LostHorizon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Colorado Avalanche, Real Madrid
Änäriä pitäisi katsella. Muilla samoja ajatuksia?
Huomenna kiertämään Suomea yo-juhlien merkeissä.
Huomenna kiertämään Suomea yo-juhlien merkeissä.
Etkö sinä @Jaws ole työelämässä, kun kerran sinulla tuota aikaa tuntuu riittävän erityisesti näin yöaikaan? En tarkoita siis viikonloppua, vaan ihan arkea.
Hetken mietiskelin sulle jotain tuohon teemaan sopivaa sisääntulobiisiä ketjuun johon listasin palstalaisten sisääntulobiisejä, mutta en sitten jaksanut sitäkään keksiä enkä montaa muutakaan kun väsyttää niin vitusti.Hawksille Timosen vuoksi. Huomenna kärsitään muutenkin. Daah!
Hawksille Timosen vuoksi. Huomenna kärsitään muutenkin. Daah!
Hetken mietiskelin sulle jotain tuohon teemaan sopivaa sisääntulobiisiä ketjuun johon listasin palstalaisten sisääntulobiisejä, mutta en sitten jaksanut sitäkään keksiä enkä montaa muutakaan kun väsyttää niin vitusti.
Timoselle itsekkin Lord Stanleyn soisin, mutta se on taas vähän niin ja näin. 5+ min peliajoilla osanneeko mies itsekkään nyt sitten hirveästi painoarvoa pytylle antaa. Hienompiakin tapoja olisi se ollut voittaa.
Ylioppilasjuhlista en itse pitänyt. Enhän minä edes tuntenut kaikkia vieraita, muutenkin se juhliminen on vähän turhaa. Ylioppilastutkinnon saaminen on aika palikkatesti, toki kovimpiin arvosanoihin täytyy jo vähän lukea. Paitsi äidinkielessä ja englannissa, joista tulikin molemmista E. Ylioppilasjuhlista en silti tykännyt, sillä en viihdy huomion keskipisteenä.
Mitenköhän nämä yöketjun ekat viestit aloitetaan. "Hyvää yötä" kun taidetaan sanoa tästä ketjusta poistuessa ja "hyvää iltaa" on jo mennyt.
Taidanpa päätyä perusasialliseen: "Moro"oon.
Tulipas pitkä viesti, mitäs mietteitä/murheita muilla?
Ei ollut muuten rapula, mutta "yöllä" soijasin ja sätkin. Äänikään ei lähtenyt pahasti. Kyllä mä tykkäisin, että lakkiaiset olisi joka vuosi ennemmin kuin joulu. Siis ei niin kuin ajallisesti ennen joulua, vaan että olisi mieluisampaa että olisi. Tiätteks?
Toki meinasin hukata lompakon.
Kaverini tuli tänään Alanyasta ja unohti puhelimensa sinne. Pitääkin nyt varoa ja pitää huoli, etten kadota mitään. Tuntuu olevan jonkin sortin trendi nyt.
(1.) Nimimerkki @Captain Slow vakiinnutti tänne hyvien huomenien toivottelemisen, sitä on tullut käytettyä. Hyvää huomenta siis! (2.) Olitpa varhain liikkeellä - heti, kun räpsähti yli keskiyön, oli viesti valmiina. Erittäin täsmällistä ja tehokasta toimintaa. [...] (3.) Tuosta isästäsi tuli mieleen oma isäni, jota ei koskaan ole varsinaisesti kiinnostanut ainakaan minun opiskeluni. Toki jaksaa aina muistuttaa ja huomauttaa siitä, etten lue tarpeeksi (mistä hän muuten tietää, kun on päivät töissä?) ja ilmaisee aina huolestuksensa. Silti tasaisin väliajoin tulee kuitenkin niitä "mihin sinä nyt haetkaan?" -kysymyksiä. Lukion aikana oli sama juttu, ihan ulapalla aina. Mutta olkoon niin, ei minuakaan kyllä varmaan ihan hirvittävän paljon kiinnostaisi jonkun nulikan opiskelujen yksityiskohdat. Kunhan nyt on jotenkin kartalla perusasioista.