Xbox360: NHL 10 Kevätliiga (16 pelaajaa)

  • 13 559
  • 179

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Tosiaan eilen jo piti olla runkkari pelattuna ja pleijarit käynnissä mutta nyt on itellä sen verran kiirusta että menee huomisen puolelle että saan tsekattua 8 parasta. Laitan sitten vaikka tänne pleijariparit ja mikäli pelit lähtee pyörimään niin hyvä. Jos ei niin tosiaan sitten niistä viidestä pleijareista ulos jääneistä varmaan löytyy korvaajia... Tosiaan jää achievementit nyt haaveeksi kun pakko kai noi on kaveripeleinä pelailla poijes, eli älkää sitten huijatko tuloksissa vaan reilu henki! ;) On se vaan harmi ettei noista liigapeleistä tule sähköpostiin niitä statistiikkoja automaattisesti, olis mycket kätevämpää laittaa sitten tuloksia tänne copypaste-menetelmällä...

Siis eikö olisi vain paikallaan tehdä kyselykierros top kasilta että pelaavatko, jonka jälkeen monottaa kaikki muut ja pistää pleioffit käyntiin? Kun kerta jo tämä on venynyt rankasti näinkin pitkälle niin sillä tuskin ei enää kauheasti ole merkitystä jos siihen jokunen päivä tuhlaantuu?
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Joo, kyllä - pelasit kyllä hyvin. Samaan aikaan itsellä vähiin jäänyt pelaaminen näkyi ja ajatus pätki niin siinä lopputulos. Huomaa, että peliä olet paljon pelaillut, sen verran hyvin pienet yksityiskohdat on hallussa. Kuten mm. omia hermojani raastanut kiekontavoittelu tilanteessa vastustajan (lue:minun) pelaajan estäminen ja CPU:n antaa hakea kiekon, jne. :)

Samaan aikaan pakko myös sanoa että pelaat todella monipuolisesti hyökkäys suuntaan, sekin varmaan tahkoamisen tulosta. Noh, ehkä se tästä taas!
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Joo, kyllä - pelasit kyllä hyvin. Samaan aikaan itsellä vähiin jäänyt pelaaminen näkyi ja ajatus pätki niin siinä lopputulos. Huomaa, että peliä olet paljon pelaillut, sen verran hyvin pienet yksityiskohdat on hallussa. Kuten mm. omia hermojani raastanut kiekontavoittelu tilanteessa vastustajan (lue:minun) pelaajan estäminen ja CPU:n antaa hakea kiekon, jne. :)

Samaan aikaan pakko myös sanoa että pelaat todella monipuolisesti hyökkäys suuntaan, sekin varmaan tahkoamisen tulosta. Noh, ehkä se tästä taas!
Toi "estäminen" on pidemmän tuotekehityksen tulosta, kun olen kironnut jo kauan sitä, että korkeisiin dumppeihin on ihan turha mennä pakin kanssa ekana, kun sitä kiekkoa ei kuitenkaan saa haltuun vaan hyökkääjä tulee ja nappaa sen pois.
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Jep, se on kieltämättä todella rasittavaa myös. Kyl se vaan on jännä juttu että kun ei oo kauheesti pelaillu niin maalipaikat on vähissä, oon huomannu laskevan trendin tässä jo kotvan aikaa kun ei oo ollu aikaa/kiinnostusta pelata yhtä paljon ja intensiivisesti kuin aikaisemmin. Jotenkin sortuu ihan tajuttomaan mielikuvituksettomuuteen ja hakkaa ns. päätä seinään.

Tämä nyt ei suoranaisesti asiaan liity mutta olen ihmetellyt koko kauden miksi mun Dallasilla on kokoonpanossa selkee vaje (Ei siinä, en sen tarkemmin ole kiinnittänyt huomiota että ketä), oletuksena mulla on molemmissa YV:ssä samoja jätkiä ja ne pitää joka hemmetin kerta käydä muokkaamassa - muuten on jalat aivan puhki jatkuvasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös