Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 482 914
  • 5 194

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Löysin suklaarusinoiden riemut pitkästä aikaa muutama viikko sitten.

Perkele olin jo unohtanu nuo ihanat pirulaiset! Aikanaan olivat ainoat makeiseksi luokiteltavat joita söin. En ole moneen vuoteen syönyt noita. Nykyään karkkia en syö melkeinpä ollenkaan, mutta suklaarusinoita aion huomenna ostaa.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Vaikkakin pitkiä vuoroja teen ihan normaalistikkin, niin tuo eilinen aamu/ilta/yö yhdistelmä veti mehut pois ja nyt venaillaan, että tää kahden viikon rääkki loppuisi ja saisi hetkeksi ummistaa simmut. Eipä sillä, jos kolaan kotimatkalla autollani hirven, niin väsymystilan ansiosta huomaan sen vasta taivaassa / helvetissä.

Onneksi on netti käytössä, muuten vois uni yllättää, niinkuin talvi autoilijat. Siitä tulikin mieleen, että toi keli tuolla ulkona on aivan karmeeta shittiä. Tuli perkule melkein vesi läpi turvakengistäkin, kun läpsyttelin tuolla loskakasassa. Tulis joko talvi tai sitten suoraan kesä, nämä välimallit on saatanasta.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mua on jo pitkään hämännyt tämä otsikossa esiintyvä kellonaika 24:00. Mikä helvetin kellonaika se on?

Ei mulla muuta näin 3:45 aamuyöstä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Voi kulli. Kello soi viiden tunnin kuluttua ja täällä sitä kykitään onnellisena hereillä, kun ei vain uni tule.
No, kaffen avulla huominen päivä läpi, iltapäivällä sitten varovaiset päiväunet ja ajoissa nukkumaan illalla. Kyllä yhden päivän jaksaa vähillä unilla vielä näin 31-vuotiaanakin.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Kello lähenee kahta, mutta ei väsytä, enkä jaksakaan välittää kellosta. Meen sitten nukkumaan ku siltä tuntuu. Huominen voi olla kärsimystä, mutta suoraan sanottuna en välitä paskaakaan. Ei mulla muuta.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kello on tyylikkäästi puoli kolme ja meikäpoika vielä selailee jatkoaikaa. Voi töttöröö. Aamulla klo 8.05 kello piipittää sen merkiksi, että englannin kokeeseen on aika lähteä. Voitte varmasti arvata, että miksi vielä valveilla olen. Kyllä, lukeminen jäänyt aivan nollaan ja nyt sitten tänään kotiin päästyäni aivan tajuton lukuputki päälle. Ei toki vituta tuo fiilis aamulla, kun pitäisi äsken kertaamiani kielioppisääntöjä tai sanoja muistella niin väsyneenä kuin vain voikaan olla. Onneksi kotiin pääsee jo puoli 11, joten se tietää ekstra pitkiä päiväunia. Tylsää suorittaa näitä pakollisia kouluvelvotteita. Mielummin sitä vain rilluttelisi jossain baarin tanssilattialla pokaamassa pimuja! No ensi viikonloppuna palkitsen itseni koeviikon raatamisen jälkeen paikallispelillä, amarillolla ja kauniilla seuralla. Sitä odotellessa kirja käteen ja tietotaitoa pääkoppaan. Nyt unta kaaliin, josko tapahtuisi ihme ja äskeisestä lukemisesta olisikin ollut jotain hyötyä.
 

J.A.V.

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (sympatiat SaiPalle), Leijonat, Kazan, NHL
Jaahas, kello on yli puolen yön, joten tämän ketjun voi nostaa jälleen ylöspäin.

Taustalla soi kiva drumstep-lista ja juomana on iki-ihanaa Lidlin colaa. Ai miksei olutta? No tuli sellaiset pillerit haettua apteekista, että se olisi aikas huono juttu, jos ohramallasta lipittäisi. Ai perkele ku tekis mieli juoda yks kalja!

Onko täällä muita yökukkujia kuin minä?
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Lonkeroa. Onhan tämä pitkästä aikaa ihan ok, mutta en kyllä välttämättä kasvokkain kehtaisi monelle myöntää tätä juovani.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Onko täällä muita yökukkujia kuin minä?

No onhan toki. Otin tavallaan vahingossa iltapäivästä kolmen tunnin tirsat, joten unta kaaliin tulee tuskin hetkeen. Huomenna koeviikko jatkuu, mutta nyt englannin kokeella. Kurssista saa suoritusmerkinnän kunhan kokeesta pääsee läpi, joten en viitsi aikaani sen enempiä turhuuteen tuhlailla. Siksi voinen huoletta selailla vaikkapa keskustelupalstaa aikani kuluksi.

Tämä on ehdottomasti suosikkiketjuni, joten olipa mukava, että nostit sen taas tähän koko kansan nähtäville.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Vähän hapottaa kun aamulla on aikaisin noussut, mutta pakkohan tässä on jaksaa odottaa pelin alkuun kun tähän asti on venailtu. Kahvia vaan naamariin. Bruins-Pens olisi tarkoitus lyödä täällä tulille.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Onhan täällä lisää näitä yökukkujia. Täällä tuntuu muuten aina olevan samat nimimerkit kommentoimassa, joten voisimme alkaa päättelemää, ketkä niitä iltavirkkuja ovat.

Mutta joo. Ei väsytä, ei sitten ollenkaan. Jos sitä hetken pelais änäriä ja lukis fysikkaa ja sen jälkeen jännäittäis pitkävetojen puolesta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onhan täällä lisää näitä yökukkujia. Täällä tuntuu muuten aina olevan samat nimimerkit kommentoimassa, joten voisimme alkaa päättelemää, ketkä niitä iltavirkkuja ovat.

Mutta joo. Ei väsytä, ei sitten ollenkaan. Jos sitä hetken pelais änäriä ja lukis fysikkaa ja sen jälkeen jännäittäis pitkävetojen puolesta.

Tai sitten jotkut, kuten minä, tekee yötöitä ja töissä työt on aika vähissä, vaikka toisaaltaan, minä en paljoa kommentoi tähän ketjuun, mutta oli nyt laitettava lusikkani soppaan.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
No mutta täytyy nyt jonkinlainen iltavirkku olla, että usein jaksaa olla yövuorossa. Itse voisin tehdä pelkkää yövuoroa sitten joskus, kun työmaailmaan pääsen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No mutta täytyy nyt jonkinlainen iltavirkku olla, että usein jaksaa olla yövuorossa. Itse voisin tehdä pelkkää yövuoroa sitten joskus, kun työmaailmaan pääsen.

Tämä työ lähinnä siksi, että näin sain joka toisen viikonlopun vapaaksi ja samalla joka toisen viikon ja nään näin lapseni sekä syystä, että päiväduunista saatava nimellinen korvaus, ei riitä nykyisiin maksuihini.
Jos ei olisi noita edellä mainittuja syitä, niin tekisin mieluummin pelkkää arkiaamua ja aivan eri töissä, mitä nyt teen.
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Tämä työ lähinnä siksi, että näin sain joka toisen viikonlopun vapaaksi ja samalla joka toisen viikon ja nään näin lapseni sekä syystä, että päiväduunista saatava nimellinen korvaus, ei riitä nykyisiin maksuihini.
Jos ei olisi noita edellä mainittuja syitä, niin tekisin mieluummin pelkkää arkiaamua ja aivan eri töissä, mitä nyt teen.

Joo, ehkä tuo yövuoro on auvoa perheettömille NHL-ystäville.

Itse olen vain ja ainoastaan siksi hereillä, että pinnasin töistä aiemmin maanantaina aina vain lähenevän armeijan takia, en siksi että, pelkäisin, saati jännittäisin sinne menoa. Ainoastaan siksi, koska haluan nauttia "vapaudesta", sillä minun siviili-TJ on vain42... Ja minulla on vain 4-vapaapäivää + joulupyhät-3 päivää nauttia näistä elämän tuomista seikkailuista. Herranjumala, että tulee änäriä ikävä. Lupaan nähdä unia Ovystä, 87;sta... muista ihanista...) ja pikkusen join kyllä... Onneksi sairaslomaa saa helposti...

EDIT: Tulee kyynel silmään, kun vain ajattelenkin missattuja Olympiamatseja...
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Parhaan palstaketjun aika. On yö.

Taas täällä kukkumassa, huomenna koeviikon viimeinen koe ja luonnollisesti sekin turha, ei vaikuta mihinkään keskiarvoihin. Onneksi on kuitenkin äidinkieli kyseessä, eli suosikkiaineeni. Helpostihan siinä jonkin verran tekstiä rustaa. Tänään oli hieno päivä, huominen varmasti myös.

Jalkapallon kanssa meni äsken jännäksi ja ottihan se Tepsikin vihdoin ja viimein voiton. Huomenna luvassa futiksen osalta sama setti, eli UCL jatkuu.

Tänään tuli myös lenkillä käytyä pitkän tauon jälkeen. Vähän liian pitkä tauko taisi olla, kun paikat olivat ja ovat suht kipeitä. Pitää palata järkevään rytmiin tuon juoksentelun kanssa. Pikku hiki lievässä pakkasessa tuntui taas ihan mukavalta, sellaista se urheilu on.

Varmaan muitakin valveilla vielä, joten stooria kehiin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kova kirjoitustahti sinulla on kyllä ollut, 4000 viestiä reilussa kahdessa vuodessa. Tuolla tahdillahan olet jo scholl-maisissa mitoissa kun vuosikymmen on kulunut. Mutta mikäs siinä, hyviä ja asiallisia viestejä ei ole koskaan liikaa, eli jatka vain samaan malliin.

Yöketjuun taas minäkin päädyin. Raskaan työpäivän jälkeen väsytti perhanasti, marraskuussa tuntuvat voimat ja vireystila olevan muutenkin varsin alhaalla. Piti ottaa reilun tunnin nokkaunet, mutta sehän sitten humahti liki kolmen tunnin torkuiksi, ja heräsin siitä sitten pöhnäisen päänsärkyisenä, mikä on ylipitkien torkkujen seuraus usein muutenkin. Heräsin siis joskus puoli yhdeksältä illalla, mikä ei suinkaan tarkoitus ollut. Aamulla pitäisi taas töihin kammeta, saa nähdä saanko nukuttua ja missä vaiheessa.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Varmaan muitakin valveilla vielä, joten stooria kehiin.

Oi kyllä sitä vielä valvotaan, miksipäs ei. Syykin on vanha tuttu, nimittäin koeviikko. Matematiikan 8. kurssin koe huomenna, enkä ole vielä kirjaa edes avannut. Kurssi on selvästi vaikein lyhyen matikan kursseista, ja itsellekkin suurin osa täyttä hepreaa, joten nyt on tiukka paikka pojalla päästä ylipäätään lävitse kurssista. Harvoin joudun tukiopetusta pyytämään matematiikan kanssa, mutta kyseisessä kurssissa oli pakko sitä pyytää. Avutonta, olen aikamoisessa lirissä! Tässä on helppo tuudittautua uusinta mahdollisuuteen.

Ehkä sitä vois ihan pikkasen yrittää katsoa, että miten niitä vektoreita oikein koordinaantistossa laskettiinkaan.

Asiasta kolmanteen, ulkona on muuten aivan tajuttoman kylmä siitäkin huolimatta, vaikka vettä tulee kuin esterin persiistä. Tuuli yrittää ankarasti päästä sisään ja saakin ihoni kananlihalle! Hyih.

Ei muutakuin pitäkääs hauska yö, minä jatkan matikan maailmaan ja sitä kautta unille. Jos sitä tänäänkin yöunet jäisi sinne viiteen tuntiin, mutta kokeen jälkeen noin puolenpäivän aikaan ottaisi koeviikon aikana tyypilliset kolmen tunnin päikkärit.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Täällä taas - vaikka ei pitäisi! Sängyssä oltiin jo, mutta kun tuli asiaa tuonne "konttorin" puolelle. Vatsa vääntää taas siihen malliin, että päivällisessä taisi ihan oikeasti olla riittävästi valkosipulia. Pari jogurttia naamaan, niin eiköhän tuo unikin pian tule.
Sama lukema tulee nyt tällä viestilläni täyteen. Mietin, että olisinko säästänyt johonkin tähdellisempään, mutta menkööt.

4000 viestiä nyt siis kasassa ja hiukan tuo päivittäinen tahti (4,56) hirvittää, pitäisi kaiketi rauhoittaa jonkin verran.
Kova kirjoitustahti sinulla on kyllä ollut, 4000 viestiä reilussa kahdessa vuodessa. Tuolla tahdillahan olet jo scholl-maisissa mitoissa kun vuosikymmen on kulunut. Mutta mikäs siinä, hyviä ja asiallisia viestejä ei ole koskaan liikaa, eli jatka vain samaan malliin.
Huh-heijaa!

4.000 viestiä ja Jr.Jaws on ollut palstalla alle 2,5 vuotta! Mulla tulee tammikuussa täyteen jo 12 vuotta ja tämä taitaa olla JA-historiani 4.841. viesti. Kesään mennessä Kettuherra taitaa jäädä Ison Valkoisen raatelemaksi kirjoitusaktiivisuudessa. Ehkä toi mun kirjoitustahtini (1,12) koko 12 vuoden ajalta ei loppujen lopuksi niin huolestuttava olekaan. Huomasin muuten numeroita tarkastellessani, että mä olen juuri varmaan viime viikolla ohittanut viestien lukumäärässä legendaarisen ervatsalon (4.799)!
 

Hönde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Real Madrid
Joo itsellä myös koeviikko käynnissä. Yksi koe vain tällä viikolla, joten vähän tällaisella lomailu meiningillä mennään tämä viikko läpi. Onhan tämä toki ihan hienoa aikaa vuorokaudesta, kun joka paikassa on hiljaista, ulkona talvinen keli ja saa tässä musiikkia kuunnella kaikessa rauhassa. Kai sitä kuitenkin kohta pitää lähteä nukkumaan.
 

J.A.V.

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (sympatiat SaiPalle), Leijonat, Kazan, NHL
Jälleen yö ja Yöketjuun kirjoittaminen. Elämän pieniä, mutta tärkeitä iloja.

Parin kaverin synttärit kosahti tylsyyteen, varsinkin selvänä ollessa. Meni hyvin, vaikka teki mieli sitä perhanan ohramallasta!

Jospa tänään valvoisi sen verran, että katsoisi änärin illan pelin, kun Ducks ja Stars iskevät yhteen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Töissä taas, tällä haavaan vain 6 yötä putkeen â 11h normaalin seitsemän sijaan ja nyt meneillään tuo kuudes yö ja aamulla koittaa "vapaus".
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
No voi perse, tässä katselen jälkilähetyksenä Ilves-TPS -peliä ja chrome kaatui. Uudelleen käynnidtäessä satuin tänne vapaan puolelle ihan vain lukemaan Jawsin viestistä, että Tepsihän sen voitti. Taas saa kiitellä omaa tyhmyyttä...
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Töissä taas, tällä haavaan vain 6 yötä putkeen â 11h normaalin seitsemän sijaan ja nyt meneillään tuo kuudes yö ja aamulla koittaa "vapaus".

Riippuen toki millaista elämää on työn ulkopuolella. Jos voi huoletta heittää rytminsä yökuntoon, niin minun kokemuksella vuorot helpottuu kun putkille tulee pituutta.

Ja joo, taas kytätään änäripelin alkua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös