mites tossa saadaan peliä aikaiseksi? mä olisin valmiina kehiin parin minuutin päästä. Ei kai tässä pidä alkaa ettimään manuaalia? ;)
Menemällä sinne EASHL-valikon alla olevaan Dressing Roomiin.
Varsin hölmöä, ettei tuossa taida mistään nähdä ketkä kaikki joukkuetovereista ovat linjoilla. Viime vuonnakin tuossa liigan valikossa näki kätevästi, mutta tässä sitten esmes tuo My Club ei sitä näytä.
Laitatko Velho (tai joku muu jolla on siihen oikeudet) meikäläiselle kutsun uudestaan, tällä kertaa gamertagilla R1kuu (eli kahdella u-kirjaimella yhden sijasta), sillä tein uuden tilin tämän jengin takia, kun tuolla toisella gamertagilla tuli jo liityttyä kaveriporukan joukkueeseen eilen, eikä kahdessa joukkueessa yhtä aikaa oleminen onnistu. Pelipaikkana siis vasen puolustaja.
Mie voisin tulla roikkumaan kanssa, heti kun saan kutsun joukkueeseen :P On toi maar vaan niin koukuttava peli, #jatkoaikalaisten kanssa jauhettu kolmisen tuntia putkeen tätä ja ei vaan malta lopettaa! Loistavaa!
NYT PELIÄ!!!!!!!!
NYT PELIÄ!!!!!!!!
Niin, minne se kutsu oikein tulee? Itse en ole ainakaan mitään kutsua huomannut, vaikka Velho se on jo laittanut.Mä sulle yhen kutsun jo laitoin... Laitetaan kohta uus. Ja voiskos joku vähän opastaa miten se otetaan vastaan kun joillekin se ei ole täysin selvä. Tuleeko se kutsu ihan normiviestinä vai ei?
Ja hei, kumpaan ylänurkkaan ne aina koittaa vetää??
Eli oikeata tattia kun painaa, niin näkyy kutsu.Niin, minne se kutsu oikein tulee? Itse en ole ainakaan mitään kutsua huomannut, vaikka Velho se on jo laittanut.
Eli oikeata tattia kun painaa, niin näkyy kutsu.
Olen nyt joukkueessa, mutta pukukopissa ei näyttänyt olevan ketään. Pitäisikö sopia joku aika jolloin aloitetaan vai pitääkö päivystää?
Sunnuntaina pääsen itse vasta linjoille, gamertag purezone33.
Mulla meinaa käpy pikkuhiljaa palaa ton joukkueeseen liittymisen kanssa... En vain nää missään mitään kutsua vaikka Velho sen on mulle heittänyt, voisko joku jeesiä tälläistä apinaa?