Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 483 246
  • 5 194

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Voisi jopa harkita nukkumaanmenoa. Aika hiljaista näyttää olevan joka rintamalla. Ulkonakin kirottu sade on vihdoin loppunut.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Voisi jopa harkita nukkumaanmenoa. Aika hiljaista näyttää olevan joka rintamalla. Ulkonakin kirottu sade on vihdoin loppunut.

Kutakuinkin sama päivitys kuin viimeksi, paitsi että kirottu sade vain jatkuu, ja nukkumisen sijasta ajattelin mennä ensin syömään vähän lisää jouluruokia (kinkkua vielä riittää) ja katsoa sen jälkeen jonkun elokuvan.

Todennäköisesti tämän vuoden teatteriensi-illan Film2homesta suoratoistona, sitten saan tasaluvun eli 60 tämän vuoden teatteriensi-iltaelokuvaa täyteen ja voin hiljalleen miettiä vuoden parhaiden elokuvien listausta hyvällä omallatunnolla.

Kohtalainen määrä kuitenkin, vaikka tuossakaan ei vielä ole läheskään kaikkia elokuvia, jotka tämän vuoden elokuvista haluaisin nähdä, varsinkin sellaisia elokuvia joilla saattaisi olla sanansa sanottavana top-listauksia mietittäessä. No, näillä mennään.

Joulu on hienoa aikaa. Olen vain syönyt, nukkunut, haahuillut pyjama-asuun sonnustautuneena sängyn, tietokoneen ja jääkaapin väliä, katsonut elokuvia, syönyt ja nukkunut lisää ja lukenut kirjoja vailla ainuttakaan ihmiskontaktia 2,5 vuorokauteen paitsi parin sähköposti- ja tekstiviestin kirjoittamista. En ole edes poistunut asunnosta ulos sitten aattoillan, jolloin silloinkin viimeistä edellinen pysäkki oli hautausmaa eli kynttilöiden vieminen isovanhempieni haudoille sen jälkeen kun tulin perinteisestä jouluaaton vietosta vanhempieni luota.

Huomenna lienee pakko viedä roskapussi ulos, ehkä käydä kaupassakin koska jouluherkut vetelevät viimeisiään. Tai viimeistään lauantaina, silloin on taas TuTon kotipelikin. Töihin menen vasta ensi viikon torstaiksi.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kutakuinkin sama päivitys kuin viimeksi, paitsi että kirottu sade vain jatkuu, ja nukkumisen sijasta ajattelin mennä ensin syömään vähän lisää jouluruokia (kinkkua vielä riittää) ja katsoa sen jälkeen jonkun elokuvan.
Jälleen täällä - unirytmit päin helvettiä!

Vajaa viikko sitten taisin mainita jotain hektisestä joulunalusajasta. Kolme päivää (ja yötä) vanhempien luona olivat myös melko kiireistä aikaa eikä ylensyöminen todellakaan helpottanut sisäisen kellon siirtämisessä "normaalien" ihmisten rytmiin. Noh, tämän vuoden työt ovat kuitenkin (yhtä mahdollista? päivystysvuoroa lukuunottamatta) tehdyt, joten josko kroppa ja aivot saisivat vihdoinkin hieman kauan kaivattua lepoa. Mahdollisuus päästä ehkä jopa "yleisesti hyväksyttyyn" rytmiin eli ennen keskiyötä sänkyyn ja kasin-ysin pintaan ylös?

Enemmänkin note to myself, mutta tämä oli myös yö, jolloin naapurintyttö järjesti melkoisen unohtumattoman näytöksen. Välillä tuntee itsensä sellaiseksi kerrostalokyttääjäksi ja stalkeriksi, että ei mitään rajaa. Toisaalta eihän sille mitään voi, jos pilkkopimeällä sisäpihalla tupakoidessa antaa katseensa kiertää naapureiden valaistuissa ikkunoissa ja näkee jotain... öhm mielenkiintoista.

Mä tiedän tasan tarkkaan missä kohdassa naapurilla on olohuoneessaan sohva. Samaten television aukiolon näkee harvinaisen tarkasti pitkälle pihalle saakka. Siinä ikkunan alalaidassa kun näkee sohvalla alastomien, koukistettujen polvien tekevän epämääräistä ja hallitsematonta liikettä television ollessa kiinni, niin kyllähän sitä alkaa mielikuvitus laukata itse kullakin. Tästä kun muutaman minuutin päästä naapurintyttö nousee valkoinen T-paita päällään ilman housuja sammuttamaan valot, niin ei siinä paljoa jää epäselväksi, mitä siellä puuhasteltiin. Alkuillasta tuli vieläpä tavattua samainen tyttö baariin lähdössä sekalaisen rytmiryhmän kanssa, mutta avomiehellä oli yövuoro.

Niinpä... mitäköhän yksinäinen nainen siinä sohvalla tekikään pikkuhiprakassa miehen kotiinpaluuta odotellessa?
 

Nick Neim

Jäsen
No niin, se olisi yövuoron hommat paketissa ja seuraavat neljä (ja puoli) tuntia vietetäänkin joko änärin tai leffojen parissa, on tässä liksa kohdillaan leffojen katselemisessa.. On kyllä Netflix ja NHL GameCenter puhelimessa helvetin käteviä, jos tulee töissä tällaisia tilaisuuksia. Pöytäkoneet on täällä sen verran blokatut, ja kun ei tuo tietotekniikka kuulu vahvuuksiin niin pääsee huomattavasti helpommalla tuon kännykän avulla.

Mielenkiintoista kyllä kun mun rytmi on lähes poikkeuksetta kuin yöeläimellä, tää on vasta ensimmäinen viestini tähän ketjuun. Joskus kännykällä täällä töissä rustasin oikean romaanin, mutta Operan paskaselain tilttasi ja viesti katosi sen sileän tien, eikä uuteen viestiin riittänyt enää innostusta.

Mielenkiintoinen tilanne muutenkin, että mä jolla ei ole mitään tiettyä tuntimäärää viikossa tai kuukaudessa, oon painanut tän viikon kovalla liksalla. Tapanina oltiin aamussa ja siihen oli tarvetta vielä ylityöllekin, ja nyt täällä istuskellaan la-su välisenä yönä. Mikäs tässä ollessa, kunnon eväät vain puuttuu.

P.S. Kohta 24h tuntia hereillä putkeen, eikä väsytä tippaakaan. Kerettiinhän sitä jo 6-14 olla töissä, eikä tullut pienistä päikkäreistä mitään. Eiköhän tämän yön vielä jaksa valvoa, ettei rattiin nukahda.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mä tiedän tasan tarkkaan missä kohdassa naapurilla on olohuoneessaan sohva. Samaten television aukiolon näkee harvinaisen tarkasti pitkälle pihalle saakka. Siinä ikkunan alalaidassa kun näkee sohvalla alastomien, koukistettujen polvien tekevän epämääräistä ja hallitsematonta liikettä television ollessa kiinni, niin kyllähän sitä alkaa mielikuvitus laukata itse kullakin. Tästä kun muutaman minuutin päästä naapurintyttö nousee valkoinen T-paita päällään ilman housuja sammuttamaan valot, niin ei siinä paljoa jää epäselväksi, mitä siellä puuhasteltiin. Alkuillasta tuli vieläpä tavattua samainen tyttö baariin lähdössä sekalaisen rytmiryhmän kanssa, mutta avomiehellä oli yövuoro.

Niinpä... mitäköhän yksinäinen nainen siinä sohvalla tekikään pikkuhiprakassa miehen kotiinpaluuta odotellessa?

Ei olisi kyllä uni tullut heti silmään tuon show'n jälkeen. Miksei minun naapuritaloissani tapahdu koskaan mitään tuollaista? Pitäisi varmaan hankkia joku kaukoputki Takaikkuna-elokuvan klassisessa hengessä. Ei naapuritalossa mitään muuta tapahdu kuin että erään asunnon äijä tuntuu asuvan parvekkeellaan. Aina kun ikkunasta katson mihin vuoden- tai vuorokaudenaikaan tahansa, niin sama ukko imuttaa röökiä ja katselee parvekkeeltaan. Kenties minun kerrostaloni alakerran ikkunoissa on sitten parempi show tarjolla, ja tämä äijä tarkkailee näkymiä nonstoppina?
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Ei olisi kyllä uni tullut heti silmään tuon show'n jälkeen. Miksei minun naapuritaloissani tapahdu koskaan mitään tuollaista?
Takuuvarmasti tapahtuu! Se on vain eri asia mitä satut näkemään.

Kyllä mä olen monta kertaa sitäkin miettinyt, että mitäköhän eräs mun naapuritalon naikkonenkin on mahtanut musta nähdä. Onhan mun keittiössänikin tuollainen pikku tuuletusikkuna suoraan jääkaapin edessä ja suunnilleen munien korkeudella. Siinä kun öisin piipahtaa vesilasillisella, niin saattaa olla kohtuullisen mielenkiintoiset näkymät, jos/kun naapurinakka on ulkoportaillaan tupakalla juuri kyseisellä hetkellä. Ei sitä vain itse tajua sillä hetkellä. Tuskin ketään myöskään tarkoituksellisesti järjestää moisia näytöksiä naapureilleen.

Eikä tuo munkaan näkyni mikään erektiota nostattava ollut - paremminkin asiallisen realistisen mielikuvituksen tuotosta. Kyseisenä yönä en saanut millään unta ja aloin ehkä puoli kahden maissa katsoa erästä elokuvaa parin oluen säestyksellä. Noin puolivälin pintaan päätin piipahtaa ulkona tupakalla. Kello oli ehkä jotain puoli kolmen pintaan, ja naapurikapakka menee kahdelta kiinni. Tiesin myös alkuillasta jutusteltuani, että naapurinemäntä on menossa sinne sekalaisen rytmiryhmän kanssa "Tapsan tansseihin".

Siinä sitten pilkkopimeällä pihamaalla seistessäni katseeni eksyi useastikin kyseiseen, tyhjään ikkunaan. Valot olivat päällä, mutta (normaalia) television välkettä ei näkynyt. Viimeisiä henkosia kiskoessani huomasin ikkunan alalaidassa nuo epämääräisesti liikkuvat polvet. Lähdin jo takaisin sisälle päin, kunnes aivan alaovella tajusin, että siellähän ei ole televisio päällä. Aivan ulko-ovelta televisiosta näkyy ehkä ~15cm vasemmasta kulmasta. Sisäinen perverssini sai otteen, ja päätin röpötellä vielä toisenkin sauhun. Ikkunan alalaidassa polvet jatkoivat levotonta liikehdintäänsä - ja kun televisiokin oli poissa päältä, niin eipä siinä käynnissä olevalle toiminnalle kovin paljoa vaihtoehtoja jäänyt.

Jonkin ajan kuluttua tytsy sitten nousi istumaan sohvan laidalle, jolloin näin suunnilleen hartiatasosta ylöspäin valkoisesta T-paidasta. Jatkoin kaikessa hiljaisuudessa tupruttelua ja voyeurismiani, kunnes tytsy sitten nousi sohvalta, käveli oviaukolle ja sammutti valot. Oviaukolla seistessään näin ehkä 0,5sec ajan, kuinka hänellä oli päällään vain kyseinen valkoinen T-paita sekä paljas peppu. Loppu on täysin oman mielikuvitukseni varassa, mutta en usko, että olisin kovin paljoa väärässä.

En tiedä näkikö/tajusiko hän valot sammutettuaan, että takapihalla seisoo joku kiimainen runkkari, jonka vielä tunnisti naapurikseen! Ainakin toissapäivänä - jolloin hänet viimeksi näin - hän oli yllättävänkin hiljainen ja normaaliakin ujompi, kun satuimme saapumaan yhtäaikaa kotiin ja autoin hieman kauppakassien kanssa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Vaihteeksi taas näinkin päin. Nukkumaan menin yhdeltä, ja heräsin viiden jälkeen johonkin, enkä saanut nyt enää unta. En voi kissojakaan syyttää yöllisestä herättämisestä, toinen kissa kun nukkui sikeästi jalkopäässä ja toinen jossain muussa huoneessa. Näin outoa unta, jossa olin osallisena musikaalissa ja elin elämääni puhkeamalla eri tilanteissa laulamaan.

Olisi kyllä outoa, jos arkielämässä ihmiset äkisti alkaisivat laulamaan ja ohikulkijat ja muut kanssaihmiset yhtyisivät kuoroon. Kummasti moinen silti vain toimii musikaalinäytelmissä. Harvemmin musikaalielokuvissa, mutta joskus niissäkin sentään.

Seuraavaksi vain johonkin lähikauppaan juustohyllylle ja kotitekoinen aaria pystyyn.

"Oi missä on Gouda, tuo suosikkijuustoni? Tuo helmi Hollannin, kermainen veli Maasdamin jaaaaa Edamin! Oi missä on Gouda, Gouda, Gouda! Sua kaipaan niin!"

Tämän jälkeen tunteikas duetto lähikaupan seksikkään myyjättären kanssa ja lopulta juustontäyteinen romanssi.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kyllä vanha Carcass on paras tapa aloittaa tämäkin vuosi. Corporeal Jigsore Quandarylla mieli ylenee, vaikka pakki pörisee. Sunnuntaisesta TuTon fanireissusta alkaen ollut pakki sekaisin ja rankkitynnyri-statuksella. Kaasuvauriot rikkovat jo Geneven sopimusta ja herra Ruikuli on ollut ystäväni jo pari päivää putkeen. Sainko Tampereelta salmonellan, vai muuten vain myrkytyksen Tampereen asujaimiston bakteerikannasta?

Ruokavalio on toki ollut roskaruokapainotteinen, mutta ei se yleensä näin pahasti vaikuta. No, täytynee vain paastota ja kärvistellä. Tai laittaa pakastepizza uuniin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Kyllä vanha Carcass on paras tapa aloittaa tämäkin vuosi. Corporeal Jigsore Quandarylla mieli ylenee, vaikka pakki pörisee.
Kyllä. Loistelias bändi, loistelias biisi. Kirurgintarkkaa soitantaa samoista aiheista. :)

Tosin nyt soi The Smiths, hieno sekin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Exhume to consume on se minulle läheisin Carcass -ralli. Tämä kun olisi tehty paremmilla soundeilla, parempaan aikaan, niin olisi Liverpoolistakin yksi bändi noussut pinnalle.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Muut ottavat täyden hyödyn siitä, että minullakin on nykyään ajokortti. No ei se mitään, kuskin hommia tehdessä lompakko on täyttynyt liki satasella jo. Vähän väsyttää ajella kolmen aikaan yöstä ympäri maita ja mantuja, mutta bisnestä tämäkin on.

Unirytmi on loman aikana muokkautunut niin, että 12-13 aikaan herätys ja nukkumaan pääsee joskus kolmen maissa. Nyt venyi vielä pidemmälle, joten kai sitä yöketjuunkin voi kirjoitella.

Kiva kuskata aivan huppelissa olevaa porukkaa. Ja sitten myöhemmässä vaiheessa kuittailla näille.

No mutta. Öitä kaikille ja hyvää alkanutta vuotta, nati nati!
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Sunnuntaisesta TuTon fanireissusta alkaen ollut pakki sekaisin ja rankkitynnyri-statuksella. Kaasuvauriot rikkovat jo Geneven sopimusta ja herra Ruikuli on ollut ystäväni jo pari päivää putkeen. Sainko Tampereelta salmonellan, vai muuten vain myrkytyksen Tampereen asujaimiston bakteerikannasta?

Ruokavalio on toki ollut roskaruokapainotteinen, mutta ei se yleensä näin pahasti vaikuta. No, täytynee vain paastota ja kärvistellä. Tai laittaa pakastepizza uuniin.
Paskan marjat! Väkevä kastike auttaa vaivaan kuin vaivaan! Kunnon väkevällä kastikkeella lähtee krapulat ja mahataudit ja sydänsurut ja vaikka housutkin jalasta. Käypä huomenna hakemassa vaikka Woti Kebabista kunnon annos - ja pyydä lihakastikkeeksi Turkkilainen maanjäristys.

Mulla on yleensä ollut perinteenä sairastaa jonkinasteinen vatsatauti joulun tietämillä. Tänä jouluna malli oli erittäin lievä, mutta puolitoista päivää tuli oltua vähän ruikulilla vajaa viikko ennen joulua. Yksi joulu ehkä 7-10 vuotta sitten raju vatsatauti napsahti aatonaattona. Siinä sitten olin kolmisen päivää vanhempieni luona oksentaen ja ripuloiden. Noiden kolmen päivän aikana sain närpittyä tyyliin viipaleen kinkkua, lusikallisen perunalaatikkoa ja palan savulohta.

Meillä on sellainen varhaisteini-iästä kasassa ollut poikaporukka. Meillä on ollut jo reilut parikymmentä vuotta tapana käydä Tapaninpäivän alkuillasta yhdessä "turkkilaisella joulukinkulla" eli joulukebabilla. Menin tuolloinkin mukaan, vaikka kuume taisi huidella yli kolmekasissa ja vessaan saattoi tulla lähtö 30sec varoitusajalla. Kebabravintola Milan Turun keskustassa, riisikebab ja väkevä kastike (siihen aikaan kun sieltä vielä sai oikeasti väkevää). Lisäksi pyysin muutaman extra-jalapenon. Päälle päätteeksi vielä pari kupillista mustana sitä kebabpaikkojen legendaarista itsemurhakahvia - koko päivän pannussa seissyttä myrkkyä. Kotiinpäästyäni pieraisin kerran ja kas... vatsatauti oli selätetty.

Väkevä kastike auttaa vaivaan kuin vaivaan!
 

Bacon

Jäsen
Ei nukuta. Eikä haittaa. Niin hieno fiilis tällä hetkellä. Musiikin kuuntelua ja MM-kullan fiilistelyä. Ei näitä joka päivä tapahdu niin pitäähän se ilo ottaa irti. Ei tähän tilanteeseen edes alkoholia tarvita, sen verran on pieni pää sekaisin. Valvotaan nyt niin pitkään ennen kuin se Matti tulee heittää hiekkaa silmille. Jos vaan kerkeen niin pöllin Matin lapion, ettei tarvi niitäkään hiekkoja silmille ottaa.
 
Ei muuta kuin ketjua taas kerran ylös. On jotenkin tämä unirytmiin totuttelu loman jälkeen ja muutenkin mahdottoman hankalaa. Nyt tiedän jo valmiiksi etten tule saamaan tänään aivan hetkeen unta. Eilen sen sijaan nukahdin jo 22 jälkeen mutta heräsin sitten 2.30, kun aivot ilmeisesti tulkitsi nuo unet loman myöhäisen nukkumaanmenoajan takia vasta päiväuniksi. Nukkumaan uudestaan menin sitten aamuneljän jälkeen.

Kyllähän tuon rytmin toisaalta voisi saadakin kuntoon mutta opiskelijaelämä takaa viimeistään perjantai-iltana sen, että nukkumaan mennään illan jälkeen aikaisintaan kuudelta aamulla lauantaina ja luonnollisesti sitten on rytmi taas sekaisin. No ei kai auta valittaa. Ehkä olenkin vain yöihminen, vaikka koskaan en ole itseäni sellaisena pitänyt.

Nyt voisikin katsella muutaman jakson jotain sarjaa netistä ja kokeilla sen jälkeen joko nukuttaisi. Aamulla sitten hirveä vitutus päällä, kun väsyttää niin helvetisti mutta se olkoon vitutusketjun asiaa. Tänään muita yöihmisiä liikkeellä?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
ebabravintola Milan Turun keskustassa, riisikebab ja väkevä kastike (siihen aikaan kun sieltä vielä sai oikeasti väkevää). Lisäksi pyysin muutaman extra-jalapenon. Päälle päätteeksi vielä pari kupillista mustana sitä kebabpaikkojen legendaarista itsemurhakahvia - koko päivän pannussa seissyttä myrkkyä. Kotiinpäästyäni pieraisin kerran ja kas... vatsatauti oli selätetty.

Väkevä kastike auttaa vaivaan kuin vaivaan!

Täytyy varmaan tehdä Milanin reissu. Suurimmat vatsavaivat on selätetty, mutta yhä edelleen on jotain epävakautta vatsalaukussa ja mielessä on käynyt Varusteleka-verkkovierailu ja nassenaamarin hankinta ei-fetisistisiin tarkoitusperiin. Toivottavasti ei ole mikään salmonella tarttunut jostain hakaristi-joulutortusta.

Olen yrittänyt mahaa lääkitä kevyellä ravinnolla, eli viimeksi Amarillossa lounaaksi vedetyllä juustoburgerilla chiliperunoilla, mutta jokin siellä vain tuntuu käymistilaa aiheuttavan, erityisesti yön hiljaisina tunteina jolloin äänet tuntuvat voimakkaammilta ja löyhkä tavallista karmivammalta.

Ei auta kai kuin vetää lisää suklaakonvehteja ja juustonaksuja kera virvoitusjuoman. Jos ei vatsa kerran tokene ns. kevyestä ruoasta salaatteineen ja spaghetteineen, niin vedetään sitten estoitta herkkuja ja roskaruokaa. Siitä saat, suolisto! Fuck you!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei muuta kuin ketjua taas kerran ylös. On jotenkin tämä unirytmiin totuttelu loman jälkeen ja muutenkin mahdottoman hankalaa. Nyt tiedän jo valmiiksi etten tule saamaan tänään aivan hetkeen unta. Eilen sen sijaan nukahdin jo 22 jälkeen mutta heräsin sitten 2.30, kun aivot ilmeisesti tulkitsi nuo unet loman myöhäisen nukkumaanmenoajan takia vasta päiväuniksi. Nukkumaan uudestaan menin sitten aamuneljän jälkeen.

Tuo unirytmi on kyllä täysin käsittämätön ilmiö. Koko päivän olen meinannut nukahtaa aina, kun on edes vähän johonkin istunut. No, nyt ei taas väsytä yhtään... Ehkä tuo rytmi vähän kärsi, kun lomalla tuli valvottua vähintään neljään joka yö. Tosin unirytmin hakeminen lomaa varten alkoi jo koeviikolla, ja nyt kun alkaa testejä tulemaan takaisin, niin kyllähän tuo vituttaa. No, oma vika. Oikeastaan on tullut jo about vuosi mentyä jonkinasteisella univajeella, ja numerot tippunu ensin ysistä kasiin ja nyt napsuu kutosta ja seiskaa. Biologian kakkoskurssin koe huomenna takaisin, ja eiköhän sieltä tule "uran" ensimmäinen vitonen.

Se on vaan tuo päässyt lipsumaan, kun joskus aloin 22.30 nukkumaan, sitten 23, 00, 00.30, 01.00, 02..., mutta nyt päätin, että tuo lähtee kääntymään päinvastaiseen suuntaan ...kele.
 

Bacon

Jäsen
Tuo unirytmi on kyllä täysin käsittämätön ilmiö. Koko päivän olen meinannut nukahtaa aina, kun on edes vähän johonkin istunut. No, nyt ei taas väsytä yhtään...

En näköjään ole ainut. Tämä efekti käy vielä monena päivänä, että päivällä väsyttää enemmän kuin pientä oravaa, joka yrittää käpyä sulattaa. Sitten pamahtaa ilta ja väsymys katoaa. Tälläkin hetkellä sitä selailee nettiä ''ylipirteänä'' eikä tietoakaan siitä, että uni tulisi. Noh ei tässä muukaan auta, kun odottaa sitä väsymystä. Eiköhän tuolta youtuben ihmeellisestä maailmasta aina jotain löydy, mitä jaksaa katsoa. Sinne siis.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Itse olen tämän viikon vetänyt läpi sellasilla 4-5 tunnin unilla, kun ei ole uni maittanut. Jälleen sitä sitten täällä istutaan vielä puoli kolmen aikaan ihmettelemässä, että miksi ei väsytä. Ja aamulla koulussa väsyttää niin maan perkeleesti. Ja jos sama kaava jatkuu, nukun koulunjälkeen 2-3 tunnin päiväunet, jonka jälkeen olen illalla taas pirteä kuin peipponen.
 

Eskelarit

Jäsen
Terve! Tabletilla sängystä näpyttelen tätä tervehdystä, kello on jo kolme, Candy Crush Sagaa on tullut sellanen tunti tahkottua ja jugurtinkin kävin syömässä.. Jos lukisi täältä itseä kiinnostavat ketjut ja koittais nukkua. Ei se uni ennen neljää kuitenkaan tuu..

Hei kuuleeks mua kukaan, vai oonks mä yksin, oonks mä yksin?
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Vielä ois muutama päivä aika kääntää unirytmi opiskeluihin sopivaksi. Sitä odotellessa voikin valvoa öitä rauhassa. Tämä yö taittuu dokumenttien ja Meshuggahin voimin.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Menipä täälläkin pari yötä "sivusuun", kun tuli tehtyä pieniä erheitä pari liikaa puolen vuoden aikana palstalla. No koitan siis täst edes olla tarkempi ja kiltimpi.

Työkaveri löysi sitten niin koukuttavan linkin tällaiselle vanhalle nörtille. Jonkin sortin vahvoilla silmälaseilla varustettu ja energiajuomayhtiöt ylläpitävä nörttitaho on järjestänyt - vissiin jo muutamanakin vuonna - hyväntekeväisyystempauksen, jossa tällä kertaa kerätään rahaa syöpäjärjestölle. Mitä he siis tekevät? No pelaavat monta päivää ilman taukoja kaikenlaisia videopelejä, usein periaatteella, että peli mennään mahdollisimman virheettömästi ja nopeasti läpi.

Hitman: Blood Money- pelin taisi pelata suomalainen tyyppi (ainakin korostuksen perusteella) läpi noin 50min. ja tavoiteaika oli yksi tunti. Pelejähän tuolta löytyy ihan alustasta toiseen ja laidasta laitaan.

SpeedDemosArchiveSDA - Twitch
Tuossa siis linkki kyseiseen tapahtumaan, joka pyörii vielä Suomen aikaan tuonne kahdennentoista päivän puolelle keskeytyksettä. Viihdettä tylsään yövuoroon.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Perkeleet unirytmeistä! Semmoista ei oo koskaan ollut eikä tule olemaankaan. Tänä yönä on tullut katseltua tulevien olympialaisten pelaajavalintoja. Jumalauta. Kaikki sympatiat multa Slovakialle, en tiedä miksi. No voishan sitä mennä nukkumaan ettei iha Sonny Crocketilta aamulla näytä. Onneksi edes on perjantai.
 

BLEGI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, DRW, Man United ja Tommi Huhtala
Ei tästä nukkumisesta tule taaskaan mitään. Ei toi normaalina pidetty unirytmi vaan sovi meikälle.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Vuokrafirmat on perseestä. Rytmit vapaalla tietenkin kunnossa. Meet nukkumaan pimeässä, heräät pimeässä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös