Xbox360: NHL 10 Kevätliiga (16 pelaajaa)

  • 13 590
  • 179

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Tuota tuntuu käyttävän vaikka kuinka ja moni nykyään.

Meikäläinen ei oo noita omalla alueella kurvailuja kyllä huomannut muuta kuin joitain jenkkejä vastaan random-peleissä. Itse saatan keskialueelta lähteä omaan päähän pakilla menemään, mutta vain ja ainoastaan siksi ajaksi, että saan tuoreita jalkoja kentälle. Vittumaistahan se on pelata ylivoimaa kun kaveri pyörittää omassa päässä pakki-pakki syöttöjä. Varsinkin kun tietokoneohjaus ei karvaa laisinkaan.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meikäläinen ei oo noita omalla alueella kurvailuja kyllä huomannut muuta kuin joitain jenkkejä vastaan random-peleissä. Itse saatan keskialueelta lähteä omaan päähän pakilla menemään, mutta vain ja ainoastaan siksi ajaksi, että saan tuoreita jalkoja kentälle. Vittumaistahan se on pelata ylivoimaa kun kaveri pyörittää omassa päässä pakki-pakki syöttöjä. Varsinkin kun tietokoneohjaus ei karvaa laisinkaan.

Juurikin näin. Jos ilmenee, että tässä liigassa joku harrastaa tuota "ajanpeluuta" alivoimailla tai esimerkiksi johtoasemassa pelin loppupuolella, tulee kyllä armotta monoa. Toki omassa päässä saa pyöriä juuri Munkin mainitseman fresh legs -operaation ajan.

Nashvillestä tuli haettua 2-1 vierasvoitto. Tosin pelin loputtua tuli "you have lost connection to your opponent" - mites se nyt noin... Peli lagasi välillä ihan perkeleesti ainakin tässä päässä, mutta onneksi ei kuitenkaan suurinta osaa ajasta.

Ensimmäisessä erässä Erat vei Nashvillen 1-0 johtoon jo alle kahden minuutin pelin jälkeen. Carolina kilisteli tolppia kolmeenkin otteeseen avauserässä, ja aivan erän lopussa Nashvillellä oli nätti tilanne läpiajosta. Toisessa erässä Nashvillellä oli paremmat paikat,.Kolmannessa erässä tolppia kilisteltiin kertaalleen molemmissa päissä. Lopulta sain pelin tasoihin Sutterin läpiajosta, ja kun erää oli jäljellä 58 sekuntia, ratkaisi jälleen Carolinan suomalaiset pelin, tällä kertaa Ruutu läpiajosta. Hyvä peliä lagia lukuun ottamatta!


Illan päätteeksi nihkeä 1-0 voitto Capseista, jossa kyllä Capseilla oli huomattavasti enemmän paikkoja mutta eipä uponnut. Tämä peli tuntui jotenkin 10x nopeammalta kuin Nashville-matsi jostain syystä, ei meinannut välillä pysyä mukana. Meinas rueta vituttamaan kun meikäläisen AI-pelaajat napsii typeriä jäähyjä hyökkäyspäässä, ja pari kertaa "hienosti" kun Capsin kiekollinen ukko seisoo paikallaan kalastamassa jäähyä...
 
Viimeksi muokattu:

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Joo'o, hyviä pelejä tuli pelattua tänään. Viimeisen pelin katkeran tappion jälkeen ei jaksanut jäädä ottelun tähdistöä vahtaamaan, vaan sen sijaan boxi napsahti nopeaa kiinni :) Lopussa tuli virheitä kuin Kärpillä konsanaan, ja tietty vittumaisesti viimeisellä minuutilla johto-osuman värkkäsit.
 

LUIGIRISSOTTO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp,Man City
New york rangers tässä aamupäivän ajan valmiina pelailemaan, jos jollain on halua ottaa matsia niin lähettäkää viesti boxilla mannnyyy:lle, sillä pelailen odotellessa call of dutya
 

Schadowan

Jäsen
Meikäläinen ei oo noita omalla alueella kurvailuja kyllä huomannut muuta kuin joitain jenkkejä vastaan random-peleissä. Itse saatan keskialueelta lähteä omaan päähän pakilla menemään, mutta vain ja ainoastaan siksi ajaksi, että saan tuoreita jalkoja kentälle. Vittumaistahan se on pelata ylivoimaa kun kaveri pyörittää omassa päässä pakki-pakki syöttöjä. Varsinkin kun tietokoneohjaus ei karvaa laisinkaan.

Joo, ei Jatkoajan liigoissa ole noita näkynyt, hyvä niin. Ehkä vittumaisinta mitä vastustaja voi tehdä, ja niin helppoa kaiken lisäksi. Mutta kyllähän sitä voiton eteen tekee kaikkensa vai mitä...Itse välttelen kaikkea taaksepäin luistelua/yhdellä kaverilla pyörimistä, mutta kukin tyylillään.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Illan päätteeksi nihkeä 1-0 voitto Capseista, jossa kyllä Capseilla oli huomattavasti enemmän paikkoja mutta eipä uponnut. Tämä peli tuntui jotenkin 10x nopeammalta kuin Nashville-matsi jostain syystä, ei meinannut välillä pysyä mukana. Meinas rueta vituttamaan kun meikäläisen AI-pelaajat napsii typeriä jäähyjä hyökkäyspäässä, ja pari kertaa "hienosti" kun Capsin kiekollinen ukko seisoo paikallaan kalastamassa jäähyä...

Normipeli Capseilta, eli maalin peli. Mitä tulee tuohon AI-pelaajan koukkimiseen. Päätin antaa AI:n kokeilla riistoa, kun kerran annoit AI:n hoitaa myös flipdumppien noudon.

Tänään sitten tulikin kaksi voittoa Rangersia vastaan. Ei välttämättä ansaittuja tai kauniita voittoja, mutta pisteet kelpaa tämän alkutaaperruksen jälkeen ihan millä tavalla tahansa saatuna. Ja maalejakin tuli, joskin Rangers pääsi useammin yksin läpi, kun muut jengit yhteensä. Onneksi ei tänään uponnut.

Joo, ei Jatkoajan liigoissa ole noita näkynyt, hyvä niin. Ehkä vittumaisinta mitä vastustaja voi tehdä, ja niin helppoa kaiken lisäksi. Mutta kyllähän sitä voiton eteen tekee kaikkensa vai mitä...Itse välttelen kaikkea taaksepäin luistelua/yhdellä kaverilla pyörimistä, mutta kukin tyylillään.
Ei kauheesti ole näkynyt tosiaan. Itseäni vituttaa yli kaiken nämä vähän turhankin yleiset maalin edessä mahallaan makaajat.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaihteeksi jatkoaikahäviö, tällä kertaa vastassa penaali ja Carolina. Kiitos peleistä.

Päivän (manuaali)lättyvideo:
http://www.easports.com/media/play/video/17600776

Jees, kiitos matsista myös. Pitikin tulla tänne hehkuttaan että oli pirun nätti maali tuo, meikäläisen makuun ainakin! Manuaalilätty just eikä melkeen kohilleen. Aika tasainen vääntö tais olla, kumpaan suuntaan vaan olis voinut kääntyä. Onneksi ei kuitenkaan rankkareille asti menty... Pari kertaa tuli puolustuksessa koomailtua oikein urakalla, josta iskitkin 2-1 johtomaalin. Onneks sain pelin vielä tasoihin, ja jatkoajalla sitten pomppu maalin eteen ja siitä yläpeltiin. Nyt on pelit kulkeneet ihan jees.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Eilen pelit Tampa Bayta vastaan. 2-1 ja 1-2. Ekassa matsissa tein voittomaalin 0.2 sekkaa ennen loppua.

Tänään pelit Nashvillea vastaan. Ekassa nousu 0-2 (2. erän jälkeen) tappiolta 3-2 jatkoaikavoittoon ja toisesta matsista irtosi 4-0 voitto.

Osaisiko joku kertoa, että kun matsin alussa käyn säätämässä joukkueen taktiikoita, niin millä perhanaalla ne sää tallentumaan sen matsin ajaksi. Ekassa matsissa huomasin katsoa nuo uudestaan toisella erätauolla ja siellähän ne alkuperäiset taas oli. Tokassa matsissa vaihdoin ne neljään kertaan takaisin sinne, kun oli vaihtuneet originaaleihin.

Olen vielä hetken päästä linjoilla, joten pistäkääpä haastetta tulemaan.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osaisiko joku kertoa, että kun matsin alussa käyn säätämässä joukkueen taktiikoita, niin millä perhanaalla ne sää tallentumaan sen matsin ajaksi. Ekassa matsissa huomasin katsoa nuo uudestaan toisella erätauolla ja siellähän ne alkuperäiset taas oli. Tokassa matsissa vaihdoin ne neljään kertaan takaisin sinne, kun oli vaihtuneet originaaleihin.

Kuulostaa kyllä vähän oudolta. Itse en ole tällaista huomannut vaan kyllä ne taktiikat ovat pysyneet mitkä olen laittanutkin. Yleensä kyllä vaihtelen ne ihan lennossa D-padilla enkä päävalikon kautta.

Oot kuitenkin hermostuksissasi hakkanut kaikkia nappia ja siinä on sitten taktiikatkin menneet miten sattuu... ;)
 

make-88-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kuulostaa kyllä vähän oudolta. Itse en ole tällaista huomannut vaan kyllä ne taktiikat ovat pysyneet mitkä olen laittanutkin. Yleensä kyllä vaihtelen ne ihan lennossa D-padilla enkä päävalikon kautta.

Oot kuitenkin hermostuksissasi hakkanut kaikkia nappia ja siinä on sitten taktiikatkin menneet miten sattuu... ;)

Itse huomasin saman ongelman kahdessa ensimmäisessä pelissä jonka pelasin tämän jälkeen en viitsinyt enään valikon kautta taktiikoita rukata, vaan ennen kuin kiekko tippuu jäähän laitan lennosta ohjaimella kyseisellä nuolinäppäimillä.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Itse huomasin saman ongelman kahdessa ensimmäisessä pelissä jonka pelasin tämän jälkeen en viitsinyt enään valikon kautta taktiikoita rukata, vaan ennen kuin kiekko tippuu jäähän laitan lennosta ohjaimella kyseisellä nuolinäppäimillä.
Kyllä mäkin ne yleiset taktiikat osaan niillä nuolilla säädellä ja siitä ei olekaan kyse, vaan nimenomaan ketjukohtaisista taktiikoista.

Eli milläs perhanaalla ne ketjukohtaiset/yv/av taktiikat säädetään lennosta?
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Dallasilla lähtisin leikkiin mukaan kun paikka oli vapaana - salasanan tarvitsisi että pääsisi geimeihin mukaan! Jos joku sen ystävällisesti laittaisi viestillä täällä jatkiksessa :)

GT: utaNishu = Dallas Stars
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Kyllä mäkin ne yleiset taktiikat osaan niillä nuolilla säädellä ja siitä ei olekaan kyse, vaan nimenomaan ketjukohtaisista taktiikoista.

Eli milläs perhanaalla ne ketjukohtaiset/yv/av taktiikat säädetään lennosta?

Ei vaan pysy tallessa vaikka kuinka vaihtaa. Äskön hävisin Anaheimille 2-1 ja olin sopivasti käyttänyt katkoni, joten en saanut loppukirin aikana yv-viisikolle aikalisää, vaan kentällä oli 5 ukkoa, jotka olivat kuin tervassa.

Toinen peli sitten jäätyikin 0-0 tilanteessa kun Anaheim otti jäähyn. Meniköhän voitto jommallekummalle. Todennäköisesti Anaheimille, koska mulla peli vaan jäätyi paikoilleen.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tässä liigassa vielä paikkoja vapaana? Vasta olen aloittanut livepelaamisen, joten ihan hallussa ei ole kaikki kuviot. Minnesota on vissiin vapaa, joten otan sen. Pistäkää joku salasana vaikka yv:llä.
GT: Gellneri
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Tulipahan sekin savotta sitten startattua. Ensin Phillyä vastaan vääntö jossa kontrolloin kiekkoa aika paljon. Johdin peliä pitkälle 2-0 lukemin mutta peli taisi päättyä loppupeleissä minulle 4-1. Sen jälkeen kaksi perättäistä ottelua Predatorseja vastaan. Molemmista onnistuin raapimaan voiton. Nashville kamppailut olivat tiukkaa vääntöä vaikka toisessa pelissä lukemat pääsivätkin repsahtamaan minulle 5-2, ensimmäisen päättyessä minulle 3-2. Loui Eriksson ja wanha kunnon Modano ovat olleet takuu varmoja pistenikkareita tähän mennessä. Lehtosen Kärppäkin on ollut "Antsaa" lainatakseni Kärppä. :)

Sivuhuomiona peli kaatui kertaalleen Nashvilleä vastaan, mutta se peli mitätöitiin ja päästiin aloittamaan uusi alusta. Hieno homma.

Hyvää peliä jokatapauksessa tähän asti! Tärkeitä voittoja heti alkuun ;)


Edit. Täsmennettäköön nyt vielä että kaikki tämä jargoni koski Dallasia.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Nashville kamppailut olivat tiukkaa vääntöä vaikka toisessa pelissä lukemat pääsivätkin repsahtamaan minulle 5-2, ensimmäisen päättyessä minulle 3-2. Loui Eriksson ja wanha kunnon Modano ovat olleet takuu varmoja pistenikkareita tähän mennessä. Lehtosen Kärppäkin on ollut "Antsaa" lainatakseni Kärppä. :)

Suurin ongelma itselläni on se, että ylivoimat tuntuvat välillä hyödyttävän vastustajaa enemmän kuin itseäni. Toisessa pelissä taisit kolme maalia tehdä alivoimalla. Erittäin hyvin myöskin vältit mailannostoja, mikä söi aika hyvin miestä ja tuhosi pelitapani. Kiitokset peleistä.

Sivuhuomiona peli kaatui kertaalleen Nashvilleä vastaan, mutta se peli mitätöitiin ja päästiin aloittamaan uusi alusta. Hieno homma.

Minulla kaatui koko boksi, varmaan mitätönti liittyi siihen? Hyvä että joskus näinkin, eikä tuomita suoraan kolmen maalin voittoa toiselle. Tietty olisi voinut olla minun etu koska olin tappiolla...
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Boston linjoilla reilun n. varttitunnin päästä, joten olisi mukava saada vaikka muutama matsi pelattua.

Eli linjoille vaan haastetta laittamaan sellaiset jotka ei ole vielä Bruinseja kohdannut.
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Suurin ongelma itselläni on se, että ylivoimat tuntuvat välillä hyödyttävän vastustajaa enemmän kuin itseäni. Toisessa pelissä taisit kolme maalia tehdä alivoimalla. Erittäin hyvin myöskin vältit mailannostoja, mikä söi aika hyvin miestä ja tuhosi pelitapani. Kiitokset peleistä.

Joo niin taisin, alko siinä vähän maistumaankin jossain kohtaa että selkäranka ehkä saattoi napsua. :)


Minulla kaatui koko boksi, varmaan mitätönti liittyi siihen? Hyvä että joskus näinkin, eikä tuomita suoraan kolmen maalin voittoa toiselle. Tietty olisi voinut olla minun etu koska olin tappiolla...

Joo niin se mullakin kaatu koko laite, sen jälkeen tuli rosteripäivitykset itselle ainakin - oiskohan liittynyt jotenkin aiheeseen?
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Boston linjoilla reilun n. varttitunnin päästä, joten olisi mukava saada vaikka muutama matsi pelattua.

Eli linjoille vaan haastetta laittamaan sellaiset jotka ei ole vielä Bruinseja kohdannut.

Hyvät väännöt oli DAL vs. BOS - hiukan otti hermoon kun siitä etunurkasta meni ekassa pelissä se sun johtomaali - ja sen seurauksena alkoi myöskin v_ttamaan parit kerrat kun kalastit pitkän kiekon pienellä viattomalla aikailulla .. :) Kiitti peleistä eniveis.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noniin elikkäs liiga täynnä, pelaajia 16/16. Näillä mennään, ellei ala epäaktiivisuutta esiintymään. ;) Itse koitan tänään illalla päästä taas pelailemaan kun ei ole muutamaan päivään tullu oltua linjoilla menojen vuoksi.
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Tulipahan sitten vielä Capseja vastaan pelattua iltamyöhällä viimeiset valssit. Aikamoista vääntöä ja puurtamista oli, Caps meni 1-0 johtoon YV:llä mutta sain pelin tasoihin muistaakseni vielä toisessa erässä a'la J. Lehtinen. Loppu pelistä mentiinkin melko tasatahtiin päästä päähän, kunnon maalintekotilanteet jäivät vähäisiksi poislukien kummallakin olleet tolppalaukaukset. Itse pääsin vielä kolmannen lopussa kaksi kertaa YV:lle, toisen jatkuessa vielä melkein minuutin jatkoajallakin - tuloksetta.

Peli oli huomattavasti fyysisin mitä itse olen pelannut, lähinnä kaverin ansiosta. Itse en tuota fyysistä peliä kauheasti osaa, enemmän keskityn siihen pelinrakentamiseen ja tilan pois viemällä puolustamaan. Peli päätyikin sitten rankkareille jossa Caps meni ensin johtoon, itse punnersin kolmannessa parissa tasoihin. Ratkaisuksi jäi sitten tekemäni maali jossa Varlamov syöksyi tiikerihypyllä kohti kiekkoa, mutta Starsin hyökkääjä vei kiekon juuri sopivasti vasemmalle puolelle josta kiekko lipui kontaktin jälkeen verkon perukoille.

Kaikenkaikkiaan ihan mukiinmenevä avaus Dallasilta, 6 voittoa (2x NSH, 1x BOS, 1x VAN, 1x PHI ja 1x WSH) ja vain 1 tappio (BOS). Maalisuhdekin on näyttänyt ihan hyvältä - jokaista takaiskumaalia kohti karvan yli 2 maalia itse tehtynä.

Olenko puusilmä vai ovatko nuo liigasta saatavat statistiikat todellakin vielä niin surkeat - ettei niitä voi tarkastella tarkemmin? Voisi ehkä kuvitella että vuosien aikana tähänkin asiaan olisi panostettu. Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu...?
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tulipas tätäkin pikku tauon jälkeen pelattua ja aaaargh mitä pelejä olikin.

Ensin 3-0 kuokkaan Bostonilta. Ensimmäinen erä oli täysin Bostonin ja Ward piti meikäläisen Carolinaa pystyssä. Toinen erä taas oli mielestäni Carolinan mutta eipä maaleja tullut siinäkään, lopussa vielä Bergeronilla(?) läpiajo mutta Ward pelasti taas. Kolmannessa erässä sitten otin liikaa jäähyjä ja alivoimalla hölmöilin (heittäytymisiä, turhia sellaisia) oman maalin edustalla kun pelkästin Charan kanuunaa ja sieltä joku kävi sitten irtokiekon sutimassa reppuun. Tämän jälkeen vielä helpohko riparimaali ja game over. Hyvä matsi oli kuitenkin, vitutti silti. :)

Sitten 1-2 tappio rankkareissa Dallasille. Ihan jees peli tämäkin, tosin taas kerran jäi nuo rankkarit ketuttamaan, paskaa... Kaveri käytti aika paljon lämärisyöttöä rännin kautta, vink vink muille pelaajille. ;D Ajoittain vähän turhan paljon pyörimistä ja kaartelua omaan makuun mutta eiköhän kaikkia ärsytä pelissä vähän eri asiat.

Kiitos peleistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös