Tänään suomen pelin jälkeen voisi pari matsia ottaa.
03.05.2013 klo 16.22 #526 T Tammi Jäsen Suosikkijoukkue Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning Tänään suomen pelin jälkeen voisi pari matsia ottaa.
06.05.2013 klo 14.17 #527 N Nebula Jäsen Suosikkijoukkue KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers Tänään olisi yksi vasen pakki peleillä siinä klo23.
06.05.2013 klo 19.15 #528 J Jarvis Jäsen Suosikkijoukkue Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness) Hidas mutta kankea oikea puolustaja yrittää myös ehtiä tuohon aikaan hallille...
06.05.2013 klo 22.28 #529 T TurtleDef Jäsen Suosikkijoukkue Carolina Hurricanes, Panthers, Tampere vois tulla juu
07.05.2013 klo 19.47 #530 T TurtleDef Jäsen Suosikkijoukkue Carolina Hurricanes, Panthers, Tampere Löytyykö tänään sinipaitoja peleille? 22:11 minä ja Tammi oltais valmiudessa. Viimeksi muokattu: 07.05.2013
07.05.2013 klo 21.14 #531 N Nebula Jäsen Suosikkijoukkue KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers TurtleDef kirjoitti: Löytyykö tänään sinipaitoja peleille? Laajenna klikkaamalla Meikä on poissa kuvioista tältä viikolta ainakin sunnuntaihin saakka.
TurtleDef kirjoitti: Löytyykö tänään sinipaitoja peleille? Laajenna klikkaamalla Meikä on poissa kuvioista tältä viikolta ainakin sunnuntaihin saakka.
08.05.2013 klo 23.14 #532 T TurtleDef Jäsen Suosikkijoukkue Carolina Hurricanes, Panthers, Tampere Mitenkäs tänään? tarkemminottaen nyyyt..
15.05.2013 klo 22.12 #533 T TurtleDef Jäsen Suosikkijoukkue Carolina Hurricanes, Panthers, Tampere Löityiskö tälleen keskellä viikkoa pelaajia? Päästäis joskus sit Elite poffeista hakeen viiri :) Minä ja rankku online, pari tarttis lisää.
Löityiskö tälleen keskellä viikkoa pelaajia? Päästäis joskus sit Elite poffeista hakeen viiri :) Minä ja rankku online, pari tarttis lisää.
28.08.2013 klo 17.14 #534 S sajuki Jäsen Suosikkijoukkue TPS Jaahs NHL 14 on kohta ovella.. Toivottavasti Jatkistouhu jatkuu entisellään ja mikäpä ettei vielä aktiivisempanakin..
Jaahs NHL 14 on kohta ovella.. Toivottavasti Jatkistouhu jatkuu entisellään ja mikäpä ettei vielä aktiivisempanakin..
28.08.2013 klo 17.27 #535 N Nebula Jäsen Suosikkijoukkue KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers Meikä on mukana jos vaan kiinnostusta porukalla piisaa. Jotenkin luulen, että EASHL on tässä änärissä paljonkin miellyttävämpi. Viime kausi oli tunnustelua. Pitäisikö nyt sopia pelipäivä(t) esim. viikoksi eteenpäin? LD/RD.
Meikä on mukana jos vaan kiinnostusta porukalla piisaa. Jotenkin luulen, että EASHL on tässä änärissä paljonkin miellyttävämpi. Viime kausi oli tunnustelua. Pitäisikö nyt sopia pelipäivä(t) esim. viikoksi eteenpäin? LD/RD.
12.09.2013 klo 18.09 #536 T TurtleDef Jäsen Suosikkijoukkue Carolina Hurricanes, Panthers, Tampere Otin vapauden tehdä uuteen peliin Clubin, samalla nimellä: HC Jatkis (HCJ) kutsua tuleen vaan!
12.09.2013 klo 18.28 #537 N Nebula Jäsen Suosikkijoukkue KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers TurtleDef kirjoitti: Otin vapauden tehdä uuteen peliin Clubin, samalla nimellä: HC Jatkis (HCJ) kutsua tuleen vaan! Laajenna klikkaamalla Loistojuttu! Minä pääsen keskittymään uuteen änäriin vasta sunnuntaina tai tiistaina. Sitten laittelen pyyntöä tulemaan.
TurtleDef kirjoitti: Otin vapauden tehdä uuteen peliin Clubin, samalla nimellä: HC Jatkis (HCJ) kutsua tuleen vaan! Laajenna klikkaamalla Loistojuttu! Minä pääsen keskittymään uuteen änäriin vasta sunnuntaina tai tiistaina. Sitten laittelen pyyntöä tulemaan.