Wilderness
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Ilta venyy täälläkin kuten tavallista. Änäriä seurataan tässä samalla ja nautitaan yön hiljaisuudesta. Tämä on vaan jotain uskomattoman rentouttavaa joskus.
Voihan vietävä kun ilta venyi taas tarkoituksettomasti. On se jännä, kun aika vaan kuluu. Pari Wikipedian artikkelia muokkasin ja silleen. Kuinka moni jatkislaisista kirjoittelee muuten sinne Wikiin?
Taannoinen Harjunpää-elokuvakin oli kuin olisi kuunnellut kännisen mölinää pää vesiämpärissä, niin hyvin dialogi erottui. Ei tämä ole edes rahasta kiinni, ruotsalaisetkin saavat äänituotannon toteutettua ihan toisella tavalla.
Miksi äänituotanto on suomalaisissa elokuvissa ja tv-sarjoissa vuosikymmenestä toiseen niin jumalattoman surkeaa?
Joo. Tänään on syönyt kaksi 30cm subia. Koko päivän tissuttelin kaljaa ja nyt vedän vodkaa. Huomenna ajattelin syödä vähemmän ja terveellisemmin, mutta just hoksasin että huomennahan mun pitää maistella ja arvioida noita yksiä ruokia kun lupauduin tuohon hommaan. Hitto, tai no ihan kiva juttu toi on.Eipä ole ihan hetkeen tehnyt mieli pizzaa näin kovasti! No onneksi olin fiksu ja kävin lähipizzeriasta hakemassa erittäin ihanan tuoksuisen ja rasvaisen pizzan, jota voin tässä änäripelin ratossa nauttia! Nam! Huomenna ollaan sitten syömättä, ettei vaan liho!!!
Lihomisesta tulikin mieleeni oma painoni on urheilu-"uran" jälkeen noussut 15kiloa!!!!! Rasvaprosenttia on tullut lisää 4%. Aivan käsittämättömiä lukuja! Toki BMI on edelleen siellä 23-24 hujakoilla, mutta ikinä en ole eläessäni ollut näin pulskassa kunnossa, vaikka liikuntaa harrastan edelleen suhteellisen paljon! Voiko alkoholin piru olla niin ilkeä, että lihottaa näin saatanasti, prkl!!
Mitenkä muilla sujuu joulunviettoon valmistautuminen?
Voisi jopa harkita nukkumaanmenoa. Aika hiljaista näyttää olevan joka rintamalla. Ulkonakin kirottu sade on vihdoin loppunut.
Jälleen täällä - unirytmit päin helvettiä!Kutakuinkin sama päivitys kuin viimeksi, paitsi että kirottu sade vain jatkuu, ja nukkumisen sijasta ajattelin mennä ensin syömään vähän lisää jouluruokia (kinkkua vielä riittää) ja katsoa sen jälkeen jonkun elokuvan.
Mä tiedän tasan tarkkaan missä kohdassa naapurilla on olohuoneessaan sohva. Samaten television aukiolon näkee harvinaisen tarkasti pitkälle pihalle saakka. Siinä ikkunan alalaidassa kun näkee sohvalla alastomien, koukistettujen polvien tekevän epämääräistä ja hallitsematonta liikettä television ollessa kiinni, niin kyllähän sitä alkaa mielikuvitus laukata itse kullakin. Tästä kun muutaman minuutin päästä naapurintyttö nousee valkoinen T-paita päällään ilman housuja sammuttamaan valot, niin ei siinä paljoa jää epäselväksi, mitä siellä puuhasteltiin. Alkuillasta tuli vieläpä tavattua samainen tyttö baariin lähdössä sekalaisen rytmiryhmän kanssa, mutta avomiehellä oli yövuoro.
Niinpä... mitäköhän yksinäinen nainen siinä sohvalla tekikään pikkuhiprakassa miehen kotiinpaluuta odotellessa?
Takuuvarmasti tapahtuu! Se on vain eri asia mitä satut näkemään.Ei olisi kyllä uni tullut heti silmään tuon show'n jälkeen. Miksei minun naapuritaloissani tapahdu koskaan mitään tuollaista?
Kyllä. Loistelias bändi, loistelias biisi. Kirurgintarkkaa soitantaa samoista aiheista. :)Kyllä vanha Carcass on paras tapa aloittaa tämäkin vuosi. Corporeal Jigsore Quandarylla mieli ylenee, vaikka pakki pörisee.