Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 198 577
  • 4 416

Rike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mukana.

GT Rike16 ja joukkueeksi Chicago.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Tulipa juuri ennakkotilattua kyseinen peli.

Eli mukana ollaan. Kun kerta Sabres ollaan jo viety, niin otanpa sitten Penguins pois pyöreksimästä.

GT: CatchingElk3276
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkos tässä tarkoitus pelata vai vain manageroida? Kun tuossa ensimmäisessä olen jo mukana, niin aika ei riitä millään mikäli tässäkin täytyy pelata.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Onkos tässä tarkoitus pelata vai vain manageroida? Kun tuossa ensimmäisessä olen jo mukana, niin aika ei riitä millään mikäli tässäkin täytyy pelata.

Pelata on tarkoitus.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Nyt on yhteensä 4 pokaalitaistoa (paras 5:stä) tullut iskettyä käyttäjän Kiekkomies_ kanssa yhteen ja SC:t Bluesille 3-1. Paljon on hyvää, mutta myös paljon parannettavaa. Enempää en halua vahvuuksista tai heikkouksistani paljastaa, jokainen nähkööt varsinkin ensimmäienä mainitut kun kohdataan. Hyvillä mielillä runkosarjaan ollaan lähdössä.

Moni peli olisi voinut päättyä toisinkin ja saatiin luotua hyvin mielenkiintoiset asetelmat Kingsin ja Bluesin välille, kun liiga alkaa. Terveiset vaan myös arvon kanssamanagerille.
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt kun alkaa pelin julkaisu lähestymään ja ilmoittautuneitakin on jo kohtalaisesti, niin pitäisiköhän aloitella äänestämään säännöistä?

En ole itse juurikaan tuon gm connectedin sääntöihin tutustunut, Petro varmaankin on?

Ja vaikka peli-into taitaa kaikilla olla korkeimmillaan nyt julkaisun yhteydessä, niin itse olen ainakin vankasti sitä mieltä, että odoteltaisiin uutta roster updatea (joka toivottavasti ilmestyy viikon-parin sisällä). Ainakin omassa rosterissa on pelaajia joita sinne ei kuulu (christensen, foster), prospecteja puuttuu (Brodin ei ole koko pelissä), pelaajat pelaavat väärillä paikoilla jne.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Nyt kun alkaa pelin julkaisu lähestymään ja ilmoittautuneitakin on jo kohtalaisesti, niin pitäisiköhän aloitella äänestämään säännöistä?

En ole itse juurikaan tuon gm connectedin sääntöihin tutustunut, Petro varmaankin on?

Ja vaikka peli-into taitaa kaikilla olla korkeimmillaan nyt julkaisun yhteydessä, niin itse olen ainakin vankasti sitä mieltä, että odoteltaisiin uutta roster updatea (joka toivottavasti ilmestyy viikon-parin sisällä). Ainakin omassa rosterissa on pelaajia joita sinne ei kuulu (christensen, foster), prospecteja puuttuu (Brodin ei ole koko pelissä), pelaajat pelaavat väärillä paikoilla jne.


Pelitahdista sen verran, että pienimmät aika vaihtoehdot yhden pelijakson(3-5 peliä) ovat 3 päivää ja viikko. Eli varmaankin viikko on järkevin vaihtoehto? Muutamia sääntöjä joihin voisitte omia mielipiteitä laittaa:

1. Playoff sarjan pituus?

2. Vaikeustaso, vaikka omasta mielestäni supertatähti on ainut vaihtoehto..

3. Pelityyli (harrastelija-normaali-hardcore)

4. Jos muuta huomioitavaa tai kysyttävää tulee, niin rohkeasti vaan.


Ja rosteri päivitystä odotetaan, ainakin nyt seuraavaa!
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pelitahdista sen verran, että pienimmät aika vaihtoehdot yhden pelijakson(3-5 peliä) ovat 3 päivää ja viikko. Eli varmaankin viikko on järkevin vaihtoehto? Muutamia sääntöjä joihin voisitte omia mielipiteitä laittaa:

1. Playoff sarjan pituus?

2. Vaikeustaso, vaikka omasta mielestäni supertatähti on ainut vaihtoehto..

3. Pelityyli (harrastelija-normaali-hardcore)

4. Jos muuta huomioitavaa tai kysyttävää tulee, niin rohkeasti vaan.


Ja rosteri päivitystä odotetaan, ainakin nyt seuraavaa!

Itse olisin 3 päivän kannalla, 5 peliä viikossa on melko vähän. Tuolla tahdilla kauden läpipeluu veisi aivan liian kauan. 82 matsia kaudessa, 5 matsia viikossa ~16 viikkoa. Tuo ei mielestäni oikein sovi gm connectedin ideaa, varsinkaan jos on tarkoituksena pitää pelaajat kiinnostuneina.

Tuo kesto vaikuttaa myös paljon treideihin. Nuorien lupausten arvo (ja varausvuorojen) olisi ainakin minulle lähellä nollaa. Miksi uhrata kausi tai kaksi junnujen kehittämiseen, jos kolmen kauden jälkeen löytyisi nhl14 kauppojen hyllyltä?

Kaikki eivät tietenkään ehdi pelaamaan 3-5 matsia 3 päivän aikana, mutta sitä varten on simulointimahdollisuus. Eikä tuo ole edes loppupeleissä niin paljoa, 30min-1h päivässä.

Sitten muihin:
1. Best of 7
2. Ei väliä
3. Ei väliä
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Pelitahdista sen verran, että pienimmät aika vaihtoehdot yhden pelijakson(3-5 peliä) ovat 3 päivää ja viikko. Eli varmaankin viikko on järkevin vaihtoehto?

Onko mahdollista, etta olisi pidempi jakso (esim. 6-10 pelia) ja aikaa pelata vaikka kaksi viikkoa? Vai miten nuo saadot menevat? Itselle ainakin tuommoinen sopisi paremmin.

E: jakson aikana olevien pelien maaralla ei ole minulle merkitysta (eli minun puolesta voidaan vetaa nopeaakin tahtia), mutta mieluusti se aika voisi olla se kaksi viikkoa jos mahdollista
 
Viimeksi muokattu:

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Minulle toki käy myös tuo 3 päivää, kuinka monelle se on mahdollinen? Voin huomenna tehdä testiliigan ja katsoa, miten asetukset tarkkaan toimivat. Ja käykää laaamassa nhl 13 app, sillä voi omaa liigaa hallita kännykälläkin.
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minulle toki käy myös tuo 3 päivää, kuinka monelle se on mahdollinen? Voin huomenna tehdä testiliigan ja katsoa, miten asetukset tarkkaan toimivat. Ja käykää laaamassa nhl 13 app, sillä voi omaa liigaa hallita kännykälläkin.

Onkos tuo tulossa muille kuin omenatuotteille? Ainakin EA foorumeilla puhuttiin, ettei droideille tai winphoneihin tuota tulisi. Tosin siellä myös mainittiin, että joukkueen hallinta onnistuisi myös ea:n nettisivuilla.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Tulee Applelle, Androidille ja WP:lle!
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Onko jo siis tullut WP:lle? En ainakaan löytänyt marketplacesta...

Ja semmoinen vielä, että onko tuon kauden kokonaisottelumäärää mahdollista muokata? Nimittäin tuo 82 on aikas paljon, ja sitä vähentämällä saataisiin tuo pelijaksokin pidemmäksi ilman kausien venymistä vuosien mittaisiksi...
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tulee Applelle, Androidille ja WP:lle!

Mistäs tämä info löytyi? IGN:n sivuilla arvailtiin, että tulisi juurikin noille kun taas EA:n foorumeilla kerrotaan sen tulevan vain Applelle. Mitään virallista tiedotetta en kuitenkaan pikaisella etsimisellä löytänyt.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
1. Playoff sarjan pituus?
best of 5

2. Vaikeustaso
Supertähti

3. Pelityyli (harrastelija-normaali-hardcore)
joko normaali tai harcore

Runkosarjan eteneminen saa puolestani mennä niin nopealla tahdilla kuin mahdollista.
 
Meikäläinen joutuu todennäköisesti perumaan osallistumisen. Sain uutta tietoa asuntotilanteesta ja todennäköisesti saan uuden asunnon tuossa lokakuun ja marraskuun paikkeilla. Tuon seurauksena meikäläiselle tulee hyvin todennäköisesti pitkä katko, kun en pääse nettiin pelaamaan yms. Varmaan kaikkien kannalta selkein jos jätän nyt väliin, ja liityn sitten joskus hamassa tulevaisuudessa mahdolliseen uuteen liigan.

Pahoittelut ylimääräisestä säädöstä, mutta en viitsi aiheuttaa muille pelajaille ylimääräistä säätöä ja hampaiden kiristelyä, jos/kun en pääse xbox liven äärelle kesken ratkaisupelien (ei sillä että mulla mitään mahdollisuuksia muutenkaan ois playoffseihin :D).
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Olen itse myös nyt tuon 3 päivän kannalla, koska pelijaksossa voi olla jopa vain 2 peliä. Onko jokainen muu nyt siten valmis, että pystyy rosteripäivityksen jälkeen aloittamaan?
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
1. Playoff sarjan pituus?
Best of 7

2. Vaikeustaso?
Tähtipelaaja/supertähti

3. Pelityyli (harrastelija-normaali-hardcore)?
Normaali mielellään!

Mielestäni tuo 3 päivää on oikein sopiva aika yhdelle pelijaksolle!

Viitsisikö joku pelin omistava vielä kertoa Justin Schultzin ja Nail Yakupovin potentiaalin sekä kokonaisuuden?

Yakupovia ei ainakaan vielä ole, saa nähdä rosteripäivityksen jälkeen. Schultzista voin raportoida illalla tai aamulla.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Viikko lienee hyvä, tai miten sen nyt saa. 3-5 peliä viikossa kuulostaa hyvältä.

1. Best of 5.

2. Ehdottomasti supertähti!

3. Normaali.

Joku voisi ottaa jostain selvää, että onko mahdollista tehdä ennen ensimmäistä peliä vaihdot ja tuleeko ne heti voimaan ekassa pelijaksossa.

Odotellaan vaan rosteripäivityksiä, vaikkei se mitenkään omaan joukkueeseen vaikuta. Mutta ymmärrän huolesi. Kings valmiina taistoon, omasta puolestani voitaisiin vaikka heti aloittaa.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Voin huomenna yrittää tehdä tuossa testiliigassa vaihdon, ja raportoida sitten, tuliko heti voimaan vai vasta sen parin pelin jälkeen.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
1. Bo7
2. ei väliä
3. ei väliä
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Play-off best off seven, superstar, hardcore. Ottelumäärällä per jakso ei niin väliä. Rosteri päivitys odotetaan mielellään.
 

GoYote

Jäsen
Suosikkijoukkue
Coyotes, OEL, LFC
Mun mielestä voisi riittää Best of 5, mutta ei sillä niin suurta merkitystä ole.
Vaikeustasona pakko olla supertähti. Pelityylillä ei väliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös