Pari hyvää peliä pelattiin. Vika oltais varmaan voitettu, mutta pari helppoa lirahti omaan päähän. ;) No ei vaiskan. Toivottavasti wicci ei vedä hernettä sieraimiin, kun sivullekirjoittanut soittaa poskeaan pelin aikana. Ainakin toistaiseksi on tuntunut ottavan palautteen vastaan ihan huumorilla, niin kuin pitkääkin ja kuitannut takaisin, kun on tullut paikka (ja niitähän riittää).
Tuli taas tahkottua melkein aamusta asti tätä peliä. Kaksi omaa maalia joten pahoittelut siitä Velholle! Aika hukassa oon välissä tuolla omassa päässä, mutta pyrin lähinnä siihen että seisoskelen maalilla ja annan poikkaria kaikelle liikkuvalla. Velholla jos olis vinkkejä et miten kannattais siinä maalin edessä olla etten haittaa sun työskentelyäs?
Ja hyvinhän meidän pakit sitä maalinedustaa putsaa. Parempi siinä edessä on aina toisen pakin ollakin, koska multa aika usein putoo kiekko eteen ja hyvä sit jos joku saa sen haltuun ennen vastustajaa, sulkeminen kun on välillä aika haastavaa.
Tulipas tänään viimein perehdyttyä vähän tähänki, aikasemmin ei oo be a prolta ehtinytkään.
Vieläkö tilaa ois? Katoin, et ainaki vasen laita ois vajaa, voisin napata sieltä maalivahtia päin laukovan laiturin paikan.
Gamertag on dalhsl.
Mäkin haluun mukaan, jos mahtuu? Vasenta laitaa ja GT jku27..
Stats Away Home
==========================================================================
Team DEG Metro Stars Avangard Omsk
Score 0 0
Shots 0 0
Hits 0 0
Penalty Minutes 00:00 00:00
Power Play Goals 0 0
Power Play Opport. 0 0
Faceoffs Won 0 0
Breakaways 0/0 0/0
One Timers 0/0 0/0
Passing 0/0 0/0
Penalty Shots 0/0 0/0
Blocked Shots 0 0
Ihan hyviä pelejä saatiin taas aikaseksi ja alkoi tappelutkin taas onnistumaan. Tosin viisi edellistä kertaa toi jätkä on lähtenyt ihan itestään tappeleen vaik en oo Y:tä painanu edes vahingossa. Jos muuten pelataan esim. 5 vs 2 niin voi olla ihan taktikesti järkevää "noutaa" se toinen ihmispelaaja jos tilaisuus tulee.
Meen kohta takas pukukoppiin odottelemaan ja oon varmaan linjoilla puoleen yöhön saakka.
Mäkin oon hakannu tota Y-nappia ihan ahkerasti, mutta Terminaattori on silti ainut kuka pääsee hanskaamaan.. Saatana. Tappeluherkkyys on mulla kyllä maksimissa muttei silti tahdo kintaat pudota.Joo se muuten varmaan myös ottaa siitä kun joku muu (tässä tapauksessa olin varmaan minä) painaa sitä Y nappia, vaikka ukolle on määritelty ettei tappele niin silloin joku muu joukkueesta ottaam matsia. Ihmettelin vähän kun ei millään sattunut tappelua kohdalle vaikka kuinka rynkytin, ja muut pääsi aina tappeleen. No kävin sitten vähän kattelemassa siellä missä voi pelaajaa muokata, ja kas löytyi kohta missä määritellään kuinka herkästi kintaat putoo. Ja sitten sainkin seuraavassa ottelussa kunnian olla osana tällaista perus show- painia! ;)
EA:lla copypaste-rules. Otteluraportissa, joka siis tulee sähköpostiin on tekstinä: "Here are the official results of your NHL 08 game." Ja sitten kun avaa silmät, niin huomaa, että on siinä jotain pieniä puutteita muutenkin: