Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 474 240
  • 5 184

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Noniin, lähden tästä kauppaan ostamaan bokserit. Toivottavasti tuolla myydään bambuboksereita, sellaiset nimittäin hivelevät genitaalialueitani kaikista miellyttävimmin - jos siis puhumme edelleen bokserituotteista!
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Heidän onnekseen kaupasta löytyi varsin miellyttävän oloiset bambubokserit. Muuten olisin tulistunut täysin ja aiheuttanut mittavia aineellisia vahinkoja! Yleensä olen rauhan kannalla, mutta mikäli kaupustelijat asettuvat kulutusvimmani tielle puutteellisilla valikoimillaan... jälki voi olla hyvinkin tuhoisaa. Tämä ei ole sitten mikään uhkaus.

Tarttuipa mukaani tarjouksesta muutama viehättävä ruukkuhortensiakin. Niitä ja bambuboksereita kassalle kanniskellessani en voinut välttyä huomaamasta paikallisen energia- ja virvoitusjuomaostoksilla olleen nuorison ihailevia katseita. On niin mukava olla esikuvallisena esimerkkinä noille ihmisen aluille! Nuorison jumaloivissa katseissa kuultaa jotain samaa kuin oman nuoren minäni tuntemuksissa Kärppien liiganousun varmistuttua...

Kauppakeskuksen pihalla nuo suloiset pirpanat pitivät kaunista konserttia kaasuttelemalla ja tööttäilemällä moninaisilla vempeleillään, mukana näytti olevan niin mopedeita, moposkoottereita, mopoautoja kuin aivan täysiverisiä autojakin. Eräs tulevaisuuden toivo huuteli parkkipaikka raikuen äänentoistolaitteiden vahvistamalla äänellään mitä mielikuvituksellisimpia sanoja, ärrä- ja vittupäitä säästelemättä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Kirjoitin itselleni tänä yönä runon sijaan pitkästä aikaa päiväkirjamaisen mietetekstin. Edellisestä tällaisesta olikin vierähtänyt jo tovi. Mukava saada välillä ajatuksia paperille ihan puhtaasti ajatustenkin muodossa. Tuosta tuli samalla selvästi mun vuoden 2020 isokokoisin tekstitiedosto. Nyt kun sain tuon valmiiksi, kuuntelen vain kuulokkeistani Dead By Aprilia ja relaan.

Aamu sarastaa jo ikkunan läpi...
 

redpecka

Jäsen
Olla yö kunnes verhot avaan. Joskus sälekaihtimet alhaalla ja herätä paniikissa että mikä päivä - paljo kello. Puhelinta ei käyttää ja näköjään kämppä jollain hämärillä perkeleen säästölampuilla sisustettu. Näppäimistöstä puuttuu... - Tai ei sillä väliä. Viiniä onneks tietty, juon.

Tämä ketju kuuteen auki. Paljonkohan kello moderattorikeskuksessa on.

E: Aina kun laitan viestin siinä lukee että "hetki sitten". Toivottavasti mulle ei tule näitä Niilo22:sen aikadilataatioita tässä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Mitä täällä oikein tapahtuu?

Who let the drunk Jomppa out?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Arvasin tämän! Siis tämän, että nämä viimeiset yöt ennen lomaa ovat vaikeita. Kun alkaa olemaan liian levoton ja innostunut mieli niin ei oikein unikaan maita enää. Tänä yönä sain jotain kuusi tuntia nukuttua ja sitten puoli viiden aikaan heräsin. Ei uni maistunutkaan enää niin heräsin jo noin aikaisin. No, tässä ehtii olemaan kaksi tuntia hereillä kunnes lähden töihin.

Tuossa eilen alkoi lomakalenteri hiljalleen muodostumaan. Noin 800 euroa menisi näillä laskelmilla reissuihin ja rahaa jäisi silti vielä säästöönkin 400-500 euroa. Tuo kuullostaa siinä mielessä ihan järkevältä sillä rahaa jäisi säästöönkin kuitenkin vielä kiva summa. Mutta täytyy nyt vielä tehdä tarkemmat laskelmat ennen kuin tekee lopulliset päätökset reissuista ja varaa matkat ja yöpymiset. Varmaan nyt tulevana viikonloppuna teen lopulliset varaukset ja päätökset, sillä silloin tiedän varmaa tietoa töiden mahdollisista jatkumisistakin loman jälkeen.

Nyt olisin näillä askelmerkeillä tekemässä ensin pieniä päiväreissuja Kanta-hämeen lähialueilla kuten Iittalassa, Hauholla ja Forssassa. Sitten pitkän matkan ja oikein muutaman yön yön yli reissut suuntautuisivat Keuruulle, Naantaliin ja Savonlinnaan. Keuruun reissulla kävisin samalla myös Ähtärin eläinpuistossa ja mahdollisesti myös Haapaniemen höyryveturipuistossa.

Onhan tämä reissujen suunnittelu kivaa puuhaa jo yksistään ja saahan sitä aina haaveilla. Mutta voi tosiaan vielä olla että tulee jotain muutoksia vielä suunnitelmiin. Kun teen tarkemmat rahalaskelmatkin. Mutta tämä yö nyt ei mikään kovin kummoinen ollut, mutta taistellaanpas tämä tämän päivän työvuoro pois alta! Minulla on tapana ollut näinä viimeisinä päivinä ennen lomaa päivittää Facebookkiin piruuttain ja huvin vuoksi sellaista tietoa että kuinka monta prosenttia nyt on ladattu jo kesälomamoodia päälle tai kesälomasta valmiiksi nautittavaksi. Tuo prosenttilukema on ihan tuulesta temmattu kyllä mutta tänään taitaa olla sitten jo 90 prosenttia lomasta ladattuna. Tähän naurava hymiö.
 

redpecka

Jäsen
@Jomppa_Koo Minäkin tykkään Kikkasta. Olen nähnyt hänet livekeikallakin. Hänen arvonsa nousee vuosi vuodelta kun puhutaan voimaantuneista naisista tai jotain. Kasari-ysärillä maailma nyt vain oli sellainen sekstistinen. Ittellänikin oli Sabrinan juliste seinällä. Enää en sellaista pitäisi, mutta ei tässä kyllä enää kiihkeitä naisiakaan ole ollut viimeiseen pariinkymmeneen vuoteen. Tykkäsin myös samanthafoxista. Anteeks.
 

redpecka

Jäsen
Älä pyydä miulta anteeksi, turhaan. Samantha kuulostaa tutulta ja tuo Fox kans. Onkohan se blondi-akka.
Olikos täällä aamuketju suomalaisten aikavyöhykkeelle?

No, oli yö tai kaheskytluku niin tämä poppaa pahasti:





Sam Yaffa & Nasse jorailee tuolla myös ja "Andy". Aivan mahtavaa settiä, ai että. Tai eipä se Yaffakaan taida näissä meijerihommissa olla. Otetaan takas: ainoastaan Nasse.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Eiks toi oo blonde näänks oikein.
Sen verran uhmaan sääntöjä, että etkös sie Samathaa tunne? Sivistyksessäsi on aukko.
Kaikkien teinipoikien päiväuni 80-luvun loppupuolella - Sam tosin osottautui lesboksi. Saahan sitä silti haaveilla.
Sabrina oli enemmän mun mieleen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Punis näköjään ketjuun toiseksi eniten kirjoittanut niin tekee mieli kirjoittaa tänne jotain nyt.

En kyllä tiedä mitä kirjottaisi. La illansuussa oli tuolla inboxissa monta viestiä ja näköjään itsemurhaketjuun tullut ihan vitusti uusia viestejä. No luin niin selvisi asia. En tiedä kuka jatkislainen hänet on pelastanut soitollaan, mutta olen hänelle ikuisesti kiitollinen.

Sentään punis vastasi lähettämääni viestiin ettei ollut henkeään heittänyt silloinkaan ja eilen jopa soitti (aiemmin ei halunnut puhua kenenkään kanssa). Ja tänään kirjoitellut jopa jatkikseen. Joten ehkä kohti parempaa huomista?

Mutta sen voin sanoa, että jos puniksella tulee jatkossa selkeästi havaittavia mielenterveysongelmia palstalla niin soittaakaa sinne minne viimeksikin (kuka lie tehnytkään). Tai tägätkää minut. Nyt on entistä paremmat yhteydet sinne päin.

Ja @Punamusta Tämä on kaikki rakkaudesta sinua kohtaan. Kunhan tokenet niin ymmärrät että ihmiset välittävät sinusta. Älä tee mitään tyhmää please.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Poikkeuksellinen alkukuukausi ollut tälle nuorelle runoilijalle. Kirjoitustahti on toki ollut melko tavallinen, tähän saakka olen rustannut neljä uutta teosta. Yllätyin kuitenkin hieman itsekin kun tajusin, että noista peräti kolme olen kirjoittanut suomeksi ja vasta yhden englanniksi.

Toki olen poukkoillut molempien kirjoituskielten välillä tänä vuonna aiempaa enemmän, mutta tähän asti olen kuitenkin parhaimmillaankin kirjoittanut seitsemästi suomeksi kuukauden aikana ja kolme vakavissaan tehtyä suomenkielistä runoa yhden viikon aikana on joka tapauksessa mulle jo uusi ennätys...

Noh katsotaan kummalla kielellä päädyn riimittelemään kohta, kun luon ensimmäistä kertaa useampaan päivään jotain.
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
On muuten suorastaan hämmentävää, kuinka vähän tähän ketjuun on tullut näiden vuosien aikana kirjoiteltua. Tai kyllähän tuo oma nimimerkki suht aikaisin tämän ketjun listalla vastaan tuli, mutta tässä ollaan kyllä hukattu aikanaan potentiaalia. Käytännössä tunti tai toinenkin monena yönä viikon aikana vierähtää tämän palstan parissa, ja voisi äkkiä kuvitella, että juuri tähän ketjuun tulisi jotain lätistyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös