En ole aiemmin ottanut kantaa tähän maalivahtien peluutukseen, mutta kommentoidaampa nyt jotain. Itselleni ei ole niin suurta merkitystä tuolla maalivahdin peluutuksella, mutta kyllä ykkösveska voi mielestäni pelata sen 76 peliäkin kaudessa. Toisaalta kohtalaisen(75-79) 2 moken hankkiminen ei ole kauhean kallista puuhaa, mitä ainakin itse katselin noita vapaiden markkinoiden maalivahteja. Jos ei tule mitään peluutusrajoitusta, niin olisi se ainakin realistisempaa, jos joukkueessa on jonkun 90 kokonaisuuden maalivahdin lisäksi edes toinen kohtuullinen maalivahti, eikä vain jotain junnuja. Itselleni ei hirveästi merkitystä, kun on Hovinen 80 ja Bachman 82 maalivahteina, että vaikka joutuu toista välillä peluuttamaan. En tiedä onko se etu että on kaksi noin 80 maalivahtia, vai 1 yli 90 maalivahti. Paljon on kuitenkin se menestyminen kiinni siitä omasta pelaamisestaankin, eikä ainoastaan maalivahdin kokonaisuudesta. Itse olen toisessa liigassa läntisen konferenssin toisena, ja ykkösmaalivahtina pelaa Robin Lehner. Itselle tosiaan ei väliä vaikka jotku peluuttaisivat sen 82 peliä samaa molaria, mutta olisi kuitenkin realistisempaa jos edes sen 4-6 peliä pelaisi toinen maalivahti. Toivottavasti nyt sellainen päätös tässä saataisiin aikaiseksi, johon kaikki ovat tyytyväisi, eikä kukaan ainakaan liigasta tämän takia pois lähtisi. Ugh! olen puhunut.
Niin ja sen verran vielä, että jos tosiaan cap tila on jo tosi tiukilla, niin en vaadi ketään tekemään muutoksia joukkueeseen ainakaan enää nyt. Ehkä sitten tämän kauden jälkeen.