XBox: NHL13 - EASHL - HC Jatkis

  • 40 771
  • 537

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Linjoilla ollaan, jos ehditte pelailemaan.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Mulla on kyllä on/off-suhde tuon maalinteon kanssa. Jumalauta tänä iltana ei taaskaan mennyt mistään, kun taas eilen tuntui jokainen tilanne päättyvän parhaillaan maaliin. Tänään pelasin laitureilla ja eilen sentterinä niin pitää vähän katsoa, että mitkä ominaisuudet mulla on viritetty sentterillä verrattuna laituriin. Kiitti kuitenkin kaikille illan peleistä, mukava pelata kun meillä joukkuehenki tuntuu olevan kohdillaan!
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Peli tilttas ainaki mulla, eikä auttanu kuin boxin sammutus. Kiitos peleistä ja ensi kertaan!
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Katkes hyvät pelit sitten EA servereiden crashiin. Hyvät pelit oli tänään, kiitos niistä! Annettiin pataan oikeen kunnolla vastustajille tänään.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katkes hyvät pelit sitten EA servereiden crashiin. Hyvät pelit oli tänään, kiitos niistä! Annettiin pataan oikeen kunnolla vastustajille tänään.

Otettiin tosiaan heti jo ennen ottelun alkua henkinen yliote, maalipyssy Janbonator maalivahtina. Loppu oli historiaa.

Hyvin on mennyt pelit mun mielestä tässä lähiaikoina. Vielä kun ihmiset kaivaisivat niitä headsettejä jostain käyttöönsä, niin kommunikointi ei olisi aina niin hämmentävää ja hidasta. Tänäänkin taisi olla parhaimmillaan 11 innokasta kopissa :)
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Otettiin tosiaan heti jo ennen ottelun alkua henkinen yliote, maalipyssy Janbonator maalivahtina. Loppu oli historiaa.

Hyvin on mennyt pelit mun mielestä tässä lähiaikoina. Vielä kun ihmiset kaivaisivat niitä headsettejä jostain käyttöönsä, niin kommunikointi ei olisi aina niin hämmentävää ja hidasta. Tänäänkin taisi olla parhaimmillaan 11 innokasta kopissa :)

Lupaan hankkia sen adapterin seuraavalle kerralle, kun on useampi tunti tai koko päivä aikaa pelailla :P

Tänään toimi tuo puolustajalla pelaaminenkin vähän paremmin jo, kun treenasin ukolle lisää painoa ja pituutta, sekä muokkasin kykyjä vähän omanlaisikseni enempi. Mitä sitä suotta hyökkäävää puolustajaa pitämään, kun sillä ei osaa pelata puolustavasti. Nyt on body checking ja lämäri tasolla 90 tuolla pakillani, joten hyvin pystyy ripustelemaan vastustajia ja pistämään kunnon pommeja lämärillä. Tänään oli melko monta "punaisen tolpan" -matsia tosin, niin ei oikein taklauksista meinannut mitään tulla sen viiveen takia.

Onhan muuten porukalla täällä XBoxi piuhalla kiinni? Langattomalla pelailu nimittäin herkästi pistää viiveen punaiselle.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Täytyy koittaa nyt aktivoitua täälläkin pienen suvantovaiheen jälkeen paremmin! Älkää lopettako pyyntöviestien lähettämisiä, vaikka en aina niihin vastaakkaan (boxi on auki, mutta teen jotain muuta/olen jossain muualla). Nyt pitäisi kohta ylimääräisen säätämisen GM-liigoissa vähentyä.
 

janbo

Jäsen
Täytyy koittaa nyt aktivoitua täälläkin pienen suvantovaiheen jälkeen paremmin! Älkää lopettako pyyntöviestien lähettämisiä, vaikka en aina niihin vastaakkaan (boxi on auki, mutta teen jotain muuta/olen jossain muualla). Nyt pitäisi kohta ylimääräisen säätämisen GM-liigoissa vähentyä.

Minä ainakin spämmin EASHL-kutsuilla vaikka erikseen kieltäisitkin.. njäh njäh. Kohta voisi hypätä aamujäille jos on pelaajia käytettävissä.

Otettiin tosiaan heti jo ennen ottelun alkua henkinen yliote, maalipyssy Janbonator maalivahtina. Loppu oli historiaa.

Hyvin on mennyt pelit mun mielestä tässä lähiaikoina. Vielä kun ihmiset kaivaisivat niitä headsettejä jostain käyttöönsä, niin kommunikointi ei olisi aina niin hämmentävää ja hidasta. Tänäänkin taisi olla parhaimmillaan 11 innokasta kopissa :)

Nollapeli tauluun ensimmäisessä klubiottelussa, jossa olen maalissa! Harmi vain että lähtivät ennen loppua karkuun, ja olihan se kuuden laukauksen kiekkosadekin melkoinen..

Mikit ovat kiva lisä, mutta loppujen lopuksi niiden merkitystä yliarvioidaan, koska niitä ei käytetä oikein. Tässä klubissa ei tosin tätä ongelmaa ole esiintynyt, mutta usein mikit johtavat vain ylenpalttiseen jargonin jauhamiseen, joka näkyy koko viisikon pelissä. Tärkein kommunikoitava asia on aloitukset - sentteri ilmoittaa mihin kiekko tulee, jotta kaikki ovat valmiina. Loppujen lopuksi todella harvoin keskustellaan varsinaisesti ottelun sisällöstä tai joukkueen pelaamisesta.
 
Viimeksi muokattu:

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Nyt linjoille ja koppiin, jos kerkeette! Saadaan parit seitinohuet perjantai-iltapäivä pelit aikaiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös