Minulla on nälkä mutta en viitsi nousta ja käydä syömässä. Varmaan tässä muutaman kerran käännän kylkeäni ja lopulta sitten nukahdan. Ei minulla muuta, nälkä.
Minulla on nälkä mutta en viitsi nousta ja käydä syömässä. Varmaan tässä muutaman kerran käännän kylkeäni ja lopulta sitten nukahdan. Ei minulla muuta, nälkä.
Tuo on ikävä tunne, vähän samanlainen tässä itselläkin, mutta ei nyt vain viitsi tai jaksa tai pysty. Joskus huomenna sitten.
Samaan aikaan Afrikassa menehtyy monet, kun ei ole ravintoa, mutta eihän se meille kuulu tai asialle mitään voi.
Olen kuunnellut tuota Yle Puheen jalkapallolähetystä vähän niinkuin taustalla kun olen surffaillut sinne tänne ja jatkoajassa. Nälkää kävin estämässä tuossa puol tuntia sitten syömällä pari ruisleipää, toisen salaatilla ja suolalohella ja toisen juustolla ja paprikalla. Vielä ei väsytä yhtään...
Välillä tulee kuunneltua jotain ihan vain taustalla. Hyvistä kappaleista tulee hyvä mieli, mainokset ja jonninjoutava höpöttely musan välissä ketuttaa. Ja musiikki on mitä on, ei itse valittua. Mutta radiolla on paikkansa hetken viihdykkeenä minun maailmassani kun surffailen netissä. Nyt soi SuomiPopilla Nylon beat....Pidän radiota varsin tarpeettomana mediana. En halua kuunnella soittolistoja, en merisäätä enkä yhtään juontajaa.
Olen käynyt kerran Singaporessa. Jännä paikka. Kävin myös Sentosalla joka on tiettävästi tapaamispaikka Kimillä ja Trumpilla. Söin ihania kierreperunoita ja vohvelia pehmiksellä. Lämmin oli ja kivaa. Voi, siitä on niin kauan....Singaporessa on aamu ja suuri tapaaminen tapahtuu kohta, mutta Eurooppa laahaa perässä.
Olen käynyt kerran Singaporessa. Jännä paikka. Kävin myös Sentosalla joka on tiettävästi tapaamispaikka Kimillä ja Trumpilla. Söin ihania kierreperunoita ja vohvelia pehmiksellä. Lämmin oli ja kivaa. Voi, siitä on niin kauan....
Toivon, että olen sitten missä tahansa niin Kim ja Trump eivät ole samaan aikaan siellä. Singaporeen ei ole muuten erityistä kaipuuta mutta jos joskus tulisi päästyä Australiaan ja/tai Uuteen-Seelantiin niin Singapore voisi olla looginen paikka välilaskulle ja silloin siellä voisi viettää tovin. Ei ainakaan tällä tuntumalla ole mitään hinkua istua kahta pitkää lentoa putkeen ja varmasti tuollakin olisi nähtävää ja koettavaa.
Afrikan mantereella olen ollut kerran, Marokossa. Toiste en kaipaa sinne. En Marokkoon enkä Afrikkaankaan. Ei tarvitsisi Marokostakaan kenenkään tulla tänne, ei ainakaan Turkuun puukottamaan ihmisiä hengiltä Allah akbaria huutaen. Toivottavasti ei Marokko saa jalkapallon MM-kisoja 2026 vaan kisat menisivät P-Amerikkaan.
Marokolle kisat voisi kyllä tehdä hyvää. Käykääpä joskus vaikka Puolassa katsomassa miten paljon hyvää 2012-kisat teki niille. Maailma on täynnä mädäntyviä kisastadikoita, mutta joissain maissa ne on täydessä käytössä ja esimerkiksi julkinen liikenne parantunut huomattavasti.
Jos sitä tunnin/pari vielä kuuntelisi. Kuulokkeet täälläkin. Saa nähdä jaksaako itsekään tuota pitemmälle.Vielä en ole nukahtanut napit korvassa Jukolaa kuunnellen. Totuus on että täytyy kyllä olla tosi loppuun palanut jos nukahdan kun korviin tulee koko ajan ääntä. Nyt alkaa kyllä turnauskestävyys loppua ja alkaa tylsyttää. Hyvästi Jukola. Ehkä herään kuuntelemaan tai jopa katselemaan ankkuriosuutta. Voiko jo tässä vaiheessa arvata että ruotsalaiselle joukkueelle menee? Siis arvata, ei olla tietävinään...
Unirytmin siirto päivävuorosta yöhön, tässä sitten koitan muutaman tunnin valvoa että saisi huomenna nukuttua mahdollisimman pitkään. Italokauhun mestarin Lucio Fulcin syntymäpäivän kunniaksi Manhattan Baby (traileri) pitää seuraa. Kyllä tämän Fulciksi tunnistaa, vaikka ei nousekaan miehen parhaiden leffojen (Gates of Hell -trilogia, New York Ripper, The Black Cat) joukkoon.
Vladimir Putin siellä kopterissa on, niin tietenkin pitää antaa laskeutumisluvat. Ja jos ei annettaisi, niin ne otettaisiin.
Jotkut häät on vain turvallisuusjärjestelyihin liittyvää hämäystä.