#16 Murray
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Voin itse tänään koko illan pelailla. Huomenna ollaan ennen ja jälkeen Jokerit-HIFK peliä linjoilla.
Paintilla kun tekee niin laatu on totutusti priimaa!
Hyökkäykseen lähtö
Karvaaminen a.k.a noppakolmonen
Puolustus omassa päässä ihmispakeilla
Puolustus, kun AI-pakit
Terve! Pahoitteluni HC Jatkiksen GM:ille, näitte vaivaa lisätä minut tiimiin, mutta nyt ei vaan tule lähi kuukaisina aika riittämään änärille joten puran pelaajasopimukseni. Pahoitteluni tästä, mutta en halua roikkua linjoilla kun ei riitä aika omistautua tekemiselle!
Kiitos ja Anteeksi.
GM voisi muuten napsauttaa asetuksista päälle (jos ei ole jo tehnyt) sen asetuksen, että preferoisi vastustajia, joilla olisi 1) yhtä monta pelaajaa paikalla ja 2) että vastustajalla olisi samanlainen veska (ihminen molemmilla / ei kummallakaan).
Mä tulen linjoille tuossa reilun puoli tuntisen päästä!
Kohta jo täytyy hallille lähteä, mutta sitten kun tuun matsista niin voin pelata niin myöhään kuin pelaajia vain löytyy.
Pahoittelut lievästä epäaktiivisuudesta viime päivien osalta. Järkyttävä kasa kouluhommia puskee päälle + tentit siihen sivuun, joten meikäläinen hiihtelee vielä muutaman päivän muualla. Ens viikolla pääsen takas remmiin. Kuinkas on pelit mennyt?
Jahas, 5-2 tuli turpaan nyt, mutta jospa yhdeksän jälkeen peli muuttuisi.
Voin ottaa kaksi takaiskumaalia harteilleni. Sen verran puolustajan nousemisesta, että se on ok silloin kun paikka on, mutta olin melkeen jokaisessa vastustajan hyökkäyksessä puolustajan roolissa, kun olin paikkaamassa puolustajaa. Puolustaja voi antaa back-uppia, mutta jos hyökkäyksestä ei tule maalia ja tilanne jatkuu hyökkäysalueella niin puolustaja palaa viivaan ja hyökkääjä menee kulmiin/maalille.
Alivoimalla ei voi karvata kahdella ikinä. Yksi kärkikarvaaja voi olla antamassa painetta, mutta muut pysyttelevät tiukasti vastustajan pelaajien alla. Olipas muuten paljon jäähyjä pelissä, minä ja Nebulakin siellä kaksi minuuttia yhdessä istuttiin, hienosti kestitte sen alivoiman!
Toivottavasti otamme opiksi ja parannamme peliä! :)
Meikäläinen vois tänään illalla ottaa myös ekat matsit tässä jengissä, en tosiaan ole kerennyt vielä mukaan tullakaan. Joten jos illalla on pelejä ja joku muu pelipaikka kuin vaihtopenkki tarjolla niin pelaillaan.
Tänäänhän meni pelit varsin hyvin, vaikka tappioitakin toki tuli. Mutta, minä pistän ne suoraan noiden pirun tekoälypelaajien piikkiin. En tiedä, pitäisikö molemmat pakit olla aina ihmispelaajina, koska nuo tekoälypakit on niin umpityhmiä, että itkettää.
Jokainen toteutti tänään Numen prinsiippejä ;) Propsit siitä!
Numella tuntui olevan ruuti melko kuivaa muutenkin tänään, kun vastustajan ylämummo pöllysi kiitettävällä tahdilla.
EngångIFK taasen piti brändin mainetta yllä ja tsemppasi joukkuetta taistelemaan! Juti vissiin piti superdieetin, kun laihtui niin kovasti?
Taisi olla yksi tai kaksi uutta tulokastakin mukana ja hyvin pelasivat.
HellRaiseri luuti hyvin alakerrassa ja Tammi, sekä Dissonanssi hyvää varmaa kahden suunnan peliä!
Meikäkin sai muutamia pojoja kerättyä, mutta tein kyllä vastaavasti pari übermunausta, joista jos oisin pistänyt sisään, niin ainakin jatkoajalle ehkä oltaisiin päästy. Peli alkoi sujua minulla paremmin, kun pääsin oikeasta laidasta pois. Pitää keksiä, mitä tekee RW pelaajalle.
Positiivista oli tänään erityisesti se, että kenttäpeli oli hyvää jokaisella pelaajan miehittämällä tontilla ja kiekottomana pelaaminen oli kaikilla selkeästi parempaa kuin aiemmin!
Tästä on hyvä jatkaa! Meikäläinen on seuraavan kerran kunnolla vasta maanantaina linjoilla. Huomennakin päiväseltään silloin tällöin. Nostakaahan joukkueen sijoitusta viikonlopun aikana!