kesälle. Koko yö tulee varmaan varaustilaisuuden aikaan valvottua. Nyt on kova luotto, että Sharks varaa meikäläisen. Jos joku Donskoi kelpaa, niin miksen minäkin?
On muuten pelottava ajatus, että mähän olen vaivihkaa raapustellut tänne palstalle jo suunnilleen koko elämäntarinan. Ja ajatus oli puhua jääkiekosta ja Corey Elkinsistä. Muutenkin tulee nykyään kirjoiteltua ihan miten sattuu, puhdasta tajunnanvirtaa kuin jollekin kaverille puhuisi.
Sama täällä! Melkein 7000 viestiä, ja välillä tuntuu, että noista tuskin edes puolet on jääkiekosta. Ja syksyllä täytän vasta 20, palstalle rekisteröidyin vähän ennen kuin täytin 16. Huhhuh.
Terveiset nimimerkille @Leelian Lepotuoli muuten: täällä ovat kaikki höpönassukkasi (kuten minua ja SeQuinsia kutsuit) taas paikalla. Tulehan sinäkin joskus yöketjuun turisemaan, naisenergia ei ole koskaan pahitteeksi.
Keksinpä tässä muuten, että syntymäpäivän kunniaksi lisään suosikkijoukkue-kohtaani SeQuinsin huomispäivän ajaksi. Olkoon se yksi kahdesta syntymäpäivälahjastani. :)
Viimeksi muokattu: