Yöketju (klo 24:00–06:00)

• 494 910
  • 5 199

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Helvetin hieno rakenne tuossa Sledgehammerissa. Muusikot tajuaa. Säkeistö, kertsi, säkeistö, kertsi ja sitten c-osaa koko loppubiisi. Ei enää kolmatta kertosäettä. Röyhkeä ratkaisu, ja silti helevetinmoinen hitti joka möi miljoonia. Älä takerru kaavaan!

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tein virheen ja nukuin aamulla liki yhdeksään. Se kostautuu nyt ja unta tuskin tulee vielä pariin tuntiin. Noh kuudelta ylös ja rytmiä kohdalleen taas.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oon jo toista yötä putkeen tekemässä erilaisia internetistä löytyviä hauskoja persoonallisuustestejä ja vastaavia. Saa näillä yön tunnit kulumaan kyllä, mutta joku voisi tuumia tästä että heitän hyvää aikaa hukkaan. No mä tykkään arvuutteluleikeistä...

Suosikkijoukkue
Ite luen horoskooppeja aikani kuluksi.
Oikeesti? Ite en oo oikeestaan halunnut puhua tästä mun harrastuksesta täällä foorumilla kun oon miettinyt että tuskinpa suurinta osaa juurikaan kiinnostaa mun horoskooppitutkimukset puhumattakaan siitä prosentuaalisesta määrästä miehiä joiden mielestä koko tähtitiede on "hölynpölyä"?

Vitut. Se on tähtipölyä, se on kiehtovaa ja mä teen horoskooppeihin ja planeetoiden liikkeisiin liittyviä tutkimuksia netissä nykyisin lähes päivittäin.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
No piru vie, mun on mentävä tunnustusketjuun pian ja annettava sinulle potkua puhua aiheesta. Minähän en lue noita edes ivallisesti naureskellen, vaan ihan oikeasti uskoen ja isolla mielenkiinnolla.
Toki horoskooppeja lukiessakin on hyvä muistaa ne samat tosielämän realiteetit kuin kaikessa muussakin. Vaikka tähdistöstä ja planeetoista on tänä internetin valtakautena meille saatavilla pohjattomasti erilaista tietoa, ei mitään horoskooppianalyysiä pitäisi silti mennä lukemaan sokeasti absoluuttisena totuutena sanasta sanaan kyseenalaistamatta mitään kohtaa.

Omia aivoja saa ja pitää silti käyttää ja vaikka mulla esimerkiksi on nykyisin omat "suosikkimerkkini" tähdistöstä, niin en mä oo esim. viemässä naista treffeille ja dumppaamassa sitä ensitreffien jälkeen koska olikin "väärän" merkin edustaja. Olen lukenut että osa naisista harrastaa tällaista toimintaa deittailuelämässään, mulle tuommoinen ei aukene koska mielestäni jokainen ansaitsee mahdollisuuden.

Suosikkijoukkue
Pois kaikki tällainen minusta. Luen vain yhden sivuston merkkejä sekä vain omaa eli leijonaa, enkä ole niin yksinkertainen olento että jättäisin tyttöystävän tämän ollessa leijonan sijaan vaikkapa neitsyt. Ihan sama.
Sitä paitsi olethan säkin ns. puolineitsyt. Olen nimittäin ottanut selvää sellaisesta astrologian termistä kuin cusp ja sun syntymäpäiväsi osuu Leijona-Neitsyt cuspin ajanjaksoon. Käytännössä ottaen se siis meinaa että on syntynyt jonkin merkin kolmena viimeisenä tai seuraavan merkin kolmena ensimmäisenä päivänä, eli ikään kuin auringon siirtymävaiheessa Definition of Every Zodiac Cusp Sign & Dates | Astrology.com

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No on jätkillä puheenaiheet. Tämä on ilmeisesti vähän isompikin juttu, tai ainakin kiinnostaa monia. Vaimo tekee Youtubeen videoita Tarot-korteista ja niiden lukemisesta. Aika hyvin sillä rupeaa olemaan jo seuraajia, ja mä olen ehdottanut jo pari kertaa että se perustaa kultin. Olis seuraajat ja kaikki jo valmiina.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä, nuoret miehet puhumassa niinkin hölmöstä ja yhdentekevästä hölynpölystä kuin horoskoopit? kyllä

Eipä mulla mitään sitä vastaan ole. Puhutte mistä puhutte. Ei mua kyllä niihin uskomaan saa millään, mutta kyllähän noista keskustelun aikaiseksi saa.

Suosikkijoukkue
mutta kyllähän noista keskustelun aikaiseksi saa.
Vaikka sitten Tarot-bändistä, jos ei itse astrologia-aihe kiinnosta (kuten toisessa ketjussa aiemmin nähtiin... :D)

Tähän perään tietysti virnuileva hymiö.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka sitten Tarot-bändistä, jos ei itse astrologia-aihe kiinnosta (kuten toisessa ketjussa aiemmin nähtiin... :D)

Tähän perään tietysti virnuileva hymiö.

Joo oon mä tästä vissiin ennenkin maininnut. Astronomia kiinnostaa enemmän kuin astrologia. Kohta muuten 1000 viestiä täynnä, enkä ole kertaakaan käyttänyt hymiöitä. Ja jos olenkin, olen ollut kännissä eikä ollut mun vika.

Suosikkijoukkue
Joo oon mä tästä vissiin ennenkin maininnut. Astronomia kiinnostaa enemmän kuin astrologia. Kohta muuten 1000 viestiä täynnä, enkä ole kertaakaan käyttänyt hymiöitä. Ja jos olenkin, olen ollut kännissä eikä ollut mun vika.
Molemmat kiinnostaa itseä, mutta koska olen utelias tutkiskelija/etsijäluonne niin luonnollisesti astrologia tieteen alana etunenässä ja nimenomaan informaation näkökulmasta. Etsin tietoa ymmärtääkseni uusia puolia ja nyansseja astrologiasta ja jaan myös tietouttani mielelläni muille kiinnostuneille. Jono on vielä aika lyhyt toistaiseksi, heh.

Suosikkijoukkue
Terve yöketju! Tuli nukuttua eilen 8h sen verta ravinteikkaalla unirytmillä että saatanpa suoltaa tähän ketjuun viestiä läpi yön. Nyt soi Crown The Empire vastikään tilaamani heidän albumin kunniaksi. Voi harmi kun ei tullut ostettua olutta tälle yölle. Suuta kuivaa!

Suosikkijoukkue
Suunnaton nälkä iski äsken salaman lailla. Nyt voisi olla hyvä hetki sulattaa makaroonilaatikot pakkasesta ja todeta italian opinnoissa edetessäni että una porzione di pasta, per favore!

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Noniin, lähden tästä kauppaan ostamaan bokserit. Toivottavasti tuolla myydään bambuboksereita, sellaiset nimittäin hivelevät genitaalialueitani kaikista miellyttävimmin - jos siis puhumme edelleen bokserituotteista!

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Heidän onnekseen kaupasta löytyi varsin miellyttävän oloiset bambubokserit. Muuten olisin tulistunut täysin ja aiheuttanut mittavia aineellisia vahinkoja! Yleensä olen rauhan kannalla, mutta mikäli kaupustelijat asettuvat kulutusvimmani tielle puutteellisilla valikoimillaan... jälki voi olla hyvinkin tuhoisaa. Tämä ei ole sitten mikään uhkaus.

Tarttuipa mukaani tarjouksesta muutama viehättävä ruukkuhortensiakin. Niitä ja bambuboksereita kassalle kanniskellessani en voinut välttyä huomaamasta paikallisen energia- ja virvoitusjuomaostoksilla olleen nuorison ihailevia katseita. On niin mukava olla esikuvallisena esimerkkinä noille ihmisen aluille! Nuorison jumaloivissa katseissa kuultaa jotain samaa kuin oman nuoren minäni tuntemuksissa Kärppien liiganousun varmistuttua...

Kauppakeskuksen pihalla nuo suloiset pirpanat pitivät kaunista konserttia kaasuttelemalla ja tööttäilemällä moninaisilla vempeleillään, mukana näytti olevan niin mopedeita, moposkoottereita, mopoautoja kuin aivan täysiverisiä autojakin. Eräs tulevaisuuden toivo huuteli parkkipaikka raikuen äänentoistolaitteiden vahvistamalla äänellään mitä mielikuvituksellisimpia sanoja, ärrä- ja vittupäitä säästelemättä.

Suosikkijoukkue
Kirjoitin itselleni tänä yönä runon sijaan pitkästä aikaa päiväkirjamaisen mietetekstin. Edellisestä tällaisesta olikin vierähtänyt jo tovi. Mukava saada välillä ajatuksia paperille ihan puhtaasti ajatustenkin muodossa. Tuosta tuli samalla selvästi mun vuoden 2020 isokokoisin tekstitiedosto. Nyt kun sain tuon valmiiksi, kuuntelen vain kuulokkeistani Dead By Aprilia ja relaan.

Aamu sarastaa jo ikkunan läpi...

npc

Jäsen
Olla yö kunnes verhot avaan. Joskus sälekaihtimet alhaalla ja herätä paniikissa että mikä päivä - paljo kello. Puhelinta ei käyttää ja näköjään kämppä jollain hämärillä perkeleen säästölampuilla sisustettu. Näppäimistöstä puuttuu... - Tai ei sillä väliä. Viiniä onneks tietty, juon.

Tämä ketju kuuteen auki. Paljonkohan kello moderattorikeskuksessa on.

E: Aina kun laitan viestin siinä lukee että "hetki sitten". Toivottavasti mulle ei tule näitä Niilo22:sen aikadilataatioita tässä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy