Kiekkomies_
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Los Angeles Kings
Mun puolesta voidaan laittaa pelit heti vaan käyntiin.
Ihan hyvältä kuulostaa omaankin makuun, ettei hätäillä vaan ootellaan esim. sitä rosteripäivitystä.
Joko liiga on muuten luotu ja siihen pääsee liittymään? En ainakaan yv:tä tms asiasta löytänyt. Vai mitenkä muuten tuossa pääsee jo esim. vaihtoja tekemään... En oo vielä kerennyt asiaan tutustua mutta näköjään tuosta GM Connected -valikosta pitäisi päästä ensin liittymään liigaan.
Ongelmana vaan on se, että kun NHL pelejä ei pelata, niin sellaiset pelaajat, jotka eivät ole yhtään peliä pelanneet jäävät joka tapauksessa pois päivityksenkin yhteydessä :)
Onko tama ihan virallista tietoa? Eli onko EA:n puolelta sanottu, etta jaavat pois? Ja keita kaikkia tama koskee? Koska kyllahan esim. Granlundit ovat omissa organisaatioissaan eiko olekin? Ainakin Be A GM:ssa on.
Mitä jos liiga lyötäisiinkin käyntiin huomenna? Ehtisikö dissodanssi pelaamaan ensimmäisen pelijakson pelit huomenna pois? Olisi 2-4 peliä.
Hyvin todennäköisesti pystyisin, toivottavasti vain osuu muidenkin osalta aikataulut kohilleen.
Kun pääsen salilta kotiin, niin voin pistää ensimmäisen jakson vastujasasi niin voit tänään selvittää pystyykö kaikki pelaamaan huomenna? Yksi vastustajasi olen ainakin minä, ja pystyn huomenna pelaamaan!
Okei, onko enemmistölle ainakin ok, jos luon liigan tässä puoliltapäivin? :)
Säännöt laitan tuohon ensimmäiseen viestiini pian ja noita 3pvä katkoja tulee varmasti jossain vaiheessa suurimmalla osalla, jolloin pitää sitten vain kone pistää puolestaan pelaamaan!