Tulipahan sitten vielä Capseja vastaan pelattua iltamyöhällä viimeiset valssit. Aikamoista vääntöä ja puurtamista oli, Caps meni 1-0 johtoon YV:llä mutta sain pelin tasoihin muistaakseni vielä toisessa erässä a'la J. Lehtinen. Loppu pelistä mentiinkin melko tasatahtiin päästä päähän, kunnon maalintekotilanteet jäivät vähäisiksi poislukien kummallakin olleet tolppalaukaukset. Itse pääsin vielä kolmannen lopussa kaksi kertaa YV:lle, toisen jatkuessa vielä melkein minuutin jatkoajallakin - tuloksetta.
Peli oli huomattavasti fyysisin mitä itse olen pelannut, lähinnä kaverin ansiosta. Itse en tuota fyysistä peliä kauheasti osaa, enemmän keskityn siihen pelinrakentamiseen ja tilan pois viemällä puolustamaan. Peli päätyikin sitten rankkareille jossa Caps meni ensin johtoon, itse punnersin kolmannessa parissa tasoihin. Ratkaisuksi jäi sitten tekemäni maali jossa Varlamov syöksyi tiikerihypyllä kohti kiekkoa, mutta Starsin hyökkääjä vei kiekon juuri sopivasti vasemmalle puolelle josta kiekko lipui kontaktin jälkeen verkon perukoille.
Kaikenkaikkiaan ihan mukiinmenevä avaus Dallasilta, 6 voittoa (2x NSH, 1x BOS, 1x VAN, 1x PHI ja 1x WSH) ja vain 1 tappio (BOS). Maalisuhdekin on näyttänyt ihan hyvältä - jokaista takaiskumaalia kohti karvan yli 2 maalia itse tehtynä.
Olenko puusilmä vai ovatko nuo liigasta saatavat statistiikat todellakin vielä niin surkeat - ettei niitä voi tarkastella tarkemmin? Voisi ehkä kuvitella että vuosien aikana tähänkin asiaan olisi panostettu. Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu...?