Kiekkomies_
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Los Angeles Kings
ISOT PROPSIT Rike16:sta täältä suunnalta tälle hienolle teolle!
Hienoa! Juuri tälläisillä teoilla tämä liiga pysyy pystyssä!
ISOT PROPSIT Rike16:sta täältä suunnalta tälle hienolle teolle!
Tuli sitten ensimmäinen voitto ihmismanageria vastaan rankkareilla 3-2.
Pelistä pakko mainita sen verran, että kolmannen erän puolivälissä Chicagon Kruger teki kyseenalaisen maalin, jota tuomari lähti tarkistamaan videolta. Videotarkastuksen jälkeen tuomari näytti keskelle, eli siis maalia. Itse en tulostaulua seurannut ja olin siinä luulossa, että kaveri johtaa 3-2. Todellisuudessa kyseistä maalia ei hyväksyttykään. Viimeisellä minuutilla otin sitten veskarin pois ja yritin "tasoittaa" peliä, mutta viime sekunneilla tein kiekonmenetyksen ja Rike16 olisi päässyt tekemään tyhjän maalin, mutta herrasmiehen tyylillä ei kehdannut tehdä maalia. ISOT PROPSIT Rike16:sta täältä suunnalta tälle hienolle teolle!
New Jersey ja Montreal kohtasivat näin aamutuimaan ja Montreal nappasi 4-2 voiton. Peli oli todella tasainen ja olisi voinut kääntyä toiseenkin suuntaan. Sen verran hyviä paikkoja pelissä oli. Taisipa Kovy? ampua kerran tolppaankin. Hyvää taistelua ja oli mukava pelailla ja kiitokset matsista.
Kun eilen puhuttiin näistä herrasmies säännöistä, niin on hienoa huomata että Washingtonia vastaan peli on yhtä tökkimistä, ja hyökkäyspäässäkin syöksyi, sekä maalivahdilla vastaan, josta sitten jäähykin minulle tuli. Kaiken lisäksi netti ilmeisesti laginen. Mielestäni on vaan naurettavaa jatkaa samaa linjaa ja vastata tätä kysyessäni, että kai sitä muutkin käyttää.. Uskon kuitenkin lähes kaikkien ottaneen nämä herrasmies säännöt mieleensä. Kyllä jäi paskamaku tästä, ei ollut jääkiekkoa peli nähnytkään.
No en voi ymmärtää että täällä ladotaan paskaa niskaan urakalla kun peli on hävitty selvin lukemin.
Jatkan vielä edellistä viestiä että kai jos 60min pelataan niin yleensä se parempi voittaa, itse..
Itse olen pyrkinyt käyttämään pokecheckiä maltillisesti, mutta se vaan tuntuu tässä pelissä jo olevan melkein "elinehto"
Taklaamalla itsensä ajaa erittäin herkästi ulos, ja mailan nostolla melkein varma kakkonen.
Tuo pokecheck-asia on aika mielenkiintoinen. En välttämättä itse kannata mitään erityisiä sääntöjä sitä kohtaan, koska sitä on mahdoton valvoa ja erittäin vaikea vetää mitään linjoja sen suhteen, mikä on kohtuullista ja mikä ei. Itse olen nyt kolmen NHL:n ajan harjaannuttanut itseäni nimenomaan mailan nostamisessa ja tämä pelkkään pokecheckailuun perustuva puolustaminen ja kiekonriistäminen aiheuttaa itselläni jonkin verran harmaita hiuksia. Tökin monesti liian pitkiltä etäisyyksiltä, pelaajan vauhti hidastuu ja myöhästyn tilanteesta. En totta puhuen osaa yhtään sanoa mikä määrä pokecheckailua on liikaa ja mikä ei -- eihän tässä pelissä pysty riistämään kiekkoa muuten, ja onhan tuossa "pokettelussa" selvät miinuspuolensakin.
Eiköhän puristeta virtuaalista kättä, ja jätetä tämä asia tähän, kuten sanoit, se kuullostaa hyvälle.
Nöyrin mielin itse koitan ainakin olla käyttämättä täst edes pokecheckiä liikaa, ja olla myös parantamassa pelattavuutta että peli olisi mahdollisimman realistista.
Vielä kerran jos puhun siitä pokecheckistä, niin se on kyllä aika v-mäinen mutta summasummarum, kohdistaisin painetta pelin tekijöiden suuntaan, ja se ei auta, jotenka koitetaan vaan porukalla käyttää sitä kohtuudella.