Öö kai nuo pudotuspelit voi laittaa käyntiin vaikkei kaikkia pelejä ole pelattu? Eka kerta kun oon liigan GM ja tuosta pudotuspelihommasta ei oo kyllä mitään hajuakaan...
Öö kai nuo pudotuspelit voi laittaa käyntiin vaikkei kaikkia pelejä ole pelattu? Eka kerta kun oon liigan GM ja tuosta pudotuspelihommasta ei oo kyllä mitään hajuakaan...
TAI sitten voi miettiä olisiko millainen idea että potkii sellaiset pois jotka ovat jättäneet kesken liigan, mutta tässä käy niin että sijoitukset varmasti tulevat hieman muuttumaan.
Jos aiotte hankkia uudet pelaajat noiden potkittujen tilalle, niin täältä löytyy yksi, joka voi pelata vaikka kellon ympäri, kun opiskelutkin alkavat olla tältä vuodelta ohi...
Mitenkähän helvetissä tän kanssa nyt tehtäis että saadaan poffit käyntiin, oisko vaikka McJokke:lla ideoita?
Jos deadlineksi oli sovittu 30.4, niin eikös se ole helpointa että huomenna katsot 8 parasta ja siitä sitten playoff parit.
Pelit voit pelata lobbyn kautta tai sitten lisää vastustajan kaveriksi ja ottaa matsit "play a friend" vaihtoehdon avulla.
Toivottavasti saadaan jokin fiksu ratkaisu että päästään pelaamaan ihan tuon sarjasysteemin kautta niitä pleijareita...
-
Ainoa mahdollisuus tuossa taitaa olla tehdä niin, että katsoo ketkä on pleijaripaikalla ja sitten loput potkii pois. Tosin en tiedä onnistuuko noinkaan ja miten pahasti sotkee parit.
Olisiko MunkADunkilla aikaa pelata tänään?
Yksi matsi olisi pelaamataa utaNishun Dallasia vastaan. Olen tässä nyt yrittänyt haastaa ja laittaa viestiä siihen suuntaan, mutta ei kuulu vastausta. Taitaa olla kaverin kanssa offlinematsit menossa.