Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

• 201 082
  • 4 398

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Heko ei ole tehnyt mitään sääntöjenvastaista. Toisessa liigassa oli aiheesta keskustelua ja siinäkin päätettiin, että kyseinen toiminta ei ole mitenkään väärin tai edes epärealistista.

Ei ole epärealistista? Vaikka saisit 1-suuntaisen sopimuksen omaavan pelaajan farmiin, silti hänen palkkakulut lasketaan NHL-joukkueen palkkakattoon. Näin siis oikeasti, tämän takia esim Jussi Jokista ei lähetetty farmiin pelaamaan, koska siitä ei käytännössä olisi ollut mitään hyötyä, tarkoitus oli päästä eroon kaverista.

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitäköhän oon tehnyt väärin mun RFA-statuksisten jätkien kanssa tässä viimeset pari kautta kun joka kerta ne katoo muihin seuroihin kysymättä FA-frenzyissä vaikka oon tarjonnu qualifying offerit aina? Viime kaudella katos Zaborsky ja nyt lähti ilmeisesti Loktionov. Ei sillä että suuria menetyksiä, mutta ihan jees backup jätkiä oisivat molemmat olleet.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitäköhän oon tehnyt väärin mun RFA-statuksisten jätkien kanssa tässä viimeset pari kautta kun joka kerta ne katoo muihin seuroihin kysymättä FA-frenzyissä vaikka oon tarjonnu qualifying offerit aina? Viime kaudella katos Zaborsky ja nyt lähti ilmeisesti Loktionov. Ei sillä että suuria menetyksiä, mutta ihan jees backup jätkiä oisivat molemmat olleet.

Kun oot tarjonnu QO/perustarjouksen, kyse on vain tarjouksesta niin kauan kun pelaaja hyväksyy sen. Jos pelaaja ei ole hyväksynyt tarjousta kun siirrytään vapaille markkinoille, muut joukkueet saavat tarjota näille pelaajille sopimusta, mutta sinulla on viimeinen oikeus päättää maksatko pelaajalle vähintään saman mitä joku on tarjonnut vai päästätkö menemään. Kun puhutaan tähtitason pelaajista niin saat korvaukseksi palkasta riippuen varausvuoroja.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Minnesota linjoilla tänään aika myöhään, Boston ja Winnipeg jäljellä!

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun oot tarjonnu QO/perustarjouksen, kyse on vain tarjouksesta niin kauan kun pelaaja hyväksyy sen. Jos pelaaja ei ole hyväksynyt tarjousta kun siirrytään vapaille markkinoille, muut joukkueet saavat tarjota näille pelaajille sopimusta, mutta sinulla on viimeinen oikeus päättää maksatko pelaajalle vähintään saman mitä joku on tarjonnut vai päästätkö menemään. Kun puhutaan tähtitason pelaajista niin saat korvaukseksi palkasta riippuen varausvuoroja.

Tiedän, mutta pointtina onkin nyt se etten ole saanut tehdä ns. viimeistä päätöstä siitä haluanko pitää pelaajan vai en. Vaan on riittänyt ihan vaan että joku muu tarjoaa pelaajasta ja sen jälkeen no questions asked, pelaaja siirtyy uuteen seuraansa.

Eli selvyyden vuoksi. Se osuus kun kysytään haluanko mätsätä toisen managerin tarjouksen, on puuttunut molemmilla kausilla.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedän, mutta pointtina onkin nyt se etten ole saanut tehdä ns. viimeistä päätöstä siitä haluanko pitää pelaajan vai en. Vaan on riittänyt ihan vaan että joku muu tarjoaa pelaajasta ja sen jälkeen no questions asked, pelaaja siirtyy uuteen seuraansa.

Itselle on ainakin jokainen kerta tullut ilmoitus siitä että joku on tarjonnut pelaajasta joka on ollut RFA. En nyt osaa sanoa sen enempää. Toki jos EA jotain kusee tämän suhteen niin ei yllätä kyllä.

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika

Olet varmaan missanut viestin, jossa sulle annetaan se mahdollisuus matsata tai ottaa korvaus vastaan. Uskoisin, etta se tulee samaan paikkaan kuin vaihtoehdotuksetkin.

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä niistä on tarjottu juuri ennen simua, ja jos simuun mennessä ei 'vastaa' haluaako pelaajan pitää niin pelaaja siirtyy automaattisesti parhaan tarjouksen tehneeseen seuraan? Nojoo, ihan sama sinällään, kuhan tulin kummastelemaan.

blackmamba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Buffalo ja Detroit online muutaman tunnin. Buffalolla vastassa Islanders ja Canadiens. Detroitilla Toronto, Ottawa, Vancouver ja Carolina.

E. Detroit seuraavan kerran linjoilla lauantaina n. klo 15 sinne 20 asti. Ois hyvä homma jos sais pari matsia nyt pois alta ettei jää kaikki lauantaille.

Viimeksi muokattu:

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ehkä niistä on tarjottu juuri ennen simua, ja jos simuun mennessä ei 'vastaa' haluaako pelaajan pitää niin pelaaja siirtyy automaattisesti parhaan tarjouksen tehneeseen seuraan? Nojoo, ihan sama sinällään, kuhan tulin kummastelemaan.

Siinä pitäisi olla 7 päivää aikaa vastata tarjoukseen, ja jos laitat siitä valinnoista että "muistuta myöhemmin", en nyt muista mitä tarkalleen lukee niin kone ilmoittaa vielä toisen kerran että tarjous on tullut. Myöskin GM valikoista on joku "tarjoukset" tjsp kohta mistä niitä voi käydä katsomassa.

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siinä pitäisi olla 7 päivää aikaa vastata tarjoukseen, ja jos laitat siitä valinnoista että "muistuta myöhemmin", en nyt muista mitä tarkalleen lukee niin kone ilmoittaa vielä toisen kerran että tarjous on tullut. Myöskin GM valikoista on joku "tarjoukset" tjsp kohta mistä niitä voi käydä katsomassa.

Tossa tuli 7 simua yhteen putkeen joten ne 7 päivää (aika on hyvin todennäköisesti pelin aikaa) meni aika nopeaan siinä...

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Mielestäni on ihan okei ottaa farmiin varalle noita puhtaita syvyyspelaajia loukkaantumisten vuoksi, jos ollaan jo pidemmällä kautta, jolloin ne eivät selvästikkään kenellekkään ole kelvanneet.

Kuitenkin on kieltämättä hieman kyseenalaista ottaa täysin ykköskassaritason kaveri ja haudata farmiin mahdolliseksi kauppatavaraksi. Olisin itse voinut tehdä saman tempun viime kaudella Vokounista (ja myös nyt Masonista), mutta se olisi ollut aika helvetin härskiä enkä sitä tehnyt. Olisi ollut ihan hyvä vaihtoehto pleijareihin nimittäin. Olisin voinut napata myös Ribeiron sillä 6 miljoonalla (joka oli offseasonilla, sattuneesta syystä vaikka ei enää ole) ja haudata farmiin. Varmasti jollekkin Anaheimille, Columbukselle tms. olisi kelvannut vaihtotavarana, koska capilla ei ole väliä.

Itse ainakin toivoisin, että noissa signauksissa pidettäisiin jonkinlaista hyvän maun linjaa. Siis että ei nyt ruveta kahmalokaupalla sieltä haalimaan aivan jokaista pelaajaa ihan vain haalimisen vuoksi. Varsinkaan, ettei nyt varastoida oikeasti ykkösluokan kamaa farmiin.

Toisessa liigassa käytiin keskustelua asiasta ja siinähän oli kyse juurikin treidien jälkeisestä tilanteesta.

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Itse ainakin toivoisin, että noissa signauksissa pidettäisiin jonkinlaista hyvän maun linjaa. Siis että ei nyt ruveta kahmalokaupalla sieltä haalimaan aivan jokaista pelaajaa ihan vain haalimisen vuoksi. Varsinkaan, ettei nyt varastoida oikeasti ykkösluokan kamaa farmiin.

Ymmärrän pointtisi. En silti näe tässä asiassa mitään sen suuremman draaman paikkaa, varsinkaan kun Masonin läsnäolo ei millään tavalla vaikuta kokoonpanoni käyttömahdollisuuksiin - parhaat pelaajat mahtuvat pelaavaan kokoonpanoon vaikka Mason seisoisi palkkapussinsa kanssa luukkuvahtina (tällöinkin cappitilaa jää tosin enemmän mitä esim viime kauden rangersillä oli käytettävissään). Ainoa syy miksei Mason ole jatkuvasti luukulla on treidien tekemisen helpottuminen, kun cappitilaa on enemmän käytössä. Samaisesta syystä aika harva pitää ylimääräisiä kenttäpelaajiakaan kokoonpanossa vilttimiehinä rasittamassa cappia. Vilttimieshän se kakkosveskarikin on, joten samalla periaatteella pelaamaton mies farmiin, kunnes käsky käy. Ostin vapailta markkinoilta - kakkoskierrokselta vielä - hyvän veskarin Lehtosen lisäksi, koska maalivahtipeli on aika oleellisessa osassa peliä. Se ei ole rikos ja minulla on yhtäläinen oikeus siirtä Mason farmiin kuin kuka tahansa muukin kenttäpelaajani, joka ei tilapäisesti mahdu pelaavaan kokoonpanoon.

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan naurettavaa pelimuodon bugien hyväksikäyttöä noin ylipäätänsä pitää yksisuuntaisen sopimuksen omaavia pelaajia farmissa. Olen ilmeisesti vähemmistössä mielipiteeni kanssa, mutta onhan tuo nyt todella härskiä ostaa vapailta ykköskassari ja lähettää farmiin. Olen ilmeisesti turhaan tehnyt 2-suunnan sopimuksia stunttimiesten kanssa. En arvosta.

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihan naurettavaa pelimuodon bugien hyväksikäyttöä noin ylipäätänsä pitää yksisuuntaisen sopimuksen omaavia pelaajia farmissa. Olen ilmeisesti vähemmistössä mielipiteeni kanssa, mutta onhan tuo nyt todella härskiä ostaa vapailta ykköskassari ja lähettää farmiin. Olen ilmeisesti turhaan tehnyt 2-suunnan sopimuksia stunttimiesten kanssa. En arvosta.

Offseasonilla kannattaa aina pyrkiä käyttämään captila loppuun. Ensimmäisen simuloinnin jälkeen jäljellä oli vain jämäpelaajia ja pari hyvää kassaria, joten luonnollisesti silloin kannattaa signata kassari, vaikka sitä ei välttämättä tarvitsisikaan. Ja noita stunttimiehiä voi signata vaikka miljoona vapailta markkinoilta jos cappi kestää, niillä ei ole mitään treidiarvoa (puhutaan <80 tason pelaajista), joten en näe tästä juuri hyötyä.

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Offseasonilla kannattaa aina pyrkiä käyttämään captila loppuun. Ensimmäisen simuloinnin jälkeen jäljellä oli vain jämäpelaajia ja pari hyvää kassaria, joten luonnollisesti silloin kannattaa signata kassari, vaikka sitä ei välttämättä tarvitsisikaan. Ja noita stunttimiehiä voi signata vaikka miljoona vapailta markkinoilta jos cappi kestää, niillä ei ole mitään treidiarvoa (puhutaan <80 tason pelaajista), joten en näe tästä juuri hyötyä.

Kyllähän tuon tasoisilla kavereilla arvoa on, ei kaikilla mutta suurella osalla kylläkin.

Tässä nyt ollaan saman kysymyksen äärellä kuin aikaisemminkin. Ongelma sääntelyssä on se, että pian asenne on se "mitä ei ole erikseen kielletty, on sallittu". Ja se sitten johtaa aika absurdeihin tilanteisiin. Oma kantani on ollut sääntöjen suhteen se, että niillä on pyrittävä mahdollisimman suureen autenttisuuteen, kuitenkin huomioiden realiteetit. Mielestäni tuollainen ykköskorin äijien varastoiminen (eikä myös kahmalokaupalla alempienkaan) ole lähellä autenttista missään mielessä.

Nythän Hekolla on myös Lehtonen hyvänä kauppatavarana, koska on ykköskorin veskari jo "varastossa". Ja juuri treidien "helpottaminen" on se pointti, mikä tekee tuosta "varastoinnista" kyseenalaista. Täytyy siis itsekin pelata jakso loppuun, laittaa 3 kalleinta pelaajaa farmiin, signata KAIKKI vapaat hyvät pelaajat, jonka jälkeen hautaan ne farmiin muiden saavuttamattomiin. On ihan vitun hienoo meininkiä.

Ja se ei pidä paikkansa, että kakkosveskari olisi vilttimies. Vilttimiehiä ovat sellaiset kaverit, joita ei ole puettu otteluun. Muuten tuolla logiikalla voisin ruveta laskemaan neloskentän kaverin vilttimieheksi, jos se ei käy kertaakaan jäällä.

Itse en siis todellakaan toivo, että tässä lähdetään aivan täyteen kikkailuun noiden pelaajien suhteen.

Ps. Huomasin kyllä, että Rangers oli varastoinut aika ison määrän syvyyspelaajia joukkueeseensa. Tasoista en tiedä, mutta nopeastikko sen tsekkaa..

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Kyllähän tuon tasoisilla kavereilla arvoa on, ei kaikilla mutta suurella osalla kylläkin.

Tässä nyt ollaan saman kysymyksen äärellä kuin aikaisemminkin. Ongelma sääntelyssä on se, että pian asenne on se "mitä ei ole erikseen kielletty, on sallittu". Ja se sitten johtaa aika absurdeihin tilanteisiin. Oma kantani on ollut sääntöjen suhteen se, että niillä on pyrittävä mahdollisimman suureen autenttisuuteen, kuitenkin huomioiden realiteetit. Mielestäni tuollainen ykköskorin äijien varastoiminen (eikä myös kahmalokaupalla alempienkaan) ole lähellä autenttista missään mielessä.

Nythän Hekolla on myös Lehtonen hyvänä kauppatavarana, koska on ykköskorin veskari jo "varastossa". Ja juuri treidien "helpottaminen" on se pointti, mikä tekee tuosta "varastoinnista" kyseenalaista. Täytyy siis itsekin pelata jakso loppuun, laittaa 3 kalleinta pelaajaa farmiin, signata KAIKKI vapaat hyvät pelaajat, jonka jälkeen hautaan ne farmiin muiden saavuttamattomiin. On ihan vitun hienoo meininkiä.

Ja se ei pidä paikkansa, että kakkosveskari olisi vilttimies. Vilttimiehiä ovat sellaiset kaverit, joita ei ole puettu otteluun. Muuten tuolla logiikalla voisin ruveta laskemaan neloskentän kaverin vilttimieheksi, jos se ei käy kertaakaan jäällä.

Itse en siis todellakaan toivo, että tässä lähdetään aivan täyteen kikkailuun noiden pelaajien suhteen.

Ps. Huomasin kyllä, että Rangers oli varastoinut aika ison määrän syvyyspelaajia joukkueeseensa. Tasoista en tiedä, mutta nopeastikko sen tsekkaa..
Tässä nyt sitten kysyisin muutamia seikkoja...

Enkö olisi saanut signata hyvää maalivahtia vapaista agenteista, koska minulla sellainen jo oli? Tällöinhän ei siis saisi signata esim hyvää pakkia jos on jo hyviä pakkeja kokoonpanossa.

Siirsin Masonin pelaavaan kokoonpanoon. Enkö siis saa kaikista muista managereista ja tähän astisen kuluneen kolmen kauden käytönnöistä poiketen siirtää Masonia farmiin? Mikä on "syy x", joka erottaa minut managerina tai Masonin pelaajana kaikista muista pelaajista, joita saa liikutella vapaasti farmin ja pelaavan kokoonpanon välillä. Onko olemassa jokin kirjoittamaton sääntö, joka määrää keitä pelaajia kokoonpanossa täytyy pitää.

Miksi en myöskään saisi treidata maalivahtejani mikäli niin haluan tehdä?

Ja viimeisenä, jos pidän Masonia kokoonpanossa niin eihän tilanne ole millään muotoa erinlainen kuin kenenkään muunkaan signaamien vapaiden agenttien? Miten Masonin hankkiminen rosteriin kahdeksalla miljoonalla kun cappi sen kestää on jotenkin erilainen tilanne kuin esimerkiksi Dissonanssi sinun Connollyn ja Dupuisin hankkiminen 7,5 miljoonalla tai toisessa liigassa Ribeiron hankkiminen, joka muuten myös treidattiin jo eteenpäin? Eikö näitäkään pelaajia saisi treidata, koska ne on hankittu vapaista agenteista? Tämä oli point

Nämä kysymykset eivät olleet sinulle, Dissonanssi, yksilöityjä - lainasin vain tekstiäsi viimeisimpänä kirjoituksena.

Summa summarum, en vain käsitä miksi Masonin signaaminen vapaista on jotenkin tuomittavaa.

Edit/ tuossa vielä Warriors-liigan puolelta viestiä samasta aiheesta. Sillä erolla tosin, että mulla parhaat ukot mahtuu rosteriin joka tapauksessa.

Hmm... Mistä nyt oikein tällaisen oletuksen olet tehnyt? Miten olet voinut ylipäänsä tehdä tuollaisen oletuksen, jonka mukaan sanktioita tulisi, kun kerta yhtään missään mitään sanktioita ei ole ollut tai sellaisista edes mitään puhetta missään ole ollut?

Minä en kyllä ymmärrä, mitä ihmettä tästä hyödyn oikein? Frenzyissa oli tuo sääntö, että palkkakatto ei saa ylittyä, miten ihmeessä minä nyt hyödyn tästä, jos en väliaikaisesti voi laittaa Sheppardia pelaavaan kokoonpanoon? Pelasin ensimmäisen jakson Sheppard kokoonpanossa ja tein tarjouksen Halpernille palkkakaton rajoissa. Kuitenkin ilmeisesti ensimmäisen jakson jälkeen tuo palkkakatto korjaantui koska monelle kävi samalla tavalla.

Sääntöehdotuksesi on muutenkin sikäli tarpeeton, että totta kai sitä kannattaa kaupoilla pyrkiä tekemään tilanne sellaiseksi, että saa peluutettua optimaalisinta kokoonpanoa. Jos joku nyt haluaisi pitää vaikka Crosbya farmissa, koska tilaa ei ole pitää kokoonpanossa, niin en minä nyt siitä kaverin mitään hyötyä näkisi saavan. Millä tavalla siis joukkueet, joilla on capissa tilaa kokevat "tappiota" siitä, että minulla Sheppard on farmissa? Ymmärrän tilanteen waivereiden ollessa päällä, mutta sitähän ne eivät ole, joten tämä vaatisi hieman nyt selvennystä.

Sääntelylle pitää olla mielestäni riittävän painavat perusteet, enkä kyllä tässä asiassa näe sellaisia olevan olemassa.
Esimerkiksi. Jos kauppaisin vaikka Pavelskin Phoenixiin vaihdossa Bouchardiin. Cappini menisi pakkaselle melkein 5 milj. Minulla olisi siis vaihtoehtona laittaa farmiin joko Pavelskiin vaihtamani Bouchard tai sitten esim. Ribeiro. Miten ihmeessä siis tuosta hyötyisin?
vastaava esimerkki --> vaihtaisin Tatarin muutamaa miljoonaa kalliimpaan mieheen, cappi menisi pakkaselle ja mulla olisi vaihtoehtona siirtää joko hankittu jätkä tai vaikka Mason (Ribeiro) farmiin. Täsmälleen sama tilanne.

Edit2/ tuli vielä sekin seikka mieleen, että vapaiden pelaajien markkinoiden jälkeenhän ennen kauden alkua managerilla pitäisi olla mahdollisuus siirtää yhdensuunnan sopimuksia omaavia pelaajia farmiin ilman että nämä joutuvat menemään waiwersien kautta. Liigassamme ei kuitenkaan ole päiviä siirtää pelaajia suojattuna farmiin ennen kauden alkua, joten ensimmäiset kokoonpanomuutokset on mahdollista tehdä vasta kauden kynnyksellä. Ei siis olisi edes millään muotoa epärealistista, että Mason aloittaisi kauden farmissa - oli waiwersit päällä tai ei.

Viimeksi muokattu:

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Käsittääkseni tässä on kyse siitä, että nimenomaan noita kallispallkaisia pelaajia ei saa tuolla farmissa säilyttää. Eli vapaista ei saisi hankkia varsinkaan noita yli 80 kokonaisuuden pelaajia kovalla palkalla, ja sitten säilyttää farmissa, kun ei palkan takia kokoonpanoon mahdu. Tällaisille kavereille voi monella muulla joukkueella olla paljon kovempi tarve, niin ei siinä mielessä ole reilua jos näitä kavereita hankitaan, ja sitten pidetään farmissa. Toivottavasti tuo ei nyt ollut kovin epäselvästi selitetty, mutta näin minä olen ymmärtänyt tämän jutun. Korjatkaa joku jos olen väärässä.

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Kirjoitan myöhemmin tarkemmin, mutta se täytyy sanoa, että näissä liigoissa on se paska puoli (kuten kaikissa yhteisöissä), että kun jokin sääntö tehdään, niin tuo mainitsemani mentaliteetti ottaa vallan, mikä pilaa täysin koko liigan hengen, koska siitä lähtee sääntelykierre.

Minun on vaikea kuvitella, etteikö jokainen ymmärtäisi mistä tässä on kyse.

Jätit muutes (yllättäen) aika oleellisen kommenttini pois koskien toisen liigan keskustelua. Siinä toin esille, että selvä hamstraaminen on asia erikseen. Puhelimella en nyt tämän enempää kirjoita kuitenkaan.

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Kirjoitan myöhemmin tarkemmin, mutta se täytyy sanoa, että näissä liigoissa on se paska puoli (kuten kaikissa yhteisöissä), että kun jokin sääntö tehdään, niin tuo mainitsemani mentaliteetti ottaa vallan, mikä pilaa täysin koko liigan hengen, koska siitä lähtee sääntelykierre.

Minun on vaikea kuvitella, etteikö jokainen ymmärtäisi mistä tässä on kyse.

Jätit muutes (yllättäen) aika oleellisen kommenttini pois koskien toisen liigan keskustelua. Siinä toin esille, että selvä hamstraaminen on asia erikseen. Puhelimella en nyt tämän enempää kirjoita kuitenkaan.

Uskoakseni yhden pelaajan hankkimista ei voi "hamstraamiseksi" kutsua. Varsinkin kun kyseinen pelaaja mahtuu kokoonpanoonkin. Leimaa vain lukijan mielipiteen heti negatiiviseksi.

Jokainen voi tätä pidempää vastausta odotellessa käydä kurkkaamassa että kaskas siellä se Mason nököttää Lehtosen kanssa tandemissa ja parhaat ukot luutii kentälläkin. Cappiinkin on matkaa vielä. Miksi siis Masonin hankkiminen olisi "hamstraamista" kun Connollyn, Dupuisin ja Zubrusin hankkiminen sitä ei ole? Tai Ribeiron, joka käsittääkseni johti Sheppardin farmikomennukseen - missä ei siis ollut mielestäsi mitään väärää.

Kokoonpanossani ei siis ole mitään poikkeavuutta kenenkään muunkaan kokoonpanoon. Tästä päästään siis siihen, että koko tämän vitun shown tarkoitus on etten saa siirtää Masonia farmiin "syystä x". No ei siirretä sitten, olkoot luukulla jos se jollekkin jotain lisäarvoa omaan pelaamiseensa tuo. Koskeeko tälläinen siirtosääntö pelkästään minua? Ja millainen tämä siirtosääntö, joka nyt yhtäkkiä uutena halutaan luoda edes on? Ihmetyttää.

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings

Mikä hamstraaminen? Toronto hankki sieltä 1-3(?) syvyyspelaajaa (mm. Condra) ja Masonin? Eikö jääkiekkojoukkuetta saa rakentaa kahden hyvän maalivahdin varaan? Torontossa Reimer ja Niemi eivät saaneet oveakaan kiinni, joten ymmärrän täysin maalivahteihin panostamisen. Mullakin on molarit 83 ja 90 juuri tästä syystä.

Sitten voidaan puhua hamstraamisesta, jos Heko olisi ostanut tyyliin 3-5 pelaajaa vapailta markkinoilta ja peluuttaa niitä yksi kerrallaan ylhäällä (tämähän ei tietenkään olisi ollut edes mahdollista, mutta ymmärrätte varmaan pointin). Nyt ku Mason mahtuu cappiin ollessaan luukkuvahtina, en näe tässä mitään ongelmaa. Ei nähnyt komissaarikaan.

Kausi on selvästi alkanut, kun tähän ketjuun tulee koko ajan viestejä! Olen puhunut, jatkakaa.

Edit. Heko oli näköjään samalla linjalla ylempänä ja lähetti viestin minuuttia aikasemmin. Täällä suunnalla ainakin odotetaan tuota pitkää vastausta liittyen noihin pelajiin. On se vaan nyt väärin kun Sheppard ei ilmeisesti ole enää farmissa Warriorsseissa.

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Montreal kaipailee peliseuraa.

Eli pelaamatta vielä Toronto, Philadelphia ja Boston.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy