Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 682
  • 4 398

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Valitettavaa nyt on se, että tälläinen lähtö taisi tapahtua myös Kings pelissä, jonka seurauksena taisit saada yhden pisteen, mitä ei olisi kuulunut saada? Mielestäni silloin käytiin aika tiukat keskustelut tästä tahallaan lähtemisestä, ja kahden erän ajanpeluu kuulostaa aika oudolta ja vähän vaikealtakin.

Minua vastaan Edmonton tosiaan rauhoitti peliään maalin taakse, joko vaihtaakseen ketjuja tai lähteäkseen hitaalla lähdöllä maalin takaa. Myös itse tilanteen mukaan harrastan molempia, varsinkin ketjujen vaihdoissa. Moni vastustajistani ainakin ketjuja vaihtaessaan rauhoittaa peliä oman maalin taakse, jos kiekkoa ei nyt ole heitetty päätyyn tai ole muuten hyökkäysalueella.

Odottelen nyt mielellään muidenkin kommenteja tähän tilanteeseen, ennen kuin itse sen enempää sanon. Edmontonin pelityylistä ei ole ainakaan täällä palstalla tai minulle ennen valittanut.


Pointtihan nimenomaan on siinä, että tiedän sen LA draaman, sen takia en olisikaan saanut lähteä pelistä, mutta ei tuommoisessa ollut mitään järkeä, vaikka luultavasti kukaan ei minua usko, mutta näin se vaan meni. Tällä hetkellä on peli menossa, jossa aletaan pelaamaan 3.erän vikalla 10min. Ja tilanne 1-0 Edmontonille.

Edit. peli päättyi 1-0
 
Viimeksi muokattu:

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo lähteminen on niin perseestä. Ylimääräinen 20 minuuttia uuteen peliin + muut selvitykset lähtemisen takia, koska ei voi kahta minuuttia odottaa.

Jos tuo nyt oli jo toinen kerta niin mielestäni voisi pikku hiljaa laittaa manageria vaihtoon.
 

janbo

Jäsen
Itsekin pidän pelistä lähtemistä todella typeränä, enkä sitä itse tee. Ymmärrän kuitenkin, että joskus tulee pelattua liian väsyneenä / kyrpiintyneenä ja tunteet kiehuu yli kun tulee vielä ns. paskaa niskaan pelin puolesta. Itsehillinnän opetteluvaiheeseen tällainen vinkki: Jos matsi on jo käytännössä loppu ja tulee impulssi quitata, niin laita ennemmin vaikka hetkeksi ohjain syrjään idlaten viimeisen minuutin tai mitä lie. Välttyypähän ainakin näiltä ylimääräisiltä säädöiltä ja muilta, vaikkei tuokaan mitään kovin kehuttavaa touhua ole.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Olisiko simulointi huomenna n. 23:00 hyvin ajoitettu?
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Calgary valmis pelaamaan tästä hetkestä eteenpäin, aina puoleen yöhön asti. Joten Devils ja Rangers laittakaapa viestiä tänne, niin tiedän koska tulen onlineen, jos ylipäätään pystytte tänään pelaamaan.
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Montreal lähtee huomenna aamuyöstä reissuun ja pistää tänään duunin jälkeen mahdollisuuden pelata comia vastaan pelit pois. Jos tulee joku lineup-ongelma tai vastaava, niin ottakaa Montrealin vihut minuun yhteyttä, niin fiksaan sen.

Wildin pelit tältä sykliltä pelattu.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Pelit avattu ja jakso paketissa! Ekassa pelissä tappio Kingseille 3-2 ja tokassa 2-1 voitto Ottawasta.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Calgary valmis pelaamaan tästä hetkestä eteenpäin, aina puoleen yöhön asti. Joten Devils ja Rangers laittakaapa viestiä tänne, niin tiedän koska tulen onlineen, jos ylipäätään pystytte tänään pelaamaan.

Tanaan en jostain syysta (huono netti?) paase liveen tai jos paasen niin EA:n palvelimiin viimeistaan tokkaa... Ekan eran ehdin Columbusta vastaan pelata kunnes katkesi.. Huomenna uusi yritys.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Islandersia vastaan olis matsi. Ei oo miestä näkynyt linjoilla ollenkaan.

Tanaan vahan ennen neljaa oli ja pyyteli minua pelaamaan, mutten kerennyt tuolloin.

Devils on linjoilla 20.00 -> jakson loppumiseen saakka jos ja kun netti kestaa
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Los Angeles tänään linjoilla klo 14-15.30 ja sitten klo 19-22. Jos ei livessä näy niin tänne vaan viestiä.
 
Viimeksi muokattu:

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
St Louis olisi nyt pari tuntia linjoilla, joten jos Winnipeg, Calgary, Anaheim tai Edmonton pääsee paikalle, niin peliä!
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Seuraava simulaatio voisi olla maanantaina 23:00.
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hiukan ihmetyttää tuo Liigan Jäsenet-osiosta löytyvä taulukko josta löytyy pelaajien keskeytysprosentti tietokonetta ja pelaajia vastaan. Aika monella on tuo keskeytysprosentti tietokonetta vastaan yli 20%, tarkoittaako tämä nyt sitä että aika moni aloittaa pelin botteja vastaan alusta jos sattuu olemaan häviöllä? Aika säälittävää.
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hiukan ihmetyttää tuo Liigan Jäsenet-osiosta löytyvä taulukko josta löytyy pelaajien keskeytysprosentti tietokonetta ja pelaajia vastaan. Aika monella on tuo keskeytysprosentti tietokonetta vastaan yli 20%, tarkoittaako tämä nyt sitä että aika moni aloittaa pelin botteja vastaan alusta jos sattuu olemaan häviöllä? Aika säälittävää.

Korkea prosentti saattaa selittyä myös EA servereiden kaatuiluilla jne, koska comia vastaan pelejä ei juurikaan tule. Voi olla, että olet oikeassa, toivottavasti kuitenkaan et :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös