XBox: NHL13 - EASHL - HC Jatkis

  • 40 758
  • 537

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Huomisesta:

Mites pääseekö huomenna lauantaina klo21 maissa äijiä lauteille?
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Tälläinen pikku tieto, että PLAYOFFIT ovat alkaneet ja HC Jatkis on toisella kaudellaan selviytynyt niihin! Kyseessä on siis Pro -liigan playoffit.

Meikä pääsee huomenna osallistumaan päivällä/iltapäivällä ja varauksin ehkä myöhempään illallakin.

Koitetaanpa nämä pleijarit vetää vähintään neljällä pelaajalla kentällä. Jos parhaamme tehdään, niin mestaruusauna voidaan laittaa tulille!
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Mulla on tosi hektinen viikko meneillään. Huomenna on mahdollisuuksia pelata 09-15 sekä torstaina ja perjantaina samaan aikaan. Iltaisin tosi huonosti mahdollisuuksia. Sunnuntaina sitten vaikka 08-24, jos seuraa riittää! Harmittaa vaan kun en pääse playoffseihin.

E: Olen välillä pelaamassa GMC-pelejä, mutta EASHL:ää ei valitettavasti kerkeä ottamaan.
 
Suosikkijoukkue
NHL
Mulla on tosi hektinen viikko meneillään. Huomenna on mahdollisuuksia pelata 09-15 sekä torstaina ja perjantaina samaan aikaan. Iltaisin tosi huonosti mahdollisuuksia. Sunnuntaina sitten vaikka 08-24, jos seuraa riittää! Harmittaa vaan kun en pääse playoffseihin.

E: Olen välillä pelaamassa GMC-pelejä, mutta EASHL:ää ei valitettavasti kerkeä ottamaan.

Ite tuun linjoille huomenna heti neljältä koulun jälkeen kun tänään pidin taukoa boxilta :)
 

janbo

Jäsen
Aamu/iltapäivän pelien myötä Pro divisioonan rank 1. Vapise, internet!

Hyviä pelejä oli ja katsellaan taas vähän illemmalla uudestaan!
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Aamu/iltapäivän pelien myötä Pro divisioonan rank 1. Vapise, internet!

Todella hyviä pelejä oli kaikki ja kiva oli taas pitkästä aikaa pelailla! Onko teillä heittää mulle vinkkiä, että mikä kannattaa laittaa mun vasemmalle laidalle tai muillekin pelipaikoille pelaajatyypiksi? Kokonaisuudet on n. 73-75, mutta nuo syötöt menee päin helvettiä lähes järjestään. Vai enkö vain osaa? Minä noita muuttelin tossa männä viikolla ja muistaakseni VL on rouhija, KH pelinrakentaja, OL tarkka laukoja..
 

janbo

Jäsen
Todella hyviä pelejä oli kaikki ja kiva oli taas pitkästä aikaa pelailla! Onko teillä heittää mulle vinkkiä, että mikä kannattaa laittaa mun vasemmalle laidalle tai muillekin pelipaikoille pelaajatyypiksi? Kokonaisuudet on n. 73-75, mutta nuo syötöt menee päin helvettiä lähes järjestään. Vai enkö vain osaa? Minä noita muuttelin tossa männä viikolla ja muistaakseni VL on rouhija, KH pelinrakentaja, OL tarkka laukoja..

Loppujen lopuksi paras neuvo on tehdä sen tyyppinen pelaaja, joka korostaa omia vahvuuksia. Rouhija on loistava vaihtoehto kahden suunnan peliin, ja syötöt napsuvat hyvin jos laitat ne siihen 85 pintaan. Hand-eye (reaktiotaidot) tuntuu olevan tässä pelissä tärkeä niin syöttöjen kuin etenkin niiden vastaanottamisen osalta. Käsittääkseni hand-eyen merkitys korostuu mitä kovempi vauhti ja mitä kovempi syöttö. Rouhijalla (jos se on siis 2way forward) kannattaa myös tapittaa kiekonhallinta buusteineen (+5 ja legenda 2-3 tasolla mahdollisesti +8), niin kuin kaikilla pelaajatyypeillä.

Itse pelaan lähes poikkeuksetta hyökkääjänä 2way forwardilla tai playmakerilla. Vedän kaukaa niin harvoin etten koe hirmuranteita omakseni. Molemmilla pelaajatyypeillä kannattaa ukkojen kolaaminen unohtaa.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Loppujen lopuksi paras neuvo on tehdä sen tyyppinen pelaaja, joka korostaa omia vahvuuksia. Rouhija on loistava vaihtoehto kahden suunnan peliin, ja syötöt napsuvat hyvin jos laitat ne siihen 85 pintaan. Hand-eye (reaktiotaidot) tuntuu olevan tässä pelissä tärkeä niin syöttöjen kuin etenkin niiden vastaanottamisen osalta. Käsittääkseni hand-eyen merkitys korostuu mitä kovempi vauhti ja mitä kovempi syöttö. Rouhijalla (jos se on siis 2way forward) kannattaa myös tapittaa kiekonhallinta buusteineen (+5 ja legenda 2-3 tasolla mahdollisesti +8), niin kuin kaikilla pelaajatyypeillä.

Itse pelaan lähes poikkeuksetta hyökkääjänä 2way forwardilla tai playmakerilla. Vedän kaukaa niin harvoin etten koe hirmuranteita omakseni. Molemmilla pelaajatyypeillä kannattaa ukkojen kolaaminen unohtaa.

Rouhija on grinder. TWF on työmyyrä. Itselläni, vaikken hyökkääjänä kauheasti pelaakaan, on vasemmassa rouhija, keskellä työmyyrä ja oikealla sniper.. Työmyyrä keskellä lähinnä aloitusten takia, grinderin ehkä vaihdan vasemmalta joksikin muuksi ja sniper on jotenkin luonteva vaihtoehto oikealle.
 

janbo

Jäsen
Rouhija on grinder. TWF on työmyyrä. Itselläni, vaikken hyökkääjänä kauheasti pelaakaan, on vasemmassa rouhija, keskellä työmyyrä ja oikealla sniper.. Työmyyrä keskellä lähinnä aloitusten takia, grinderin ehkä vaihdan vasemmalta joksikin muuksi ja sniper on jotenkin luonteva vaihtoehto oikealle.

Aivan! Tuntuu menevän itselläni aina nämä sekaisin.. Grinder on mielenkiintoinen pelaajatyyppi. Pelasin sillä viime yönä ja tänään aamusta. Oikein pelattuna siitä on valtava apu omalle joukkueelle. Legenda kolmoselle päästyä siitä saa myös pelaajatyypeistä kaikkein nopeimman, ilman että jotkut arvot jäävät nollille. Ideaalisesti oikeassa laidassa olisi mielestäni puolustusarvoiltaan hyvä pelaaja, eli TWF/Grinder, koska pakkien joutuessa jäähylle oikea laita menee puolustajaksi. Toisaalta jos olet leftin kätinen niin oikea laita on tietysti sniperille hyvinkin perusteltu. Puheista huolimatta oikea laitani on viime aikoina ollut playmaker.. :D

Porukkaa peleille?
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
20-21 tullaan linjoille. Täytyy karvas tappio phillyä vastaan poffeissa ensin sulatella :D.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Huomenna aamu-/päiväpelejä? Pääsen vaikka yhdeksältä ja voin olla jonnekin kahteen. En ihan koko aikaa, mutta tuolla välillä ainakin.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tänään tuossa klo 15 äijät pukukoppiin pukemaan HCJ:n paita ylle ja ilta taistellaan kunniasta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös