Ei olisi kyllä uni tullut heti silmään tuon show'n jälkeen. Miksei minun naapuritaloissani tapahdu koskaan mitään tuollaista?
Takuuvarmasti tapahtuu! Se on vain eri asia mitä satut näkemään.
Kyllä mä olen monta kertaa sitäkin miettinyt, että mitäköhän eräs mun naapuritalon naikkonenkin on mahtanut musta nähdä. Onhan mun keittiössänikin tuollainen pikku tuuletusikkuna suoraan jääkaapin edessä ja suunnilleen munien korkeudella. Siinä kun öisin piipahtaa vesilasillisella, niin saattaa olla kohtuullisen mielenkiintoiset näkymät, jos/kun naapurinakka on ulkoportaillaan tupakalla juuri kyseisellä hetkellä. Ei sitä vain itse tajua sillä hetkellä. Tuskin ketään myöskään tarkoituksellisesti järjestää moisia näytöksiä naapureilleen.
Eikä tuo munkaan näkyni mikään erektiota nostattava ollut - paremminkin asiallisen realistisen mielikuvituksen tuotosta. Kyseisenä yönä en saanut millään unta ja aloin ehkä puoli kahden maissa katsoa erästä elokuvaa parin oluen säestyksellä. Noin puolivälin pintaan päätin piipahtaa ulkona tupakalla. Kello oli ehkä jotain puoli kolmen pintaan, ja naapurikapakka menee kahdelta kiinni. Tiesin myös alkuillasta jutusteltuani, että naapurinemäntä on menossa sinne sekalaisen rytmiryhmän kanssa "Tapsan tansseihin".
Siinä sitten pilkkopimeällä pihamaalla seistessäni katseeni eksyi useastikin kyseiseen, tyhjään ikkunaan. Valot olivat päällä, mutta (normaalia) television välkettä ei näkynyt. Viimeisiä henkosia kiskoessani huomasin ikkunan alalaidassa nuo epämääräisesti liikkuvat polvet. Lähdin jo takaisin sisälle päin, kunnes aivan alaovella tajusin, että siellähän ei ole televisio päällä. Aivan ulko-ovelta televisiosta näkyy ehkä ~15cm vasemmasta kulmasta. Sisäinen perverssini sai otteen, ja päätin röpötellä vielä toisenkin sauhun. Ikkunan alalaidassa polvet jatkoivat levotonta liikehdintäänsä - ja kun televisiokin oli poissa päältä, niin eipä siinä käynnissä olevalle toiminnalle kovin paljoa vaihtoehtoja jäänyt.
Jonkin ajan kuluttua tytsy sitten nousi istumaan sohvan laidalle, jolloin näin suunnilleen hartiatasosta ylöspäin valkoisesta T-paidasta. Jatkoin kaikessa hiljaisuudessa tupruttelua ja voyeurismiani, kunnes tytsy sitten nousi sohvalta, käveli oviaukolle ja sammutti valot. Oviaukolla seistessään näin ehkä 0,5sec ajan, kuinka hänellä oli päällään vain kyseinen valkoinen T-paita sekä paljas peppu. Loppu on täysin oman mielikuvitukseni varassa, mutta en usko, että olisin kovin paljoa väärässä.
En tiedä näkikö/tajusiko hän valot sammutettuaan, että takapihalla seisoo joku kiimainen runkkari, jonka vielä tunnisti naapurikseen! Ainakin toissapäivänä - jolloin hänet viimeksi näin - hän oli yllättävänkin hiljainen ja normaaliakin ujompi, kun satuimme saapumaan yhtäaikaa kotiin ja autoin hieman kauppakassien kanssa.