Niinno, itse vedän ykkösliigaa tuolla "varsin paskalla" Coloradolla jossa vaihtuvuus on ollut alle 8 pelaajaa puolentoista kauden aikana. Tällä hetkellä toista kautta pelattu n. 70 peliä ja sijoitus konferenssin neljäs ja kakkossijaan kuusi pistettä. Tähän kun lisätään se että ykkössentteri Duchene ja ykköskentän laituri Bödker ovat olleet saikulla 50 peliä mieheen ja ovat koko runkosarjan lopun poissa ja kokoonpanossa on joutunut käyttämään farmipelaajia ratkaisurooleissa, niin ei paskempi suoritus vaikka itse sanonkin.
Itse olen treideillä saanut mitä olen halunnut ja antanut pois mitä olen halunnut (okei, se ykköspick oli edelleen hieman liikaa) sitä vastinetta vastaan mitä olen siis halunnut, niin antaisit jo olla. Näillä mennään ja vaikka runkosarjan lopputilastot olisivat 0-82-0, tulen pelaamaan joka ikisen ottelun tulevallakin kaudella. Tässä liigassa olen muutenkin harrastanut poikkeuksellisen paljon kokoonpanon muokkaamista ja varsinkin nuorentamista ja tykkään peluuttaa nuoria pelaajia ja kehittää heitä, niin en ymmärrä miksi jaksat itkeä muutamasta treidistä joita itse olen halunnut suorittaa.
Nyt ei ole todellakaan tarkoitus vittuilla, mutta luitkohan nyt kunnolla sitä viestiäni?
Puuttumiseni syyt eivät olleet mitään henkilökohtaista itkuani, vaan, kuten todettua, täällä ollaan muita treidejä (ei minun) muutettu jälkikäteen. Ainakin itse olen yhdenvertaisuuden kannalla. Kyllähän jonkun täytyy nostaa niitä kissoja pöydälle, osa ei viitsi (koska eivät viitsi pahoittaa kenenkään mieltä) osa taas ei välttämättä huomaa. Muutenkin on suorastaan taas hulvatonta, että vaikka kahteen kertaan erikseen mainitsen, että viesti ei ole kohdistettu kehenkään henkilöön (sanon kyllä suoraan, jos itselläni siihen tarvetta on), niin siitä huolimatta joku ottaa ne itseensä.
Noin muuten perustin oletukseni vain havaintoihin, joita olen pystynyt tässä liigassa tekemään. Kuten sanoin, mielelläni huomaan noiden havaintojen olleen vääriin johtopäätöksiin vetäviä. Ei tässä nyt oikeasti ole kyse siitä, että kauppasit Stewartin muualle kuin minulle. :D Voimahyökkääjää kyllä haen, mutta voin kertoa, että ensisijaiset kohteeni ovat olleet aivan muualla.
Noin muuten toivotaan sitten, että saat hyvän vireesi tähän liigaan ja kaikki pystyisivät loppuun asti vetämään.
Ja vielä semmoinen disclaimer, ihan kaikille, että lukekaa nyt herraisä mitä kirjoitan.