XBox: NHL13 - EASHL - HC Jatkis

  • 40 757
  • 537

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Mites porukkaa on tänään tulossa linjoille? Saatais illemmalla pelejä käyntiin.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Mites porukkaa on tänään tulossa linjoille? Saatais illemmalla pelejä käyntiin.

Joskus kymmenen maissa varmaan viimeistään pääsen pelailemaan ja pystyn pelaamaan ainakin puoleen yöhön.

Onkos muutes kuinka monella noita mikkejä käytössä? Mulla, Peteliuz:lla, engångIFKalltidIFK:lla ja Nebulalla ainakin on, mutta vielä muita? Kaivakaas ne kaappien pohjilta, jos sellainen löytyy :)
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Lopetappa Nume se kaulan repiminen siellä pistepörssissä. Liian iso työ kohta ottaa sinut uudestaan kiinni ;)
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Lopetappa Nume se kaulan repiminen siellä pistepörssissä. Liian iso työ kohta ottaa sinut uudestaan kiinni ;)

Haha! Nyt kuule kaula repeää, kun pystyn pelailemaan aika aktiivisesti ja jälki on totutun tuhoisaa! ;) Äsken muuten Nasutykki pelasi toisen pelinsä sentterinä ja jälki oli komeaa. Hattutemppu Nasutykille!

Huomenna (tai no tänään) sitten kaikki kynnelle kykenevät kymmeneltä viimeistään pelaamaan, tänään meitä oli vain minä, HellReiseri ja Nasutykki.
 
Suosikkijoukkue
NHL
Haha! Nyt kuule kaula repeää, kun pystyn pelailemaan aika aktiivisesti ja jälki on totutun tuhoisaa! ;) Äsken muuten Nasutykki pelasi toisen pelinsä sentterinä ja jälki oli komeaa. Hattutemppu Nasutykille!

Huomenna (tai no tänään) sitten kaikki kynnelle kykenevät kymmeneltä viimeistään pelaamaan, tänään meitä oli vain minä, HellReiseri ja Nasutykki.

Tuuri maaleja ne kaikki oli! Mulla on muutes 31 ottelussa 6 maalia joista 3 tuli tänään, 15 syöttöä ja 168 jäähyminuuttia. Alotukset kulki tänään aika hyvin ja aattelin siirtyä nyt enemmänki sentteriks ja jättää puolustuksen HellReiserille kun se on siellä parempi kuin mä.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Mä voinki sitte enempi siirtyä vasempaan laitaan ja oikeaksi puolustajaksi Hellreiserin pariks. Maali mikä maali. Kaikki lasketaan Nasu :)
 

janbo

Jäsen
Tulisin mielelläni pelailemaan tähän porukkaan mukaan. Minulla on kyllä jo joukkue, mutta todella inaktiivinen sellainen. Nytkin on mennyt parisen viikkoa viime matsista. Tässä versiossa pystyy kätevästi vaihtelemaan kahden joukkueen välillä, joten sen ei pitäisi aiheuttaa mitään käytännön ongelmia. Mitenkäs suhtaudutte ehdotukseen?

Parin vuoden takaisessa versiossa olimme Hellreiserin kanssa samaan aikaan Jatkoajan jengissä. Silloinen bravuuri taisi olla rannevippi viivalta, lapa väliin ja kädet kattoon..
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Tulisin mielelläni pelailemaan tähän porukkaan mukaan. Minulla on kyllä jo joukkue, mutta todella inaktiivinen sellainen. Nytkin on mennyt parisen viikkoa viime matsista. Tässä versiossa pystyy kätevästi vaihtelemaan kahden joukkueen välillä, joten sen ei pitäisi aiheuttaa mitään käytännön ongelmia. Mitenkäs suhtaudutte ehdotukseen?

Parin vuoden takaisessa versiossa olimme Hellreiserin kanssa samaan aikaan Jatkoajan jengissä. Silloinen bravuuri taisi olla rannevippi viivalta, lapa väliin ja kädet kattoon..

Tervetuloa mukaan! Laittele tähän ketjuun GT ja pelipaikka toivetta ja pelin puolelta liittymispyyntöä niin joku GM hyväksyy sinut joukkueeseen.
 

janbo

Jäsen
Tervetuloa mukaan! Laittele tähän ketjuun GT ja pelipaikka toivetta ja pelin puolelta liittymispyyntöä niin joku GM hyväksyy sinut joukkueeseen.

Loistohomma. GT: janbonator

Kaikki paikat sujuu hyvin, mutta hyökkäyksessä sitä mieluiten viilettää. Eniten tullut pelattua sentterinä ja oikeana laiturina. Puolustuksessa mieluummin vasen kuin oikea pakki. Rightin lapa.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Puolustuksessa mieluummin vasen kuin oikea pakki. Rightin lapa.

Hyvä, koska kaikki muut tuntuvat haluavan mieluummin sinne oikealle (minä itse etunenässä). Välillä on ollut jopa ongelmallista, kun on liian tottunut pelaamaan siellä ja yrittää ohjata sitä oikeaa pakkia vasemman sijaan. Yhdessä pelissä kun vasempana olin, niin oikea pakki liikkui aivan samallailla kuin olisin itse liikkunut niin kesti 5 minuuttia peliaikaa ennen kuin tajusin, että ohjaankin vasenta pakkia :D
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Parin vuoden takaisessa versiossa olimme Hellreiserin kanssa samaan aikaan Jatkoajan jengissä. Silloinen bravuuri taisi olla rannevippi viivalta, lapa väliin ja kädet kattoon..

Tervetuloa takaisin remmiin! :)
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tänään alkuillalla 17-18.30 linjoilla olen minä! Saadaan lämpö päälle liigakierrosta varten ja toki sitten illemmallakin voin pelata.

Tervetuloa tiimiiin Janbonator!
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Jos sitä hyvällä säkällä muiden kiireiden ohella pääsis tänään korkkaamaan tuon upatun oikean laidan enforcerin. Kohta menee nopeudessa ja kiihtyvyydessä 80 raja rikki, sen jälkeen se tuhoo kaikki... =)
 

janbo

Jäsen
Katsos, näkyyhän täällä olevan Päijät-Hämeen power forwardkin! Vieläkö Loonie on yhtä armoton vastustajan mikkihiirille?

Itsekin saattaisin päästä peleille ennen liigakierroksen alkua. Käyn varmaankin jäähallissa ensin itse läpsyttelemässä ja tulen takaisin n. 17:15.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Katsos, näkyyhän täällä olevan Päijät-Hämeen power forwardkin! Vieläkö Loonie on yhtä armoton vastustajan mikkihiirille?

Itsekin saattaisin päästä peleille ennen liigakierroksen alkua. Käyn varmaankin jäähallissa ensin itse läpsyttelemässä ja tulen takaisin n. 17:15.

:D heh heh, yhtä armoton yritetään olla tosin turhat jäähyt on kyllä vähentynyt :)
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Mä voisin tulla joku klo 14:30 linjoille. Riippuu pitkälti siitä kerkeekö veli boxille ennen minua. Omat jäät alkaa klo 18 joten kerkeen pelaa muutaman pelin päivällä ja sitten noin 21 enemmän pelejä pystyy tykittää kunnolla.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Minä tulen linjoille n. klo 13-15 ja sitten täytyy lähteä muuttoavuksi tyttöystävälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös