Vesi on paras janojuoma, @pepsi toinen, maito kolmas, mehu neljäs ja olut viides. Hyvää yötä kaikille nukkuville sekä nukkumaan meneville.
Etkös joskus maininnut valitsevasi Colan aina ennen Pepsiä?
Tätä muistelen edelleen katkerasti.
Vesi on paras janojuoma, @pepsi toinen, maito kolmas, mehu neljäs ja olut viides. Hyvää yötä kaikille nukkuville sekä nukkumaan meneville.
Oikeesti? Ite en oo oikeestaan halunnut puhua tästä mun harrastuksesta täällä foorumilla kun oon miettinyt että tuskinpa suurinta osaa juurikaan kiinnostaa mun horoskooppitutkimukset puhumattakaan siitä prosentuaalisesta määrästä miehiä joiden mielestä koko tähtitiede on "hölynpölyä"?Ite luen horoskooppeja aikani kuluksi.
Toki horoskooppeja lukiessakin on hyvä muistaa ne samat tosielämän realiteetit kuin kaikessa muussakin. Vaikka tähdistöstä ja planeetoista on tänä internetin valtakautena meille saatavilla pohjattomasti erilaista tietoa, ei mitään horoskooppianalyysiä pitäisi silti mennä lukemaan sokeasti absoluuttisena totuutena sanasta sanaan kyseenalaistamatta mitään kohtaa.No piru vie, mun on mentävä tunnustusketjuun pian ja annettava sinulle potkua puhua aiheesta. Minähän en lue noita edes ivallisesti naureskellen, vaan ihan oikeasti uskoen ja isolla mielenkiinnolla.
Sitä paitsi olethan säkin ns. puolineitsyt. Olen nimittäin ottanut selvää sellaisesta astrologian termistä kuin cusp ja sun syntymäpäiväsi osuu Leijona-Neitsyt cuspin ajanjaksoon. Käytännössä ottaen se siis meinaa että on syntynyt jonkin merkin kolmena viimeisenä tai seuraavan merkin kolmena ensimmäisenä päivänä, eli ikään kuin auringon siirtymävaiheessa Definition of Every Zodiac Cusp Sign & Dates | Astrology.comPois kaikki tällainen minusta. Luen vain yhden sivuston merkkejä sekä vain omaa eli leijonaa, enkä ole niin yksinkertainen olento että jättäisin tyttöystävän tämän ollessa leijonan sijaan vaikkapa neitsyt. Ihan sama.
Mitä, nuoret miehet puhumassa niinkin hölmöstä ja yhdentekevästä hölynpölystä kuin horoskoopit? kyllä
Vaikka sitten Tarot-bändistä, jos ei itse astrologia-aihe kiinnosta (kuten toisessa ketjussa aiemmin nähtiin... :D)mutta kyllähän noista keskustelun aikaiseksi saa.
Vaikka sitten Tarot-bändistä, jos ei itse astrologia-aihe kiinnosta (kuten toisessa ketjussa aiemmin nähtiin... :D)
Tähän perään tietysti virnuileva hymiö.
Molemmat kiinnostaa itseä, mutta koska olen utelias tutkiskelija/etsijäluonne niin luonnollisesti astrologia tieteen alana etunenässä ja nimenomaan informaation näkökulmasta. Etsin tietoa ymmärtääkseni uusia puolia ja nyansseja astrologiasta ja jaan myös tietouttani mielelläni muille kiinnostuneille. Jono on vielä aika lyhyt toistaiseksi, heh.Joo oon mä tästä vissiin ennenkin maininnut. Astronomia kiinnostaa enemmän kuin astrologia. Kohta muuten 1000 viestiä täynnä, enkä ole kertaakaan käyttänyt hymiöitä. Ja jos olenkin, olen ollut kännissä eikä ollut mun vika.
Et ole. Ei toisten tunnetuksitekemiä slowguneja saa tosta vaan omia. Kurjalan murre ei nyt tee logosta autenttisempaa.Mie olen Jatkoaika.