Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 682
  • 4 398

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Hiukan ihmetyttää tuo Liigan Jäsenet-osiosta löytyvä taulukko josta löytyy pelaajien keskeytysprosentti tietokonetta ja pelaajia vastaan. Aika monella on tuo keskeytysprosentti tietokonetta vastaan yli 20%, tarkoittaako tämä nyt sitä että aika moni aloittaa pelin botteja vastaan alusta jos sattuu olemaan häviöllä? Aika säälittävää.

Ite en ole botteja vastaan pelannut, mutta omat dnf-prosentit selittyvät yhteyden katkeamisella joko servereihin tai liveen ja joskus olen myös lopettanut normi 1vs1:set jos tulee haaste gm connected otteluun. Käsittääkseni tuo dnf tarkoittaa kaikkien pelien lähtöprosentteja.

Capitals linjoilla n. 15.30-17 ja sitten illalla 21 -->
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Botteja vastaan muistaakseni kirjataan automaattinen 3-0 tappio jos poistuu/peli keskeytyy, muistaakseni petrolle kävi niin ja hän tässä ketjussa mainitsi asiasta. Eli poistuminen ei hyödytä.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Botteja vastaan muistaakseni kirjataan automaattinen 3-0 tappio jos poistuu/peli keskeytyy, muistaakseni petrolle kävi niin ja hän tässä ketjussa mainitsi asiasta. Eli poistuminen ei hyödytä.

Itse asiassa ekassa pelissä, kun koneita vielä oli, niin muistaakseni 3. erässä yhteys EA:n palvelimiin meni, kun johdin 2-1. Häviötä ei kirjattu vaan pelasin myöhemmin samana iltana pelin uudestaan ja hävisin 3-0. Uskon kuitenkin, että jokainen on myös ymmärtäny tahallisesta lähdöstä aiheutuvat sankiot, eivätkä sitä tee.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rangers linjoilla ainakin pari seuraavaa tuntia. Boston, New jersey, Ny islanders, Buffalo ja Montreal haastetta tai viestiä kun haluatte pelata.
 

PotaitshukA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olipa mukava ku ei Winnipegiä näkynyt viime jakson aikana ku kerran eikä päästy silloin pelaamaan. Jälleen simulointi aiheutti loukkaantumisia Carolinalle. Nyt 1 ja 2 sentterit sairastuvalla. Skinner vielä 21/46 ja Couture 12/12. Jes, mahtavaa
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Los Angeles linjoilla klo 14 lähtien oikeastaan koko päivän. Boksi voi olla suljettuna, mutta olen 5 minuutin valmiudessa laittamaan pelit pystyyn. Viestiä vaan tänne sitten. Itse yritän xbox live-appilla seurailla, että ovatko vastustajat paikalla.

Vastassa Vancouver, Edmonton ja Pittsburgh.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Onko jollain jotain tietoa tai havaintoja Anaheimista?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Ilmoitetaan tännekin että mun modeemi sanoi ilmeisesti sopimuksensa irti, koska ei ota yhteyttä ensinkään. Uuden modeemin pääsen tilaamaan vasta huomenna, joten se saapunee keskiviikko-perjantai akselilla.
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Mikä ton San Josen tilanne on? Näkyy tossa ainaki toi "voi pelata AI:ta vastaan" merkki, mutta voiko sen nyt sitte pelata ettei tule sanomista?

Päivän muissa uutisissa Florida odottelee Coloroadoa, Carolinaa (ja San Josea).

-L-
 

janbo

Jäsen
Carolinaa täälläkin kaipaillaan. Joka ilta ollaan oltu samaan aikaan livessä mutta EASHL-kiireet kuulemma estäneet pelailun. Itse lähden tänään illalla töihin, eli ehkä saadaan taas vempparinkiin lisää jengiä kun/jos joudutaan simuloimaan..
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Mikä ton San Josen tilanne on? Näkyy tossa ainaki toi "voi pelata AI:ta vastaan" merkki, mutta voiko sen nyt sitte pelata ettei tule sanomista?

Päivän muissa uutisissa Florida odottelee Coloroadoa, Carolinaa (ja San Josea).

-L-

Sharksin GM ulkomailla:

Sharksien GM lakkoilee syyslomien kunniaksi ja suuntaa keskiviikkona ulkomaille, takaisin peleillä aikaisintaan 19. päivä.

Pelasin itsekin juuri Sharksia vastaan
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Nyt on taas tullut muutamalta taholta valituksia erään joukkueen pelityylistä, mihin kuuluu sen saman vanhan laidasta sisään-->vetoa lisäksi myös maalivahdin päälle ajaminen. Kyseessä ei kuitenkaan ole botit, vaan vedon jälkeen kyseinen gm aina vaihtaa pelaajaan lähellä maalia ja ajaa maalivahdin päälle. Tälläinen toiminta ainakin saisi loppua, on kohtalaisen "ei herrasmiesmaista". Varmastikkin manageri, jota tämä asia koskee, tuntee piston sydämmessään.
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Ny Islanders iltaan asti linjoilla, Tampa, Montreal, Rangers, Colorado, Ottawa x2 ja Toronto vastassa. Huomenna pelaaminen onnistuu 15-21.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Nyt on taas tullut muutamalta taholta valituksia erään joukkueen pelityylistä, mihin kuuluu sen saman vanhan laidasta sisään-->vetoa lisäksi myös maalivahdin päälle ajaminen. Kyseessä ei kuitenkaan ole botit, vaan vedon jälkeen kyseinen gm aina vaihtaa pelaajaan lähellä maalia ja ajaa maalivahdin päälle. Tälläinen toiminta ainakin saisi loppua, on kohtalaisen "ei herrasmiesmaista". Varmastikkin manageri, jota tämä asia koskee, tuntee piston sydämmessään.

Tämä kyllä perseestä. Onneksi itse en ole joutunut tälläisen paskan kohteeksi kuin sillon Ottawaa vastaan.

En voi sanoa, että en ymmärrä miksi joku pelaa näin. Vastaus on selvä: kyseinen GM ei osaa pelata tätä peliä ja sen takia tekee näin. Käsittämätöntä.

Meillä on tässä nyt hieno liiga pystyssä ja on harmi, että maximissaan kourallinen joukkueista on tälläisiä. Onko tällä hetkellä ketään jonossa?

Petron kanssa oli tässä viime viikolla juttua, että samainen liiga voitaisiin pystyttää NHL 14:ta. Sinne otettaisiin ensisijaisesti tästä liigasta porukkaa ja tyhjät paikat täytetään muilla. On selvää, että tälläisiä managereitä ei siellä liigassa silloin ole.

PS. LA linjoilla.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt on taas tullut muutamalta taholta valituksia erään joukkueen pelityylistä, mihin kuuluu sen saman vanhan laidasta sisään-->vetoa lisäksi myös maalivahdin päälle ajaminen. Kyseessä ei kuitenkaan ole botit, vaan vedon jälkeen kyseinen gm aina vaihtaa pelaajaan lähellä maalia ja ajaa maalivahdin päälle. Tälläinen toiminta ainakin saisi loppua, on kohtalaisen "ei herrasmiesmaista". Varmastikkin manageri, jota tämä asia koskee, tuntee piston sydämmessään.

Janbonator valitti mulle eilen maalivahdin päälle ajosta. Tuohon laukausasiaan en viitsi edes sanoa mitään kun se on niin moneen kertaan käyty läpi. Laukaukset mulle 22-10 ja hallinta 8-4 ja taululla 0-1 niin koodimaaleista ei voi puhua.

Mutta maalivahdin päälleajo: mulla taktiikkana täysillä maalille-> botit luistelee täysillä maalille kun mulla kiekko hyökkäysalueella-> veto->otan botin haltuun jolloin botti täydessä vauhdissa metri ennen maalia->törmäys. Eli en luistele maalivahtia päin tahallisesti, vaan otan vedon jälkeen botin haltuun (ennenkään ei ole mahdollista!) jolloin on usein myöhäistä väistää. Tästä on ollut aikaisemminkin tässä tai toisessa ketjussa puhetta. Täysillä maalille taktiikalla olen pelannut 2 vuotta, kiekkomies ainakin voi vahvistaa.

Ja törmäyksiä maalivahdin kanssa tulee ehkä kerran erässä keskimäärin. Yhtään maalia niistä en ole vielä saanut.
 
Viimeksi muokattu:

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
.Ja törmäyksiä maalivahdin kanssa tulee ehkä kerran erässä keskimäärin. Yhtään maalia niistä en ole vielä saanut.

Jaa, se olikin Rangers mistä Petro puhui. On hienoa, että perinteisen ringetteviivalta keskelle ja laukaus-taktiikan lisäksi on tullut myös "maalille meno" lisämausteeksi ettei käy tylsäksi.

Harmi, kun uusi taktiikkasi ei ole vielä toiminut.

Itsellänikin kolmonen ja nelonen 'maalinedusta'-käskyllä mutta eipä ole tullut vielä kolauksia maalivahdille, vaikka voimatkin on täysillä.

Kerran sattui Coloradoa vastaan, että Luongo lähti maalin taakse ja lähdin Brownilla karvaamaan. Vahingossa luistelin päin Luongoa, mutta en taklannut. Lopputulos: Luongolta lentää maski päästä ja selälleen. Siis ilman taklausta (vannon). Onneksi ei loukkaantunut ja Brown 2min kakulle ansaitusti vaikka päin luistelikin.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itsellänikin kolmonen ja nelonen 'maalinedusta'-käskyllä mutta eipä ole tullut vielä kolauksia maalivahdille, vaikka voimatkin on täysillä.

Kerran sattui Coloradoa vastaan, että Luongo lähti maalin taakse ja lähdin Brownilla karvaamaan. Vahingossa luistelin päin Luongoa, mutta en taklannut. Lopputulos: Luongolta lentää maski päästä ja selälleen. Siis ilman taklausta (vannon). Onneksi ei loukkaantunut ja Brown 2min kakulle ansaitusti vaikka päin luistelikin.

Ei munkaan botit ikinä taklaa, ne luistelee vaan suoraan ja silloin tällöin, yleensä kun kassari on vastassa törmää siihen. Ja minä en tälle törmäykselle voi yhtään mitään. Koskaan yksikään kassari ei ole edes kaatunut, korkeintaan liikkuu 1cm pelaajan mukana. En tiedä mistä muusta bottien toiminta johtuu kuin siitä taktiikasta. Ja varmasti voit tässä kertoa millä taktiikalla pelasin noin 200 ottelua sinua vastaan NHL12:ta. (täysillä maalille vai mikä)
 

PotaitshukA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Joo pahoittelut edellisilloista. Piti lyhyesti kokeilla tuotakin (eashl) pelimuotoa kun kaveri sai goldin itselleen. Carolina linjoilla huomenna klo 2030 ja ehkä tänäkin iltana, riippuen monelta pääsen kämpille.

Milloin simu tulossa? Joutaako vielä odottamaan, niin saisin viim huomisiltana pelata mikäli vastuksia paikalle pääsee.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Ja varmasti voit tässä kertoa millä taktiikalla pelasin noin 200 ottelua sinua vastaan NHL12:ta. (täysillä maalille vai mikä)

[avautuminen]No sitä ei voi verrata edes tähän. Taktiikka oli toi joo, mutta täysin eri pelityyli. Sillon hait vain ja ainoastaan one timereita takatolpalle ja hyvä jos sait edes 15 laukausta per peli. Nyt tässä versiossa ne syötöt eivät mene läheskään niin hyvin perille niin olet kehittänyt peliäsi --> vedetään aina siniviivan jälkeen, koska olet myös tunnettu siitä että et osaa 1vs. 1 kikkoja. Tämä tulee esille sillä, että vedät aina ruotsinlaivalla keskialueen halki. Nyt one timereita vaikeampi tehdä ja sinulla ei taitoa --> kutia vaan sinisen jälkeen.[/avautuminen]

Tämä riittää nyt, en jaksa kanssasi "keskustella" tästä asiasta.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Calgary tästä hetkestä eteenpäin pelivalmiudessa koko loppupäivän. Viestiä tänne jos en ole livessä, niin sovitaan ajankohta pelille.
 

janbo

Jäsen
Janbonator valitti mulle eilen maalivahdin päälle ajosta. Tuohon laukausasiaan en viitsi edes sanoa mitään kun se on niin moneen kertaan käyty läpi. Laukaukset mulle 22-10 ja hallinta 8-4 ja taululla 0-1 niin koodimaaleista ei voi puhua.

En ole missään vaiheessa koodimaaleista puhunutkaan. Näin varsin hyvin itsekin ettet saanut maalia tehtyä. Väitän kuitenkin tähän vaikuttaneen senkin, että luistelutin puolustajan valmiiksi kassarin luokse minimoimaan vahinkoja. Veskat kuitenkin tiputtelevat hallussa olevia kiekkoja kun niihin törmää, ilman että tulee estämisjäähyjä, joita et tässäkään pelissä saanut yhtäkään. Ei tuo tyylisi tehokasta ollut, mutta sitäkin typerämpää.

Ja törmäyksiä maalivahdin kanssa tulee ehkä kerran erässä keskimäärin. Yhtään maalia niistä en ole vielä saanut.

Kerran erässä? Siinä tapauksessa ottelussamme oli melkoinen tilastopiikki kun toisen erän loppuun saakka hyökkääjäsi "törmäilivät" maalivahtiin käytännössä jokaisessa hyökkäyksessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös