Voisin ottaa tuon Red Wingsin pois kuleksimasta. Aikataulujen pitäisi natsata suht hyvin, jos ei mitään älyttömiä pelimääriä tule.
Onkos tässä tarkoitus pelata vai vain manageroida? Kun tuossa ensimmäisessä olen jo mukana, niin aika ei riitä millään mikäli tässäkin täytyy pelata.
Nyt kun alkaa pelin julkaisu lähestymään ja ilmoittautuneitakin on jo kohtalaisesti, niin pitäisiköhän aloitella äänestämään säännöistä?
En ole itse juurikaan tuon gm connectedin sääntöihin tutustunut, Petro varmaankin on?
Ja vaikka peli-into taitaa kaikilla olla korkeimmillaan nyt julkaisun yhteydessä, niin itse olen ainakin vankasti sitä mieltä, että odoteltaisiin uutta roster updatea (joka toivottavasti ilmestyy viikon-parin sisällä). Ainakin omassa rosterissa on pelaajia joita sinne ei kuulu (christensen, foster), prospecteja puuttuu (Brodin ei ole koko pelissä), pelaajat pelaavat väärillä paikoilla jne.
Pelitahdista sen verran, että pienimmät aika vaihtoehdot yhden pelijakson(3-5 peliä) ovat 3 päivää ja viikko. Eli varmaankin viikko on järkevin vaihtoehto? Muutamia sääntöjä joihin voisitte omia mielipiteitä laittaa:
1. Playoff sarjan pituus?
2. Vaikeustaso, vaikka omasta mielestäni supertatähti on ainut vaihtoehto..
3. Pelityyli (harrastelija-normaali-hardcore)
4. Jos muuta huomioitavaa tai kysyttävää tulee, niin rohkeasti vaan.
Ja rosteri päivitystä odotetaan, ainakin nyt seuraavaa!
Pelitahdista sen verran, että pienimmät aika vaihtoehdot yhden pelijakson(3-5 peliä) ovat 3 päivää ja viikko. Eli varmaankin viikko on järkevin vaihtoehto?
Minulle toki käy myös tuo 3 päivää, kuinka monelle se on mahdollinen? Voin huomenna tehdä testiliigan ja katsoa, miten asetukset tarkkaan toimivat. Ja käykää laaamassa nhl 13 app, sillä voi omaa liigaa hallita kännykälläkin.
Tulee Applelle, Androidille ja WP:lle!
1. Playoff sarjan pituus?
Best of 7
2. Vaikeustaso?
Tähtipelaaja/supertähti
3. Pelityyli (harrastelija-normaali-hardcore)?
Normaali mielellään!
Mielestäni tuo 3 päivää on oikein sopiva aika yhdelle pelijaksolle!
Viitsisikö joku pelin omistava vielä kertoa Justin Schultzin ja Nail Yakupovin potentiaalin sekä kokonaisuuden?