Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 474 243
  • 5 184

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ettemme emmi ehtivämme eskaloitua ennen elokuuta, saatamme saada suhteellisen saatanallisen sakotuksen. Kohta komeasti kuljemme kohti kaunista kesäyötä; pois päistämme pakollinen päivittäinen painajainen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Oiskohan ensimmäinen kerta kun tähän laitan? Tuskin. Mutta tuollainen kovakuoriainen häiritsi aamuani.
 

Liitteet

  • F3085A72-5987-49ED-9088-5C00716A6F2E_4_5005_c.jpeg
    F3085A72-5987-49ED-9088-5C00716A6F2E_4_5005_c.jpeg
    45,6 KB · kertaa luettu: 113
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Ah, tulihan se inspiraatio lopulta tännekin. Joutui odottamaan auringonnousuun asti mutta hereillä ollaan edelleen joten tässä sitä taas mentiin. Suomenkielinen runokansioni rikastuu pian jälleen yhdellä uudella luomuksella.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Kärpänen herätti, enkä saa unen päästä kiinni nyt oikein mitenkään. Tylsää, koska huomenna työpäivä.
 

redpecka

Jäsen
Hiukset ne vaan kasvaa ja kasvaa.
Hyvä ettet kai mennyt sinne armeijaan. Et tunnu olevan sellaista ainesta. Kaikki kiittää. Tai siis ne joita kiinnostaa. Jonny ei välttämättä tykkää sun hiuksista.fi/tampere mutta muuten tuntuu järkevältä vaihtoehdolta.

Kunpa omana aikananikin olisi ollut internet ja olisin voinut kuuklettaa(*) ja tulla tietoisemmaksi asioista eikä olisi tarvinnut sairaalan kautta poistua. Tosin kokemus sekin ja jälkeen päin vahvisti minua (parin vuoden ajan) kunnes tajusin ettei sillä ole mun uralle mitään merkitystä.

(*) Niin olihan tuohon aikaan tietty jotain ihmiskavereita, mutta haloo, ne oli tyhmempiä kuin itse.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
No kaksi tuntia tuli nukuttua. Ihan sopiva määrä. Eiköhän taas päivän jaksa.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Usch, heräsin tähän kuumuuteen. Kävin tarkastamassa jälkikasvun voinnin (nukkuvat), join vähän vettä ja kömmin takaisin petiin. Yleensä yöllä herätessä sovittaudun siipan syliin ja rauhoitun siinä uneen, mutta hänkin on aivan hikinen. Kissa on antanut erossa olon vihdoin anteeksi ja tuli vielä jalkojen päälle kehräämään. Ei sitä poiskaan henno opastaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Helvetin hieno rakenne tuossa Sledgehammerissa. Muusikot tajuaa. Säkeistö, kertsi, säkeistö, kertsi ja sitten c-osaa koko loppubiisi. Ei enää kolmatta kertosäettä. Röyhkeä ratkaisu, ja silti helevetinmoinen hitti joka möi miljoonia. Älä takerru kaavaan!
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tein virheen ja nukuin aamulla liki yhdeksään. Se kostautuu nyt ja unta tuskin tulee vielä pariin tuntiin. Noh kuudelta ylös ja rytmiä kohdalleen taas.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Oon jo toista yötä putkeen tekemässä erilaisia internetistä löytyviä hauskoja persoonallisuustestejä ja vastaavia. Saa näillä yön tunnit kulumaan kyllä, mutta joku voisi tuumia tästä että heitän hyvää aikaa hukkaan. No mä tykkään arvuutteluleikeistä...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Ite luen horoskooppeja aikani kuluksi.
Oikeesti? Ite en oo oikeestaan halunnut puhua tästä mun harrastuksesta täällä foorumilla kun oon miettinyt että tuskinpa suurinta osaa juurikaan kiinnostaa mun horoskooppitutkimukset puhumattakaan siitä prosentuaalisesta määrästä miehiä joiden mielestä koko tähtitiede on "hölynpölyä"?

Vitut. Se on tähtipölyä, se on kiehtovaa ja mä teen horoskooppeihin ja planeetoiden liikkeisiin liittyviä tutkimuksia netissä nykyisin lähes päivittäin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
No piru vie, mun on mentävä tunnustusketjuun pian ja annettava sinulle potkua puhua aiheesta. Minähän en lue noita edes ivallisesti naureskellen, vaan ihan oikeasti uskoen ja isolla mielenkiinnolla.
Toki horoskooppeja lukiessakin on hyvä muistaa ne samat tosielämän realiteetit kuin kaikessa muussakin. Vaikka tähdistöstä ja planeetoista on tänä internetin valtakautena meille saatavilla pohjattomasti erilaista tietoa, ei mitään horoskooppianalyysiä pitäisi silti mennä lukemaan sokeasti absoluuttisena totuutena sanasta sanaan kyseenalaistamatta mitään kohtaa.

Omia aivoja saa ja pitää silti käyttää ja vaikka mulla esimerkiksi on nykyisin omat "suosikkimerkkini" tähdistöstä, niin en mä oo esim. viemässä naista treffeille ja dumppaamassa sitä ensitreffien jälkeen koska olikin "väärän" merkin edustaja. Olen lukenut että osa naisista harrastaa tällaista toimintaa deittailuelämässään, mulle tuommoinen ei aukene koska mielestäni jokainen ansaitsee mahdollisuuden.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Pois kaikki tällainen minusta. Luen vain yhden sivuston merkkejä sekä vain omaa eli leijonaa, enkä ole niin yksinkertainen olento että jättäisin tyttöystävän tämän ollessa leijonan sijaan vaikkapa neitsyt. Ihan sama.
Sitä paitsi olethan säkin ns. puolineitsyt. Olen nimittäin ottanut selvää sellaisesta astrologian termistä kuin cusp ja sun syntymäpäiväsi osuu Leijona-Neitsyt cuspin ajanjaksoon. Käytännössä ottaen se siis meinaa että on syntynyt jonkin merkin kolmena viimeisenä tai seuraavan merkin kolmena ensimmäisenä päivänä, eli ikään kuin auringon siirtymävaiheessa Definition of Every Zodiac Cusp Sign & Dates | Astrology.com
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No on jätkillä puheenaiheet. Tämä on ilmeisesti vähän isompikin juttu, tai ainakin kiinnostaa monia. Vaimo tekee Youtubeen videoita Tarot-korteista ja niiden lukemisesta. Aika hyvin sillä rupeaa olemaan jo seuraajia, ja mä olen ehdottanut jo pari kertaa että se perustaa kultin. Olis seuraajat ja kaikki jo valmiina.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä, nuoret miehet puhumassa niinkin hölmöstä ja yhdentekevästä hölynpölystä kuin horoskoopit? kyllä

Eipä mulla mitään sitä vastaan ole. Puhutte mistä puhutte. Ei mua kyllä niihin uskomaan saa millään, mutta kyllähän noista keskustelun aikaiseksi saa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
mutta kyllähän noista keskustelun aikaiseksi saa.
Vaikka sitten Tarot-bändistä, jos ei itse astrologia-aihe kiinnosta (kuten toisessa ketjussa aiemmin nähtiin... :D)

Tähän perään tietysti virnuileva hymiö.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka sitten Tarot-bändistä, jos ei itse astrologia-aihe kiinnosta (kuten toisessa ketjussa aiemmin nähtiin... :D)

Tähän perään tietysti virnuileva hymiö.

Joo oon mä tästä vissiin ennenkin maininnut. Astronomia kiinnostaa enemmän kuin astrologia. Kohta muuten 1000 viestiä täynnä, enkä ole kertaakaan käyttänyt hymiöitä. Ja jos olenkin, olen ollut kännissä eikä ollut mun vika.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Joo oon mä tästä vissiin ennenkin maininnut. Astronomia kiinnostaa enemmän kuin astrologia. Kohta muuten 1000 viestiä täynnä, enkä ole kertaakaan käyttänyt hymiöitä. Ja jos olenkin, olen ollut kännissä eikä ollut mun vika.
Molemmat kiinnostaa itseä, mutta koska olen utelias tutkiskelija/etsijäluonne niin luonnollisesti astrologia tieteen alana etunenässä ja nimenomaan informaation näkökulmasta. Etsin tietoa ymmärtääkseni uusia puolia ja nyansseja astrologiasta ja jaan myös tietouttani mielelläni muille kiinnostuneille. Jono on vielä aika lyhyt toistaiseksi, heh.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Terve yöketju! Tuli nukuttua eilen 8h sen verta ravinteikkaalla unirytmillä että saatanpa suoltaa tähän ketjuun viestiä läpi yön. Nyt soi Crown The Empire vastikään tilaamani heidän albumin kunniaksi. Voi harmi kun ei tullut ostettua olutta tälle yölle. Suuta kuivaa!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Suunnaton nälkä iski äsken salaman lailla. Nyt voisi olla hyvä hetki sulattaa makaroonilaatikot pakkasesta ja todeta italian opinnoissa edetessäni että una porzione di pasta, per favore!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös