Hunajata28
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Pittsburgh Penguins
Valitettavaa nyt on se, että tälläinen lähtö taisi tapahtua myös Kings pelissä, jonka seurauksena taisit saada yhden pisteen, mitä ei olisi kuulunut saada? Mielestäni silloin käytiin aika tiukat keskustelut tästä tahallaan lähtemisestä, ja kahden erän ajanpeluu kuulostaa aika oudolta ja vähän vaikealtakin.
Minua vastaan Edmonton tosiaan rauhoitti peliään maalin taakse, joko vaihtaakseen ketjuja tai lähteäkseen hitaalla lähdöllä maalin takaa. Myös itse tilanteen mukaan harrastan molempia, varsinkin ketjujen vaihdoissa. Moni vastustajistani ainakin ketjuja vaihtaessaan rauhoittaa peliä oman maalin taakse, jos kiekkoa ei nyt ole heitetty päätyyn tai ole muuten hyökkäysalueella.
Odottelen nyt mielellään muidenkin kommenteja tähän tilanteeseen, ennen kuin itse sen enempää sanon. Edmontonin pelityylistä ei ole ainakaan täällä palstalla tai minulle ennen valittanut.
Pointtihan nimenomaan on siinä, että tiedän sen LA draaman, sen takia en olisikaan saanut lähteä pelistä, mutta ei tuommoisessa ollut mitään järkeä, vaikka luultavasti kukaan ei minua usko, mutta näin se vaan meni. Tällä hetkellä on peli menossa, jossa aletaan pelaamaan 3.erän vikalla 10min. Ja tilanne 1-0 Edmontonille.
Edit. peli päättyi 1-0
Viimeksi muokattu: