Muutama sana vielä liittyen aiempiin kommentteihin. BOS-WSH sarja venyi koska Washingtonin managerilta levisi modeemi. Voi tietysti olla että hallussani on telekineettisiä voimia joilla tuon modeemin tuhosin, mutta epäilenpä.
BOS-CAR sarja pelattiin kaksi päivää myöhemmin kuin toiseksi viimeinen sarja. Syyllisiä on kaksi: minä ja Carolinan manageri. Olin toistuvasti tässä ketjussa kertonut tilanteestani ja pyytänyt yhteydenottoja nimenomaan Jatkoajassa, enkä ollut tietoinen että Live-viesteihin pääsee käsiksi myös PC:n kautta. Lisäksi luulin että Carolina jo pitkään mukana olleena omistaisi myös tunnukset forumille. CAR oli laittanut yhden viestin boxilla, joka sekin oli kysymys milloin minulle sopisi pelit, eikä jokin konkreettinen ehdotus, kuten olin täällä toivonut. Tästä viestistä en siis ollut edes tietoinen. En osannut ajatella, että tätä ketjua ei olisi luettu edes sen vertaa, että olisi tarvinnut välittää viestit Jatkoaikaan. Vasta kun kakka oli jo niin sanotusti housuissa, joku tajusi vihdoin täällä mainita että Carolinalla ei taida olla tunnuksia. Sitten Floridan manageri ojensi auttavan kätensä ja oli viestinvälittäjänä, joten saatiin jo muutaman tunnin päästä sarja pelatuksi. Pahoittelut omalta osaltani. Oikeustajuni ei silti millään saa yksin minua tästä vastuuseen.
Flyers-sarja ei millään mittapuulla ole venynyt, koska simulointikin oli vasta eilen.
Vaikka ottaisinkin täysin nuo CAR-sarjan kaksi ylimääräistä päivää kontolleni, niin ei kahdessa päivässä pelata edes yhtä jaksoa, saati puolta runkosarjaa. Mielenkiintoista kuitenkin nähdä tämä julkisen itkun hyökyaalto, siitä huolimatta, että Paki oli eilen lähettämällään yksityisviestillä ensimmäinen, vastustajat ja kaikki managerit mukaanlukien, joka otti minuun Jatkoajassa yhteyttä koko playoffseissa.