Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

• 201 093
  • 4 398

janbo

Jäsen
Hmm, jos sanoit, että sulla on mokkula niin tiesitkö, että pelkästään nettipiuhalla mikä menee läppäristä xboxiin ja läppärissä tietysti tämä mokkula kiinni niin pystyy pelailemaan. Tossa lyhyt ohjeistus: Xbox 360 mokkula / nettitikku -opas (Windows 7) - YouTube T: Detroit

E. Ei siis tarvitse olla sitä vastaanotinta boxissa.

PC:llä tässä on touhuttu kymmenisen vuotta. Läppärinkin omistan, mutta se on rikki. Tällä hetkellä huollossa tosin. Mokkulaa en varsinaisesti omista, mutta saan lainaan.

E: Kiitos kuitenkin hyvästä vinkistä, en nimittäin tiennyt tuota. Ehkä seuraavaksi koitan saada läppärin jostain lainaan.. :)

GoYote

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, Utah os. Coyotes
PC:llä tässä on touhuttu kymmenisen vuotta. Läppärinkin omistan, mutta se on rikki. Tällä hetkellä huollossa tosin. Mokkulaa en varsinaisesti omista, mutta saan lainaan.

E: Kiitos kuitenkin hyvästä vinkistä, en nimittäin tiennyt tuota. Ehkä seuraavaksi koitan saada läppärin jostain lainaan.. :)

Kyllä sen pitäisi ihan PC:lläkin toimia ihan samalla tavalla, kunhan saat nettijohdon riittämään boxille asti.

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Eihän siinä PC:ssä tarvitse olla Wi-Fi -verkkokorttia jos oikein olen ymmärtänyt. Eli riittää että laitat mokkulan kiinni koneeseen, ja sitten tavallinen verkkopiuha (RJ-45?) kiinni boxin ja koneen väliin. Siitä eteenpäin en tiedä enempää, mutta uskoisin että mitään suurempaa kikkailua ei tarvita.

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Nyt olis kyllä hyvä saada ne poffit jo pikkuhiljaa käyntiin! Jos nyt tilanne on se, että ainoastaan yksi ottelupari on jäljellä ja todennäköisesti sitä ei pystytä pelaamaan(?), niin eikö silloin kannattaisi simuloida jo?

Olen samassa käsityksessä Villemixin kanssa, että Wi-Fiä ei pitäisi tarvita, joten Janbon nyt kannattaa kokeilla tuo mahdollisuus heti kuin vain mahdollista.

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt olis kyllä hyvä saada ne poffit jo pikkuhiljaa käyntiin! Jos nyt tilanne on se, että ainoastaan yksi ottelupari on jäljellä ja todennäköisesti sitä ei pystytä pelaamaan(?), niin eikö silloin kannattaisi simuloida jo?

Jep, menee vähän yli jos nyt taitaa olla viikko mennyt tätä jaksoa ja viimeisen kolmen päivän aikana on pelattu koko liigassa ehkä 5 peliä.

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Bostonin puuttuva peli voi olla (tai no melko varmasti on) Montrealin konetta vastaan tai se Devilsin puuttuva peli. Nyt sitä simulointia!

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Simulointi tulee 16.00.

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Ilmeisesti minulla ei ollutkaan mitaan mysteerista pelia... Sarjataulukot nayttavat nimittain edelleen kohdallani 81 pelia (kaikilla muilla 82 pelattua pelia) :D Laskin voitot, tappiot ja ja-tappiot yhteen (43-33-5) ja niistakin tuli 81. Aikas jannan tempun EA teki...

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Laskin viela kaikkien joukkueiden osalta voitot ja tappiot yhteen ja yhteensa talla kaudella voittoja (1230) oli enemman kuin tappioita (1229). Ilmeisesti siis joukkue, joka on pelannut ei-ketaan vastaan minun sijastani on oman pelinsa voittanut :) Myoskaan yhdellakaan koko kauden meilla pelanneista pelaajistani ei ollut pelannut kuin 81 ottelua. No, vahinkoahan ei tapahtunut, kun playoffeissa mukana ollaan ja vaikka nyt tuleekin 1st seeded team vastaan niin eipa silla loppujen lopuksi ole valia kuka sielta vastaan tulee. Kaikki ne kuitenkin on voitettava.

janbo

Jäsen
Olen samassa käsityksessä Villemixin kanssa, että Wi-Fiä ei pitäisi tarvita, joten Janbon nyt kannattaa kokeilla tuo mahdollisuus heti kuin vain mahdollista.

OK, loistojuttu jos se noin pelittää. Tähän mennessä en ole halunnut koskea pitkällä tikullakaan langattomaan teknologiaan pelikäytössä, joten en ole ihan täysin perillä näistä virityksistä. Huomenna saan mokkulan ja pääsen testaamaan.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Ilmeisesti minulla ei ollutkaan mitaan mysteerista pelia... Sarjataulukot nayttavat nimittain edelleen kohdallani 81 pelia (kaikilla muilla 82 pelattua pelia) :D Laskin voitot, tappiot ja ja-tappiot yhteen (43-33-5) ja niistakin tuli 81. Aikas jannan tempun EA teki...

EA laskenut että saat pelajille yhden ylimääräisen huilivuoron kun pärjäät ilmankin sitä mahdollisesti voitettua ottelua. Joten playoffeissa odotettavissa hyvin levännyt joukkue! :D

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Mites Pingviinien käskyttäjä huomenna linjoilla niin päästään ottamaan toisinto viime kauden play-offeista? :D. Itse ainakin klo 15 eteenpäin koko illan paikalla lukuunottamatta Lukon säälitaistoa (18:30 - 21:00)

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Mites Pingviinien käskyttäjä huomenna linjoilla niin päästään ottamaan toisinto viime kauden play-offeista? :D. Itse ainakin klo 15 eteenpäin koko illan paikalla lukuunottamatta Lukon säälitaistoa (18:30 - 21:00)
Huomenna ehkä 15-17 linjoilla. Illalla on kaukalopelit tiedossa, että siinä klo 22 jälkeen parhaiten sopii.

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
San Jose meni sitten jatkoon 3-1. Ekassa pelissä voittomaali vikalla minuutilla kun en saanut mistään sisään. Toinen peli tasainen. Kolmas peli aivan Kingsin, missä voitot tasoitettiin 2-1 ja sitten neljännessä ottelussa voittomaali toisessa jatkoerässä jalan/perseen kautta. Hyviä pelejä, mutta kyllä paras 7 nämä saisi olla. Näissä paras 5:sta on vielä liikaa tuuria mukana.

Aktiivisin GM: paki77. Aktiivinen palstalla ja myy pelaajia ahkerasti. Jopa niin ahkerasti, että useasti kun ilmoitetaan "pelaaja x Rangersiin" niin siitä seuraa pari tyhjää riviä ja ilmoitetaan, että kyseinen pelaaja on myynnissä. Keskittyminen kentälle?

Paras kikkailija (GM): Ei ole mitään selvää ykköstä.

Paras puolustava joukkue: Calgary Flames. CGY-LA pelit erittäin vähämaalisia aina ja tuntuu ettei edes pääse sota-alueelle.

Paras hyökkäävä joukkue: Detroit Red Wings. Jäätävää viimistelyä.

Herrasmies GM: pullopoika/Anaheim Ducks. Mies vaan jaksaa pelata, vaikka (varsinkin ennen tätä kautta) turpiin tulee ja joskus myös paskaa niskaan "speedihuoraamisesta" sellaiselta taholta, jolla varmaan liigan nopein joukkue. Oli ilmeisesti motivaation kanssa puutetta, mutta onneksi ei lähtenyt pois. Pelien sopiminen helppoa. Suuret propsit sinne.

Ärsyttävin GM: Ei nyt oikeastaan kukaan. Tuntuu, että Riken kanssa vaikea sopia pelejä. Ei vastata viestiin ja jos laittaa haastetta livessä ja ei pääse pelamaan niin ei tule mitään viestiä. Tuntuu, että Chicagoa vastaan saa tehdä eniten töitä pelin pelaamiseksi.

Mr. Siirtomarkkina: Dissonanssi/Colorado Avalance. Tehnyt paskasta kultaa. Useimmiten tuonut esille kuinka huono alkuperäinen nippu oli ja kun sitä nippua katsoo nyt niin onhan se top6:n osalta aika jäätävä. Rosterista löytyy pelin nopeimmat pelaajat ja onhan siellä viime kauden Vezinakin.

Tähdistökentällinen:
Paras puolustava puolustaja:
Yllättäjä (hyvä vaikkei olisi olettanut): En nimeä kahta ylempänä olevaa, koska pidän tätä enemmän managereiden kuin pelaajien liigana. Tähän kuitenkin täytyy nostaa oma pelaaja Chris Kreider, kiitos New York Rangers.

Siinä mietteitä, herneiden ottaminen kielletty. Lännestä kaikki, mutta minkäs teet kun Idän joukkueita vastaan 1-2 kertaa kaudessa.

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Ei mitään hajua kuka on Washingtonin pleijarivastustaja, mutta olen tavoitettavissa huomenna klo 20 eteenpäin.

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Jatkoajasta Walkin on kiinnostunut liittymään liigaan. Muistaako joku onko joukkueita vapaana?

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Olen tässä huomannut, että hävyttömän paljon tässäkin 'speedihuorataan', joten kyllä minä sitä sitten itsekkin sen verran harrastan kun pystyn. Sama juttu maalivahdilla sulkematta jättämiset jne, joita en mielelläni tee, mutta kuten joku täällä jo aiemmin mainitsi siitä kuinka 'ei ole pelillisesti varaa jättää tekemättä paikoista', niin ei kyllä ole minullakaan.

Minun maailmankuva voi olla vähän kieroutunut, koska otin puolitoista kautta turpaan joka pelissä itseäni nopeammilta vastustajilta. Nopeus tuntui olevan pelin tärkein elementti kaikessa. Joten hommasin yhden pelaajan lisää, nimenomaan treidaamalla, jolla oli kyseinen taito hanskassa. Speedihuoraamisella meinasin juuri tätä miten kuvailit pelini eilen. En enää kovin tarkkaan muista kuinka pelasin, mutta motivaatio pelien lähtöön jo oli aika nollassa. Siis ihan omassa päässä vika, ei vaan napannut. Joten voi olla että olen läpsytellessä tehnyt samoja juttuja nollat taulussa.

Nyt kun mullakin on parissa kentässä jaoteltuna nopeutta niin pelit ovat sujuneet huomattavasti paremmin. Eilinen ei sitä varmaan kuvastanut (jos olen ns. 'huorannut'), mutta yleensä pyrin ihan pelaamaankin. Tosin teen (yritän tehdä) maalin aina kun tuollainen paikka on, ihan vaan yksinkertaisesti siitä syystä etten juuri välitä häviäimisestä, ja koska tiedän että kaveri tekee niin myös paikan saadessaan.

Ja kun kirjoitin yleisistä havannoista liigassa, en kirjoittanut/tarkoittanut sinun pelityylistä mitään.

Siinä jollekkin hieman muistinvirkistystä (ei siis lainauksen kohteelle, joka ei suoranaisesti liity tähän mitenkään)!

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy