Xbox360 NHL 09 HC Jatkoaika

  • 41 525
  • 546

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Kolmas erä käynnistyy, hetken päästä JiVe ja minä ilmestytään pukkariin.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näyttää nuo sentterin paikat olevan suosiossa.. voisin kokeilla pakkina, tuntu ainakin puolustaminen olevan hauskaa tekoälyä vastaan.

GT: decireko
pron nimi: Jaakko Vasara (offensive d)
paikka: oikea puolustaja

Laitoin wicci:lle friend invin.


Kiitos MikkoT, mukana ollaan.
 
Viimeksi muokattu:

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Näyttää nuo sentterin paikat olevan suosiossa.. voisin kokeilla pakkina, tuntu ainakin puolustaminen olevan hauskaa tekoälyä vastaan.

GT: decireko
pron nimi: Jaakko Vasara (offensive d)
paikka: oikea puolustaja

Laitoin wicci:lle friend invin.

Pistän Inviteä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Minulle kans saa laittaa kutsua tulemaan.

Gamertag: MaZa80
Pelipaikka: Oikea laitahyökkääjä
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Minulle kans saa laittaa kutsua tulemaan.

Gamertag: MaZa80
Pelipaikka: Oikea laitahyökkääjä

Mä laitan sulle kohta puoliin kutsua tulee.


Koko yönä en oo kunnolla nukkunu kun oon miettiny että mikä on Grizzlen koneessa vialla :) Onneks nyt on ongelmat ohi.
 

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Koko yönä en oo kunnolla nukkunu kun oon miettiny että mikä on Grizzlen koneessa vialla :)

Hah! Siinä on asialle omistautunut GM.

Muistaakseni yritin MaZa80:lle laittaa inviteä yöllä, mutta ei skulannut. Yritetään uusiksi.

Löytyykös muuten peliseuraa näin aamuisella? :)
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Hah! Siinä on asialle omistautunut GM.

Muistaakseni yritin MaZa80:lle laittaa inviteä yöllä, mutta ei skulannut. Yritetään uusiksi.

Löytyykös muuten peliseuraa näin aamuisella? :)

Maza80 on jo mukana, se on siis hoidettu. Mä tuun pelaan about tunnin päästä, pitää käydä kaverille kehumassa uutta peliä ;)
 

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Hyvä peli Jargonin ja lake79:n kanssa, kiitoksia. Mielikuvituksellista hyökkäämistä ja hyvä puolustus. :)
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
EDIT : #16 näköjään löytyi jonkun toisenkin selästä, mutta allekirjoittanut ei varmasti tule sitä vaihtamaan sillä olen jo F-junnuista saakka pelannut sillä numerolla!
Jaahas. Mullahan se 16 komeilee myös selässä, enkä mielellään sitä vaihda. Pitkää tikkua?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jaahas. Mullahan se 16 komeilee myös selässä, enkä mielellään sitä vaihda. Pitkää tikkua?

Onko Peltosen mukaan?

EDIT: Tai vittu pidä numeros ko te hyökkääjät oletta kaikki niin saatanan itsekkäitä ;) Heittäkääpä sitten mulle joku ei-niin-suosittu ja mahdollisimman gooni-mainen numero?
EDIT2: Ihan kelpo ehdotus, mutta saatan kuitenkin mennä Tootoomaisesti numerolla #22. Ite pelistä. Tykkään sit aika paljon nousta pakilla jos näyttää olevan tyhjää tilaa et yrittäkää vähän katella sen mukaan että joku vähän varmistelis sit alempana. JA varmaan jos on esim vika minuutti pelistä ja ollaan tappiolla niin kannattee melkein kaikkien vähän riskillä hakea tilanteita?
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Noilla pelipaikoillahan ei muuten loppujen lopuks oo mitään väliä... Joten saatan sit joskus kyllä kun on vaan yks mun lisäks pelaamassa niin intoutua tuleen kentälle. Tylsä kun ei voi kaveria auttaa maalista käsin.

Vimpelille kiitokset kuitenkin pelistä, ikävä kyllä en saanu nollaa pidettyä.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Ensi viikolla saan pelin ja voisin tulla mukaan joukkueeseen, jos mahtuu vielä. Paikalla ei niin väliä, onko toiveita? Voisin olla vaikkapa toinen puolustajista tai sitten tuo vasen laita. En kyllä maalivahdiksi ala, niin traumaattiset kokemukset omalta maalivahdin uralta...
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko Peltosen mukaan?

EDIT: Tai vittu pidä numeros ko te hyökkääjät oletta kaikki niin saatanan itsekkäitä ;)
Tattista vaan! Eikä ole Peltosen mukaan, vaan Säilynojan Keken, joka oli pentuna se oma "idoli". Vili tulee etunimestäni.

PS: pelaako moni ihan omalla nimellä liigassa? Itse pelaan.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ensi viikolla saan pelin ja voisin tulla mukaan joukkueeseen, jos mahtuu vielä. Paikalla ei niin väliä, onko toiveita? Voisin olla vaikkapa toinen puolustajista tai sitten tuo vasen laita. En kyllä maalivahdiksi ala, niin traumaattiset kokemukset omalta maalivahdin uralta...


Eiköhän sinne mahdu, 50 taitaa olla maksimi. Ilmottele kun on peli hallussa niin lisäillään ja katotaan sulle pelipaikkaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Omalla nimellä tulee jauhettua joo.

5-0 tukkaan otettiin, eipä voinut mitään ylivoimaisen vastuksen edessä. Tää pelaaja lähtee Poriin peliin, koittakaahan pärjäillä.
 

Jake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä voisin tulla kans mukaan. Peliä en ole saanut vielä, kun ei Oulun gigantista ole peliä saanut. Toivottavasti niitä olisi siellä tänään. Pelipaikaksi kelpaa mikä tahansa, jos hyökkääjiä on liikaa niin pakin paikkakin kelpaa. Mites se pelaajan kans sitten on? Pitääkö pelaaja tehdä itse joukkuetta varten tiettyjä painotuksia käyttäen ja omalla nimellä? Gamertag:DevilJake79.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Pikkuhiljaa alkaa onnistua tämä pelaaminen. Ekas ottelus kaks turhaa jäähyä, mutta onneks kaveri teki sit AV maalin ja toisen jäähyn aikana vastustaja otti jäähyn. Noin 10taklausta tulee allekirjoittaneelle per peli ja tappelut olen tähän mennessä kaikki voittanut. Lämärin voimakkuussa on 83 mutta tarkkuus jotain 55-60 niin aika turhalta tuntuu edes yrittää maaleja tällä pelaajalla.
 

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Pari viimeistä peliä mennyt henkilökohtaisesti kyllä aika heikosti. Pitänee varmaan alkaa kasvattamaan pelaajan lihasmassaa, että pysyisi pystyssä siellä kentältä. Mistä tuota online-hahmoa pystyi muokkailemaan ja vaikuttaako se myös offline hahmoon?

Nyt Areenalle ja pelin jälkeen taas varmaan mukana.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensimmäiset kaksi ensiintymistä HC Jatkoajan riveissä takana hyvillä fiiliksillä. Ensimmäinen peli oli aikamoista hakemista ja siinä tulikin tukkaan maalein 1-2, mutta toisessa pelissä oma ja joukkuuen peli kulkikin jo paremmin ja tuloksena oli 3-1 voitto. Toisessa pelissä onnistuin jopa kaksi kertaa maalinteossa pakin paikalta, vaikka molemmat olivatkin aikamoisia onnenkantamoista; Ensimmäinen oli löysä lämäri siniseltä jonka veskari onnistui jotenkin imaisemaan ja toinen taas pelkkä heitto maalille reboundia tai ohjuria hakien joka pomppasi pakin kautta maalivahdin yli ja siitä maaliin. Helvetin hauskaa oli, pakko myöntää.

Terveisin oman elämänsä Ray Bourque,
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Pikkuhiljaa alkaa onnistua tämä pelaaminen. Ekas ottelus kaks turhaa jäähyä, mutta onneks kaveri teki sit AV maalin ja toisen jäähyn aikana vastustaja otti jäähyn. Noin 10taklausta tulee allekirjoittaneelle per peli ja tappelut olen tähän mennessä kaikki voittanut. Lämärin voimakkuussa on 83 mutta tarkkuus jotain 55-60 niin aika turhalta tuntuu edes yrittää maaleja tällä pelaajalla.

Hyvä että joukkueessa on poliisi joka puolustaa omia "tähtipelaajia" ;)

Justiinsa Vimpelin kanssa tehoiltiin 4-1 voitto jostain toisesta suomalaisporukasta, peli kulki ja tehoja tuli molemmille mukavasti. Allekirjoittaneelle 3+1 ja Vimpelille 1+3. Pukkarissa odotellaan lisäpelejä.
 

Mige

Jäsen
Hyvä että joukkueessa on poliisi joka puolustaa omia "tähtipelaajia" ;)

Justiinsa Vimpelin kanssa tehoiltiin 4-1 voitto jostain toisesta suomalaisporukasta, peli kulki ja tehoja tuli molemmille mukavasti. Allekirjoittaneelle 3+1 ja Vimpelille 1+3. Pukkarissa odotellaan lisäpelejä.
Kertokaapas kun ootte ottamassa lisää pelejä, niin tuikkaan nettipiuhan xboxiin kiinni ja tuun sinne pelailemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös