Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

• 201 106
  • 4 398

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei ole täällä ainakaan Bostonista kuulunut mitään, eikä ole sattunut boxillekkaan yhtä aikaa. Itselleni sopii oikeastaan pelit milloin vain, paitsi perjantaina. Niin ja huomenna luultavasti ei onnistu aikavälillä 19.45-22.00.

Pistin itsekin janbolle tänään viestiä, joten odotellaan vastausta sieltä.

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Pitää vielä selvittää sekin, onko taloyhtiössä nettiä vai täytyykö se hommata itse. Isännöitsijällä kestänyt tämän asian selvittämisessä jo tuskastuttavan kauan.

Varaudu siihen, että voi käydä kuten meillä. Taloyhtiöllä vuokraan kuuluva nettiyhteys laitteineen päivineen, mikä ei sitten kuitenkaan toimi. Kuukausi vierähti ennen kuin sai remonttiranen tuunaamaan kaapelin seinästä kuntoon... Ja nyt ei toimi taas :D

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Varaudu siihen, että voi käydä kuten meillä. Taloyhtiöllä vuokraan kuuluva nettiyhteys laitteineen päivineen, mikä ei sitten kuitenkaan toimi. Kuukausi vierähti ennen kuin sai remonttiranen tuunaamaan kaapelin seinästä kuntoon... Ja nyt ei toimi taas :D

Eiköhän siinä sitten näin käy. =)

Välittäjäkään ei tiennyt tuosta netin olemassaolosta. No ei se mitään, mutta jumalauta kun edes isännöitsijä ei tiedä mitään. Soitin aamulla ja sanoi lähettävänsä sähköpostia, kun tarkastaa asiat, mutta tämän päivän aikana ei ole kuulunut mitään.

Selainta nyt sentäs pystyy käyttämään hätätapauksessa, kun jakaa puhelimesta netin, mutta sillä netillä ei kyllä taideta paljoa änärimatseja pelata (jos sen siis ensiksi jakaisi puhelimesta läppäriin ja siitä boxiin, en tiedä kyllä onko mahdollista). :D

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Semmoinen vielä, että eikös Ipadille saa jonkun appin, jonka avulla pystyy tuota omaa mänätseri-sivua hallinnoimaan? Eli jos vaan saataisiin kausi pakettiin nyt ennen pääsiäistä, niin voisin hoitaa tuon offseasonin Ipadilla, koska siihen pystyn joka tapauksessa saamaan netin kännykällä.

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Jjep appstoresta kun haet nhl 13 app ja haet iphone-sovelluksia niin ko. appi löytyy. Täytyy vaan tosiaan hakea iphone sovelluksia - padille ei vissii ole jaksettu laajentaa kuvaa...

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Jjep appstoresta kun haet nhl 13 app ja haet iphone-sovelluksia niin ko. appi löytyy. Täytyy vaan tosiaan hakea iphone sovelluksia - padille ei vissii ole jaksettu laajentaa kuvaa...

Kiitoksia tiedosta!

Nyt on tilanne sellainen, että hyvällä lykyllä, joskaan en varmuudella, pystyisin vielä torstaina matseja hoitamaan. Eli nyt sitten BOS-PHI koittakaa saada tuo sarja pakettiin, perkeleen kauan ollaan aina odoteltu idän joukkue(i)ta näissä pleijarikarkeloissa....

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kiitoksia tiedosta!

Nyt on tilanne sellainen, että hyvällä lykyllä, joskaan en varmuudella, pystyisin vielä torstaina matseja hoitamaan. Eli nyt sitten BOS-PHI koittakaa saada tuo sarja pakettiin, perkeleen kauan ollaan aina odoteltu idän joukkue(i)ta näissä pleijarikarkeloissa....

Janbosta taitaa homma olla nyt kiinni. Pistin itsekin janbolle eilen yksityisviestin mutta vielä en ole saanut vastausta. Jos joku tuntee irl niin voisi vinkata että kuukausi alkaa olla jo vähän liikaa näihin playoffeihin ;D

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Janbo on ollut viimeksi sunnuntaina jatkoajassa... Toivottavasti nyt kirjautuisi mahdollisimman pian, luulisi miehen itsekin tajuavan että konffifinaalit pitäisi pelata pois alta.

blackmamba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Detroit myös nykyään täällä. Pystyy nyt paremmin sopimaan matseja yms. Pleijarit pakettiin niin päästään katselemaan kehittymisiä. Tsemiä jatkossa oleville!

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kiitoksia tiedosta!

Täällä ainakin ollaan oltu aktiivisia kaikissa kolmissa pleijareissa, joten tänne suunnalle ei kannata mitään valituksia esittää. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö ainut edellisten pleijareiden pidempi odotus ollut Vancouverin gm:n takia, koska hänellä oli pakollisia menoja? Muuten ei mielestäni ole idän joukkueita sen enempää jouduttu pleijareissa odottamaan kuin lännen joukkueita, paitsi näissä pleijareissa Bostonin otteluparien osalta.

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mielestäni kohta pitäisi alkaa jo harkita väliaikaisia potkuja Bostonin managerille ja antaa vastustajan neppailla itsensä finaaliin konetta vastaan. Eihän tästä mitään tule että yhtä kaveria odotellaan nettiongelmien takia puoli runkosarjaa, ei millään pahalla siis janboa kohtaan.

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielestäni kohta pitäisi alkaa jo harkita väliaikaisia potkuja Bostonin managerille ja antaa vastustajan neppailla itsensä finaaliin konetta vastaan. Eihän tästä mitään tule että yhtä kaveria odotellaan nettiongelmien takia puoli runkosarjaa, ei millään pahalla siis janboa kohtaan.

Odotellaan nyt vielä huomisiltaan asti josko se janbo vastaisi. Jos ei mitään ala kuulua niin harkitsen väliaikaisia potkuja. Ikävä homma, mutta luulisi ettei ole liikaa vaadittu että ilmoittelee itsestään kun varmasti tietää että häntä odotetaan. Suomessahan on nettimahdollisuus iha perustuslakiinkin kirjattu ;D

janbo

Jäsen
Ei vain yksinkertaisesti päässyt maanantai-illan jälkeen netin äärelle. Simulointikin oli eilen, joten ei tässä nyt mistään kohtuuttomasta ajasta puhuta. Loppuviikko vapaata, joten huomenna voin pelata heti klo 12:00 eteenpäin sekä semi-finaalit että finaalit jos sinne sattuisi joutumaan. Flyers ilmoittakoon sopivia ajankohtia joko JA:ssa yksityisviestein tai tänne ketjuun. Suosittelen miettimään nettiliikenteelle vähemmän ruuhkaisia peliaikoja, niin selvinnee ilman pätkimistä.

E: Tänä yönäkin onnistuu, mutta vähintään puolentoista tunnin varoitusajalla.

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hieno homma, toivottavasti saadaan huomenna kausi pakettiin. Voin simuloida jakson eteenpäin yöllä/aamulla ennen kahdeksaa jos saatte silloin konffifinaalit pakettiin. Seuraavaksi pääsen boxin ääreen n. 20 aikaan huomenna, joten silloin toivottavasti saadaan viimeistään finaalisarja käyntiin.

janbo

Jäsen
Muutama sana vielä liittyen aiempiin kommentteihin. BOS-WSH sarja venyi koska Washingtonin managerilta levisi modeemi. Voi tietysti olla että hallussani on telekineettisiä voimia joilla tuon modeemin tuhosin, mutta epäilenpä.

BOS-CAR sarja pelattiin kaksi päivää myöhemmin kuin toiseksi viimeinen sarja. Syyllisiä on kaksi: minä ja Carolinan manageri. Olin toistuvasti tässä ketjussa kertonut tilanteestani ja pyytänyt yhteydenottoja nimenomaan Jatkoajassa, enkä ollut tietoinen että Live-viesteihin pääsee käsiksi myös PC:n kautta. Lisäksi luulin että Carolina jo pitkään mukana olleena omistaisi myös tunnukset forumille. CAR oli laittanut yhden viestin boxilla, joka sekin oli kysymys milloin minulle sopisi pelit, eikä jokin konkreettinen ehdotus, kuten olin täällä toivonut. Tästä viestistä en siis ollut edes tietoinen. En osannut ajatella, että tätä ketjua ei olisi luettu edes sen vertaa, että olisi tarvinnut välittää viestit Jatkoaikaan. Vasta kun kakka oli jo niin sanotusti housuissa, joku tajusi vihdoin täällä mainita että Carolinalla ei taida olla tunnuksia. Sitten Floridan manageri ojensi auttavan kätensä ja oli viestinvälittäjänä, joten saatiin jo muutaman tunnin päästä sarja pelatuksi. Pahoittelut omalta osaltani. Oikeustajuni ei silti millään saa yksin minua tästä vastuuseen.

Flyers-sarja ei millään mittapuulla ole venynyt, koska simulointikin oli vasta eilen.

Vaikka ottaisinkin täysin nuo CAR-sarjan kaksi ylimääräistä päivää kontolleni, niin ei kahdessa päivässä pelata edes yhtä jaksoa, saati puolta runkosarjaa. Mielenkiintoista kuitenkin nähdä tämä julkisen itkun hyökyaalto, siitä huolimatta, että Paki oli eilen lähettämällään yksityisviestillä ensimmäinen, vastustajat ja kaikki managerit mukaanlukien, joka otti minuun Jatkoajassa yhteyttä koko playoffseissa.

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muutama sana vielä liittyen aiempiin kommentteihin. BOS-WSH sarja venyi koska Washingtonin managerilta levisi modeemi. Voi tietysti olla että hallussani on telekineettisiä voimia joilla tuon modeemin tuhosin, mutta epäilenpä.

BOS-CAR sarja pelattiin kaksi päivää myöhemmin kuin toiseksi viimeinen sarja. Syyllisiä on kaksi: minä ja Carolinan manageri. Olin toistuvasti tässä ketjussa kertonut tilanteestani ja pyytänyt yhteydenottoja nimenomaan Jatkoajassa, enkä ollut tietoinen että Live-viesteihin pääsee käsiksi myös PC:n kautta. Lisäksi luulin että Carolina jo pitkään mukana olleena omistaisi myös tunnukset forumille. CAR oli laittanut yhden viestin boxilla, joka sekin oli kysymys milloin minulle sopisi pelit, eikä jokin konkreettinen ehdotus, kuten olin täällä toivonut. Tästä viestistä en siis ollut edes tietoinen. En osannut ajatella, että tätä ketjua ei olisi luettu edes sen vertaa, että olisi tarvinnut välittää viestit Jatkoaikaan. Vasta kun kakka oli jo niin sanotusti housuissa, joku tajusi vihdoin täällä mainita että Carolinalla ei taida olla tunnuksia. Sitten Floridan manageri ojensi auttavan kätensä ja oli viestinvälittäjänä, joten saatiin jo muutaman tunnin päästä sarja pelatuksi. Pahoittelut omalta osaltani. Oikeustajuni ei silti millään saa yksin minua tästä vastuuseen.

Flyers-sarja ei millään mittapuulla ole venynyt, koska simulointikin oli vasta eilen.

Vaikka ottaisinkin täysin nuo CAR-sarjan kaksi ylimääräistä päivää kontolleni, niin ei kahdessa päivässä pelata edes yhtä jaksoa, saati puolta runkosarjaa. Mielenkiintoista kuitenkin nähdä tämä julkisen itkun hyökyaalto, siitä huolimatta, että Paki oli eilen lähettämällään yksityisviestillä ensimmäinen, vastustajat ja kaikki managerit mukaanlukien, joka otti minuun Jatkoajassa yhteyttä koko playoffseissa.

Pitää antaa kyllä vähän kritiikkiä tämän viestin vuoksi myös janbon vastustajille. Mikä siinä yksityisviestin lähettämisessä täällä jatkoajassa on niin vaikeaa? Se vie aikaa noin minuutin ja kahdella viestillä saa jo varmasti peliajat sovittua. Varsinkin playoffeissa viestin lähettämisen luulisi olevan automaatio, ellei sitten satu molemmat melkein heti simuloinnin jälkeen liveen samaa aikaa.

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itse en ole mitään viestiä laittanut vielä, sillä mielestäni olisi viisaampaa jos Janbo olisi se aloitteen tekijä, kun kerta hän nyt harvemmin boxille on päässyt, niin olisi parempi jos hän ilmoittaisi hyvissä ajoin täällä, että koska hän pelaamaan pääsee. Itse pystyn huomenna päivällä pelaamaan. Perjantaina en pääse boxille. Niin ja mieluummin kirjoita tänne suoraan kuin yksityisviestillä, sillä en jaksa aina kirjautua tunnuksilla tänne tullessani.

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse en ole mitään viestiä laittanut vielä, sillä mielestäni olisi viisaampaa jos Janbo olisi se aloitteen tekijä, kun kerta hän nyt harvemmin boxille on päässyt, niin olisi parempi jos hän ilmoittaisi hyvissä ajoin täällä, että koska hän pelaamaan pääsee. Itse pystyn huomenna päivällä pelaamaan. Perjantaina en pääse boxille. Niin ja mieluummin kirjoita tänne suoraan kuin yksityisviestillä, sillä en jaksa aina kirjautua tunnuksilla tänne tullessani.

Tarvittaessa voin koittaa ulkoistaa simuloinnin huomenna päivällä (itse tulen kotiin vasta n. klo 20), jos tarve vaatii. Flyers ei siis pysty pelaamaan enää huomenna illalla klo 20 jälkeen? Janbolle käsittääkseni kävisi myös kello 20 jälkeen ja ilmeisesti Dissonanssille myös. Joten olisiko kaikille ok, että jos Bruins menee jatkoon niin simuloin kello 20 ja finaali pelataan illalla, ja jos Kärppä menee jatkoon niin koitan ulkoistaa simuloinnin heti konffifinaalien jälkeen (eli ilmeisesti joskus 12-17) siten että Flyers ja Colorado voisivat aloittaa pian sen jälkeen finaalit?

Ilmoitelkaa peliajoista ja tuloksista mahdollisimman pian tänne!

janbo

Jäsen

OK. Aloitetaan 13:00.

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Tarvittaessa voin koittaa ulkoistaa simuloinnin huomenna päivällä (itse tulen kotiin vasta n. klo 20), jos tarve vaatii. Flyers ei siis pysty pelaamaan enää huomenna illalla klo 20 jälkeen? Janbolle käsittääkseni kävisi myös kello 20 jälkeen ja ilmeisesti Dissonanssille myös. Joten olisiko kaikille ok, että jos Bruins menee jatkoon niin simuloin kello 20 ja finaali pelataan illalla, ja jos Kärppä menee jatkoon niin koitan ulkoistaa simuloinnin heti konffifinaalien jälkeen (eli ilmeisesti joskus 12-17) siten että Flyers ja Colorado voisivat aloittaa pian sen jälkeen finaalit?

Ilmoitelkaa peliajoista ja tuloksista mahdollisimman pian tänne!

En uskalla kyllä luvata tuota, että kävisi enää tuolloin. Se on mahdollista, mutta ei varmaa.

Ensi pleijareihin voisi ottaa sitten hieman tiukemman otteen tavalla tai toisella, koska nyt ollaan menetetty paljon aikaa ihan puhtaasti viitseliäisyyden puuttumisen takia.

Pääsen tänään päivällä periaatteessa mihin aikaan vain pelaamaan, mutta tarvitsen jonkinlaisen ennakkoilmoituksen, koska jouksentelen kuitenkin vielä ympäri kylää ja touhuan kotona. Jätän kuitenkin tuon olohuoneen elektroniikka-osaston purkamisen mahdollisimman viimeiseen vaiheeseen.

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Päivitystä omaan tilanteeseen.

Isännöitsijä ilmoitti, että huoneistossa on vuokraan kuuluvana "jonkinlainen yhteys". Tarkkaa nopeutta ei sitten osannut kertoa. Päätin tiedustella suoraan operaattorilta. No, sieltä selvisi, että ainakaan tältä operaattorilta ei ole mitään taloyhtiön nettiä. Kuitenkin sanoi, että yhdessä talossa voi olla useampiakin operaattoreita taloyhtiöllä, eli juuri minun huoneistossa saattaa olla toinen operaattori. Koitin sitten soitella toisellekkin operaattorille, mutta siellä oli sitten jokin perkeleen lakko päällä asiakaspalvelussa.

En kuitenkaan viitsisi ruveta tekemään liittymäsopimusta vielä, koska saattaisi mennä aivan hukkaan. Eli jos en tänään saa matseja hoidettua, niin seuraavan kerran erittäin todennäköisesti olen linjoilla vasta ti-ke.

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Bostonin kanssa aloitellaan tosiaan tuossa klo 13, joten itse ainakin niiden jälkeen pystyn pelaamaan, mikäli jatkoon itse pääsen. Illalla ei tosiaan enää sitten onnistu, kun itselläkin on muutto perjantaina, niin pitää purkaa ja pakata tavaroita.

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Bostonin kanssa aloitellaan tosiaan tuossa klo 13, joten itse ainakin niiden jälkeen pystyn pelaamaan, mikäli jatkoon itse pääsen. Illalla ei tosiaan enää sitten onnistu, kun itselläkin on muutto perjantaina, niin pitää purkaa ja pakata tavaroita.

Mitenköhän Janbolle sitten sopii vielä tänään?

Eli jos Paki voisi jotenkin hoitaa tuon simuloinnin heti, kun tuo sarja on paketissa. Laittakaa jompikumpi välittömästi tänne tai Pakille viestiä kun homma on pulkassa. Laittakaa tänne ilmoitusta myös minulle ajankohdista, koska vilkuilen puhelimella tätä ketjua vaikka olenkin poissa kotoa pian,

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy