Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 198 538
  • 4 416

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Kun osalla ei ole edes vielä peliä, niin siirretään aloittamista nyt ainakin viikolla parilla.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan hyvältä kuulostaa omaankin makuun, ettei hätäillä vaan ootellaan esim. sitä rosteripäivitystä.

Joko liiga on muuten luotu ja siihen pääsee liittymään? En ainakaan yv:tä tms asiasta löytänyt. Vai mitenkä muuten tuossa pääsee jo esim. vaihtoja tekemään... En oo vielä kerennyt asiaan tutustua mutta näköjään tuosta GM Connected -valikosta pitäisi päästä ensin liittymään liigaan.
 
Viimeksi muokattu:

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Ihan hyvältä kuulostaa omaankin makuun, ettei hätäillä vaan ootellaan esim. sitä rosteripäivitystä.

Joko liiga on muuten luotu ja siihen pääsee liittymään? En ainakaan yv:tä tms asiasta löytänyt. Vai mitenkä muuten tuossa pääsee jo esim. vaihtoja tekemään... En oo vielä kerennyt asiaan tutustua mutta näköjään tuosta GM Connected -valikosta pitäisi päästä ensin liittymään liigaan.

Liiga luodaan vasta rosteripäivityksen jälkeen ja täällä tehdyt vaihdot heti siellä, kun liiga on luotu.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Vähän kahdenvailla olen vielä, periaatteessa liigan voisi jo huomenna luoda? Täällä Tarasenko harmittaa, mutta ei se peli siihen kaadu!
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Ongelmana vaan on se, että kun NHL pelejä ei pelata, niin sellaiset pelaajat, jotka eivät ole yhtään peliä pelanneet jäävät joka tapauksessa pois päivityksenkin yhteydessä :)
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Ongelmana vaan on se, että kun NHL pelejä ei pelata, niin sellaiset pelaajat, jotka eivät ole yhtään peliä pelanneet jäävät joka tapauksessa pois päivityksenkin yhteydessä :)

Onko tama ihan virallista tietoa? Eli onko EA:n puolelta sanottu, etta jaavat pois? Ja keita kaikkia tama koskee? Koska kyllahan esim. Granlundit ovat omissa organisaatioissaan eiko olekin? Ainakin Be A GM:ssa on.
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Onko tama ihan virallista tietoa? Eli onko EA:n puolelta sanottu, etta jaavat pois? Ja keita kaikkia tama koskee? Koska kyllahan esim. Granlundit ovat omissa organisaatioissaan eiko olekin? Ainakin Be A GM:ssa on.

Juu kyllähän Granlundit on pelissä, mutta lähinnä edelliskauden yliopisto-/KHL-pelaajat eivät ole pelissä. Esimerkkeinä nyt vaikka Edmontonin Justin Schultz ja Bluesin Tarasenko. Vaikka tulevalla kaudella olisivat varmasti NHL:ssä pelanneetkin.

Eli lähinnä näitä pelaajia ilmeisesti tarkoitettiin. Ja näitä pelaajia ei EA voi virallisesti ymmärtääkseni päivittää peliin, ennen kuin ovat pelanneet vähintään pelin NHL:ssä (ymmärtääkseni AHL taitaa kelvata myös). Joten siis todennäköisesti kyseisiä pelaajia ei nähdä jos ei NHL kausi satu ihmeen kaupalla vielä alkamaan.

Ja vielä oma mielipide väittelyyn. Eli roster päivitystä on mielestäni turha odotella, koska on hyvin mahdollista ettei sitä tule. Jos jollain osallistujalla ei vielä peliä ole, niin tottakai odotetaan että kaikki saavat nyt edes pelin haltuun. Toki mitään kuukautta en ainakaan itse ole odottamassa, mutta uskoisin että nämä tapaukset joilla peli on jo tilattu mutta myöhässä, saavat pelinsä lähipäivinä/viikon sisään.

-L-
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Juur näin, kuin Laksola sanoi. Kaikki pelaajat, jotka pelaavat liigoissa kuten SM-Liiga tai WHL, jotka ovat pelissä, löytyvät myös NHL joukkueiden organisaatiosta. Mutta juuri KHL pelaajiakaan ei organisaatiosta löydy. Eli jos rosteripäivitystä halutaan odotella, se tulee todennäköisesti vasta kun AHL kausi alkaa, eli vajaan kuukauden päästä. Siksi haluaisinkin kuulla haluaako managerit lyödö liigan jo käyntiin?
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Itse olen valmis aloittamaan vaikka heti, mutta vähintään odotellaan tosiaan että kaikilla edes on peli. Sen jälkeen ei ainakaan omasta mielestäni tarvitse/kannata odottaa päivityksiä.

EDIT: Ymmärrän kyllä tosin jos esim Oilersin tai jonkun muun joukkueen GM haluaa odotella muutamia pelaajia joukkueeseensa. Kyllähän Tarasenkot ja Schultzit ovat melko tärkeitä palasia joukkueissaan. Ainakin tulevaisuutta varten.

-L-
 

Kiprusoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toronto Maple Leafs
Omasta mielestäni viikon päästä maanantaina viimeistään alotellaan. Ei tää niin vakavaa että kaiken pitäisi olla tiptop :)
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Jep, mutta kyllä täällä ainakin pärjätään ilman Tarasenkoa, vaikka se hiukan harmittaakin! Onko joku kenellä ei peliä vielä ole?
 

PotaitshukA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olen kyllä valmis aloittamaan jo, kuukauden odotus tuntuu pitkältä ajalta. Tiedättekö, löytyvätkö nämä junnut Tarasenko ja Schultz vapaista pelaajista? Jos löytyy niin voidaanko sopia että "oikeat" managerit saa tehdä heille kontrahdin etuoikeudella, kun vain jokainen listaa ne jotka oikeasti heille kuuluvat?

Joka tapauksessa, ehdottaisin että lyödään joku päivä lukkoon, jolloin Petro liigan tekee jotta kaikki tietävät milloin startataan.

Esim. tämän viikon torstai tai perjantai. Onko kaikilla jotka ovat liigan ilmoittautuneet peli jo siihen mennessä?
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Itselle käy kyllä että aloitetaan ilman päivitystä.

Ainoa vaan, että itse olen matkoilla to-su, joten se ajankohta alotuksen osalta on vähän heikko. Ainakin itse haluisin tuon ihan alun pystyä räpläämään kaikki perusjutut kuntoon.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Mitä jos liiga lyötäisiinkin käyntiin huomenna? Ehtisikö dissodanssi pelaamaan ensimmäisen pelijakson pelit huomenna pois? Olisi 2-4 peliä.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Hyvin todennäköisesti pystyisin, toivottavasti vain osuu muidenkin osalta aikataulut kohilleen.

Kun pääsen salilta kotiin, niin voin pistää ensimmäisen jakson vastujasasi niin voit tänään selvittää pystyykö kaikki pelaamaan huomenna? Yksi vastustajasi olen ainakin minä, ja pystyn huomenna pelaamaan!
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Kun pääsen salilta kotiin, niin voin pistää ensimmäisen jakson vastujasasi niin voit tänään selvittää pystyykö kaikki pelaamaan huomenna? Yksi vastustajasi olen ainakin minä, ja pystyn huomenna pelaamaan!

Sounds like a plan. Pistä tulemaan loputkin, kun pystyt, niin saadaan pelit pystyyn!
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Toki voin tänäänkin pistää jo liigan pystyyn, ehtisitkö sunnuntaina pelaamaan pari peliä?
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Sunnuntainakin kyllä onnistuu, oikeastaan to-la on vain kokonaan poissuljettuja päiviä.

Mutta onhan kaikilla nyt oma peli jo hallussa? Ihan vain että ei nyt aloiteta liigaa siten, että jollain ei ole edes peliä hallussa.

Todennäköisesti nimittäin tässä liigan aikana tulee yhdelle jos toiselle vähintään 3 päivän katkoja, mutta ainakin mielestäni aluksi olisi hyvä kaikkien päästä mukaan.

Ja vielä omat sääntöehdotukseni on, että:

Playoffit: bo 5

Vaikeustaso: Supertähti

Pelityyli: Normaali
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Okei, onko enemmistölle ainakin ok, jos luon liigan tässä puoliltapäivin? :)
Säännöt laitan tuohon ensimmäiseen viestiini pian ja noita 3pvä katkoja tulee varmasti jossain vaiheessa suurimmalla osalla, jolloin pitää sitten vain kone pistää puolestaan pelaamaan!
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Jokainen voisi alkaa mun gamertagia lisäämään xbox kavereihin, niin mun on helppo sitten managereita liigaan kutsua.
 

PotaitshukA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Okei, onko enemmistölle ainakin ok, jos luon liigan tässä puoliltapäivin? :)
Säännöt laitan tuohon ensimmäiseen viestiini pian ja noita 3pvä katkoja tulee varmasti jossain vaiheessa suurimmalla osalla, jolloin pitää sitten vain kone pistää puolestaan pelaamaan!

Sopii minulle, mutta pitäisikö odottaa enemmistön mielipide ja vahvistus, ettei osallistumisinto jäsenillä laske liian aikaisen aloittamisen vuoksi?

Varmaan kun Liigaan pääsee, niin näkee miten pelimuoto käytännössä toimii (minulla ei vielä kokemusta ko. pelimuodosta ole), mutta sovitaanko tässä esim. täällä palstalla vastustajan managerin kanssa milloin pelataan? Entä miten vastustaja (eli otteluohjelma) määräytyy?
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Jokainen voisi nyt ilmoitella juurikin sopimisestaan. Täänänb jos aloitetaan, niin on ensimmäistä pelijaksoa aikaa pelata ainakin tiistai, keskiviikko ja torstai. En tiedä pystynkö antamaan lisäaikaa?...

Palstalla voi sopia millon vastustajan kanssa pelaa ja muutaman kenen tunnuksia ei ole viel hyväksytty, voi sopia xboxilla. Ja tuo nhl companion app kannattaa ladata puhelimeen. Otteluohjelma taitaa olla viimevuoden, en ole täysin varma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös