Mainos

Xbox360 NHL 09 HC Jatkoaika

• 42 181
  • 537

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kohta linjoille. Oon vielä aika pihalla tässä pelimuodossa, mutta älkää silti kivittäkö!

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Pari hyvää peliä pelattiin. Vika oltais varmaan voitettu, mutta pari helppoa lirahti omaan päähän. ;) No ei vaiskan. Toivottavasti wicci ei vedä hernettä sieraimiin, kun sivullekirjoittanut soittaa poskeaan pelin aikana. Ainakin toistaiseksi on tuntunut ottavan palautteen vastaan ihan huumorilla, niin kuin pitkääkin ja kuitannut takaisin, kun on tullut paikka (ja niitähän riittää).

On tuo vaan pirun hauska ja koukuttava pelimuoto. Ja jo parin päivän tahkoamisen jälkeen on mielestäni selvää edistystä havaittavissa. Enköhän josain välissä tule taas linjoille.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Pari hyvää peliä pelattiin. Vika oltais varmaan voitettu, mutta pari helppoa lirahti omaan päähän. ;) No ei vaiskan. Toivottavasti wicci ei vedä hernettä sieraimiin, kun sivullekirjoittanut soittaa poskeaan pelin aikana. Ainakin toistaiseksi on tuntunut ottavan palautteen vastaan ihan huumorilla, niin kuin pitkääkin ja kuitannut takaisin, kun on tullut paikka (ja niitähän riittää).

Älä huoli, kyllä mä kestän. Ite mä oman pelipaikkani valitsin. Veikkaan että teillä muilla on enemmän kestämistä kun välillä ei kiekot tartu siihen hanskaan tai sit ne putoilee ;) Ja aina annan takas kun vaan pystyn, sanokoon ken ei kestä.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut 18:00 poissa, mutta nyt ehdin pelailemaan tunnin verran vielä tässä.

Formulat tuli katsottua, joten kohta saavun pukkariin.

Edit: Jätän sittenkin tänään väliin, olo sellainen ettei nyt vaan pysty pelaamaan tiimipeliä. Huomenna sitten taas.

Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tuli taas tahkottua melkein aamusta asti tätä peliä. Kaksi omaa maalia joten pahoittelut siitä Velholle! Aika hukassa oon välissä tuolla omassa päässä, mutta pyrin lähinnä siihen että seisoskelen maalilla ja annan poikkaria kaikelle liikkuvalla. Velholla jos olis vinkkejä et miten kannattais siinä maalin edessä olla etten haittaa sun työskentelyäs?

Tappelut meni pitkään ihan helvetin hyvin ja tiputin monta äijää yhdelllä iskulla. Nyt sitten yhtäkkiä kaks selvää tappiota. Vissiin punttireenile laittaa ukko takaisin. On muuten helvetin kankea äijä toi Terminaattori ku pistin sille ehkä vähän liian paljon massaa!

Vielä jos noi statsit päivittyis sinne joukkuesivulle niin sais ihastella omia taklausmääriä :P

EDIT: Vedän tän Live-draftin alta pois ja tuun sit taas linjoille. Varmaan kasin jälkeen..
EDIT2: Ja hyvä että jotkut jaksavat kommunikoida pelin aikana! Itellä on kyl luurit aina päässä, mutta mikki mutella. Niin ja pelatkaa nyt perkele mulle enemmän noita lämäri-paikkoja! Kuitenkin 83 on lämärin voimakkuus

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuli taas tahkottua melkein aamusta asti tätä peliä. Kaksi omaa maalia joten pahoittelut siitä Velholle! Aika hukassa oon välissä tuolla omassa päässä, mutta pyrin lähinnä siihen että seisoskelen maalilla ja annan poikkaria kaikelle liikkuvalla. Velholla jos olis vinkkejä et miten kannattais siinä maalin edessä olla etten haittaa sun työskentelyäs?

Ei siinä oikein eteen pääse tuleen, toki niitä omia ei kannata joka kerta tehdä ;) Ja hyvinhän meidän pakit sitä maalinedustaa putsaa. Parempi siinä edessä on aina toisen pakin ollakin, koska multa aika usein putoo kiekko eteen ja hyvä sit jos joku saa sen haltuun ennen vastustajaa, sulkeminen kun on välillä aika haastavaa. Mä huudan kyllä sit jos jossain välissä joku siinä on väärin edessä tai lähinnä pistän päästetyn maalin jonkun muun piikkiin kun omaani. Mäkin tuun tossa jossain välissä taas pelaileen...

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ja hyvinhän meidän pakit sitä maalinedustaa putsaa. Parempi siinä edessä on aina toisen pakin ollakin, koska multa aika usein putoo kiekko eteen ja hyvä sit jos joku saa sen haltuun ennen vastustajaa, sulkeminen kun on välillä aika haastavaa.

Ihan hyvin säki oot maalilla kyllä ollut! Pakkien hommahan se olis ne one-timerit ja läpiajot estää. Aika hukassa vain tosiaan välissä olen, varsinkin kun olen vasta muutaman pelin vetänyt uusilla kontrolleilla.

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Tulipas tänään viimein perehdyttyä vähän tähänki, aikasemmin ei oo be a prolta ehtinytkään.

Vieläkö tilaa ois? Katoin, et ainaki vasen laita ois vajaa, voisin napata sieltä maalivahtia päin laukovan laiturin paikan.

Gamertag on dalhsl.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ernst, Lihasade ja Jargon! Jostain kumman syystä mulla tilttas kone kun lähdettiin siihen peliin. Sapettaa mut eipähän tullu päästettyä yhtäkään ja vastustajalla oli kuitenkin HPK:n paidat päällä :)

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulipas tänään viimein perehdyttyä vähän tähänki, aikasemmin ei oo be a prolta ehtinytkään.

Vieläkö tilaa ois? Katoin, et ainaki vasen laita ois vajaa, voisin napata sieltä maalivahtia päin laukovan laiturin paikan.

Gamertag on dalhsl.

Mitäs muut on mieltä?(eli onnistuu)

Laittele mulle kaverikutsua niin saat kutsun jos kaikille ok...

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mäkin haluun mukaan, jos mahtuu? Vasenta laitaa ja GT jku27..

Sulle on se kutsu laitettu ja pääset mukaan tietty. Hae vaan se meidän HC Jatkoaika ja liity mukaan.

Hei! Toinen nollapeli takana, on se helppoo, kaikki tarttuu vaikka välillä nauraa niin että vesi valuu silmistä :)

Kiitti pojat!

Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ihan hyviä pelejä saatiin taas aikaseksi ja alkoi tappelutkin taas onnistumaan. Tosin viisi edellistä kertaa toi jätkä on lähtenyt ihan itestään tappeleen vaik en oo Y:tä painanu edes vahingossa. Jos muuten pelataan esim. 5 vs 2 niin voi olla ihan taktikesti järkevää "noutaa" se toinen ihmispelaaja jos tilaisuus tulee.

Meen kohta takas pukukoppiin odottelemaan ja oon varmaan linjoilla puoleen yöhön saakka.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Krankekin on taas hetken päästä linjoilla. Eli jahka tuo BB loppuu.

Oli kyllä hyviä pelejä tossa aiemmin. Pääsinpä sitten kerran hanskaamaankin. Hanuri sentään, kun meikäläinen ei osaa panna kiekkoa sisään paikoista. No nyt tuli vaihdettua äijän tyyppiä vähän enemmän maalintekijän suuntaan.

EA:lla copypaste-rules. Otteluraportissa, joka siis tulee sähköpostiin on tekstinä: "Here are the official results of your NHL 08 game." Ja sitten kun avaa silmät, niin huomaa, että on siinä jotain pieniä puutteita muutenkin:
Koodi:
Stats              Away                               Home
==========================================================================
Team               DEG Metro Stars                    Avangard Omsk
Score              0                                  0
Shots              0                                  0
Hits               0                                  0
Penalty Minutes    00:00                              00:00
Power Play Goals   0                                  0
Power Play Opport. 0                                  0
Faceoffs Won       0                                  0
Breakaways         0/0                                0/0
One Timers         0/0                                0/0
Passing            0/0                                0/0
Penalty Shots      0/0                                0/0
Blocked Shots      0                                  0

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Ihan hyviä pelejä saatiin taas aikaseksi ja alkoi tappelutkin taas onnistumaan. Tosin viisi edellistä kertaa toi jätkä on lähtenyt ihan itestään tappeleen vaik en oo Y:tä painanu edes vahingossa. Jos muuten pelataan esim. 5 vs 2 niin voi olla ihan taktikesti järkevää "noutaa" se toinen ihmispelaaja jos tilaisuus tulee.

Meen kohta takas pukukoppiin odottelemaan ja oon varmaan linjoilla puoleen yöhön saakka.

Joo se muuten varmaan myös ottaa siitä kun joku muu (tässä tapauksessa olin varmaan minä) painaa sitä Y nappia, vaikka ukolle on määritelty ettei tappele niin silloin joku muu joukkueesta ottaa matsia. Ihmettelin vähän kun ei millään sattunut tappelua kohdalle vaikka kuinka rynkytin Y:tä, ja muut pääsi aina tappeleen. No kävin sitten vähän kattelemassa siellä missä voi pelaajaa muokata, ja kas löytyi kohta missä määritellään kuinka herkästi kintaat putoo. Ja sitten sainkin seuraavassa ottelussa kunnian olla osana tällaista paljon mainostettua show- painia! ;)

Mige

Jäsen
Joo se muuten varmaan myös ottaa siitä kun joku muu (tässä tapauksessa olin varmaan minä) painaa sitä Y nappia, vaikka ukolle on määritelty ettei tappele niin silloin joku muu joukkueesta ottaam matsia. Ihmettelin vähän kun ei millään sattunut tappelua kohdalle vaikka kuinka rynkytin, ja muut pääsi aina tappeleen. No kävin sitten vähän kattelemassa siellä missä voi pelaajaa muokata, ja kas löytyi kohta missä määritellään kuinka herkästi kintaat putoo. Ja sitten sainkin seuraavassa ottelussa kunnian olla osana tällaista perus show- painia! ;)
Mäkin oon hakannu tota Y-nappia ihan ahkerasti, mutta Terminaattori on silti ainut kuka pääsee hanskaamaan.. Saatana. Tappeluherkkyys on mulla kyllä maksimissa muttei silti tahdo kintaat pudota.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
EA:lla copypaste-rules. Otteluraportissa, joka siis tulee sähköpostiin on tekstinä: "Here are the official results of your NHL 08 game." Ja sitten kun avaa silmät, niin huomaa, että on siinä jotain pieniä puutteita muutenkin:

Hahaha! Vielä sain naurut otettua ennen unia :)

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Loistava päivä takana, joka päättyi 8 ottelun voittoputkeen! Nousimme n. divisioonasta 17 -> 2 divariin jossa suurinpiirtein keskivaiheilla. Nyt on peli alkanut kulkemaan, monta peliä saatiin vedettyä samalla porukalla putkeen ja voittoja tuli voittojen perään. Omasta mielestä meidän peli verrattuna muihin on siitä erilaista että meillä pakit todellakin pakittavat, eikä kentällä ole viittä hyökkääjää. Myös hyökkääjät tukevat loistavasti puolustajia. Näkeeköhän noita joukkueen tilastoja netistä mistään? Toi pelin sisäinen pistepörssi on ihan sekaisin, eikä sinne mitään tilastoja kyllä keräänny. Huomenna lisää!

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ässät vs Pelicans
  • 1.96
  • 4.45
  • 3.50
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy