Naurettavaa itkeä siitä mihin rannarit upposivat. Laukauksia mulla muistaakseni noin 30. Harvemmin hyökkäjällä pokecheckien vuoksi on aikaa alkaa lämäilemään joten luonnollisesti rannari on ylivoimaisesti paras laukausvalinta. Pitäisikö ehdoin tahdoin alkaa virittämään lämäriä ja menettää kiekko?
Täytyy myöntää, että peli repes osaltani siihen, kun ensiksi johdin 2-0 (joista kumpikaan ei ollut mikään rannari etukulmaan...), sitten tulee 3 rannaria etukulmaan, jolloin itellä nousi vitutuskäyrä niin korkeeks, etten enää jaksanu keskittyä kunnolla pelaamaan. Täten varmasti pääsit helpommin noille maalipaikoille loppua kohden. Rannari on ylivoimaisesti paras laukaisuvalinta, siinä olet enemmän kuin helvetin oikeassa. Tämä ei ole kuitenkaan pelaajien vika, kuten totesin.
Lisäksi maaleista ehkä 2 tuli ringetteviivan takaa, loput upposivat loistavilta maalintekopaikoilta, lisäksi mitään taakse vemputista en käyttänyt joten ainoa ongelma tässä on että tein 5 6:sta etukulmaan. Kyllä minä muuallekin lauoin mutta Luongo ei vain päästänyt niitä maaleja. Eli pitäisikö tämä ymmärtää nyt sitten että vain takakulmaan ja keskelle saa laukoa? Tai sitten "silloin tällöin" saa laukoa etukulmaan ettei kellään tule paha mieli.
Taaksevemputuksia et juurikaan tehnyt, (esim. sen enempää kuin itsekkään) eikä yksikään maali sellaisesta tullut. Kun totesin, että jokainen pelaa niinkuin parhaakseen näkee, en tarkoittanut, että itse hait niitä paikkoja pelkästään (niinkuin tapahtui muistaakseni edellisessä matsissa). Tämä olisi pitänyt tuoda paremmin esille. Fakta kuitenkin on, että noista maaleista 5 upposi sinne samaan paikkaan samanlaisella vedolla (se viimeinen taisi mennä kilpipuolelle, mutta samanoinen sekin oli). Pelissä on selvä rakenteellinen vika, kun huippumaalivahti päästää 5-6 maalia etukulmaan, mutta torjuu aivan kaiken muun. Ei se varmasti kaikkia häiritse, mutta itseäni ruvennut häiritsemään koko aika enemmän.
Kyseinen peli vielä siitä harvinainen, että yli puolet maaleistani tulee yleensä ripareista ja läpiajoista.
Hyvin mahdollista, oma otanta nyt vain on tuo peli.