XBOX360: NHL13 GM CONNECTED JATKOAIKA WARRIORS

  • 44 999
  • 710

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ducks lähti näköjään myös liigasta hävittyään kolme ensimmäistä otteluaan.

Joo vähän vei fiiliksiä omasta pelistä Anaheimia vastaan, kun ko. heppu rupesi yrittämään omaa maalia muistaakseni jo tokassa erässä. Ei tämä nyt noin vakavaa pitäisi olla! Itsekin otin 3 ekaa peliä kupoliin ja toki häviö saattaa veetuttaa, mutta en ihan ymmärrä ideaa lähteä pelaamaan "GM uraa" jos hermo menee totaalisesti parin pelin jälkeen.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Joo vähän vei fiiliksiä omasta pelistä Anaheimia vastaan, kun ko. heppu rupesi yrittämään omaa maalia muistaakseni jo tokassa erässä. Ei tämä nyt noin vakavaa pitäisi olla! Itsekin otin 3 ekaa peliä kupoliin ja toki häviö saattaa veetuttaa, mutta en ihan ymmärrä ideaa lähteä pelaamaan "GM uraa" jos hermo menee totaalisesti parin pelin jälkeen.

Ei kanssa pysty ymmärtämään tällaista käytöstä. Kyllä helposti katkeaa pojilla selkäranka. Olisi vähintäänkin kohteliasta ilmoittaa asiasta, eikä vain lähteä kaikessa hiljaisuudessa pois. Toivottavasti tähän jäivät luovuttajatyypit.

Eli Jabbbe saa nyt sitten valita lähteekö Duckseilla vai Coloradollla peliin mukaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tänään heti jakson vaihdettua Dallas paikalla!
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Kavi muuten huvittava tilanne tanaan, kun pelasin Pittsburghin konetta vastaan:

Pittsburgh-pakki yritti avata pelia syottamalla kahden pelaajani lapi. Kiekko osui JVR:n luistimeen b-pisteen kaarella, josta se kimposi kohti Penguins-maalia ja sen edessa olevaa Pittsburgh-pakin lapaa. Han kuitenkin paatti vaistaa mailallaan (teki kiekon vastaanotto-animaatiota) ja kiekko lipui hanen mailansa ohi kohti Rinnetta, joka oli tullut jotenkin ihmeellisesti hieman vastaan. Rinne kuitenkin paatti olematta mitaan ja kiekko meni hanen jalkojensa valista suoraan maalin kulmalla olevan McClementin lapaa, jolla oli tyhja maali edessaan. Yllatyin tilanteesta niin, etten saanut vetoa aikaan ennen kuin olin jo liukunut niin, etta Rinne paasi laukaukseni eteen.

Rinteen torjunnasta kiekko meni takaisin tilanteen kaynnistaneelle Pens-pakille vastakkaisen kulmauksen lahelle. Karvasin, joten han joutui kaantymaan kulman kautta ja talla kertaa han ei paattanyt syottaa karvaajaani pain vaan syotti suoraan omalle maalilleen. Siella tietysti Rinne ja se toinen pakki sahlasivat kiekon kanssa niin, etta se oli lahella menna heidan omaan maaliinsa. Rinne kuitenkin peitti kiekon alleen.

Otin tilanteen videollekin mutta jostain syysta en loyda videoitani/saa niita ladattua tonne EA Sportsin sivustolle. Ehka joku paiva viela linkkaan sen tanne, jos saan toimimaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tampa Bay, Florida, Nashville, Anaheim, Los Angeles ja Buffalo! Pelejä milloin, Dallas on nyt paikalla tuonne klo 24 asti.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Enroth 5 koppia 5 päästettyä ekaan erään. Loppupelin huikea takaa-ajo päättyy 6-4 tappioon Flyersia vastaan. Flyers sai koko ottelussa huikeat 14 laukausta, joista siis 6 meni maaliin ja 8 torjuttiin. Tänne saa ehdotella kauppoja, joissa veskari tulee Isoon Omenaan...
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Enroth 5 koppia 5 päästettyä ekaan erään. Loppupelin huikea takaa-ajo päättyy 6-4 tappioon Flyersia vastaan. Flyers sai koko ottelussa huikeat 14 laukausta, joista siis 6 meni maaliin ja 8 torjuttiin. Tänne saa ehdotella kauppoja, joissa veskari tulee Isoon Omenaan...

Ekaan erään lähes kaikki vedot sisään ja yleistä pelinhallintaa muutenkin, sitten iski hyvänolontunne ja Isles paino 6-2 tilanteesta vielä kahden maalin päähän, hyvä matsi ilman aivan kauheata kolmatta erää, turhat jäähyt kostautui pahasti kun alivoima taitaa tällä hetkellä olla liigan huonointa.

Noh, saatinpahan Hovisen Nikolle ensimmäinen peli alle tälle kaudelle.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ekaan erään lähes kaikki vedot sisään ja yleistä pelinhallintaa muutenkin, sitten iski hyvänolontunne ja Isles paino 6-2 tilanteesta vielä kahden maalin päähän, hyvä matsi ilman aivan kauheata kolmatta erää, turhat jäähyt kostautui pahasti kun alivoima taitaa tällä hetkellä olla liigan huonointa.

Noh, saatinpahan Hovisen Nikolle ensimmäinen peli alle tälle kaudelle.

Jep, 5-0 oli siis taululla ensimmäisen erän jälkeen. Kahteen viimeiseen erään Flyers sai 4 laukausta, joten loppupeli oli melkoista Islandersin (ja varsinkin Grabnerin (2+1)) näytöstä.

Tosiaan, Enroth napannut nyt 4 voittoa ja 2 tappiota to-prosentilla 83, joten tähän asti voittoja on otettu lähinnä loistavasti sujuneen hyökkäyspelin ansiosta. Puolustuspelaamiseen halutaan kuitenkin panostaa huomattavasti enemmän, ja mulle kannattaakin tarjota omia ylijäämäveskojaan, annan kaikista 80+ veskareista kohtalaisen vastineen.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nashvilleä vastaan 3-2 voitto jatkoajalla. Nash iskee dramaattisesti vain 4,4s ennen jatkoajan päättymistä ylivoimalla kiekon maaliin. Hyvä matsi oli joten kiitokset vaan sinne Nashvillen suuntaan jos sattuu tätä jatkista lukemaan!
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Huhhuh.. Kylläpäs liiga pitää sisällään speedyhuoraajia ym ei niin herrasmiesmäisiä pelaajia :)
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Huhhuh.. Kylläpäs liiga pitää sisällään speedyhuoraajia ym ei niin herrasmiesmäisiä pelaajia :)

Siis tämä oli mulle osoitettu niinkö? Saanko kysyä, että mitä helvettiä? Mikä on speedyhuoraaja? Kerro vaan kaikki mikä pelityylissäni mättää? En ole ikinä saanut keneltäkään yhtään negatiivista kommenttia pelityylistäni, vaikka GMC- pelejä on takana jo yli 300!
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Siis tämä oli mulle osoitettu niinkö? Saanko kysyä, että mitä helvettiä? Mikä on speedyhuoraaja? Kerro vaan kaikki mikä pelityylissäni mättää? En ole ikinä saanut keneltäkään yhtään negatiivista kommenttia pelityylistäni, vaikka GMC- pelejä on takana jo yli 300!

Tämä taitaa olla läppää, peräisin tuolta #2 liigan puolelta ;) Tai näin mä ainakin sen tulkitsin. Ei sun pelityylissä ollut mitään vikaa kun pelattiin b2b pelit kauden alussa. Luultavasti itsekin kuulun kategoriaan speedyhuoraaja, ainakin välillä :)
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Tuo speedyhuoraamis-käsite oli tosiaan Anaheimin GM:n "lanseeraama".

Anaheimin GM siis käytti tuota nimitystä omasta pelityylistään, kun toin esille, että oli hieman puuduttavaa pelata, kun kaveri veti semmoiset 6 erää putkeen (pelattiin back-to-backit) pelkästään sitä että heitti lättyä laitaan ja pinkoi Goglianolla/Raymondilla kohti etukulmaa tekemään sitä rysty-kämmen-veiviä.
Eli ilmeisesti sillä viitataan tuollaiseen?

Ihan offtopiccina, kyllä taas nauratti kun eräs nimeltä mainitsematon manageri väitti, että olin syytellyt (toisen liigan) Anaheimia speedyhuoraamisesta, vaikka Anaheimin manageri omaa toimintaansa sillä termillä luonnehti. Ei sillä, että sama (ei Anaheimin siis) manageri olisi ikinä viestejäni kovin tarkasti lukenut. :)
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Siis tämä oli mulle osoitettu niinkö? Saanko kysyä, että mitä helvettiä? Mikä on speedyhuoraaja? Kerro vaan kaikki mikä pelityylissäni mättää? En ole ikinä saanut keneltäkään yhtään negatiivista kommenttia pelityylistäni, vaikka GMC- pelejä on takana jo yli 300!

Ei ollut sulle kohdistettu, ota ihan rauhassa! Pahoittelut jos sain nostettua verenpaineesi kohtuuttoman korkealle.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
New York Rangers linjoilla seuraavasti
-Tänään n.18:30 > pitkin iltaa...
-LA ja SU pitkin päiviä
-MA n.17-19

COL-NYR
NYR-TAR
NYR-BOS
NJ-NYR
WPG-NYR
CAR-NYR
NYR-TOR


eiköhän tuohon väliin kaikki pelit saada pelattua, jos ei niin tarkastellaan aikataulua maanantaina lisää.

Muutama asia itsestäni, jos mulla lukee että olen BUSY ( vai mikä se siellä nyt oli vaihtoehtona) no kuitenkin silloin en itse ole boksilla. Away olen esim, koiran kanssa lenkillä tai jotain niin laittakaa vaan viestiä niin kuitataan ku takas tullaan.
 

PLK50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, HPK, Denver Broncos
Columbus Blue Jackets tänään linjoilla n. 20:00 alkaen pitkälle yöhön luultavasti !
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
ANA, CAR, OTT. Näiltä managereilta puuttuu vielä äänestys. äänestys aikaa on vielä 24h jäljellä. Olen nyt tunnin verran vielä onlinessa, joten Coloradon uusi manageri voi laittaa heti liittymispyyntöä, pääsen hyväksymään sen heti.
 
Viimeksi muokattu:

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Mietiskelin tuossa äsken treidejä ja huomasin, että Bostonilla on M.Savard farmissa palkkakatto ongelmien vuoksi. Ei pitäisi olla sallittua ?

Carolinalle ja Washingtonille heitetty treidiehdotukset. :)
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mietiskelin tuossa äsken treidejä ja huomasin, että Bostonilla on M.Savard farmissa palkkakatto ongelmien vuoksi. Ei pitäisi olla sallittua ?

Carolinalle ja Washingtonille heitetty treidiehdotukset. :)

Tähän kohtaan kautta ei taida olla mitään cappisääntöjä... Eli käytännössä saa ostaa vaikka multa Cambpellin joku rajoilla oleva seura ja pistää farmiin, ei siitä mitään hyötyä oikeastaan saa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös