Täytyy sanoa, että näin varsin surkealla joukkueella (tällä hetkellä ainoastaan viisi pelaajaa hyökkäyksessä, jotka ovat yli 80 (85,85,82,82 ja 81) sekä kolme puolustuksessa (85, 81 ja 81) kieltämättä vituttaa pelata, kun on käynyt yhä enemmän selväksi pelaajien tason merkitys maalinteossa. Mielestäni pelaan pääosin (joskin on matseja, joissa olen ollut purjeessa) varsin tasaisia matseja, mutta maaleja tulee yleensä se tasan yksi matsia kohden tehtyä. Pelaajat ovat kieltämättä aivan liian huonoja omaan taitotasooni nähden.
Kun taas pelaan noita arvopikapelejä (olen pelannut jostain syystä Washingtonilla paljon), niin suoraan sanottuna naurattaa, kun Ovechkinilla pystyy seilaamaan koko kentän lävitse ja kieputtelemaan aina itsensä hyökkäysalueellakin parhaalle maalintekosektorille (Anaheimin GM:ltä ihan tosissani kysyin hävityn matsin jälkeen, että vaikuttaako vierasmatsi pelaajien tasoihin, sen verran hidasta ja luokatonta menoa oli Coloradon pojilla. Syy oli kuitenkin mitä ilmeisimmin se, että olin juuri pelannut matsin Washingtonilla, joten pelaajissa vain oli tasoeroa.). Yleensä tulee tehtyä näissä matseissa 2-4 maalia. Oma "tasoni" on 33 luokkaa, joten aivan aloittelijoita ei vastaan kovin usein pitäisi tulla (en tosin tiedä, onko asetukset kuinka erilaiset näissä arvopikapeleissä verrattuna muihin online-matseihin).
Olen edelleenkin sitä mieltä, että tällaiset liigat pitäisi aloittaa fantasiadraftilla tasapuolisuuden nimissä.
PS. Mielestäni en ole Coloradon tulevaisuutta sössinyt millään kaupoilla, mutta kieltämättä surkealla joukkueella parhaillaankin keskinkertaisilla pelitaidoilla tarpominen on ruvennut hieman vituttamaan.