Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 198 789
  • 4 416

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näimpä tämä muuten taitaa ollakkin, yritetään pelata kaikki ottelut tänään pois niin painelen advancea viimeistään huomenna?

Vaihdoin pelitahdiksi nyt 1 viikko. Joten seuraavassa jaksossa on enemmän pelejä. Tämä onkin erittäin hyvä, ei ole ollenkaan siis pakottavaa aikaa missä pelit pitää pelata, vaan minä pystyn määrittelemään sen sen mukaan miten managerit pystyvät pelejä pelaamaan!

Voisi myös harkita 2 viikon syklejä ja 6-7 päivän välein etenemistä (tai aikaisemmin jos pelit on hoidettu alta pois). Tällä tavoin pitäisi onnistua yhteisten peliaikoijen löytyminen huomattavasti helpommin.

Ja muiden otteluohjelmaa ei taida nähdä mistään. En ainakaan löytänyt noista jäätävän hitaista valikoista otteluohjelmaa.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Voisi myös harkita 2 viikon syklejä ja 6-7 päivän välein etenemistä (tai aikaisemmin jos pelit on hoidettu alta pois). Tällä tavoin pitäisi onnistua yhteisten peliaikoijen löytyminen huomattavasti helpommin.

Ja muiden otteluohjelmaa ei taida nähdä mistään. En ainakaan löytänyt noista jäätävän hitaista valikoista otteluohjelmaa.

Taitaa olla paras ehdotus, muutan pelijaksoksi 2 viikkoa ja pyritään se pelailemaan aina viikossa pois!
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Sellainen nopea kysymys, että onko nuo rosterit nyt ne missä on vielä suht. karkeita virheitä. Esimerkkinä vaikka Florida, jossa default rostereissa on Wolski (oikeasti capitalsissa) mutta ei ole Muelleria (taitaa olla yhä Coloradossa).

Mites näiden kanssa? Voiko Commissioner jotenkin vaikuttaa näihin, vai voidaanko ihan fair play-hengessä sopia että nämä siirrot voidaan tehdä jotta saataisiin vähän aidommiksi. (Eli että käytännössä Coloradon GM "antaisi" minulle Muellerin ja minä puolestaan "antaisin" Capitalsille Wolskin jne.)

EDIT: Menis ehkä aika hankalaksi, mutta ei nyt välttämättä kaikkia neloskentän jämämiehistä lähtien tarvitsisi vaihtaa.

-L-
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Mielestäni tämä on aivan ok, jos vain managerit pääsevät tästä kohtalaiseen yhteisymmärrykseen!
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Mueller ei ainakaan vaikuta enää Avseissa, joten connectedin rosterit on päivitetympiä kuin ihan "peruspelin". Syytä en tähän tiedä.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Voisiko tuo etenmistahti olla nopeampi kuin 2 x oikea aika? Kieltämättä tässä nyt on vähän oma lehmä ojassa, mutta jos kauden pelaamisen menee tosielämän aikaa puolen kauden verran, ei draft pickeilla tai prospecteilla kamalasti käyttöarvoa ole, koska eipä tässä kovin montaa kautta taideta keretä pelaamaan...
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Voidaan mun mielestä pyrkiä nopeampaankin tahtiin, jos kaikki pelaa aina kun pystyy, niin eiköhän siihen päästäkin :)
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Voisiko tuo etenmistahti olla nopeampi kuin 2 x oikea aika? Kieltämättä tässä nyt on vähän oma lehmä ojassa, mutta jos kauden pelaamisen menee tosielämän aikaa puolen kauden verran, ei draft pickeilla tai prospecteilla kamalasti käyttöarvoa ole, koska eipä tässä kovin montaa kautta taideta keretä pelaamaan...

Erittäin hyvin sanottu! Jos pelitahtia hidastaa liikaa niin varauksilta menee arvot aika täysin. Ei minun mielestäni ole maailmanloppu jos silloin tällöin jää matsi pelaamatta (simuloidaan/AI hoitaa). Tärkeintä olisi ainakin itelle että saataisiin tämän Liigan aikana nyt vähintään se muutama kausi pelattua. V-mainen tilanne esim. rebuild-joukkueille jos ei ehdi joukkuetta rakentamaan. Eihän kaikki joukkueet todellakaan ole tällä ekalla kaudella ainakaan materiaalin puolesta mitään kovin vahvoja haastajia.

-L-
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Jep, yritetään nyt saada jokainen se yksi peli pelattua tänään, niin voin sitten edettää liigan seuraavaan aikajaksoon, jossa onkin jo 2 viikon pelit. Uskoisin, että ne saadaan nopeasti pelattua, kun joinain päivinä pelaa enemmän :)
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Mueller ei ainakaan vaikuta enää Avseissa, joten connectedin rosterit on päivitetympiä kuin ihan "peruspelin". Syytä en tähän tiedä.

Juu on näköjään onneksi ainakin jonkun verran päivitetyt rosterit.
Hieno homma!

-L-
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jep, yritetään nyt saada jokainen se yksi peli pelattua tänään, niin voin sitten edettää liigan seuraavaan aikajaksoon, jossa onkin jo 2 viikon pelit. Uskoisin, että ne saadaan nopeasti pelattua, kun joinain päivinä pelaa enemmän :)

Kaikilla ei edes peliä taida tänään olla, näin ainakin minulla. Ja ei näyttäisi tulleen ei-ääniä AIn kanssa treidaamiselle, joten taidanpa sitäkin hieman tänään vilkuilla. Petro sitten hyväksyy jos hyväksyy :)
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Tehdään näin treidien kanssa! Yritetään tänään siis jokainen pelata peli pois, niin saadaan uudet pelit jo kehiin! :)
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Winnipeg Jets jälleen vapaa.
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Pakko kysyä, kun olen sen verran pihalla vielä tästä CM-connectedin toiminnasta, että missä näkee oman otteluohjelman? Ei oo mitään tietoa ketä vastaan pitäis/voisi edes pelata. Pitäisikö se näkyä jossain tuossa etusivulla ja jos ei näy niin tarkoittaako sitä ettei ole vielä pelejä?

-L-
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pakko kysyä, kun olen sen verran pihalla vielä tästä CM-connectedin toiminnasta, että missä näkee oman otteluohjelman? Ei oo mitään tietoa ketä vastaan pitäis/voisi edes pelata. Pitäisikö se näkyä jossain tuossa etusivulla ja jos ei näy niin tarkoittaako sitä ettei ole vielä pelejä?

-L-
Etusivulla sen näkee ketä vastaan on siinä jaksossa pelit. Muistaakseni oikealla ruudussa näkyy vastustajat ketä vastaan pitäisi pelata. Siinä ylhäällä on sitten pelin kalenterin mukainen aikajakso jolla pelit ovat. Ja kun jakso vaihtuu niin siihen oikeaan laitaan tulee uudet vastustajat.

Olipas vaikeasti selitetty.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Etusivulla pitäisi näkyä, kun menet gm connectediin. Eli jos ei näy, niin sitä suuremmalla syyllä managerit, pelit pois alta jo tänään, että myös Panthers pääsee avaamaan kautensa!
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Winnipeg Jets jälleen vapaa.

Kaverini olisi erittäin kiinnostunut liittyä liigaan. Hän ei ole siis itse jatkoajan foorumilla, mutta voisin tietysti toimia "yhteyhshenkilönä". Ymmärrän toki jos halutaan ottaa pelkkiä jatkoaikalaisia, mutta uskoisin että homma toimisi vaikkei hät itse täällä olisi. Ja saataisiin ainakin yksi GM lisää.

Onnistuisiko?

-L-
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Kaverini olisi erittäin kiinnostunut liittyä liigaan. Hän ei ole siis itse jatkoajan foorumilla, mutta voisin tietysti toimia "yhteyhshenkilönä". Ymmärrän toki jos halutaan ottaa pelkkiä jatkoaikalaisia, mutta uskoisin että homma toimisi vaikkei hät itse täällä olisi. Ja saataisiin ainakin yksi GM lisää.

Onnistuisiko?

-L-


Puolestani on iha okei, kunhan yhteydenpito toimii edes jossain määrin ja pystyy pelejä pelaamaan normaalisti, ei siis ole esim. intissä.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Itse olen tänään poissa 18.00-19.15, minä aikana en pysty hyväksymään liigaan liittymispyyntöjä, mutta sen jälkeen kyllä heti. Tavoitteena siis saada tänään kaikki ensimmäisen pelijakson ottelut pelattua, eli ei yhtään tai yksi peli. Saan sitten esim. 23.00 jälkeen uuden pelijakson alkamaan.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Ei ole, Murray para-aikaa tosin taitaa pelata Flamesia vastaan, mutta ei se haittaa?
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Juu onnistuu yhteydenpito. Mies on päivät töissä mutta muuten ei varsinaisesti edes harrasta mitään.

GT: kortti13

Voisin siis vähintäänkin varata ton Winnipegin jos ei kellään ole vastalauseita.

EDIT: Ja jos ei mitään ihmeitä tapahdu niin tämän päivän aikana pitäisi kaverin ehtiä pelinsä pelata, jos sellainen Jetsillä on.

-L-
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Varaan Winnipegin, sano kaverillesi, että liittyy liigaan ja sopii vastustajan managerin kanssa, milloin tänään pystyy pelaamaan! Ja ettei vahingossa pelaa konetta vastaan jos joukkueelle on manageri tulossa.
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Juu selvä homma. Laitan kaverille briiffaus viestin niin tulee säännöt selviks!

Kiitoksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös