Mites porukkaa on tänään tulossa linjoille? Saatais illemmalla pelejä käyntiin.
Lopetappa Nume se kaulan repiminen siellä pistepörssissä. Liian iso työ kohta ottaa sinut uudestaan kiinni ;)
Haha! Nyt kuule kaula repeää, kun pystyn pelailemaan aika aktiivisesti ja jälki on totutun tuhoisaa! ;) Äsken muuten Nasutykki pelasi toisen pelinsä sentterinä ja jälki oli komeaa. Hattutemppu Nasutykille!
Huomenna (tai no tänään) sitten kaikki kynnelle kykenevät kymmeneltä viimeistään pelaamaan, tänään meitä oli vain minä, HellReiseri ja Nasutykki.
Mä voinki sitte enempi siirtyä vasempaan laitaan ja oikeaksi puolustajaksi Hellreiserin pariks.
Juu itsekkin pidän "kakkospelipaikkana" oikeaa pakkia mutta sentterinä koen olevani parhaimmillaan.
Tulisin mielelläni pelailemaan tähän porukkaan mukaan. Minulla on kyllä jo joukkue, mutta todella inaktiivinen sellainen. Nytkin on mennyt parisen viikkoa viime matsista. Tässä versiossa pystyy kätevästi vaihtelemaan kahden joukkueen välillä, joten sen ei pitäisi aiheuttaa mitään käytännön ongelmia. Mitenkäs suhtaudutte ehdotukseen?
Parin vuoden takaisessa versiossa olimme Hellreiserin kanssa samaan aikaan Jatkoajan jengissä. Silloinen bravuuri taisi olla rannevippi viivalta, lapa väliin ja kädet kattoon..
Tervetuloa mukaan! Laittele tähän ketjuun GT ja pelipaikka toivetta ja pelin puolelta liittymispyyntöä niin joku GM hyväksyy sinut joukkueeseen.
Puolustuksessa mieluummin vasen kuin oikea pakki. Rightin lapa.
Parin vuoden takaisessa versiossa olimme Hellreiserin kanssa samaan aikaan Jatkoajan jengissä. Silloinen bravuuri taisi olla rannevippi viivalta, lapa väliin ja kädet kattoon..
Katsos, näkyyhän täällä olevan Päijät-Hämeen power forwardkin! Vieläkö Loonie on yhtä armoton vastustajan mikkihiirille?
Itsekin saattaisin päästä peleille ennen liigakierroksen alkua. Käyn varmaankin jäähallissa ensin itse läpsyttelemässä ja tulen takaisin n. 17:15.