Nyt mulla kävi niin, että neljä vuotta vanha Xbox poltti laserilla "kokoympyrä"- naarmun NHL13-levyn ulkoreunasta n. 5cm päähän ja näin ollen itse peliä se ei pysty pyörittämään, mutta valikot toimivat. Tämä jälki on erittäin huvittavan näköinen ja se näyttää siltä kuin se olisi tehty matikan tunneiltakin tutulla välineellä, harpilla!! Levy on muuten täysin naarmuton ja viimeiset kaksi viikkoa se on ollut boxin sisällä, joten itsekään sitä en ole voinut naarmuttaa. Nyt olen noin kymmenisen peliä yrittänyt pelata versusta, mutta aina ekan erän puolivälissä tulee ilmoitus, että: "Disc is unreadable".
Tänään sitten laitoin uuden boxin ja änärin tilaukseen netin kautta, ja toimitusajaksi arvioitiin noin viikko, uskon ja toivon, että se tulee akselilla ke-to. Toivottavasti saan tilaukseni ensi viikolla, jotta pääsen pelaamaan syklin pelit pois. Mutta jos tilaukseni ei saavu keskiviikkoon mennessä, niin laitan konepelin päälle ja vastustajani saa rauhassa läpsytellä pelit Phoenixiä vastaan. Simulointiaikataulu pitää, koska peli pyörittää valikoita kuitenkin.