Hyökkäyksissä pyrin laukomaan suoraan, heittämään kiekon kaksykkösessä viereiselle pelaajalle tai syöttämään kiekon takaviistossa tulevalle sentterille tai puolustajalle. Kaksykkösissä täytyy yrittää alkaa heittämään lättyä, tuntuu ettei syötöt mene enää juuri ikinä vastustajan ohitse, jos se siinä välissä on. Tehokkaasti käyttää botitkin mailaa, onko uuden asetussarjan mukana tullut ominaisuus? Puolustuksessa tuokin on varmasti hyvä puolustustaktiikka ja kulmapeli tehostuisi tuossa tilanteessa paljon. Nyt tällä nykyisellä systeemillä pelaan melko syvällä välillä eli haen kulmakiekkoja omastakin päästä, mutta silloin helposti jää puolustaja vapaaksi. Sentteri jos pelaisi ihan maalin edessä niin silloin voitaisiin toki kokeilla tuota systeemiä, mutta silloin jokaisen täytyy tietää oma tehtävänsä hyvin. Ehkä jatketaan noppavitosella, kun omapää on aika hyvin tilkitty ja pyritään siihen, että kulmakiekkoja voitettaisiin myös. Se vaatii kaikilta älliä, että osataan sijoittua oikein kun joku irrottautuu noppavitosesta, mutta luotan meidän kaikkien peliälyyn.
Minun pitäisi ehdottomasti oppia tulemaan pois suoralta linjalta maalin edestä ja laittaa itseni paremmin pelattavaksi, jotta minulle voi heittää syöttöjä. Toki minä olen useita rebound-maaleja onnistunut maalilta tekemään, mutta jotenkin tuntuu että pelaan itseni ulos turhan monesti niissä tilanteissa. Yritän keskittyä siihen ja parantaa peliäni sillä(kin) osa-alueella.
Minun mielestäni sinä olet pelannut erinomaisesti puolustajan tontilla ja virheitä näillä pelaajilla tapahtuu varmasti ja täytyy silloin vaan toivoa, että maalivahti torjuu sen läpärin tai 2-1- hyökkäyksen. Itse jos saisin virheitten määrän pudotettua puoleen niin voisi olla jo ihan onnellinen :D Varmasti jokaisesta tuntuu, että itse siellä kentällä töppäilee eniten, mutta en minä ainakaan hermojani kenenkään peliin ole menettänyt.
Menen linjoille ihan just ja tästä johonkin iltakymmeneen enemmän ja vähemmän aktiivisesti.