Hunajata28
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Pittsburgh Penguins
Bluesia vastaa Anderson näytti olevan erittäin tärkeä pelaaja:) Tehoton maalintekijä?
Bluesia vastaan joo Andersson oli "vireessä", seuraavissa peleissä niin ei juuri voi sanoa.
Bluesia vastaa Anderson näytti olevan erittäin tärkeä pelaaja:) Tehoton maalintekijä?
Tiivistettynä siis uskon että vika on useammin sinussa, kuin vastustajissa tai pelissä.
Itseä ei niinkään ärsytä rannareiden uppoaminen, uppoaahan ne oikeastikkin. Enemmänkin se, jos vastustaja joka hyökkäyksessä hakee sitä ratkaisua, mutta uskon kuitenkin, että nämä tyypit oppii tuntemaan ja ne paikat pelaamaan puolustuksella pois:)
NHL 13 on kuitenkin mielestäni siitä ylivoimaisesti paras NHL peli ikinä, koska tässä en ainakaan itse ole sellaista maalintekotapaa löytänyt, jolla saisi aina maalin tai jota olisi mahdoton puolustaa. Tottakai läpiajoista ja huippuvetopaikoista saa tehtyä rutkasti maaleja jos osaa vetää/kikata, mutta niin se vaan menee oikeassakin elämässä.
Mä en ole yhtään yllättynyt tästä. En voi vieläkään käsittää, miksi Rangers teki tuon kaupan. Muutenkin GM-touhun kanssa siellä vissiin vähä hakemista.
Onhan se nyt selvää, että Gaborik ja Nash tuovat eri draivin peliin kuin Sedinin siskokset.
Reaves on näyttänyt pystyvän tarvittaessa nostamaan hyökkäyksiä, tekemään maaleja ja ennen kaikkea kouluttamaan Sedinien kaltaisia siskoksia.
Ennen jakson viimeistä peliä nuottinuttujen leirissä edetään recordilla 5-1-0 ja pelaaminen näyttää erittäin hyvältä!
Vertailu pelaajittain:
D.Sedin 28 16+5=21 +6 vs Gaborik 26 12+9=21 +12
H.Sedin 28 8+14=22 +7 vs Nash 24 3+4=7 -18
Booth 28 7+7=14 +7 vs Purcell 25 1+4=5 -2
Nash nyt ei enää minulla ole, joten tuohon pitäisi Zetterberg laittaa tilalle, joka vetää aikalailla samoilla pojoilla kuin Gabokin..
Tiivistettynä siis uskon että vika on useammin sinussa, kuin vastustajissa tai pelissä.
itse esimerkiksi tiettyjä vastustajia vastaan keskityn enemmän siihen, että pakotan vastustajan vetämään huonommista paikoista sen sijaan että yrittäisin estää täysin laukauksia.
Sitten taas jos yrität pudottaa oman maalivahdin syliin ettei tule läpiajoja ja päästät näin vastustajan laukomaan b-pisteen takakaarelta ja sitten vastustaja laukoo kiekkoa yläkulmiin-->vastustaja kusipää ja peli rikki.
Rangersilta 2-6 turpaan ja 5 maalia ison omenan pojat teki tolla rannarilla etukulmaan.
Kuppini vain kaatui totaalisesti nurin nyt tänään, kun johdin Rangersia vastaan 2-0 pelin puolessa välissä (tehden molemmat maalit ei-etukulmarannarilla), ja sitten sieltä tulee miltei peräkkäin kolme maalia etukulmarannarilla. Käytännössä lopetin keskittymisen pelaamiseen siinä vaiheessa, ja sieltä tuli vielä 3 samanlaista lisää.
Vielä nyt palaaminen aiheeseen.
...
Seuraava viestini koskee Ottawa Senatorsin (Jatkoajassa Hunajata28) toimintaa. Toivoin, että koskan tässä sarjassa ei tulisi tälläista tilannetta vastaan.
Meillä oli päivällä peli. Johdin 3-1, kunnes 38 sekuntia ennen loppua yhteys katkesi, luultavasti Ottawan puolelta, koska mulla toimi chatti vielä. No tällä ei ole merkitystä. Sovittiin, että seuraavassa pelissä maalin tyhjiin ja viimeisellä minuutilla aletaan pelamaan kunnolla.
Pelattiin äsken peli uudestaan. Otin heti alussa maalivahdin pois ja Ottawa teki tyhjiin. Hetken päästä Ottawa otti maalivahdin pois. Sitten mies jätti pelin auki ja ilmeisesti lähti boxilta, kun ei liikuttanut pelaajia. 2. erään mies palasi. Lähetin ensimmäisellä erätauolla viestin, että ottaa suosiolla maalivahdin pois, ettei mun tarvitse taklata kiekkoa hänen pelaajilta (loukkaantumisriski).
Sitten alkaa paska. Harrastin viestien välityksellä pientä purnaamista, ja lopulta mies ottikin maalivahdin pois ja tein kaksi tyhjiin. 3-1 tilanne niinkuin pitikin.
Sitten aloin peruutella pelaajilla, niin Ottawan manageri haki ainakin kerran mun puolustajaa täysin kiekottomana (n. 10 min jäljellä) ja otti boksin. Mies siis alkoi pelamaan kunnolla. Hän tekikin 3-2 kavennuksen ja ajattelin, että olkoot kun vielä johdetaan. No, mies teki sitten vielä 3-3 maalin ja lähetin viestin, että ota maalivahti pois tai lähtee komissaarille viestiä. Hän lähetti jatkoajan alussa, että "joojoo..."
Mies otti maalivahdin vasta jatkoajalla pois, joten tällä taktikoinnilla hän hoiti itselleen yhden pisteen. Lisäksi vielä jatkoajalla mies oli yksin läpi ja ei onneksi tehnyt, vasta sen jälkeen otti maalivahdin pois.
Tällä kirjoituksella haen perusteluja sille, miksi Hunajata28 tulisi poistaa liigastamme. Toivottavasti komissaari toimii.