pullopoika
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Ducksilla tietokonepeluu päällä. Voi pelata pois, että pääsee eteenpäin. Vastassa taisi olla Vancouver ja Phoenix.
Vancouver linjoilla tästä hetkestä 21 asti. Jos CGY pääset yhtään aikasemmin linjoille, niin saatas peli pelattua.
Yritän tulla, mutta varmaksi en voi luvata. Eli pelaa konetta vastaan sitten, jos mua ei näy livessä ennen 21.00.
Siellä olis vielä playoffjoukkueilla:
NAS, 1 ottelu
PHI, 1 ottelu
BOS, 4 otellua
TBL, 2 ottelua
NJD, 1 ottelu
Runkosarja takana ja vastaan nyt siis pleijareiden ekalla rundilla asettuu Los Angeles. Tiukka ja mielenkiintoinen sarja tulossa. ihmettelen suuresti, jos menee jommalle kummalle suoraan 3-0 otteluvoitoin.
Mä olin 6. niin vastustajaksi tulee San Jose (3.). Sulle tulee Vancouver.
Boston potkittu väliaikaisesti pois. Koittakaa nyt pelata kaikki pelit pois.
Bostonin koneella vielä kaksi peliä jäljellä. Koittakaa nyt ne kaksi joukkuetta käydä pelaamassa ne ennen kesälomia. Vai onko janbo valmis menemään simulointiin? Kauan netti vielä pois?
Aika se ja sama. Tällä hetkellä näyttää siltä etten pääse pelaamaan koko playoffeja. En ole löytänyt mistään tuollaista langatonta vastaanotinta. Verkkokauppa.comista löytyi, mutta toimitusaika 2-4vko.. Hyviä tai huonojakin ideoita otetaan vastaan. Jos joku haluaa tuollaista palikkaa myydä, vuokrata tai lainata niin voin tulla hakemaan kaueampaakin.
Verkkokaupallahan on aika monta myyntipistettä. Onko yksikään niistä (jossa majailee kyseinen kapistus) kohtuullisen matkan päässä?