Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 672
  • 4 398

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Islanders laittanut ensimmäiset tarjoukset vapaille pelaajille, toivotaan että joku tulisi saarelle.. Aikataulu on sopiva myös, innolla odotellaan uuden kauden haasteita!
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aika pitkälle kaikki muut ison cap tilan joukkueet ovat käyneet tarjouksia laittamassa paitsi Toronto. Torontokin ilmeisesti muutaman tunnin sisälle pääsee tarjoukset laittamaan.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Fiilistelytreideihin sen verran että jossain määrin voisko sanoa että harmittaa itseni ja monen muun puolesta kun muutamat joukkueet saavat kovia vahvistuksia mitättömällä hinnalla. Tuolla katselin että Granlund vaihdettiin 83ovr ja 82ovr pelaajiin, mielestäni aika paljon.

Ymmärrän fiilistelytreidit, mutta joku rajahan näissä tulisi olla kuitenkin.
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Kyllähän kun tota meikäläisen hyökkäystä katsoo niin tuntemukset on lähinnä tätä luokkaa: :D. Eikä suinkaan ilosta vaan puhtaasta epätoivosta, tyrkyttäkää mulle ne kallispalkkaset. Saatte kakkosveskarin.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Kyllähän kun tota meikäläisen hyökkäystä katsoo niin tuntemukset on lähinnä tätä luokkaa: :D. Eikä suinkaan ilosta vaan puhtaasta epätoivosta, tyrkyttäkää mulle ne kallispalkkaset. Saatte kakkosveskarin.

Kieltämättä! Kun katsoo tuota nykyhyökkäystä ja vertaa sit originelliin, niin aika puhuri on käynyt. :D Kuinka helvetisti Frolik ja Pavelski pyysi ennen UFA-markkinoita, kun et saanut sopparia niiden kanssa?
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Fiilistelytreideihin sen verran että jossain määrin voisko sanoa että harmittaa itseni ja monen muun puolesta kun muutamat joukkueet saavat kovia vahvistuksia mitättömällä hinnalla. Tuolla katselin että Granlund vaihdettiin 83ovr ja 82ovr pelaajiin, mielestäni aika paljon.

Ymmärrän fiilistelytreidit, mutta joku rajahan näissä tulisi olla kuitenkin.

Tämä on hyvä huomio. Itse kun työllä ja tuskalla on tuosta alkujaan varsin paskasta Coloradosta hieman salonkikelpoisemman saanut, niin tuntuuhan se hieman typerältä, kun alkujaan Carolinankin tasoinen joukkue saa käytännössä ilmaiseksi 85-tasoisen voimahyökkääjän.

Tuon Granlund-treidin toisena osapuolena oli aika jämäjoukkueella pelaava Islanders, joten (vaikka ei ehkä pitäisi) katson sitä hieman eri tavalla.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä on hyvä huomio. Itse kun työllä ja tuskalla on tuosta alkujaan varsin paskasta Coloradosta hieman salonkikelpoisemman saanut, niin tuntuuhan se hieman typerältä, kun alkujaan Carolinankin tasoinen joukkue saa käytännössä ilmaiseksi 85-tasoisen voimahyökkääjän.

Tuon Granlund-treidin toisena osapuolena oli aika jämäjoukkueella pelaava Islanders, joten (vaikka ei ehkä pitäisi) katson sitä hieman eri tavalla.

Vähän samat fiilikset Columbuksessa, aika tuskaa on ollut joukkueen rakentaminen, mutta nyt vihdoinkin näyttää kohtuullisen hyvältä. Ja eipä oo ollu paljon mitään prospecteja tässä porukassa.
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Ciao!

Noniin nyt on vihdoin reissulta kotiuduttu, ja mikäs sen hienompaa kun kuuli perillä odottavan kauan kuolattu liigapaikka ja vielä kuin kohtalon johdatuksesta sen suurimman ja kauneimman GM:nä! Parit nopeat Ave Mariat ilmoille, kumarrukset Mekkaan ja vielä sähköpostia varmuuden vuoksi Tom Cruiselle (eihän sitä koskaan tiedä, vai mitä?) ja onnensekaisin tuntein johdattamaan Toronto Maple Leafs kohti liigan kirkkaimpia valoja!

Erityiskiitokset Lepa77:lle, joka hoiti puolestani jatkosopimukset kasaan, kun en itse reissultani linjoille päässyt. Tulipa heti hyvät fiilikset liigasta, mahtavaa yhteisöllisyyttä!

Asetetaan heti alkajaisiksi ensimmäiselle gm-kaudelleni rohkea tavoite: Playoff-paikka

Pidemmittä puheitta, I salute you, ja sormet syyhyten odotan kauden alkua!

Best regards,
TML

E/ P.S. Xbox-live: VoteForCzar
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Kieltämättä! Kun katsoo tuota nykyhyökkäystä ja vertaa sit originelliin, niin aika puhuri on käynyt. :D Kuinka helvetisti Frolik ja Pavelski pyysi ennen UFA-markkinoita, kun et saanut sopparia niiden kanssa?
Emminä tiiä! Kauheita apinoita! Eiköhän vähintään Frolik mulla pysy RVP:n avulla.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Tämä on hyvä huomio. Itse kun työllä ja tuskalla on tuosta alkujaan varsin paskasta Coloradosta hieman salonkikelpoisemman saanut, niin tuntuuhan se hieman typerältä, kun alkujaan Carolinankin tasoinen joukkue saa käytännössä ilmaiseksi 85-tasoisen voimahyökkääjän.

Tuon Granlund-treidin toisena osapuolena oli aika jämäjoukkueella pelaava Islanders, joten (vaikka ei ehkä pitäisi) katson sitä hieman eri tavalla.

Niinno, itse vedän ykkösliigaa tuolla "varsin paskalla" Coloradolla jossa vaihtuvuus on ollut alle 8 pelaajaa puolentoista kauden aikana. Tällä hetkellä toista kautta pelattu n. 70 peliä ja sijoitus konferenssin neljäs ja kakkossijaan kuusi pistettä. Tähän kun lisätään se että ykkössentteri Duchene ja ykköskentän laituri Bödker ovat olleet saikulla 50 peliä mieheen ja ovat koko runkosarjan lopun poissa ja kokoonpanossa on joutunut käyttämään farmipelaajia ratkaisurooleissa, niin ei paskempi suoritus vaikka itse sanonkin.

Itse olen treideillä saanut mitä olen halunnut ja antanut pois mitä olen halunnut (okei, se ykköspick oli edelleen hieman liikaa) sitä vastinetta vastaan mitä olen siis halunnut, niin antaisit jo olla. Näillä mennään ja vaikka runkosarjan lopputilastot olisivat 0-82-0, tulen pelaamaan joka ikisen ottelun tulevallakin kaudella. Tässä liigassa olen muutenkin harrastanut poikkeuksellisen paljon kokoonpanon muokkaamista ja varsinkin nuorentamista ja tykkään peluuttaa nuoria pelaajia ja kehittää heitä, niin en ymmärrä miksi jaksat itkeä muutamasta treidistä joita itse olen halunnut suorittaa.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Niinno, itse vedän ykkösliigaa tuolla "varsin paskalla" Coloradolla jossa vaihtuvuus on ollut alle 8 pelaajaa puolentoista kauden aikana. Tällä hetkellä toista kautta pelattu n. 70 peliä ja sijoitus konferenssin neljäs ja kakkossijaan kuusi pistettä. Tähän kun lisätään se että ykkössentteri Duchene ja ykköskentän laituri Bödker ovat olleet saikulla 50 peliä mieheen ja ovat koko runkosarjan lopun poissa ja kokoonpanossa on joutunut käyttämään farmipelaajia ratkaisurooleissa, niin ei paskempi suoritus vaikka itse sanonkin.

Itse olen treideillä saanut mitä olen halunnut ja antanut pois mitä olen halunnut (okei, se ykköspick oli edelleen hieman liikaa) sitä vastinetta vastaan mitä olen siis halunnut, niin antaisit jo olla. Näillä mennään ja vaikka runkosarjan lopputilastot olisivat 0-82-0, tulen pelaamaan joka ikisen ottelun tulevallakin kaudella. Tässä liigassa olen muutenkin harrastanut poikkeuksellisen paljon kokoonpanon muokkaamista ja varsinkin nuorentamista ja tykkään peluuttaa nuoria pelaajia ja kehittää heitä, niin en ymmärrä miksi jaksat itkeä muutamasta treidistä joita itse olen halunnut suorittaa.

Nyt ei ole todellakaan tarkoitus vittuilla, mutta luitkohan nyt kunnolla sitä viestiäni?

Puuttumiseni syyt eivät olleet mitään henkilökohtaista itkuani, vaan, kuten todettua, täällä ollaan muita treidejä (ei minun) muutettu jälkikäteen. Ainakin itse olen yhdenvertaisuuden kannalla. Kyllähän jonkun täytyy nostaa niitä kissoja pöydälle, osa ei viitsi (koska eivät viitsi pahoittaa kenenkään mieltä) osa taas ei välttämättä huomaa. Muutenkin on suorastaan taas hulvatonta, että vaikka kahteen kertaan erikseen mainitsen, että viesti ei ole kohdistettu kehenkään henkilöön (sanon kyllä suoraan, jos itselläni siihen tarvetta on), niin siitä huolimatta joku ottaa ne itseensä.

Noin muuten perustin oletukseni vain havaintoihin, joita olen pystynyt tässä liigassa tekemään. Kuten sanoin, mielelläni huomaan noiden havaintojen olleen vääriin johtopäätöksiin vetäviä. Ei tässä nyt oikeasti ole kyse siitä, että kauppasit Stewartin muualle kuin minulle. :D Voimahyökkääjää kyllä haen, mutta voin kertoa, että ensisijaiset kohteeni ovat olleet aivan muualla.

Noin muuten toivotaan sitten, että saat hyvän vireesi tähän liigaan ja kaikki pystyisivät loppuun asti vetämään.

Ja vielä semmoinen disclaimer, ihan kaikille, että lukekaa nyt herraisä mitä kirjoitan.
 
Montreal myös valmis free agenttien kanssa. Huomenna siis lähtö reissuun mistä takaisin sunnuntaina illalla. Puolestani simulointia saa hoitaa siihen mennessä miten vain parhaiten sopii. Teen tarvittavat sopparit puhelimella, mutta jatkiksessa en varmasti ehdi paljoa heilumaan.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Sanotaan heti, että kyllä harmittaa, kun kukaan ei tarttunut syöttiin.

Mutta enpä rehellisesti sanottuna tiennyt, että tässä voi yli capin vetää noita tarjouksia. Olisi meninat pitänyt tarjota jotain posketonta summaa ja varastoida vaikka farmiin kauppatavaraksi. Jos olisi ollut tiedossa, olisin pistänyt muutamalle jopa pari milliä enemmän

Kieltämättä lössähti maku koko feenzyhommasta tuon jutun takia. No, ei maha mitään.

Edit. Ei varmaan Columbuksessakaan juhlita, kun ei tainnut kukaan täkyyn tarttua.

Nashvillekin 10 milliä miinuksella, vittu mitä paskaa oikeesti. :D
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Ainakin Hörnqvist tuli Torontoon täysin palkkakaton rajoissa vuoden pahvilla
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joopa joo, tuli tarjottua melkoiset summat parille pelurille ja jos ne ei nyt tarttunut niihin niin eikai siinä sitten mitään. Eipä tätä jengiä sitten millään enää varmaan vahvisteta jos ei ufa markkinoilta ketään saa.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
No en lukenu ku rivien välistä, kannattais joskus näemmä lukea ajatuksenkin kanssa :D. Pahoittelen reagoimistani. Jatketaan harjoituksia.

No eipä tämä mitään, ymärrettävää se on, että helposti "ylitulkitsee", kun kuitenkin omia tekemisiä käsitellään. Eli eipä mitään kaunoja täällä suunnalla!
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Joopa joo, tuli tarjottua melkoiset summat parille pelurille ja jos ne ei nyt tarttunut niihin niin eikai siinä sitten mitään. Eipä tätä jengiä sitten millään enää varmaan vahvisteta jos ei ufa markkinoilta ketään saa.

No onko tämä ny ihme ku jokkut nashvillet paiskoo 10 millisiä tarjouksia kaikille palkkakatosta välittämättä ja sitten tietenkin kauppaa sakkia pois saaden prospecteja tms. Kyllähän tommonen hieman makua vie. Itse kuitenkin aika tarkkaan laskeskelin nuo tarjoukset, joita annoin. Osa oli sellasia kokeiluja, että tiesin, ettei läpi mene, mutta pari oli kyllä ihan kunnon ylihinnalla laitettua.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No onko tämä ny ihme ku jokkut nashvillet paiskoo 10 millisiä tarjouksia kaikille palkkakatosta välittämättä ja sitten tietenkin kauppaa sakkia pois saaden prospecteja tms. Kyllähän tommonen hieman makua vie. Itse kuitenkin aika tarkkaan laskeskelin nuo tarjoukset, joita annoin. Osa oli sellasia kokeiluja, että tiesin, ettei läpi mene, mutta pari oli kyllä ihan kunnon ylihinnalla laitettua.

Juu sama juttu, laskin aika tarkkaan, että mahtuu palkkakaton alle. Kyllähän nyt vituttaa. Kuitenkin viime kaudella sillä rupusakilla pääsin pleijareihin ja sielläkin hyvin pistin kampoihin, niin olisi ollut mukava nähdä mihin asti sitä voisi päästä hieman vahvistetulla joukkueella.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Tälläisissä tilanteissa olisi waiwerit paikallaan...

Semmonen olis kyllä enemmänku paikallaan, että waiverit pistettäis päälle, ja pois vaikka tokan jakson kohilla. Ja tällön porukalla olis ylhäällä se sakki, jolla aikoo alottaa (ettei pumppaa vaan junnuja rosterin täyteen). Eikä myöskään treidejä sallittais. Tämän jälkeen sitten normaalisti.

Sitten jos olis palkoissa kussu niin muut pääsis poimimaan waivereista.

Edit. Nashvillelta ainakin täysin tietoinen teko, koska nopeasti katsottuna sai kaksi pelaajaa (Markov vähän alle 7 milj ja Pavelski vähän alle 10mlj.) Eli siis palkkakatossa oli tilaa ehkä semmoiset 7mlj. ennen tarjousten laittamista. Helvetin reilua toimintaa ainakin. Ensi kaudella voisi tehdä niin, että tarjoo top-5 sakille vuoden maksimisopimukset, istuttaa kavereita koko kauden farmissa ja tekee sen jälkeen huokeet jatkosopparit.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös