Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 198 789
  • 4 416

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Nii mites tässä olikaan, voiko pelata AI:ta vastaan? Islanders tänään linjoilla 20:00 asti. Pensiä vastaan olisi peli.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Nii mites tässä olikaan, voiko pelata AI:ta vastaan? Islanders tänään linjoilla 20:00 asti. Pensiä vastaan olisi peli.

Penssille löytyy kyllä manageri, joten ei AI:tä vastaan.
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Juu eli kaikki ottelut pelataan ja ne joukkueet joilla ei ole (vielä) gmää pelataan AI:ta vastaan. Mikä olikaan pelitahti? Mä pystyisin pelaa sen 2-3 peliä per päivä.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Tarkkaa pelitahtia ei ole, mutta seuraavassa pelijaksossa pelejä on rutkasti enemmän! Jos Pensin manageria ei ole liigassa 19.30 mennessä niin saat pelata pelin AI:tä vastaan. Vilperi90 kanssa olen tästä puhunut.
 

Rike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Chicago tänään linjoilla klo 22 jälkeen, peliä!
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Mites tuo treidaaminen? Onko kaikki treidit pakko hyväksyttää täällä jatkoajan keskusteluissa nyt kun kausi on jo lähteny käyntiin. Vai voiko tilanteen sopiessa vain neuvotella treidiä suoraan GM-connectedin kautta?

Itse vielä tosiaan vähän untuvikko, mutta kyselen myös Winnipegin GM:n puolesta, joka ei tosiaan ole JA:n keskustelualueen jäsen.

-L-
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Jos jollakin on tällä ekalla jaksolla peli devilsiä vastaan niin voi pelata konetta vastaan... Maanantaina pääsen luultavasti liittymään liigaan ja viimeistään tiistaina aloittamaan pelit ellei mitään yllättävää satu...
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Rike: Hyvä, olen miettinyt oletko elossa ja pelaatko, mutta selvisi:)

Laksola: Taitaa treidit pian näkyä boxillakin, joten ihan pakottavaa tarvetta mielestäni ei ole!

Fifi: Ei hätää, sulta jää väliin max. 1 peli!
 

PotaitshukA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jos nyt oikein tulkitsin, niin Carolinalla ei pelejä tänään tainnutkaan olla.

Joukkueen tapahtumat välilehdellä lukee vain että "Ei saatavilla".

En löytänyt otteluohjelmaa, mikä vaikuttaa kyllä erikoiselta puutteelta pelimuodossa :O
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Kun connectedin avaat, niin oikeassa reunassa pitäisi heti näkyä pelit, jos näin ei ole niin heti kun pelijakso vaihtuu, niitä on. Jokainen voisi 22.00 aikoihin ilmoitella jos peli on pelaamatta, niin tiedän hiukan simuloinko seuraavaan pelijaksoon.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Ja kaikki kenellä ei tänään ole peliä, niin ilmottakaa nyt tänne palstalle, niin tiedän hiukan laskea paljonko on pelaamatta!
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Tampalla ei ainakaan yhtään matsia tuossa ensimmäisessä jaksossa. Täytyy siis vielä hetken odotella, että pääsee ensimmäiset pelit pelailemaan.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Montreal ei myöskään tänään pääse pelaamaan mut Huomena onnistuu.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Floridalla ja Winnipegillä ei ole peliä ekassa jaksossa.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Ainakin 8 joukkuetta on ilman peliä tässä jaksossa ja 12 on saanut pelattua. Simuloinko kello 23.00 jälkeen uuden aikajakson, mitä mieltä olette? Saataisiin jokaiselle niitä pelejä kunnolla lisää!
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Ainakin 8 joukkuetta on ilman peliä tässä jaksossa ja 12 on saanut pelattua. Simuloinko kello 23.00 jälkeen uuden aikajakson, mitä mieltä olette? Saataisiin jokaiselle niitä pelejä kunnolla lisää!

Mielestäni voitaisiin simuloida. Kuitenkin nyt kyseessä oli vain yksi ottelu koko kaudesta. Jos nyt tulee kerran pidempi jakso, niin sitten ei tarvitse pitää tälläistä samanlaista kiirettä simuloinnin kanssa, mutta kyllä nyt voisi kun kaikilla kuitenkin kauhea hinku päästä pelamaan uusilla kokoonpanoilla!
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Jos jollain on sitä vastaan, että 23.00 siirrytään seuraavaan jaksoon niin voi sanoa. Vaikka siellä nyt joltain sitten simuloituisi 1 peli, niin saataisiin sitten se kunnon määrä pelejä pelattavaksi ja ei tarvitsisi pitää sen simuloinnin kanssa enää kiirettä.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
14 joukkuetta on jo pelannut ja ainakin 8 on kokonaan ilman peliä, niin uutta jaksoa tulee 23.00 jälkeen! Itse olen ainakin silloin linjoilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös