Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 482 530
  • 5 194

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Oletteko muuten muistaneet ostaa munat virpojia varten?

Äiti on, minulta löytyy omasta takaa. Hups.

Niin tosiaan, minäkin mietiskelin ja tosiaan taitaa olla taas tuo päivä. Hittolainen, enkö saakaan nukkua pitkään? Jospa lähden itse virpomaan? Naapurin lapset änkevät taas tänne joka tapauksessa. En tykkää lapsista. Eläimistä kyllä, mutta niitä on kurja hoitaa. Ja nyt älköön kukaan miettikö pohdintojani millään lailla härössä mielessä, sillä enhän minä niitä sellaisina toki tarkoita.

Ajattelin vain tulla ilmoittamaan, että tilastot on nyt tuonne lätkäisty. Aika siirtyä petiin pehmoiseen.

Musta Nuoli on kahden viestin päässä muuten sadasta tähän ketjuun kirjoitetusta. Ehtiikö herra sarjakuvamestari kissoiltaan ja kiireiltään vielä tänne kaksi viestiä tänä yönä raapustaa? Jää nähtäväksi. Aamulla olen senkin suhteen viisaampi. Hyvää yötä taasen, Jatkoajan väki.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pitäisi herätä kuuden tunnin päästä. Mitenköhän jaksaa, jos vieläkin kykin saatana koneella ja odottelen, että Montrealin peli alkaisi. Tuskin tulen 3-4 tuntia enempää nukuttua ja pitäisi sitten virkeänä olla töissä. Sanonpa vaan, että ei shaatana!
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Pitäisi herätä kuuden tunnin päästä. Mitenköhän jaksaa, jos vieläkin kykin saatana koneella ja odottelen, että Montrealin peli alkaisi. Tuskin tulen 3-4 tuntia enempää nukuttua ja pitäisi sitten virkeänä olla töissä. Sanonpa vaan, että ei shaatana!
Tätä mä olen jotenkin aina ihmetellyt - oli sitten kyse kouluhommista tai töistä.

Mun kroppani toimii paremmin niin, että mitä tärkeämpi herätys on, niin sitä vähemmän mä nukun. Joskus kouluaikoina kun oli tärkeä tentti aamulla kasilta, niin mähän vedin sinne "samoilla silmillä". Töissä sama juttu: mitä tärkeämpi päivä, niin sitä vähemmän nukutaan.

Esim. tänä aamuna mulla oli helvetin tärkeä palaveri 10:00, joka vaati vielä vähän valmistelemista aamulla. 03:21 mä katsoin viimeksi kelloa sängyssä. Seuraavaksi olin hereillä 05:26. Jotain mä myös pyörin puol kasin aikoihin. Ensimmäinen kello oli herättämässä 09:00, mutta noin kymmenen minuuttia ennen sitä mä olin jo hörppimässä aamukahvia ja täynnä energiaa. Palaveri meni - kuivasta aiheesta huolimatta - helvetin hienosti ja nappiin. Olisiko ollut joskus seiskan aikoihin tänä iltana, kun mä palautin puhtaaksikirjoitetun "pöytäkirjan" tai "raportin"? Kaikki meni aivan loistavasti!

Jotenkin vain ihmetyttää nämä selitykset, että ei jaksa yhtä päivää jollain kolmen tunnin unilla. Mä olen todennut sen, että ihminen kestää yllättävän paljon todella vähillä unilla. Joku aika sittenhän mä laskeskelin nukkuneeni noin 5-6 tuntia (?) edellisten 72 tunnin (3vrk) aikana. Tosin joukossa oli jotain aikaeroja, mutta kuitenkin. Ei sekään tuntunut mitenkään erikoiselta. Totta kai väsyttää, mutta jos tekeminen on riittävän mielekästä, niin yllättävän helposti jonkun pikku väsymyksen voi heittää pois mielestään.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jotenkin vain ihmetyttää nämä selitykset, että ei jaksa yhtä päivää jollain kolmen tunnin unilla. Mä olen todennut sen, että ihminen kestää yllättävän paljon todella vähillä unilla. Joku aika sittenhän mä laskeskelin nukkuneeni noin 5-6 tuntia (?) edellisten 72 tunnin (3vrk) aikana. Tosin joukossa oli jotain aikaeroja, mutta kuitenkin. Ei sekään tuntunut mitenkään erikoiselta. Totta kai väsyttää, mutta jos tekeminen on riittävän mielekästä, niin yllättävän helposti jonkun pikku väsymyksen voi heittää pois mielestään.

Kannattaa kuitenkin huomioida se, että jokainen meistä on yksilöllinen ja reagoi omalla tavallaan väsymykseen ja vähiin yöuniin.

Keskimäärin suurin osa aikuisista ihmisistä pärjää ihan hyvin vaikka nukkuisi yhden tai kaksi yötä huonosti, vain muutaman tunnin kerrallaan, mutta tämän keskiarvon ulkopuolelle jää sitten suuri joukko ihmisiä, joiden keho (sekä pää) menee sekaisin jo yhdenkin huonosti nukutun yön jälkeen syystä tai toisesta. Heille ongelmansa on todellinen eikä se muuksi muutu muiden ihmisten väheksynnällä tai epäilyillä - heidän asemaansa kun sellaisen ihmisen, joka pärjää muutaman tunnin yöunilla, on täysin mahdoton asettautua.

Puhumattakaan sitten ihmisistä, joiden elämänrytmi menee totaalisen sekaisin kellon siirtojen yhteydessä ja heihin kellojen siirto vaikuttaa päivistä jopa yli viikkoon. Tällaisten ihmisten ongelmaa minun on hyvin vaikea ymmärtää mutta pakko sen on olla todellinen ja sellaiselle ihmiselle, johon kesäaikaan/talviaikaan siirtyminen vaikuttaa radikaalilla tapaa. Kyse on jostain muusta kuin harmittomasta ajan siirtämisestä tunnilla johonkin suuntaan.

Vaikka tarvitsen keskimäärin hyvin pitkät yöunet - sellaiset 8-10 tuntia, pärjään myös lyhyillä unilla useitakin öitä tai yövuorojen jälkeen saatan viimeisen yövuoron jälkeisenä päivänä nukkua vain muutaman tunnin ja tuntea itseni täysin virkeäksi ja jaksaa valvoa seuraavaan yöhön hyvinkin myöhään kunnes vaivaudun vuoteeseen nukkumaan, ymmärrän monella tapaa sen jos toimintakyky lamaantuu huonosti nukutun yön jälkeen ja etenkin jos niitä öitä on useita perätysten. Me kun olemme yksilöitä ja reagoimme erilaisiin tilanteisiin hyvin yksilöllisellä tavalla. Ja sama ihminen elämäntilanteesta riippuen reagoi vieläpä eri tavalla valvomisen aiheuttamaan psyykkiseen rasitukseen tms.

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Eilen kävin nukkumaan parikymmentä minuuttia yli puolenyön - historiallista suorastaan. En muista milloin viimeksi olisin käynyt niin aikaisin nukkumaan, tosin aamulla oli varhainen herätys eli kuudelta kello oli soimassa, jotta ehdin töihin seitsemäksi, mutta tästä huolimatta oli suorastaan yllättävää kuinka varhaisessa vaiheessa olin vuoteeseen kömpimässä.

Nyt sitten otetaan hiukan takaisin ja tässä vaiheessa yötä ryhdyn tekemään valmisteluja yöpuulle käynnin puolesta, joten kenties joskus puolen tunnin kuluttua sitten vaivun uneen - jos hyvin käy. Huomenna (eli tänään) on onneksi iltavuoro, joten ei tarvitse huolehtia aikaisesta aamuherätyksestä vaikka totisesti mielusti huomenna pysyttelisin kotosalla koko päivän ja miksei vielä seuraavankin. Voisinkin mennä töihin vasta torstai-iltaan jolloin aloitan valvomisen yövuorojen merkeissä.

Hyvät yöt vaan kaikille palstalaisille!

vlad.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ei näemmä väsytä. Elämä on ihanaa tulisi televisiosta, mutta katsoin sen viimeksi eilen. Ehkä alan lukea jotain kirjaa. Tai sitten vain selaan Jatkoaikaa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Melkeinpä sama vaikka tässä valvoisin aamuun saakka ja siitä sitten jatkaisin päivään ja huomiseen iltaan, jolloin lähden töihin - valvomaan asukkaiden unta ja terveyttä.

Tänään tai siis eilen sain leikkimielisesti sapiskaa töissä kun eräs työkaveri täpinöissään jutteli lapsistaan ja siitä kuinka oli joutua vauvakuumeen valtaan ja kun hän sitten tivasi minulta mielipidettä lapsista.

Hienotunteinen kun olin niin tuumaisin alkuun etteivät lapset herätä minussa mitään positiivista tunnetta, ne eivät laisinkaan kosketa minussa ja laukaise minussa mitään voimallista tunnetta, että haluaisin olla niiden kanssa tekemisissä.

Hän sitten tuumi ja tivaili ja sanoi ettei niin voi ajatella, johon tietty tuumasin, että kyllä voi - ja lopulta sitten lipsautin suustani "minusta kaikki vauvat" - näytin käsilläni vastasyntyneen kokoa - "ovat sanalla sanoen rumia". Sen jälkeen silmilleni läväytettiin vähintäänkin puolentusinaa lapsen kuvaa iphonesta ja tunsin itseni kovin vaivautuneeksi.

Ovatpa ihmiset lapsista mitä mieltä tahansa niin painun nyt lukemaan myöhäisyönhetkenä Piirityspäiväkirjaa.

vlad.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Yöketjussa jälleen vaihteeksi. Joskus aiemminkin mulla on muka ollut jotain asiaa tänne mutta nukahtanut 30min ennen aukioloaikaa..

Privaliprevelipuhveligate paisuu kuin pullataikina. No, hyvä että on jostain muustakin keskusteltavaa liigafinaalien ohella.

Katsoin muuten tuossa jynkkyä. Amatööripuuhastelua siis, ei mitään jenkkilän silicone express productiota. Aikas mielenkiintoinen leffa. Ensin tarjotaan tonni kuksimisesta ja sitten kun kuksittu, lähdetäänkin pakoon huikaten "i dont have a money". Täydet pinnat siis juonelle.

Jospa siis nukkumaan, ja aamusella kattomaan Formuloita..
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei tässä nyt oikeen väsytä, töiden puolesta kun mennyt unirytmi sekaisin. Toisaalta on pikkuisen nälkä, jospa sitä kävisi laittamassa pari einespreveliä mikroon. Laittais vaikka sämpylän väliin ja pikkuisen sinappia ja kurkkusalaattia kylkeen. Preveleiden päälle voisi rentoutua kera italialaisen viinin ja Mika Häkkisen uran huippuhetkien. Samalla voisi fiilistellä Lahden 2001 MM-hiihtoja. Voi kuinka hienosti suomalaisurheilijat silloin menestyivätkään.

Huomenna painaakin sitten Mensan vuosikokous päälle. Perjantaisissa Vapaamuurareiden iltamissa oli kyllä sen verran villi meno, että saapa nähdä olenko huomenna yleistietouteni kanssa vireessä. Ainakin se on varma tieto, että mansikassa on reilut 200 siementä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Pari yötä valvottu töiden merkeissä ja nyt sitten ylhäällä ihan muuten vaan. Vielä ei nukuta laisinkaan vaikka töiden jälkeen nukuin ainoastaan muutaman tunnin, mutta enpä nyt oikein osaa olla huolissani tilasta - nukutaan sitten kun nukuttaa, jos ei muuta niin huomenna päivällä, onhan tässä edessä useampi vapaapäivä jotka voin ottaa lepäilyn merkeissä.

Nälkäkin on hiukan, enpä vaan tiedä mitä kokkailisin itselleni näin yön hiljaisina tunteina - laiskuutta vai mitä lie, joten taidan tyytyä muutamaan voileipään.

Juohtuipa mieleeni, että ovatkohan prevelit Kielinaisen suurtakin herkkua? Onkohan maistellut niitä?

vlad.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Ihan työni puolesta jouduin tuossa lähtemään ryypiskelemään ja jättämään tämän illan parhaan playoff-pelin väliin. Enpä taida noita kahta muuta nyt jaksaa katsoa kun promilleja on kuitenkin veressä sen verran että väsy alkaa jo painamaan päälle. Kummallista tässä oli kuitenkin se, etten yleensä ole kauhean pidättyväinen alkoholin käytön suhteen ja tykkäänkin juoda varsin humalahakuisesti, mutta tänään ei vaan jaksanut. Lähinnä seuraksi tuli tuossa muutama lonkero ja cuba libre kumottua. Tarkoittaako tämä, että olen tulossa vanhaksi?

Kaipa tässä voisi vielä vähän rentoutua kera hyvän nuuskan, lonkeron ja NHL:n otteluseurantaketjun, jossa on tänään(kin) ollut tarjolla erittäin laadukasta trollausta ja taikatemppu josta lapsuuden sankarit Simo-taikuri ja Luikuri Tattinen olisivat kateellisia. Tarkoitan Kanerin katoamistemppua.
 
Viimeksi muokattu:

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Perjantai-ilta oli aikamoista menoa, onneksi en sentään tänneasti päässyt kirjoittelemaan ennen uinahtamista. Kavereiden synttäreitä oltiin heillä juhlimassa ja jo ennen dokaamisen aloittamista oli pahat merkit ilmassa, koska tuota juotavaa oli tyhmänä hommattu aivan järkyttävän paljon.

6 lonkeroannosta
32% 0,5l salmaripullo
21% päärynälikööripullo

ja kokista.

Noiden päälle tuli vielä juotua 2 tequila shottia ja fisu viinaa aika kasa. Onnekseni päärynälikööriä sain vain maistaa. Olisi varmaan kuolema korjannut paremmille dokauspaikoille sen jälkeen. Olin alkuillasta fiksu ja join vain hiukan ja oli jo todella hauskaa, mutta sitten kaverin tarjoamien tequila shottien jälkeen urku lähti auki ja loppuillasta ei muistikuvia. Tai no muistan mä kun rikoin kaverin tuolin nojaamalla sen päälle liian voimakkaasti. Toivottavasti selvitään alle 400euron laskulla. Hyi kun hävettää olla jokakerta se jota saa kantaa kotiin. Oma paras kaverini oli jo ennen iltaa ilmoittanut, että tällä kertaa hän ei minusta huolehdi ja kotimatkalta muistan sen verran, että yksin sain tallustella, kun hän lähti eri suuntaan kävelemään jättäen minut makaamaan autotienvarteen. Siihen sitten sammahdin ja heräsin kun joku tuntematon nuorukainen herätteli ja hoiti kotiin.

Ja aamulla sellainen krapula, että ei paremmasta väliä.

Tämän tarinan opetus on teille hyvät kanssa kirjoittajat se, että älkää hyvät ihmiset juoko niin paljon viinaa, että ette voi huolehtia itsestänne. Minä olen todella tyhmänä ihmisenä tehnyt sen jo kahdesti ja vain hyvän onnen kautta olen selvinnyt kotiin. Kolmatta kertaa en halua enää samaa kokea. Juominen todellakin on hauskaa puuhaa siihenasti kun ylitetään joku tietty piste jolloin päässä napsahtaa. Sitä pistettä minä en ole löytänyt vielä. Ennen eilistä "napsahdusta" minulla oli ollut varmaan hauskin ilta mitä olen ikinä viettänyt, mutta piti sitten päättää se noin ikävällä tavalla.
Hauskoja iltoja olen viettänyt useita, mutta tälläiset pelleily illat ei tuo muutakuin pahaa mieltä usealle taholle. Etenkin minulle.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Muistelen eilen valvoneeni sinne aamuviiteen saakka kunnes sitten viimein kävin nukkumaan - kirjoittelut Jatkoaikaan olin, muistaakseni, loputtanut jo tovi ennen tätä mutta muutoin vaan aika vierähti pitkälle aamuun kunnes raahauduin vuoteeseen.

Heräsin siinä jossain vaiheessa saapuneen tekstiviestin ääneen ja hiukan hämmästelin tätä, koska normaalisti harvemmin niihin heräilen vaikka kännykät korvani juuressa ovatkin. Siinä sitten kurottelin hiljalleen kohden kännykkää ja suuresti hämmästyin kännykän kellon näyttäessä jotain 15:.. - meinasi silmät tippua päästä ymmärtäessäni sen, että olin koisinut reilusti iltapäivän puolelle havahtumatta hereille kertaakaan tätä ennen.

Nyt tunnen itseni kovin voimattomaksi ja väsyneeksi, joten parasta on lopettaa "väkisin valvominen" ja lipua höyhensaarille, ja herätä päivään reippaana ja hyvin levänneenä. Kenties huomenna eli tänään saan itsestäni niin paljon irti, että poistun kämpästäni vapaaehtoisesti - sunnuntai kun meni kokonaisuudessaan sisällä oleillen.

vlad.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kallion kapakasta kotiuduin vasta. Mäkkärin autokaistalta hain Big mac -aterian. Näytti olevan auki. Eilen kittasin kaljaa tuolla Herttoniemen Treffipubissa ja toissailtana taasen Kalliossa. Tää on taas niin tätä.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Täällä taas hajoomispiste on täysi 110%. Väsyttäääää. Toinen yövuoro ja unet jäi vähiin kun se hemmetin aurinko paistaa kun pääsee töistä. En tiedä kuinka jaksaa, kai se on pakko.
 

Bacon

Jäsen
Täällä taas hajoomispiste on täysi 110%. Väsyttäääää. Toinen yövuoro ja unet jäi vähiin kun se hemmetin aurinko paistaa kun pääsee töistä. En tiedä kuinka jaksaa, kai se on pakko.

Koita jaksaa. Ei ne yövuorotkaan loputtomiin kestä. Olen sen itse todennut ja kärsinyt. Voin antaa vielä virtuaalihalauksen ja pari kannustavaa taputusta selkään, jos yhtään helpottaa. Luotan sinuun, pystyt siihen!
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Koita jaksaa. Ei ne yövuorotkaan loputtomiin kestä. Olen sen itse todennut ja kärsinyt. Voin antaa vielä virtuaalihalauksen ja pari kannustavaa taputusta selkään, jos yhtään helpottaa. Luotan sinuun, pystyt siihen!

Kiitoksia, rohkaisi kyllä! 3 - vuorotyö ei ole välillä helppoa varsinkin kun kesää kohti mennään. Pyhät töissä ja unirytmistä tietoakaan. Mutta positiivisesti ajatellen ei pitäisi valittaa, kun on töitä!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Näin pääsiäispyhien aikaan tajuntaani jysähti toden teolla se tosiasia, että NHL:n pudotuspelit ovat pyörähtäneet käyntiin. Olin varmaan jo edellisen viikon puolella jollain muotoa rekisteröinyt sen, että ne alkavat näitä aikoja mutta nyt pyhien aikaan todellakin tajusin, että ne ovat nyt alkaneet - ettei enää pelkästään spekuloida niillä.

No mistäpä tämä tietämättömyys johtuu?

Lähinnäkin siitä, että viimeisin kiekko-ottelu jonka katsoin miltään kanavalta pelattiin tammikuussa Michiganissa kun talviklassikossa Maple Leafs ja Red Wings otti yhteen. Tuolloin mitta tuli lopullisesti täyteen ja sain muniin puhaltelusta tarpeekseni ja totesin, että kiitti mulle riitti. Sen hetken jälkeen en ole katsonut ainoatakaan ottelua kokonaan, itse asiassa en ainoastakaan ottelusta edes kunnon koostetta vaan nykykiekko on käytännössä lähes täysin työnnetty syrjään elämässäni. No, olen ehkäpä kaikkiaan parikymmentä erilaista youtube-videota loppukauden aikana katsonut lähinnä taklauksista ja tappeluista - siinä kaikki. Ja lukenut hiukan Red Wings -ketjua.

Sen sijaan olen kyllä viihdyttänyt itseäni otteilla 80-luvulta ja 90-luvulta eli ajalta jolloin kiekko oli vielä kiekkoa, niiden parissa saankin tulevat vuodet kulumaan oikein rattoisasti joten ei tule kiekkoa ikävä. Enkä kiekko lopullisesti hylkää mutta muniin puhaltelua en siedä ja siksi pysyn poissa "katsomosta".

No nyt sitten koetin miettiä, että mitä joukkueita pudotuspeleissä on kilpailemassa Stanley Cupista ja hetken mietittyäni, oli pakko todeta etten ole pysynyt loppukauden aikana edes sen vertaa kärryillä, että tietäisin kaikki pudotuspelijoukkueet puhumattakaan, että tietäisin otteluparit. Oli siis pakko luntata Jatkoajasta ja nhl.com:ista. Muutaman joukkueen kyllä osasin nimetä ja pari kolme paria oli jäänyt mieleeni Jatkoajan NHL-puolella vierailujeni yhteydessä - kuten Bruins vs Red Wings.

Ja on pakko tunnustaa, että en oikeastaan ole edes kaivannut pelejä, sitä että istuu koneen äärellä ja katsoo kiekkoa. En ole kaivannut sitä vitutuksen tunnetta mitä kiekko minussa niin usein nostatti. Elämä ilman päivittäistä todella aktiivista kiekon seuraamista on näemmä aivan elämisen arvoista.

vlad.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Good morning mummelit.

Pääsiäinen sekoottanut unirytmin ihan täyrellisesti. Ei jumalauta. Ja viikon päästä vappenderi.

Kevään eka kimalainen (vai mikä perkeleen pörriäinen onkaat..) pyöri tuossa tuuletusluukun vierellä. Päätin kiduttaa moisen hengiltä Axen deodorantilla.

Fobioille ei taida olla täällä aihetta? Jokatapauksessa, en yhtään tykkää jos joku ampiainen tai muu vastaava pörrää korvan juuressa. Jäänyt vähän lieviä traumoja lapsuudesta moisien pistelyistä.. Terveisin "olin joskus konemessuilla ja ampiainen pisti kun joku sattui moisia huitomaan lähistöllä kärpäslätkällä".
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Good morning mummelit.

Good morning Captain!

Teen paluun yöketjuun pitkän tauon jälkeen. Musiikit kuunneltu, iltapalaa unohdin syödä. Futikset katseltu ja huomenna taas divarikiekkoa. Kuluu se aika näinkin toukokuuta odotellessa. Unirytmi on täälläkin aivan sekaisin, nyt taas vaihteeksi kahden maissa nukkumaan. Unta ei kuitenkaan saa, kun on niin pirun kuuma. Mutta en valita, kai tähän tottuu. Vähän tällainen Facebook-päivitys taisi tästäkin postauksesta tulla, mutta ei voi mitään. Hirvittävä nälkä on.

Aamulla herätessäni toivon mukaan Sharks on voittanut Kingsin ja divarikiekossakin soisin olevan yllätyksiä. Piti vielä jotain sanomani...

... Ai niin, torstaina ja perjantaina sitten (MTV Sportilta tosin) jääkiekkoa, kun Suomi ja Slovakia ottavat yhteen. Perin kiintoisaa. Maat tuskin kohtaavat MM-kisoissa (tai näin en ainakaan usko), joten on otettava ns. ilo irti nyt harjoitusmaaotteluista.
 

Bacon

Jäsen
Nojoo. Neljä tuntia unta viime yönä, joten nyt kyllä taitaa kutsua nukkumatti. Oli kuitenkin ennen nukkumaanmenoa katsottava miltä näyttää adressilista ja siellä on julkkikset heränneet selvästi talviunesta. Se on tietysti hyvä, että kahvakiekon estäminen koskettaa muitakin kuin aktiivisia jääkiekon ystäviä. Mutta eipä siinä, meitsi lähtee koisimaan. Hyvät yöt kaikille ja sitä rataa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Hyvät yöt kaikille ja sitä rataa.

Kiitos samoin!

Onhan tässä jo aika käydä nukkumaan kun sitä on jaksettava huomenna - tai itse asiassa tänään - niitä töitäkin tehdä. Onneksi tuo työvuoro alkaa vasta iltapäivällä.

Ilta on hyvä päättää pieniin nauruihin, sen meille tarjoaa adressit.com ja Joppe K Lunttasi nimen Wikipediasta paikkakunnalta 455 hehtokilolitraa.

Hyvää yötä vaan kaikille!

vlad.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Huomentapäivää ihmiset.

Tulipahan tuo Kärppien matsi katsottua tänäänkin.. Hyvää viihdettä tuo finaalisarja. Vielä kun Kärpät saisi venytettyä Game Seveniin niin sitten nähtäisiin oikea trilleri, pääosassa Rautakorpi vs. Marjamäki, Karhunen vs. Metsola ja niinpoispäin..

Katselen tässä sm-liigaan liittyviä videoita n. 10v takaa, ja tässä heräsi kysymyksiä muutama kappale, jotka olisi sopineet paremmin toiseen aiheeseen.

1) Miksi Vandenbusschen ja Nielikäisen tappelusta kaudella 06-07 tehtiin rikosilmoitus?
2) Miksi Jukka Suutari päätti kaudella 2006-2007 tehdä rikosilmoituksen kaikista SM-liigan tappeluista kausien 1997-1998 - 2006-2007 välillä?

Noilla kysymyksillä voisi vaivata päätänsä ja mennä koisaamaan. Yöt kaikille yökyöpeleille. Itse seuraan jääkiekkoa jonkin verran, mutta silti ei oikeen kiinnosta änärin playoffit. Menee aika usein niin pitkälle yöhön sen seuraaminen että tekee jo hankalaa valvoa pelin alkuun asti. (tietty voisi vetää 1.5h yöunilla päivän läpi mutta siitä ei seuraa kuin jumalaton väsymys, kokemuksia on..)

Jokatapauksessa, bonne nuit.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tämän kirkonpolttaja Burzumin kappaleen myötä tahdon toivottaa kaikille oikein hyvää yötä!

Näitä säveliä ja sanoja kuunnellessani on ilo ja autuus lipua höyhensaarille, jospa huomenna ois päivä uus!

vlad.
 
Iski nälkä keskellä yötä. No mikäs tässä, leipää mikroon ja hetki koneella ja takaisin nukkumaan. Pakko kyllä sanoa, että maistuu sen verran hyvältä, että tekisi mieli syödä vielä toinenkin. Valitettavasti vain jääkaapissa paistaa enää pelkkä valo.

E: Tilannepäivitys 4 min myöhemmin. Iski aivan valtava nälkä. Melkein tekisi mieli kokkailla jotakin ihan oikeaa ruokaa. Harmi ettei tällä paikkakunnalla ole mitään 24h pizzerioita. Nyt nimittäin kelpaisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös