Huhhuh mikä matsi - vai mitä sanoo yöketjun viralliset kisastudiovalvojat
@SeQuins ja
@Jaws ? Niin ja hyvää huomenta taas kerran, rakkain terkuin Hidas Kapteeni.
Huomenta vaan! Viime öinen keskustelu jäikin väliin, kun ajattelin, että pitää nukkua vähän enemmän. No, nukahdin sit joskus puoli kakstoista. Ja onnistuin tietysti viimeisenä työpäivänä nukkumaan pari tuntia pommiin.
Siis oikeesti, mulla on kaksi herätystä soittamassa viiden minuutin välein, ihan pään vieressä, ja soivat niin kovaa, että koko kämppä raikaa. No, en muista kumpaakaan kellonsoittoa kuulleeni. 5.40 soi ensimmäinen, ja muistan silloin heränneeni ja sählänneeni jotain puhelimen kanssa. Sitten ajattelin ottaa viiden minuutin torkut, mutta ei sitten kuulunutkaan enää hälytyksiä. Olisi pitänyt.
Se on erikoista, miten joskus pää on niin koomassa, ettei ihan oikeasti tajua yhtään mitä tapahtuu. Siis välillä aamulla herätessä olo on kuin jossain kolmen promillen kännissä... Välillä taas voi mennä vaikka kuinka lyhyillä unilla ja olla ihan särmänä heti silmät avattuaan. Kai se on sitä REM-unta.
Sitä en kyllä tajua, miksi tässä meidän kulttuurissa on tehty pommiinnukkumisesta joku murhasta seuraava moraalinen rikos. En se ole mä, joka pommiin nukkuu. Se on mun pää, joka ei varmaan tietäisi edes omaa nimeään, kun pitäisi herätä. Miten v**ussa pommiinnukkuminen yhdistetään johonkin laiskuuteen? Pane vaikka miljoona kelloa päälle, mutta kun ei herää niin ei herää. En tiiä, tänään ajattelin nukkua johonkin 10-11 välille...