Mainos

Xbox360 NHL 09 HC Jatkoaika

• 42 169
  • 537

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Pukkarissa odotellaan lisäpelejä.
Itse tulen varmaan taas linjoille jahka olen selvinnyt matsista himaan, toivottavasti saadaan peliä aikaiseksi silloin.

Pelikirjaa odotellessa.... Pelipaikoilla ei ole kovinkaan paljon väliä (siis niillä, mitä tänne on ilmoitettu) vaan kaikki saavat varautua pelaamaan kaikilla paikoilla.

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jooh, tuota.. offensive d jätkällä ei sitten kannata yrittää sentteriä pelata. En tiiä mikä aivokooma se oli, mutta vastedes keskityn puolustajana pelaamiseen.

Oisko joku systeemi tänne kova, että huudellaan etukäteen peliseurat ja pelipaikat, niin sais noita 6 vs 6 matseja? Tuntuu että tällä hetkellä ainoo keino päästä pelaa, on odotella kyllästymiseen asti dressing roomissa, ja sitten lopulta pääsee 2vs2 nyhjäykseen.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jooh, tuota.. offensive d jätkällä ei sitten kannata yrittää sentteriä pelata. En tiiä mikä aivokooma se oli, mutta vastedes keskityn puolustajana pelaamiseen.

Oisko joku systeemi tänne kova, että huudellaan etukäteen peliseurat ja pelipaikat, niin sais noita 6 vs 6 matseja? Tuntuu että tällä hetkellä ainoo keino päästä pelaa, on odotella kyllästymiseen asti dressing roomissa, ja sitten lopulta pääsee 2vs2 nyhjäykseen.

Joo, siihen olis hyvä jotain keksiä mutta minkäs teet? Ei oikein mitään paitsi että kirjoittamaton sääntö jos kirjoitetaan että jos/kun kone hakee 2vs.2 pelin niin toinen ymmärtää jos joku lähteekin pois? Toiset kuitenkin haluaa välillä pelata niitä "nyhjäyksiä".

Oliskos siellä väkee nyt linjoilla? Kerhon peli alkaa vasta klo 19.30 joten siihen asti voisin pelata...

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täytynee tulla itsekin silloin linjoille. Vähän aikaa sitten tuli pelattua yksi peli jossa voitettiin Finnish Hockey Revolutionin porukka hienosti 3-1, vaikka oltiin vielä kahden erän jälkeen tappiolla 0-1. Jollain käsittämättömällä tuurilla onnistuin taas tehoilemaan 1+1.

Ja hei... Eka peli mulla kenttäpelaajana 0+1. On siinä harjoteltavaa vielä. Ja älkää peljästykö, en tuu sotkeen teidän kuvioita, oon aina maalissa kyllä kun vaan on porukkaa sillain mukana etä siellä on järkee seistä :)

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Tulen tän helvetin Suomen Pelkokertoimen jälkeen, joka eukon on pakko katsoa. Eli n. klo 21, silloin verkko heiluu!!!

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulen tän helvetin Suomen Pelkokertoimen jälkeen, joka eukon on pakko katsoa. Eli n. klo 21, silloin verkko heiluu!!!

Mä tulen kans tän helvetin Kerhon peli jälkeen joka mun on pakko kattoo, sillon ei meidän päässä heilu.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Laitoin tosiaan viestiä ja paikkana taidan pelailla oikeaa puolustajaa, jos nyt oikein muistin. Tunnus on Joretus. Josko joukkueeseen tarvitaan hyvin liikkuvaa puolustajaa, niin täältä löytyy perusvarma puolustaja, joka rightina tuo vaihtoehtoja yv:llekkin.

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Oletkos Velho minut unohtanut aivan totaalisesti listoilta?
Kyllä jatkoajan 08 viimeisen sm-turnauksen mestari varmaan porukkaa mahtuu?

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Kerrassaan mahtava tämä uusi ominaisuus!

Koko eilisen päivän kun tahkosi, alkoi myös pelikin pikkuhiljaa kulkemaan. Alkuun oli jatkuvasti hirveetä sähellystä, ja tuntui, että olin vain kaikkien tiellä, mutta iltapäivästä alkoi homma toimimaan ihan kelvollisesti, ja muutamassa pelissä merkkautin kelpo tehot 4+6. Meillä alkoi ylivoimatkin pyörimään jo varsin mallikkaasti, ja maaleja syntyi hyvällä prosentilla.

Luultavasti tänään iltasella olen taas linjoilla joskus klo 22 pintaan.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oletkos Velho minut unohtanut aivan totaalisesti listoilta?
Kyllä jatkoajan 08 viimeisen sm-turnauksen mestari varmaan porukkaa mahtuu?

Mä unohdan kaikki enkä ketään :)

Laita mulle kaveripyyntö niin laitan kutsua kerhoon tuleen vai ollaanko me jo xbox-kavereita? Kato kun oon unohtanu...

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Terminatori voi kohta tulla Liveen taklaamaan, tappelemaan ja yleisesti sikailemaan! Josko se alkais kohta sujumaan tämäkin..

EDIT: Niin ja tämä koira nyt sitten yrittää oppia uusia kontrolleja joten se voi hiukan näkyä pelaamisessa. Kyl mää kuitenki sen lättysyötön jo muistan!

Viimeksi muokattu:

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Tuun nyt linjoille, et jos joku saa mut joukkueeseen niin täällä oltas valmiit taistoon.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ässät vs Pelicans
  • 2.04
  • 4.40
  • 3.30
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy