Xbox360: NHL 10 Kevätliiga (16 pelaajaa)

  • 13 559
  • 179

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Sitten 1-2 tappio rankkareissa Dallasille. Ihan jees peli tämäkin, tosin taas kerran jäi nuo rankkarit ketuttamaan, paskaa... Kaveri käytti aika paljon lämärisyöttöä rännin kautta, vink vink muille pelaajille. ;D Ajoittain vähän turhan paljon pyörimistä ja kaartelua omaan makuun mutta eiköhän kaikkia ärsytä pelissä vähän eri asiat.

Kiitos peleistä.

Nojoo, aikamoista pallottelua tuo peli oli aika-ajoin - itse tykkäät dumpata päätyyn ja perään (Vink vink muut.. :). Kaartelusta sen verran että itse tykkään lähteä mahdollisimman organisoidusti liikkeelle, en sitä siis sen kummemmin tee mistään muusta syystä. Sillä on vaan tarkotus löytää oikea rako syöttääja siitä saada pelaajiin vauhtia.

Hyvä peli muuten kyllä, tiukkaa vääntöä. Itse en niin välitä noista tappeluista hirveesti, vähän otti pannuun kun Morrow lähti kolmantena vääntöön siinä kolmannen lopulla YV:llä.. :)

Harmi että katkes toi toinen, miksei noita vaan voi mitätöidä vaan pitää arpoa voittaja ?!
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Chicago 0 - 3 Dallas
Chicago 1 - 0 Dallas RL

Ensimmäisessä pelissä ei kyllä ollut meikällä oikein mitään jakoa ja kunnon maalipaikkojaan en tainnut saada kuin pari. Toiseen sitten lähdin todella puolustusvoittoisella taktiikalla ja peli olikin tasaisempi vaikka välillä vähän hätä meinasi tulla. Rankkareihin asti sain kitkuteltua ja siitä sitten tällä kertaa voitto.

Chicago 1 - 2 Boston
Chicago 2 - 0 Boston

Ensimmäisessä pelissä päästin McJoken vähän helposti ja Huetin avustuksella 2-0 johtoon kunnes sitten aika lopussa sain kavennettua. Lopussa veska pois ja lähellä oli ettei omissa soinut (taisi Jokke vähän antaa armoa :) ja lopussa vielä sain hyvän tasoituspaikan muttei mennyt.

Tokaa peliä sitten omasta mielestäni jopa hallitsin ja sain pidettyä Bostonin poissa parhailta maalintekopaikoilta. Tässä pelissä taas Bostonin veskari (en nyt muista kumpi oli) puolestaan imaisi Kanen lämärin vähän helposti ja vikassa erässä kun pääsi 2-0 johtoon, niin loppu meni vähän peliä jäädytellessä.

MCJokkea vastaan on harvoin tullut pisteitä saatua joten tosi tyytyväinen kyllä olen että tokan matsin voitin.

Hyviä matseja kaikki 4 joten eikun kiitokset peleistä.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Jeps tosiaan hyvät matsit oli Hypodermiciä ja Jargonia vastaan.

Hypoo vastaan toinen maali tosiaan meni aika helposti ja sitten huomasin kuinka selkärangasta kuului pauke. Ilmeisesti Carolinan pakilla sekoittui sitten pää kun omiin laittoi huikean lämärinkin ;) Kiitos tosiaan kuitenkin matsista.

Vaikka tosiaan Jargonista aikojen saatossa enemmän on tullu pisteitä napsittua niin silti jotenkin sun pelityyli on vaikee mulle. Maltat puolustaa hyvin ja jos itse en saa maalia alkuun niin se menee väkinäiseks puurtamiseks kuten t'ässä toisessa kävi. Hyvät ja tasaiset matsit kiitosta sinnekin.

Jurgun Buffaloa? vastaan oli myös todella tasainen ja erittäin hyvä tasoinen ottelu joka lopulta erinäisten vaiheiden jälkeen päättyi Buffalon 2-1 voittoon jatkoajalla. Itse menin ensin 1-0 johtoon ja Jurguhan tasoitti viimeisellä minuutilla ja näin ollen ja:lle mentiin ja siellä sitten itse ylipelasin ja hain liikaa ratkaisua alivoimalla ja tämä kostautui kun kaveri pääsi läpi ja iski voittomaalin 1,2sekuntia ennen päätössummeria.
Maalivahdit oli molemmilla erittäin hyviä! Miller ja Rask ottivat huikeita higllight reel-torjuntoja läpi ottelun.
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Chicago 0 - 3 Dallas
Chicago 1 - 0 Dallas RL

Ensimmäisessä pelissä ei kyllä ollut meikällä oikein mitään jakoa ja kunnon maalipaikkojaan en tainnut saada kuin pari. Toiseen sitten lähdin todella puolustusvoittoisella taktiikalla ja peli olikin tasaisempi vaikka välillä vähän hätä meinasi tulla. Rankkareihin asti sain kitkuteltua ja siitä sitten tällä kertaa voitto.

Ekassa pelissä sain ne tärkeät ekat maalit aikaiseksi ja sitä kautta peli oli melko vapautunutta, oli tosiaan fiilis että peli oli kokoajan hallussa eikä paria yksittäistä paikkaa lukuunottamatta omalla alueella juuri hätää ollut. Ensimmäinen maali karvauksella kulmasta maalin eteen ja maali, toinen läpiajo ja kolmatta en tarkalleen muistakkaan.

Tuo jälkimmäinen peli sitten meni kuten hieman ounastelin ennen pelin alkua. Päätä hakattiin seinään, ylivoimiakin oli riittämiin peli ratkaista - muutaman hyvän paikan niillä sainkin luotua maalin eteen. Jatkoajalla lähdin hakemaan voittoa pelaamalla hieman riskillä, muttei natsannut. Viimeinen minuutti meni multa hieman ohi kun kaverini soitti juuri ovikelloa joten jouduin ~20sekunttia kuluttamaan aikaa oman maalin takana :D Rankkareissa olen ihan kohtalainen mutta tällä kertaa ei onnistunut.

Hyvät pelit jokatapauksessa ja liigan kolmas tila tällä hetkellä taitaapi olla hallussani joten siltä osin play-off pulkassa tällä hetkellä kiinni ollaan.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Jurgun Buffaloa? vastaan oli myös todella tasainen ja erittäin hyvä tasoinen ottelu joka lopulta erinäisten vaiheiden jälkeen päättyi Buffalon 2-1 voittoon jatkoajalla.

Juu kiitos vaan hyvästä matsista. Värikäs ottelu ja kaikki kolme kiintiömyllyäkin tuli ensimmäiseen erään, niissä oli Buffalo vähän alakynnessä. Muutenkin peliin lähtö oli todella vaikea ja vasta jälkimmäisellä puoliskolla sain luotua kunnolla maalipaikkoja. Raskilta hienoja koppeja mutta pelin komeimmaksi nostaisin Millerin venytyksen viimeisellä minuutilla kun torjui onetimer lämärin b-pisteen kaarelta. Tämän jälkeen pääsinkin vastahyökkäyksestä liruttamaan tasoitusken.

Mulla on ollut pientä taukoa tässä iltakoulun ja muun takia mutta tämän matsin jälkeen taas intoa löytyy, näiden takia tätä pelataan.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Harmi että katkes toi toinen, miksei noita vaan voi mitätöidä vaan pitää arpoa voittaja ?!

Jep... Koira juos niinku raketti ovelle kun postiluukku kävi --> verkkojohtoon koivet ja sen myötä xbox kyljelleen ja verkkojohto toki irtosi. Gj.

Voinee tuon kai ottaa jotenkin perus online gamena uusiksi tai jotenkin kikkailla?
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Jep... Koira juos niinku raketti ovelle kun postiluukku kävi --> verkkojohtoon koivet ja sen myötä xbox kyljelleen ja verkkojohto toki irtosi. Gj.

Voinee tuon kai ottaa jotenkin perus online gamena uusiksi tai jotenkin kikkailla?


Haha, kaikkea voi sattua :D

Muuten toimiva idea mutta näinköhän onnistuu se tuloksen muuttaminen liigaan...?
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Tänään tuli taas pelailtua ja kaksi tappiota kahdesta pelistä Munkkia vastaan.
Ihan hyviä pelejä oli mutta meikältä tarvittava terävyys puuttui ja kaverille ansaitut neljä pistettä. Eka matsi kaatui jäähyihin + huonoon viimeistelyyn ja toisessa olin kaksi ekaa erää viennissä joten 5-0 tappioasemasta ei enää viimeisessä erässä noustu. Piste per peli tahdesta ollaan nyt ikävästi jäljessä, 11 pelistä 8 pinnaa saldona. Kiitos matseista.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisko ketään pelaamaan päiväpelejä tässä n. parin tunnin sisään?

Muistaakseni Peteliuz oli pelannut yhteensä vain 4 peliä tähän mennessä, ja tuo määrä ei kyllä kuulosta kovin hyvältä... Tuollaista tahtia liigaa ei taaskaan saada ikinä päätökseen. :I
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Olisko ketään pelaamaan päiväpelejä tässä n. parin tunnin sisään?

Me vissiin ollaan matsit pelattu? Mutta itsekin parin tunnin päästä varmaan linjoilla.

Vielä pitäisi tiukasti metsästää viimeiset vastustajat pelaamaan. Jäljellä olisi iNiksin San Josea vastaan kerran, Mannyyn Rangersia vastaan kerran sekä Munkin Pittsburghia vastaan molemmat pelit jäljel.
Toivottavasti saisi nopeasti nuo altapois niin olisi oma osa hoidettu tässäkin liigassa.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Jos Jokelle pelit maistuu niin mulle passaa vaikka heti! Ilmoita yv:llä et millon käy niin viritän verkkopiuhan kohilleen.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Buffalosta tuli napattua 6-1 voitto. Ward piti meikäläistä pystyssä ja itsellä tuntui kerrankin uppoavan about joka paikasta, eli ois kyllä voinut peli mennä toiseenkin suuntaan.

Anaheimiä vastaan taas peli oli 3-3 jatkoajalla, kunnes yhteys jostain syystä katkesi ja minulle merkittiin 3-0 voitto. On tuo systeemi perseestä... Peli oli aika tylsä ja meikäläisen puolustus ihan tuuliajolla, tais tulla 5/6 maaleista perus takatolppa onetimereista.

Tulkaas joku nyt pelailemaan, vajaa pari tuntia olen linjoilla Carolinalla...
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ketään ottamaan matsia? Voin tulla onlineen n. klo 17.30 saakka... Ois kiva saada näitäkin pelejä vaihteeksi pelattua kunnolla lisää.

edit: Tänäänkin olis höntsäseuraa tarjolla n. klo 8-15.30. tulkaas nyt joku pelaileen vai ootteko muka kaikki töissä tms... ;)
 
Viimeksi muokattu:

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Seuraavan tunnin verran Dallas linjoilla ja mahdollisesti tänään illemmalla ~19-20 jälkeen. Siellä on muutama joka on pelannut huolestuttavan pieniä määriä pelejä jos ajatellaan liigan loppuun asti viemistä.. :(
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siellä on muutama joka on pelannut huolestuttavan pieniä määriä pelejä jos ajatellaan liigan loppuun asti viemistä.. :(

Näin on, jälleen kerran... Mikäli ei ihan lähipäivinä ko. pelaajien kohdalla ala reipasta muutosta tapahtua, täytyy rueta jakelemaan kengänkuvaa ja laittaa taas "haku päälle", jos löytyisi aktiivisempaa porukkaa.

Pari peliä tuli pelattua, ensin 2-3 takkiin Pittsburghille ja sitten tiukka 2-1 voitto LA:sta. Tuo ensimmäinen peli oli kyllä sitä tuttua vvv-sarjaa, eli voi vittu (kun) vituttaa. Kaverille annoin kunnon lahjamaalit ja omille jätkille ei maistu, rankkarit sitten kiinnostikin perinteisesti niinku kilo jotakin. LA:ta vastaan pyrin vaan puolustamaan kärsivällisesti kun tiesin että kikkakone-darkmanki vastassa, toimi ihan ok.

Loppuun vielä niukkaakin niukempi 1-0 jatkoaikavoitto Chicagosta. Jatkoajalla pääsin puolittaiseen 2-1 hyökkäykseen josta pienen sohlauksen jälkeen päästiin takanurkalta lyömään puolityhjiin.
 
Viimeksi muokattu:

Schadowan

Jäsen
Noniin ja eka online peli taas muutamaan viikkoon, kyllä tuo gamespeed on vaan niin jäätävän hidas, että muistin taas miksi näitä pelejä ei kauheasti ole jaksanut pelailla.

No kuitenkin, itse peli oli penaalin hallintaa alusta loppuun mulla parikolme myläkkää+ stollin hillolämäri, josta tuli maali. Oikeutettu tulos tuo 1-2 oli ehdottomasti. Vastustajalle propsit manuaalilätyn käytöstä, taisi olla ensimmäinen, joka sitä on mua vastaan käyttänyt. Ja kuten yleensäkin Penaalia vastaan, niin tulihan siellä pari ihan näyttävää suoritusta, tässä Carolinan veskarin torjunta vikassa erässä, yksi mun harvoista mestoista koko pelissä:
http://www.easports.com/media/play/video/18370250
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No kuitenkin, itse peli oli penaalin hallintaa alusta loppuun mulla parikolme myläkkää+ stollin hillolämäri, josta tuli maali. Oikeutettu tulos tuo 1-2 oli ehdottomasti. Vastustajalle propsit manuaalilätyn käytöstä, taisi olla ensimmäinen, joka sitä on mua vastaan käyttänyt. Ja kuten yleensäkin Penaalia vastaan, niin tulihan siellä pari ihan näyttävää suoritusta, tässä Carolinan veskarin torjunta vikassa erässä, yksi mun harvoista mestoista koko pelissä:
http://www.easports.com/media/play/video/18370250

Tuo "manuaalilätty" on hemmetin hauska nappi, ja sillä saa todella nättejä ja myös aitoon jääkiekkoon kuuluvia tilanteita aikaiseksi. Yleensä tosin syötöt menee minne sattuu, mutta kyllä sitä mielellään käyttää ja muutenkin yrittää pelata jääkiekon näköistä peliä, eikä pelkästään pelin ehdoilla hieroa menemään.

Vancouveriakin vastaan tosiaan tais tulla pelattua joku perus 1-3 tappio, ei meinaa ees muistaa kun oli sen verran paska peli omaan makuun. :) Kukin tavallaan kuitenki.

Meinaakos esim. Peteliuz tätä vielä pelata? Pelejä edelleen huikeat 4 pelattuna...
 

LUIGIRISSOTTO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp,Man City
Löytyisikö Rangerseille vastusta tässä aamupäivällä? Jos en ole online niin lähetä viesti GT: mannnyyy:lle, pelaan todennäköisesti jotai toista peliä sillä aikaan.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Meinaakos esim. Peteliuz tätä vielä pelata? Pelejä edelleen huikeat 4 pelattuna...

Kyllä ois tarkotus. Pahoittelut että pelejä ei ole kovin montaa vielä alla, tuo käynnissä olea EASHL:n Finnish Cup on vienyt nyt suuren osan peliajasta. Parhaat peliajat aamupäivästä iltapäivään, joten laitelkaa mielummin yv:llä tai tänne ilmoituksia mahdollisesta peliseurasta koska livessä en jaksa koko päivää turhan päiten roikkua.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä ois tarkotus. Pahoittelut että pelejä ei ole kovin montaa vielä alla, tuo käynnissä olea EASHL:n Finnish Cup on vienyt nyt suuren osan peliajasta. Parhaat peliajat aamupäivästä iltapäivään, joten laitelkaa mielummin yv:llä tai tänne ilmoituksia mahdollisesta peliseurasta koska livessä en jaksa koko päivää turhan päiten roikkua.

Tuohan se tuntuu joka ikisessä liigassa olevan ongelmana; liikaa EASHL-pelaajia. ;) Itse olen tosiaan täällä huudellut seuraa välillä ja äsken tulikin luigirisoton kutsuun vastattua.

Pelit tais päättyä Rangersille lopulta jotain 8-1 ja 7-1. Ekassa pelissä annoin pari maalia kun hätäilin puolustuksessa, ja toisessa maalissa koira hyppäs just syliin -> ohjaustatti ylöspäin eli pakki pisti hanat kiinni kun piti mennä pitämään maalia. :) Noh, Ward vaihtoon ja Legace whatever tilalle. Tämän jälkeen muistaakseen kavensin? Vaan eipä alkanut toisellakaan mokella hääppöisesti, vaan löi räpylällään(?) maalin sivulta liruneen kiekon itse maaliin. Tämän jälkeen vielä pari maalia ja peli oli 5-1 toisessa erässä. Erän lopulla sain vielä pyöritystä aikaiseksi ja tukun maalipaikkoja mutta ei maalinteko Carolinan pelaajia kiinnostanut. Kolmas erä meni lähinnä pelleilyksi.

Toisessa pelissä pääsin 0-1 vierasjohtoon, josta olikin sitten suunta vain alaspäin. En ollut ottanut ekasta pelistä opikseni vaan edelleen pääsi Rangers samalla tavalla maalille ajamalla tekemään maalin toisensa perään. Aika toimiva tuntuu olevan tuo sama kikka, ja viivalta ei tainnut Rangers vetää kertaakaan pelien aikana. Mutta ei siinä mitään, oma vika kun ei osannut ja malttanut puolustaa kunnolla. Ihmeelistä sinäänsä kun eilen puolustuspeli sujui hyvin.

Onnittelut voitoista, ja sori pelleilyt.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Jos nyt sattuu että sieltä alkaa paikkoja vapautumaan niin voisin tulla joukon jatkoksi. Itse ainakin voisin olla linjoilla useita kertoja viikossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös