Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 198 537
  • 4 416

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
En todennäköisesti pysty tällä viikolla pelaamaan kiireiden takia.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Kuten sanottu, aina jollekkin ei käy jonain päivänä ja sille ei voi mitään. Rosteripäivitystä saataisiin taas odotella melkein kuukausi todennäköisesti, joten pistetäänkö suosiolla liiga vaan pystyyn?
 

Anonymous

Jäsen
Liiga pystyyn, itselleni kävisi tällä viikolla joka arkipäivä n. klo 18.30 jälkeen
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voihan sen liigan pistää jo käyntiin, katotaan sitten miten homma rullaa. Eihän tätä niin vakavasti tarvitse ottaa, että pitää pelata 100 peliä ennen kuin voi liigaan osallistua. Toki ois hyvä että kaikilla edes olisi itse peli... :P

Allekirjoittaneelle käy noin yleisesti ottaen pelit arkisin klo 15.30 -> ja viikonloppuisin miten sovitaan.

Oma mielipide:
playoffit bo7 (myös bo5 käy, mutta ei sitä lyhyempi)
vaikeustaso Superstar
pelityyli Normaali
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Omasta puolestani voidaan pistään liiga käyntiin. Arki-iltaisin yleensä paikalla (jos ei JYP:n matsit "häiritse"). Mahdotontahan tuo on, että kaikki pelaisivat jokaisen matsinsa. Täällä olisi varmaan hyvä ilmoittaa, jos pitempiä työreissuja yms. "katkoja" tulee osallistujille.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Laitan liigan pystyyn huomenna aamupäivällä ja ilmoitan tänne, kun se on tehty.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Mulla on kyllä peli hankittuna mutta eräästä syystä en pääse pelaamaan koko peliä ennen kuin perjantaina ja sitten ensi maanantaina todennäköisesti vasta livepelejä. Jos kuitenkin päätätte aloittaa ennen kuin ehdin mukaan niin hoitakaa nuo minun pelit kuten parhaaksi näätte.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Chicago, Calgary, Nashville ja St.Louis ovat Coloradon ensimmäiset vastustajat.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
GM Connected-liiga on nyt luotu! Alla muutama sääntö alkuun, jotka ovat erittäin tärkeitä!

1.Liigan nimi: Jatkoaika2

2. Lähettäkää liittymispyyntö minulle, niin vahvistan ne.

3. Älkää pelatko pelejä tietokonetta vastaan, jos kyseiselle joukkueelle on ilmoittautunut manageri, muttei ole vielä liittynyt liigaan!!!

4. Älkää tehkö vaihtoja tietokoneen kanssa, jos kyseiselle joukkueelle on ilmoittautunut manageri, muttei ole vielä liittynyt liigaan!!!
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Jos joukkueella ei ole lainkaan omaa manageria, niin silloin ilmeisesti matsit pelataan eikä simuloida? Entäs jos taas toinen osanottaja ei pääse paikalle, niin silloin ilmeisesti matsit simuloidaan? Nimittäin Nashvillella ja Calgarylla ei näytä olevan ihmismanageria...
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Eli joukkueilla joilla ei ole ihmismangeria, niin ne ottelut pelataan normaalisti tietokonetta vastaan. Jos taas manageri on vaikka reisulla, mielestäni hän voisi velvoittaa tietokoneen pelaamaan puolestaan, kun tämäkin on mahdollista ymmärtääkseni.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Okei.

Mietin vain, että yleensä kuitenkin tietokonetta vastaan on helpompaa kuin ihmispelaajaa vastaan. Ja jos tilanne on se, että 3 päivän sisällä kumpikin pystyisi pelamaan about 1,5 päivän ajan, mutta kummatkin eri aikana, niin miten sitten määräytyy se, kumpi "saa" pelata tietokonetta vastaan? Toki aika teoreettinen esimerkki, mutta ajatus varmaan tuli selväksi...
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Hmm, jos olisi todella tälläinen tilanne, niin jos siinä ei sopuun päästäisi, niin sitten simuloimalla?

Mitä mieltä olette, saako Flamesin, Predatorsin ja Blue Jacketsin kanssa tehdä treidejä, kun niillä ei ole ollenkaan ihmismanageria?
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä mieltä olette, saako Flamesin, Predatorsin ja Blue Jacketsin kanssa tehdä treidejä, kun niillä ei ole ollenkaan ihmismanageria?

Mielestäni hyväksyttävää, kunhan ei mitään 2015+ varausvuoroja laita osaksi treidiä. AI kun saattaa tuollaisia hieman yliarvostaa.

AI harvemmin kuitenkaan mitään aivan idioottimaisia ehdotuksia hyväksyy. Ja tiestysti Petrolla on vielä komissaarina oikeus hylätä treidi, jos se vaikuttaa aivan naurettavalta (suuntaan tai toiseen).
 

PotaitshukA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mietin itsekin tuota simulointihommaa. Oma näkemykseni on, että tietokonetta vaikeimmalla vaikeustasolla on itse asiassa vaikeampi pelata kuin ihmisvastustajaa vastaan. Olisiko järkevää tehdä niin että ihmisjoukkueen GM saa päättää, pelaako vai simuloiko AI-joukkuetta vastaan?

Minun mielestä noiden tietokonejoukkueiden kanssa treidaaminen on ihan ok. Ei niitä ole kuitenkaan kuin muutama tässä liigassa ainakin näin aluksi.

Hyvän maun rajoissa pitää ratkaista nuo tilanteet ettei yhteistä aikaa GM:ltä löydy. Lähtökohtaisesti minun mielestä pitäisi pyrkiä löytämään peliaika "normaaleista" viihteeseen käytetystä vapaa-ajasta, eli arki-iltaisin esim klo 18-22 ja viikonloppuisin laveammin

Se, että tulee konflikti yhteisen ajan puutteesta, ja toinen väittää että "olisin minä hyvin kerennyt klo 03.00 yöllä pelaamaan", ei minusta ole pätevä kiistanaihe.

Maalaisjärki mukaan eikä liian vakavasti, leikkiähän tämä on. Periaate varmaan kuitenkin kaikilla osallistujilla on, että osallistuu verkkoliigaan siksi, että saa pelata. Jos joskus ei tunnu kerkeävän eikä aikaa pelaamiseen löytyä, antaa sitten suosiolla vain tietokoneen pelata puolesta pelit.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Samaa mieltä, mutta mielestäni olisi hyvä jos sovitaan, että tietokonetta vastaan jokainen pyrkii pelaamaan, niin on lähtökohdat kaikilla samat. Uskoisin, että noihin "kiistakohtiin" löytyy yhteinen sävel.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Joku joka ehtii, niin voisi luoda pelien analysoinnille ja jälkipeleille oman ketjun!
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ollaankohan ymmärretty väärin tuo jaksojen pituus tässä? Vaiktutaisi vähän siltä, että tuo 3/7/14pv jakso ei määritä kuinka nopeasti peli etenee, vaan minkä verran peli sitten etenee kerralla, kun komissaari(Petro) päättää sitä advance nappulaa painella.

Eli jos halutaan tuo suunniteltu pelitahti säilyttää, niin Petron tulisi vaihtaa 1 viikoksi tuo ja noin kolmen päivän välein sitten pistää peli eteenpäin.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Ollaankohan ymmärretty väärin tuo jaksojen pituus tässä? Vaiktutaisi vähän siltä, että tuo 3/7/14pv jakso ei määritä kuinka nopeasti peli etenee, vaan minkä verran peli sitten etenee kerralla, kun komissaari(Petro) päättää sitä advance nappulaa painella.

Eli jos halutaan tuo suunniteltu pelitahti säilyttää, niin Petron tulisi vaihtaa 1 viikoksi tuo ja noin kolmen päivän välein sitten pistää peli eteenpäin.

Näimpä tämä muuten taitaa ollakkin, yritetään pelata kaikki ottelut tänään pois niin painelen advancea viimeistään huomenna?

Vaihdoin pelitahdiksi nyt 1 viikko. Joten seuraavassa jaksossa on enemmän pelejä. Tämä onkin erittäin hyvä, ei ole ollenkaan siis pakottavaa aikaa missä pelit pitää pelata, vaan minä pystyn määrittelemään sen sen mukaan miten managerit pystyvät pelejä pelaamaan!
 

PotaitshukA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jos joku on boxilla niin voisiko katsoa ketä vastaan mulla (Carolina), on pelejä tänään, niin pystyttäisiin peliajoista sopimaan jo nyt. Itse kun en pääse kuin vasta klo 18 boxille.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Tämä olikin ihan hyvä, koska nyt saadaan nopeasti uusi pelijakso ja treidit voimaan! Yritin katsoa, mutta en nähnyt muiden otteluja mistään, onnistuuko joku muu näkemään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös