Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

• 201 082
  • 4 398

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Masonin signaamisessa en näe mitään väärää, jos kerta Mason mahtuu Torontolla palkkakattoon. Eri asia olisi, jos capin vuoksi Masonia joutuisi pitämään farmissa.

Yksisuuntaisia pelaajia ei saisi pitää farmissa! (ellei niitä ole sinne ennen kauden alkua laitettu) Tästä yritinkin Warriors liigassa keskustella, mutta ehdotukseni tyrmättiin heti. Siellä mm. Dissonanssin San Jose piti Shepardia (kok82) farmissa, jotta sai kauden aikana Ribeiron signattua joukkueeseen. Ribeiro treidattiin myöhemmin eteenpäin. Tämä, jos mikä on järjestelmän hyväksikäyttöä. Oli siellä muitakin, jotka piti kelpo pelaajia farmissa. mm. Bostonilla Savard ei mahtunut pelaavaan kokoonpanoon.
Musta tässä on aika perkeleen hyvin asiaa (ilmeisesti olen siis jälleen dissonanssin kanssa eri linjoilla). Minulla pitäisi olla kaikkien sääntöjen mukaan oikeus aloittaa kausi Mason farmissa. Jos waiwereiden poissaolo halutaan kompensoida, vaikuttaisi se vain mikäli siirtäisin Masonin kauden alettua ensin ylös ja sitten uudestaan farmiin. Tällöinkin säännön tulee koskea kaikkia yhden suunnan sopimuksen omaavia pelaajia, joita kuka tahansa liikuttelee.

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
No niin, kiitoksia selvennyksestä Hekolle. Asiassa nyt ei tällä erää ole ongelmaa siis.

Kuitenkin aivan noin jatkoa ajatellen toivoisin, että juurikaan maalivahdeilla ei tuota farmi-kikkailua käytettäisi, koska luonnollisesti maalivahdit soveltuu siihen "parhaiten". Tämä siis täysin yleisenä huomiona, koska mitä ilmeisimmin tässä oli tarkoitus näin tehdä (muuten Masonin laittamisessa farmiin ei ollut kamalasti mieltä).

edit. Näköjään juuri offseasonilla hommattu Condra laitettu heti farmiin. Noh, kerta nuo signaukset tehtiin offseason aikana, niin ei siinä.

Viimeksi muokattu:

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Pääseekö NYI vielä tänään linjoille?
Huomenna ennen klo 15 vielä voin mahdollisesti kerjetä pelaamaan, mutta hyvä olisi saada tänään tuo jakson viimeinen peli pois.

Iippana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
Vancouver sai pelattua ekan matsin Calgarya vastaan, mutta toiseen ei enään aika riittänyt Calgarylla. Washington ilmeisesti tämän päivän pelireissullaan joten tuo peli menee simuun.

Sopiiko Detroitille tänään pelit?

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Pahoittelut Detroitille, unohdin peliä sovittaessa tyystin kummipojan kolmevuotissynttärit enkä siksi päässyt peleille. CPU mahdollisuus tulee tossa myöhemmin päälle niin saat hakea pinnat pois.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Winnipegin GM ei sitten suostu vastailemaan mihinkään viestiin.

Eilen illalla kyselin peliin, oli sillä hetkellä hänellä joku offline-peli käynnissä, kusella käydessäni oli pistänyt haasteen ja kun lähdin liittymään peliin niin kaveri oli jo häippässyt pois(luki että 1 minute ago haaste tullu). Pistin viestiä perään, pistin haastetta perään, ei mitään. Tänään pistin viestiä että pelaillaan niin nyt on sitten vain lähtenyt menemään. Tämmöisten takia menee pelejä simuun, najs.

blackmamba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Koskas Heko saa laitettua konepeluun päälle kun olisi vähän kiireitä tässä ja kasilta tulee simukin jo.

E. Laitoin konepeluun päälle itse kun täytyy lähtee keskittyy lauantai-iltaan. Menee simuun jossei Toronto kerkeä tahkomaan.

Viimeksi muokattu:

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes, Panthers, Tampere
Suuret kiitokset tästä viestin lähettämisen vaikeudesta ja simuloinnista Winnipegille, Weiss 27 ottelua paskana.

Juu pelasin matsia kun sulta tuli kutsua peliin. Heti viimesen erän jälkeen laitoin sulle kutsuja ja venailin 15 min kun tilas oli "navigating menus" sit starttasin uuden GMC:n Minnesotaa vastaan, ekassa erässä sulta alko tuleen kutsua ja viesti, jota en huomannut. Pelin jälkeen olit jo "offline 4min".. Oisit tajunnu ja venaillu hetken. Niin, eikä sinulta sen enempää viestiä ole tullut, ainakaan täällä foorumilla.
Vituttaa muuten itseänikin, ekat kolme peliä muutenkin surkeasti, nyt yksi häviö lisää, joukkueelta jota vastaan viimekaudella tais olla 3-0-0..

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juu pelasin matsia kun sulta tuli kutsua peliin. Heti viimesen erän jälkeen laitoin sulle kutsuja ja venailin 15 min kun tilas oli "navigating menus" sit starttasin uuden GMC:n Minnesotaa vastaan, ekassa erässä sulta alko tuleen kutsua ja viesti, jota en huomannut. iPelin jälkeen olit jo "offline 4min".. Oisit tajunnu ja venaillu pelin. Niin eikä sinulta sen enempää viestiä ole tullut, ainakaan täällä foorumilla.

Yhden kutsun pistit johon olin jo tulossa kun siihen ei enää päässytkään, pistin viestin heti perään, kuten myös pelikutsun. Viestit pistin livessä silloin kun olit online, en täällä. Ei muuten mitään mutta miltä tahansa muulta pelipaikalta ois äijä joutanutkin saikulle mutta kelposentterit on hiukan tiukassa.

janbo

Jäsen
Eilen ei saatu Montrealin kanssa millään peliä toimimaan boottausten yms. jälkeenkään. Tänään en päässytkään boxille ennen simulointia, joten matsi meni simuun ja rangaistuksena sain 37 peliä saikkua Fransonille.

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Ikävä kuulla :(

Montreal kyntää syvissä vesissä. Kaikki myynnissä. IHAN KAIKKI. Ketä vain voi havitella joukkueeseensa. Ei muuta kuin tarjoamaan!

janbo

Jäsen
Bostonilla iso läjä matseja tässä jaksossa. Taitaa olla vielä 8 pelaamatta. Mikäli joku/jotkut Bostonin vastustajista pääsee 16:15-18:00 peleille, huudelkaa täällä tai kaikkein mieluiten yksityisviestillä. Tulen linjoille kun olen huomannut viestin ja vastannut siihen.

Viimeksi muokattu:

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas ilmoitteli olevansa mahdollisesti koko päivän tavoiteltavissa. Ei siis omaa jatkoaikaan tunnareita joten livestä saa kiinni.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida aloittanut kauden kaikkien(lue: jokaisen) yllätykseksi todella vahvasti, saldo Ottawan back-to-back pelien jälkeen 6-1-0.

Hyvän alun syyksi täällä on havaittu erikoistilannepelaaminen: Ylivoimalle päästy 19 kertaa joista 7 on tuottanut maalin, antaen yv-prosentiksi 36,8. Alivoimalla yhteensä 14 kertaa ja vain kerran on soinut näillä omissa, av-prosentti huikea 92,9.

Yksittäisten pelaajien tilastoissa kukaan ei pääse Vokounin ohella loistamaan, paras pistemies on J. Mursak 1+4 tehoillaan. Positiivisia näyttöjä isossa roolissa on antanut R. Lowery 2+2 tähän mennessä, molemmat yv-maaleja.

Asiasta kukkaruukkuun: Millos tarkoitus simu pyöräyttää? Olisi peli Petroa vs ja jos tulee vasta tiistaina niin voi Petrollekkin tulla kiire pelailla mikä jo tiistaina mennään eteenpäin, olisko keskiviikko mitään?

blackmamba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Detroit linjoilla vastassa Rangers, St Louis, Winnipeg, Chicago, Los Angeles, Anaheim ja San Jose. Olen tosiaan mokkulanetin varassa tällä hetkellä ja ollut vähän ongelmia peleihin pääsyssä, mutta hoidetaan ne pelit, joita ei saada pelattua niin, että menen kaverin boxille pelailemaan ja sovitaan niistä erikseen.

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Tuli nyt vaan mieleen, onko tällä liigalla omaa irkkikanavaa?

Tulee itse kuitenkin käytettyä irkkiä, joten olisi kiva tietää.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue

Tulee itse kuitenkin käytettyä irkkiä, joten olisi kiva tietää.

Florida ja Dallas päivittäin irkissä että voisi jonkun perustaa kyllä. Muistaakseni kyselin kans 2. kaudella liittyessäni että onko moista.

Edit: QuakeNetin puolella siis.

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Florida ja Dallas päivittäin irkissä että voisi jonkun perustaa kyllä. Muistaakseni kyselin kans 2. kaudella liittyessäni että onko moista.

Edit: QuakeNetin puolella siis.

Warriorsilla onkin oma kannu QuakeNetin puolella, siellä päivittäin käy ainakin tämän liigan Minnesota, Penguins, Montreal ja minä, eli Columbus.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Warriorsilla onkin oma kannu QuakeNetin puolella, siellä päivittäin käy ainakin tämän liigan Minnesota, Penguins, Montreal ja minä, eli Columbus.

Tiedän, minä sen perustin. :D

Tehdääs kanava tällekkin liigalle, nimiehdotuksia otetaan vastaan, tässä muutama: #jatkoaikaGMC #jatkoaika2

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika

On, mutta en ole muutamaan kuukauteen kuullut kenenkaan kayttavan sita... Alussa sita kaytettettiin jonkin verran, mutta oli muistaakseni todella vahan porukkaa siella.

#jatkoaika2 nimella se siella ainakin oli

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
On, mutta en ole muutamaan kuukauteen kuullut kenenkaan kayttavan sita... Alussa sita kaytettettiin jonkin verran, mutta oli muistaakseni todella vahan porukkaa siella.

#jatkoaika2 nimella se siella ainakin oli

Nyt on ainakin, Columbuksen manageri rohkeasti jo paikalle eksyi, Dallas tulee kunhan tajuaa tulla koneen äärelle taas. Ohjeet seuraavaksi:

Helpoin tapa: QuakeNet Web IRC (qwebirc) - Syötöt haluamasi nimimerkin ja #jatkoaika2 kohtaan "channel". Toimi siis ihan selaimessa, ei ole raskas eikä kuluta kaistaa, ei siis tarvitse sulkea pelien takia.

Toinen helppo tapa: mIRC: Download mIRC - Latailet ohjelman, asennat, ja joudut asetuksista etsimään qukanenetin serveriksi ja asettelemaan nimimerkit yms. On siis erillinen ohjelma, ja pyörii kevyesti taustalla, eikä vaadi koneeltasi yhtään mitään, eikä myöskään syö kaistaa.

Itse olen nimimerkillä k3k3, käytän irkkiä muutenkin niin en viitsi laittaa esim omaa joukkuetta perään. Ja käytän tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa, yksinkertainen sekin on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy