Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 678
  • 4 398

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Itselläni saattaa välillä olla sama tilanne. Boxi ja PC on samassa näytössä kiinni, joten kun peleihin tulee taukoa tai vastustajia ei ole, jää NHL aulatilaan verkossa surffaillessa. Tällöin minulle kannattaa laittaa JA:ssa viesti.

No mitä nyt olen katsellut, niin välillä tämä Columbuksen GM pelaa toista peliä tai offline-peliä jne. Joten kaiken järjen mukaan ainakin viestin on saanut perille. Minkä lisäksi tässä on yli vuorokausi jo odoteltu ilman vastausta.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Mulla saattaa myos olla semmonen tilanne, etta veli pelaa joskus mun kayttajalla, jolloin nakyy, etta pelaisin jotain pelia. Yleensa han infoaa minua kylla viesteista, mutta alkaa ihmetelko jos pelailen muka paljon peleja vastaamatta viesteihin.. kylla aina heti viestin saatuani vastaan.

Mikas on muuten tuon Winnipegin GM:n tilanne. Jollain tietoa, milloin olisi linjoilla?
 

janbo

Jäsen
Mulla saattaa myos olla semmonen tilanne, etta veli pelaa joskus mun kayttajalla, jolloin nakyy, etta pelaisin jotain pelia. Yleensa han infoaa minua kylla viesteista, mutta alkaa ihmetelko jos pelailen muka paljon peleja vastaamatta viesteihin.. kylla aina heti viestin saatuani vastaan.

Mikas on muuten tuon Winnipegin GM:n tilanne. Jollain tietoa, milloin olisi linjoilla?

Tähän voisi auttaa jos veljesi laittaisi profiilin näkyvyysasetuksen offlineen pelatessaan, vai onko hänellä tarvetta näkyä kirjautuneena?
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Tähän voisi auttaa jos veljesi laittaisi profiilin näkyvyysasetuksen offlineen pelatessaan, vai onko hänellä tarvetta näkyä kirjautuneena?

Vaikuttaako se online-pelaamiseen?
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rangers sai jakson pakettiin hienosti 4-0 voitolla Islandersista. Harmittaa että Orlov jäi pisteittä entistä seuraansa vastaan kun Sedin latasi lämärin Orlovin syötöstä ylärimaan. Jakson saldoksi tuli hieno 5-0-1 ja noustiin 8. sijalta kolmanneksi ja ollaan samalla koko liigan neljäntenä. Tästä on hyvä jatkaa ensi jaksoon kun saadaan Kings vierailulle Madison square gardeniin!
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Ootteko muut saanu pelattua edes yhtä ottelua tuon Columbuksen GM:n kanssa?

Suoraan sanottuna vitun ärsyttävää toimintaa ko. tyypiltä. Lukuisiin viesteihin vastasi lopulta "en oo kerenny". Sitten kysyin, koska kerkeet, niin vastaa "tanaa". Pyysin tarkennusta, mutta ei ole kuulunut mitään.

Liven mukaan pelailee kuitenkin nhl-momentsia ja battlefieldia koko aika, mutta sitten muka "ei kerkea" pelaamaan yhtä hiton ottelua.

Jos muilla on jatkuvia ongelmia kaverin kanssa, niin ehdotan, että jotain toimenpiteitä voisi harkita tollasta perseilyä kohtaan.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Tampan pelit nyt pelattuna eli uutta jakssoa odotellessa. klo 23 ollaan paikalla uuden kierroksen alkaessa.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Ootteko muut saanu pelattua edes yhtä ottelua tuon Columbuksen GM:n kanssa?

Suoraan sanottuna vitun ärsyttävää toimintaa ko. tyypiltä. Lukuisiin viesteihin vastasi lopulta "en oo kerenny". Sitten kysyin, koska kerkeet, niin vastaa "tanaa". Pyysin tarkennusta, mutta ei ole kuulunut mitään.

Liven mukaan pelailee kuitenkin nhl-momentsia ja battlefieldia koko aika, mutta sitten muka "ei kerkea" pelaamaan yhtä hiton ottelua.

Jos muilla on jatkuvia ongelmia kaverin kanssa, niin ehdotan, että jotain toimenpiteitä voisi harkita tollasta perseilyä kohtaan.

Ulos liigasta. : )
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Mulla saattaa myos olla semmonen tilanne, etta veli pelaa joskus mun kayttajalla, jolloin nakyy, etta pelaisin jotain pelia. Yleensa han infoaa minua kylla viesteista, mutta alkaa ihmetelko jos pelailen muka paljon peleja vastaamatta viesteihin.. kylla aina heti viestin saatuani vastaan.

Mikas on muuten tuon Winnipegin GM:n tilanne. Jollain tietoa, milloin olisi linjoilla?

Winnipeg on ainakin nyt linjoilla.
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Mikä Washingtonin tilanne nyt on? Pelaanko konetta vastaan vai onko joku gm tällä hetkellä siellä ohjissa?
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Ootteko muut saanu pelattua edes yhtä ottelua tuon Columbuksen GM:n kanssa?

Sain viime jakson alussa yhden pelattua. Devils tulee ehka linjoille reilun puolen tunnin paasta.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Washington on vapaana siis edellisen managerin jäljiltä, joten ehdotan sitä seuraavalle jonossa. Columbuksen tilanne jatkuessaan johtaa kyllä managerin vaihtoon.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Devils valmis
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Eikö simulointi pitänyt olla tänään, vai muistelenko väärin?
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Montrealilla näyttäisi olevan asetus päällä, että voisi pelata konetta vastaan. Mikä siellä on tilanne? Pelataanko vaan peli pois konetta vastaan?
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Montrealilla näyttäisi olevan asetus päällä, että voisi pelata konetta vastaan. Mikä siellä on tilanne? Pelataanko vaan peli pois konetta vastaan?

Äläpäs vielä pelaa, selvittelen huomenna aamupäivästä tilanteen. Viikonlopuksi hän on kyllä lähdössä ulkomaille ja sitä varten pyysin pistämään tuon asetuksen päälle, mutta tietääkseni ehtii kyllä sitä ennen vielä pelailemaan.

Edit: kävin nyt itse pistämässä sen pois päältä, ettei niitä nyt pelailla. Ilmoittelen sitten huomenna ehtiikö pelailemaan ennen reissua.
 
Viimeksi muokattu:

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kingisiä vastaan 2-2 rankkareissa ja Kingsin eka laukoja epäonnistuu kun Rangersin netti katkeaa. Nyt yhteys poikki ja huomiseksi toivottavasti korjaantuu. Eka erä oli Kingsin, toinen tasainen ja viimeinen Rangersin dominointia. Laukaukset 30-20 ja hallinta 7-5.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
St Louis on paikalla tänään joskus 23:00 jälkeen.
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Florida tänään käyätännössä koko päivän sellaisessa 5 min valmiudessa. Boxi ei välttämättä ole päällä koko aikaa, mutta ilmoitusta vaan tänne koska sopii niin tulen pikimmiten.

Vastassa taisi olla Flyers ja Islanders ainakin.
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Florida tänään käyätännössä koko päivän sellaisessa 5 min valmiudessa. Boxi ei välttämättä ole päällä koko aikaa, mutta ilmoitusta vaan tänne koska sopii niin tulen pikimmiten.

Vastassa taisi olla Flyers ja Islanders ainakin.

Molemmat näyttäisivät olevan online. Islanders ei tosin vastaa viesteihin (vartin verran venaillut vastausta) ja pelailee BF3.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös