Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

• 201 093
  • 4 398

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pystyykö joku kertomaan Montrealin kokoonpanon minulle. Olisi tulossa liigaanne, Minnesotan kokoonpanon sain jo kiitos Pakin, mutta olisi kiva kuulla vielä se Montrealin ennen päätöksen tekoa ja mikä liigan nimi sit on eli minne laitan hakemusta tulemaan ja milloin se mahdollisesti hyväksyttäisiin?

E: Montrealin kokoonpano saatu kiitos Spädarille, mutta onko liigan nimi mikä?

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Pystyykö joku kertomaan Montrealin kokoonpanon minulle. Olisi tulossa liigaanne, Minnesotan kokoonpanon sain jo kiitos Pakin, mutta olisi kiva kuulla vielä se Montrealin ennen päätöksen tekoa ja mikä liigan nimi sit on eli minne laitan hakemusta tulemaan ja milloin se mahdollisesti hyväksyttäisiin?

E: Montrealin kokoonpano saatu kiitos Spädarille, mutta onko liigan nimi mikä?
Jatkoaika 2 on liigan nimi. Eiköhän se heti hyväksytä, kun Petro on linjoilla. Toivottavasti ei kommissaari vielä kuitenkaan sinne ulkomaan reissulle lähtenyt.

Pittsburg poissa ensiviikon tiistaista eteenpäin. Paluusta ei vielä tietoa, mutta viimeistään 27 päivä.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
No kyllä mä sen Minnesotan otan, laitan hakemusta tänään tulemaan.

janbo

Jäsen
Pudonneena tulen huutelemaan: Saavatko SJS ja Boston joskus sarjansa pelatuksi? Menee kohta 4. kauden aloitus kesäkuun puolelle :)

Eilen väänsin tuon mokkula+pc/läppäri virityksen kanssa aamu viiteen ja sain lopulta pelittämään (läppärin kautta, pc:llä ei onnistunut kyllä millään ilveellä enkä vieläkään ymmärrä miten se on edes mahdollista). Tänään mennee myöhään töissä, en tiedä vielä monelta pääsen, mutta tänä iltana/yönä olen kyllä linjoilla ja voin pelata koko ottelusarjan. Peteliuz taisi ilmoitella tuossa ylempänä että 20:00 eteenpäin on linjoilla, joten eiköhän se tänään saada väännettyä. Takana on nyt kuitenkin parin viikon totaalinen pelaamattomuus, joten ainakin yhden lämmittelyn haluaisin kyllä ensin pelata.. Lisäksi pitää vielä toivoa että Petro pääsee linjoille niin saan paikkani takaisin liigassa, ellei sitä ole jo tehnyt. Pahoittelut muille pelaajille viivästyksestä, mutta ei pelit olisi vastustajallekkaan ilmeisesti sopinut ennen kuin tänään.

janbo

Jäsen
Boston linjoilla nyt. Mikä Capitalsin tilanne?

E: Ei ole komissaaria näkynyt, joten en ole vielä takaisin liigassa. Taisi jäädä pelit tältä illalta pelaamatta?

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Boston linjoilla nyt. Mikä Capitalsin tilanne?

E: Ei ole komissaaria näkynyt, joten en ole vielä takaisin liigassa. Taisi jäädä pelit tältä illalta pelaamatta?

Ja mun modeemi ei pelitä kunnolla vaan boottailee koko ajan. Heitetäänkö nopalla? Vai vanha kunnon KSP paras viidestä?

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Täällä lähdetään vasta 26.3 reissuun. Käyn hyväksymässä Bostonin tuossa muutaman tunnin päästä. Pystyttekö hoitamaan sarjan tänään, vai mikä on tilanne molemmilla?

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Voisin tulla mukaan liigaan.

Montreal vissiin ainut vapaa?

GT on: Team 51cc

E. Laitoin nyt hakemusta vetämään Montrealin peräsimeen...

Viimeksi muokattu:

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täällä lähdetään vasta 26.3 reissuun. Käyn hyväksymässä Bostonin tuossa muutaman tunnin päästä. Pystyttekö hoitamaan sarjan tänään, vai mikä on tilanne molemmilla?

Jos tää mun modeemi ois nyt rauhottunu yön aikana kun oli pitkästä aikaa täysin sammutettuna, niin tänään klo 20-22 käy mulle.

janbo

Jäsen
Jos tää mun modeemi ois nyt rauhottunu yön aikana kun oli pitkästä aikaa täysin sammutettuna, niin tänään klo 20-22 käy mulle.

Linjoilla odotellaan.

E: Missä mies viipyy? Kiire tulee saada ottelusarja pelattua, eikä tämä ajan järjestäminen minullekkaan ole helppoa todellakaan.

E2: Joo-o. Olisi kai tässä ollut muutakin tekemistä kuin venailla turhaan anoppilassa 2 tuntia lauantai-iltana.

Viimeksi muokattu:

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Linjoilla odotellaan.

E: Missä mies viipyy? Kiire tulee saada ottelusarja pelattua, eikä tämä ajan järjestäminen minullekkaan ole helppoa todellakaan.

E2: Joo-o. Olisi kai tässä ollut muutakin tekemistä kuin venailla turhaan anoppilassa 2 tuntia lauantai-iltana.

Pahoittelen, mutta tää modeemi ei edelleenkään toimi kunnolla. Eli uus modeemi tilattu ja se tulee varmaan keskiviikkoon mennessä. Mikä sun aikataulus on, jos lainaan kaverin modeemia sen verran että saadaan pelit pelattua?

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
5 päivää mennyt jo ja vieläkään ei olla saatu ensimmäistä kierrosta pelattua, vähän ryhtiä nyt tohon touhuun ja hoitakaas sarja tänään alta pois!

janbo

Jäsen
Pahoittelen, mutta tää modeemi ei edelleenkään toimi kunnolla. Eli uus modeemi tilattu ja se tulee varmaan keskiviikkoon mennessä. Mikä sun aikataulus on, jos lainaan kaverin modeemia sen verran että saadaan pelit pelattua?

Olisihan tuosta voinut jotain ilmoittaa, jos kerta olit jo aamupäivällä tullut siihen tulokseen ettei se toimi. Myöhemmin tänä iltana voin pelata, en tiedä vielä tarkemmin monelta. Ilmoittele ensin itsellesi sopivia aikoja, niin voin yrittää puljata muita menoja alta pois. Eilisillan suunnitelmat kun tuli sattuneesta syystä venytettyä tälle illalle.

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Nyt mulla kävi niin, että neljä vuotta vanha Xbox poltti laserilla "kokoympyrä"- naarmun NHL13-levyn ulkoreunasta n. 5cm päähän ja näin ollen itse peliä se ei pysty pyörittämään, mutta valikot toimivat. Tämä jälki on erittäin huvittavan näköinen ja se näyttää siltä kuin se olisi tehty matikan tunneiltakin tutulla välineellä, harpilla!! Levy on muuten täysin naarmuton ja viimeiset kaksi viikkoa se on ollut boxin sisällä, joten itsekään sitä en ole voinut naarmuttaa. Nyt olen noin kymmenisen peliä yrittänyt pelata versusta, mutta aina ekan erän puolivälissä tulee ilmoitus, että: "Disc is unreadable".

Tänään sitten laitoin uuden boxin ja änärin tilaukseen netin kautta, ja toimitusajaksi arvioitiin noin viikko, uskon ja toivon, että se tulee akselilla ke-to. Toivottavasti saan tilaukseni ensi viikolla, jotta pääsen pelaamaan SJ-CGY sarjan pois. Mutta jos tilaukseni ei saavu viikonloppuun mennessä, niin voin laittaa konepelin päälle ja SJ saa rauhassa läpsytellä itsensä konffifinaaliin. Harmilliseen paikkaan tuli tällainen tekninen ongelma...

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Phillyn managerille tiedoksi, että Tampa linjoilla klo 21:00 jälkeen.
Livessä sanoin klo 20:00, mutta muistin sählyajan väärin eli kotona vasta tuolloin 21.

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Calgary pelivalmiudessa viimeistään perjantaina päivästä, toivottavasti jo huomenna illasta. Aspasta ainakin luvattiin, että joko huomenna tai viimeistään perjantaina saapuu lähetys. Tosin perjantai-illasta menen katsomaan liigakarsintaa ja lauantaina en ole kotona, joten pahimmassa tapauksessa sarjan pelaaminen voi venyä sunnuntaille. Onko jo liian pitkä aika ja pistän CPU:n päälle suosiolla?

San Joselle tiedoksi, itselle perjantaina klo 12.00 - 16.00 olisi optimaalisin aika pelata sarja. Jos ei ennen tota saada pelattua, menisi pelit sitten sunnuntaille.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Voiskohan täällä sarjat edetä pikkuhiljaa? Yhtä ja samaa manageria taas odottaa koko 29 muuta manageria.

E: 12.3 klo 16 alkanut playoffit, nyt on 22.3 klo 14:30 suunnilleen ja toinen kierros vielä kesken.

janbo

Jäsen
Voiskohan täällä sarjat edetä pikkuhiljaa? Yhtä ja samaa manageria taas odottaa koko 29 muuta manageria.

E: 12.3 klo 16 alkanut playoffit, nyt on 22.3 klo 14:30 suunnilleen ja toinen kierros vielä kesken.

Mikäli minua tarkoitit, niin melko ihmeellinen asenne. Luulin nimittäin että playoffeissakin pelaa kaksi manageria per sarja. Olen sanonut täällä uudelleen ja uudelleen tilanteestani ja pyytänyt vastustajilta yhteydenottoja sopivista peliajoista, mutta taaskaan ei ole mitään kuulunut. En vain pysty päivystämään boxilla vastustajia (Carolinan manageri muutenkin aina offline-tilassa vaikka olisikin paikalla), joten kun kerta hommasta ei tule mitään, niin simuloikaa vaikka koko sarja. Pääseepähän Floridakin taas runkosarjan kautta kesälomille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy