Jatkoaika 2 on liigan nimi. Eiköhän se heti hyväksytä, kun Petro on linjoilla. Toivottavasti ei kommissaari vielä kuitenkaan sinne ulkomaan reissulle lähtenyt.Pystyykö joku kertomaan Montrealin kokoonpanon minulle. Olisi tulossa liigaanne, Minnesotan kokoonpanon sain jo kiitos Pakin, mutta olisi kiva kuulla vielä se Montrealin ennen päätöksen tekoa ja mikä liigan nimi sit on eli minne laitan hakemusta tulemaan ja milloin se mahdollisesti hyväksyttäisiin?
E: Montrealin kokoonpano saatu kiitos Spädarille, mutta onko liigan nimi mikä?
Pudonneena tulen huutelemaan: Saavatko SJS ja Boston joskus sarjansa pelatuksi? Menee kohta 4. kauden aloitus kesäkuun puolelle :)
Boston linjoilla nyt. Mikä Capitalsin tilanne?
E: Ei ole komissaaria näkynyt, joten en ole vielä takaisin liigassa. Taisi jäädä pelit tältä illalta pelaamatta?
Täällä lähdetään vasta 26.3 reissuun. Käyn hyväksymässä Bostonin tuossa muutaman tunnin päästä. Pystyttekö hoitamaan sarjan tänään, vai mikä on tilanne molemmilla?
Jos tää mun modeemi ois nyt rauhottunu yön aikana kun oli pitkästä aikaa täysin sammutettuna, niin tänään klo 20-22 käy mulle.
Linjoilla odotellaan.
E: Missä mies viipyy? Kiire tulee saada ottelusarja pelattua, eikä tämä ajan järjestäminen minullekkaan ole helppoa todellakaan.
E2: Joo-o. Olisi kai tässä ollut muutakin tekemistä kuin venailla turhaan anoppilassa 2 tuntia lauantai-iltana.
Pahoittelen, mutta tää modeemi ei edelleenkään toimi kunnolla. Eli uus modeemi tilattu ja se tulee varmaan keskiviikkoon mennessä. Mikä sun aikataulus on, jos lainaan kaverin modeemia sen verran että saadaan pelit pelattua?
Puolen tunnin sisään pelivalmiina, mikä on tilanne Washingtonissa?
San Joselle tiedoksi, itselle perjantaina klo 12.00 - 16.00 olisi optimaalisin aika pelata sarja. Jos ei ennen tota saada pelattua, menisi pelit sitten sunnuntaille.
Käy! Nyt pistän kädet ristiin ja toivon, että lähetys saapuu silloin kun on luvattu.Pääsen perjantaina n. 13.30 paikalle. Voidaan pelata koko sarja silloin.
Voiskohan täällä sarjat edetä pikkuhiljaa? Yhtä ja samaa manageria taas odottaa koko 29 muuta manageria.
E: 12.3 klo 16 alkanut playoffit, nyt on 22.3 klo 14:30 suunnilleen ja toinen kierros vielä kesken.